Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2020 11:24:26 GMT
Hun nikkede roligt. Det var kun fordi at hun faktisk stolede på ham at hun valgte at gå med til det, Milo var jo god nok og selvom han måske normalt var en af de typer hun ikke sådan rigtigt turde snakke med, så var han jo god nok. Hun endte derfor også med at ville tage med ham, selvom hun ikke havde nogen idé om hvad han havde i tankerne. Celina var nok lidt en kontrol freak og hun kunne ikke lide ikke at vide hvad der skulle ske.
Hun smilede: "Du får mig altså lokket til mere end jeg selv syntes er fedt" sagde hun i et oprigtigt smil., det var egentligt ment som et kompliment for det var jo fordi at hun var ganske tryg omkring ham. Milo havde jo aldrig gjort hende ondt eller opført sig som om han havde dårlige intentioner omkring hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2020 18:22:10 GMT
Milo kunne ikke lade være med at grine lidt til hende over hendes ord. Det var jo ikke fordi han trak hende ud i noget farligt eller pinligt. Det var bare en dans mellem venner. Det skulle da nok blive hyggeligt og hvis Milo var rigtig heldig kunne han også få veninden til at slappe lidt af og faktisk nyde det. Han smilede til hende og begyndte at føre ud i dansen. "Det skal nok gå Cel, en dans så går vi. Det lover jeg dig." Han gav hendes hånd et lille klem. Han ville bare så gerne at hun nød lidt af ballet inden hun opgav helt. Som de dansede forsøgte Milo at skæve til folk for hvilken opmærksomhed Celina fik ved at danse med ham. Det så heldigvis ud til at være af positiv art. Pigerne snakkede hvert fald hviskende sammen med smil på læben, det plejede at være et godt tegn.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2020 20:57:54 GMT
Hun smilede og valgte at følge efter ham. Milo var sød og Celina var faktisk oprigtigt glad for at de var venner, selvom hun måtte indrømme hun nogengange bekymrede sig om, om han også havde været venner med hende hvis de havde mødt hinanden på en anden måde. Hun endte med roligt at danse med ham, hun kiggede roligt rundt.
Det var virkeligt pænt af ham, men det var jo egentligt ikke fordi at Celina drømte om at være populær, hun drømte mere bare om ikke at blive mobbet: "Det er pænt af dig Milo" smilede hun dog bare. Han ville jo ikke tage fra hende at han faktisk havde gjort noget pænt for hende, og det var mere end mange andre gjorde. Han var en god fyr, og han havde helt sikkert et godt hjerte derinde et sted.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2020 17:27:49 GMT
Mens de dansede havde Milo et lille blik på folkene omkring dem. Det var nemt for en der var vant til altid at holde øje med andre. Han så flere piger kigge imponeret op Celina, hvilket fik ham til at smile, da det netop var det, der var hans plan med det hele. Han vidste godt hun ikke ønskede populariteten, men måske var det nok bare at vide, at hun var hans ven. Folk ville vide at han ville komme efter dem, hvis de var efter hende. Det var hvert fald det der var den primære plan med det hele. Det og så at give hende en god oplevelse.
Som musikken kort efter stoppede, så han på hende med et smil og trak hende tættere på sig. "Så vil du have en dans mere, eller skal jeg følge dig op i seng?" Han syntes bestemt ikke hun skulle gå selv. Hun havde godt af at få lidt opmærksomhed.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 9:58:59 GMT
Hun smilede til ham. "Altså jeg tror hellere du må følge mig op til kollegiet... Jeg er ret træt" sagde hun. Det var da heller ikke fordi at hendes humør var helt nede men hun måtte da indrømme at hun ikke følte sig fuldkommen tilbage endnu, hun havde bare brug for en smule ro og måske var det bedre at hun sov på det hele. Celina havde mange tanker for tiden og det påvirkede desværre hendes følelser en del.
Måske var det fint bare lige at sove på det hele og ikke tænke så meget. Hun sukkede let for sig selv, som hun lænede sig frem for at give Milo et oprigtigt kram: "Tak Milo, det er virkeligt pænt af dig at være min ven" sagde hun og slap roligt krammet igen. Celina var ikke forelsket i Milo eller noget. Men hun var dog oprigtigt glad for ham, og var glad for at han altid var så sød i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2020 20:11:02 GMT
Det havde faktisk været hyggelig at danse med Celina. Hun var en god ven. Milo havde mens de dansede lagt mærke til hvor mange der havde kigget på dem, og hans mission havde dermed været fuldført. Nu vidste skolen, at Celina var en af Milos venner og på den måde kunne det være at nogen af dem stoppede med at være sådan efter hende. Han håbede det i hvert fald. Desværre sagde hun nej til mere dans, hvilket han så valgte at acceptere og dermed stoppe. Han gengældte hendes kram og holdt hende ind til sig lidt. "Det er vidst nærmere mig, der burde tanke dig for at være min ven." lød det så sandfærdigt fra ham, før han gav hende et blidt kys på kinden og så slap hende, for at tage hendes hånd og følge hende ud af storsalen. Hvis hun gerne ville i seng, skulle han nok følge hende på vej. Hun skulle hvert fald ikke føle sig alene i aften!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2020 18:41:24 GMT
Hun smilede til ham, han var altid så sød ved hende og hun var glad for at der da i det mindste var nogen her på skolen hun kunne tale fornuftigt med. "Tak Milo... Sov godt" smilede hun som han kyssede hendes kind. Celina var ikke forelsket i ham eller noget i den stil, der var kun en på skolen hun havde været forelsket i og det var Daniel som desværre var gået ud af skolen sidste år, de havde aldrig lavet noget - Celina havde bare haft et godt øje til ham.
Som han fulgte hende ned af gangen, stoppede hun tæt ved opholdsstuen. "Vi snakkes med Milo, tak for en god aften" smilede hun og krammede ham inden hun gik ind i opholdsstuen, hun var virkeligt træt og det var nok fint at hun endeligt fik en smule søvn.
//Out
|
|
|