Deleted
•
Post by Deleted on Oct 27, 2019 19:32:51 GMT
@milo Kl. 23.00 Halloween fest på skolen Outfit
Celina havde været til halloween festet, hun var klædt ud som klovn, eller en form for uhyggelig klovn med en fin hvid kjole på. Hun havde haft en god aften, hun havde primært stået og snakket med nogen veninder. HUn havde haft sit første crush på en fyr der stoppede på Hogwarts før sommeren og nu var hun igen bare tilbage til at være single og jomfru. Det gjorde hende ikke noget, hun havde det jo trods alt ganske fint. Lige nu havde hun det dog ikke helt så fint, en af Slytherin drengene havde råbt efter hende, noget om hendes far.
Celina havde ikke kontakt til hendes far, men det gjorde ondt hvis folk prøvede at ramme hende på den måde og efter nærmest hele skolen havde opdaget at hun var datter af Christian Rigel som jo var en alkoholisk men meget kendt sanger, så startede rygterne. Hun havde lige nu sat sig på en af de mørke gange, og sad bare med benene op under sig. Det var ikke fordi at hun græd eller noget, hun havde nok bare lige brug for at sidde for sig selv et øjeblik, så hun kunne finde ud af om hun måske helst ville gå op i seng, eller om det måske var bedre at hun gik tilbage til festen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 5:18:50 GMT
OutfitMilo var typen, der primært og nærmest kun tænkte på sig selv. Denne aften var da også kun blevet brugt på at have det skægt, fordi... Det var fest, og så på at score Darya. Men da snakken i storsalen var begyndt at svire omkring Christian Rigel, havde han alligevel trådt lidt ud af sin mig-zone og kigget rundt efter Celina. Hun havde ikke umiddelbart været til at få øje på, men han havde mærket et behov for lige at tjekke til hende. Det var utroligt at hun som en af de eneste kunne få den følelse frem i ham, men der var altså et eller andret ved hende, som havde snaget sig ind under huden på ham. Efter at have tjekket festen igennem for spor af hende, måtte han konkludere, at hun ikke var der, sig farvel til Darya (ikke lige hvad der havde været en del af planen) og så gå ud og lede efter hende. Det var ikke ligefrem nemt at finde en pige på det store slot, han håbede bare på hun ikke var gået i opholdsstuen, hvor han ikke kunne følge efter hende, da han hverken vidste hvor den var eller kendte kodeordet til at komme derind. I stedet ledte han på gangene efter hvor hun måske kunne være. Heldigvis kendte han da lidt til hvad hun søgte efter, når hun var ked af det, og præcis som tænkt fandt han hende i en mørk gang. "Celina? Er du... Hvad sker der?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 16:24:23 GMT
Celina græd ikke eller noget, hun var ikke som sådan en følsom pige der bare græd over hvad som helst, men derfor kunne hun jo godt syntes at de andre nogengange behandlede hende virkeligt uretfærdigt. Lige nu sad hun bare lidt i sine egne tanker og overvejede hvad hun havde lyst til. Hun kiggede op som hun kørte en velkendt stemme. Milo. Så godt kendte hun ham jo heller ikke, men de havde jo snakket en del siden han var kommet til skade og hun havde mødt ham på hospitals fløjen.
Hun vidste godt han kunne være lidt arrogant overfor folk, men Celina syntes faktisk at han var meget flink: "Hey" sagde hun og smilede forsigtigt til ham som hun fik øje på ham: "Der sker ikke noget, jeg sidder bare og overvejer at gå i seng" sagde hun i et smil. "Der var bare lige et par drenge der kom med en dum kommentar, så ved ikke lige om jeg orker mere i dag" sagde hun i en rolig stemme og kiggede op i mod ham, som hun førte en tot af det røde hår bag øret. Det hjalp jo altså ikke at være rødhåret når man allerede var lidt udsat for mobning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 18:02:22 GMT
Det var lidt tidligt at gå i seng, hvert fald hvis man spurgte Milo. Natten var stadig ung og han havde da håbet at få lidt mere ud af den, men han kunne ikke bare gå fra Celina nu og lade hende gå i seng. Hun var trods alt noget af det tætteste på en ven han havde. Han vurderede situationen lidt og endte med at sætte sig overfor hende, hvor der nu var plads. Som hun fortalte sad han stille og lyttede, Der var mange af den slags fyre på skolen, og han var udentvivl selv en af dem, men ikke omkring Celina, det kunne han ikke rigtig få sig selv til. "De fleste drenge er nogle tumper Cel, du skal ikke lade dem gå dig på. Det er de slet ikke vigtige nok til, medmindre det er mig, og det er det ikke" forsøgte han at trøste hende. Det var ikke lige det han var bedst til, men han gjorde gerne forsøget for Celina. "kom nu med tilbage, vi kan drikke lidt Punch, jeg har listet lidt alkohol i den, så den er meget bedre." Foreslog han så med et skævt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 18:11:01 GMT
Hun kunne ikke lade være med at grine af hans ego kommentar, det var nu typisk nok at det kom fra ham - men det var fint nok. I det mindste var han ikke en af dem der mobbede hende. Celina var slet ikke blevet mobbet indtil for to år siden, fordi at hendes storebror Robin der havde gået på Slytherin, virkeligt havde gjort klart overfor mange af drengene at de overhovedet ikke skulle røre hende, og det havde de lyttet efter. Men nu var han der desværre ikke til at beskytte hende mere. "Nej nej det er fint nok, jeg er også lidt akavet og sådan noget... Jeg skal sikkert bare gå op i seng og starte frisk igen i morgen" sagde hun i et lille smil, hun forsøgte virkeligt altid at forholde sig optimistisk.
"Du er skør" sagde hun i et grin. "Jeg har aldrig drukket alkohol, så tror ikke lige i dag skal være første gang" sagde hun og rystede på hovedet og endte alligevel med at rejse sig op, det var vel fint nok lige at sidde og snakke lidt med ham inden hun gik i seng. "Har du haft en god aften?" spurgte hun i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 28, 2019 19:59:04 GMT
Milo sendte hende et selvbevidst smil. i hans verden var han som oftest toppen af poppen, så hvis ikke han troede på sig selv, hvem skulle så? Og han troede bestemt på sig selv! Derfor tog han det også kun som gode tegn, at han fik hende til at grine. Det var et plus helt sikkert og det betød jo som minimum at hun ikke var helt lige så trist længere, ergo lykkedes det det han havde gang i. Det var godt! "Hold op Cel, du ikke akavet. Er det måske dig der ender med at gå i dine egne pranks og komme til skade? det tror jeg ikke lige.." Det var det, der var sket for ham den dag de havde mødtes. Han havde været så tosset på sig selv fordi det samtidig havde afsløret ham rimelig groft på hvem der drillede de andre elever. Han havde forsøgt at give Peeves skylden, men det havde ikke ligefrem haft succes. Men det var nu altså ærgerligt, hvis hun bare ville i seng. Hun sukkede lidt men besluttede så alligevel at lokke hende med. "Altså jeg tør næsten væde på at du sover bedre på lidt alkohol. Jeg skal nok sørge for du ikke drikker for meget, og sålover jeg det hele er meget bedre i morgen. Ellers så.... så smider jeg tøjet og løber rundt om skolen." Det var så typisk ham at komme med underlige løfter, men for fanden man skulle vel have det lidt sjovt. Hendes spørgsmål fik ham til at trække på smilebåndet. "min aften har været rigtig god, indtil jeg så opdagede at min veninde var forsvundet."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 29, 2019 18:34:00 GMT
Hun kunne ikke lade være med at grine let og rystede så på hovedet. "Nej men det er jo bare fordi jeg er klogere end dig, Milo" drillede hun ham, Celina var faktisk en ganske god veninde hvis hun selv skulle sige det - men det var jo ikke helt det samme som at hun havde mange venner. Hun kunne godt være lidt underlig og akavet engang imellem. "Men altså... jeg er lidt akavet og det gør ikke noget, hvis de bare gad tie stille" sagde hun og sukkede dybt, hun fattede ikke altid hvorfor folk havde behov for at tale grimt til andre. De måtte vel kede sig.
"Jeg tror altså ikke helt jeg har lyst til at være fuld her... Hvis nu professorene opdager det" sagde hun i en let rødmen, det ville da bare ende med at være mega pinligt eller sådan noget. Hun måtte hellere holde igen. "Er din veninde forsvundet? Hvordan det?" spurgte hun en smule overrasket.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2019 5:18:52 GMT
Milo kom med et overdrevet fnys. "Klogere end mig?! Skat, der skal meget til at overgå mig." Det vidste godt begge at det var løgn, men altså hvis ikke han troede på sig selv, hvem skulle så gøre det. Desuden så håbede han egentlig også mest på at få hende til at grine lidt igen, så hun ikke var så trist. Hvis han skullestå til skue for det, så gjorde han det glædeligt. Celina var en af de få piger, som han oprigtigt ville gøre en masse for. At hun så kaldte sig selv for akavet fik ham til at himle lidt med øjnene. "Cel, du ikke spor akavet, du er unik. Der er ingen som dig her. Det er fedt. Jeg vil ti gange hellere snakke med dig end en eller anden kedelig mønsterelev, som er bange for ikke at være god nok. Du har så meget potentiale, du skal bare lære at se det." Han smilede. Det var en ting de snakkede om tit. Det var alle andre der var dumme fordi de ikke kunne se det fantastiske i hende. "Altså, vil behøver jo ikke drikke os fulde, bare lige drikke nok til at komme i stemning. Det er der ingen der bemærker, og ellers kan jeg altid finde en flaske og så kan vi sætte os op i astro...." Milo bed sig i læben for at stoppe sin talestrøm. Måske var Celina ikke så glad igen for alkohol grundet det med sin far? Det var nok ikke helt smart at presse hende til at drikke så. Milo kløede sig lidt på kinden. "undskyld Cel." lød det så meget oprigtigt fra ham. Han rystede dog smilende på hovedet, da hun spurgte ind til hans veninde der var forsvundet. "Ja. Der var nogen idioter der sårede hende, så jeg gik ud for at se hvor hun blev af. Heldigvis har jeg fundet hende nu." Han blinkede lidt til hende og sendte hende et hjertevarmt smil
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2019 19:05:40 GMT
Hun grinede. "Hallo man, jeg fik faktisk fremragende for min sidste aflevering" påpegede hun, generelt så var Celina ret god til skolen. Men hun brugte jo heller ikke tiden på så meget andet, altså jo hun havde da også nogen gode venner på kollegiet. Men faktisk var Celina ikke den mest sociale, hun var en smule introvært og folk syntes hurtigt at hun blev kedelig, hvilket hun faktisk var ked af. "det er pænt af dig... Du er sød, Milo" sagde hun og smilede til ham: "Hvordan har du det for tiden? Har du charmeret nogen piger?" spurgte hun i et lille smil. Celina drømte da om en kæreste en dag. Hun ville bare gerne have at det var det helt rigtige.
"Nej nej det er okay, jeg tror bare jeg er lidt nervøs for det.." sagde hun og smilede til ham, en del af hende ønskede jo virkeligt at prøve det. "Nåh, nej hvor forfærdeligt... Var hun okay?" spurgte hun i en let nervøs stemme, ikke fordi at det var da godt nok at han havde fundet hende, men derfor kunne det jo godt være ganske ubehageligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 31, 2019 20:24:35 GMT
Milo rømmede sig lidt og flyttede på fødderne. Han havde ikke ligefrem klaret det så godt i sidste aflevering. "Jeg øhm.. burde nok tage mig lidt sammen på det punkt, eller finde en der kan hjælpe mig... Men så skal hun altså også se godt ud." Det var egentlig ikke fordi Milo var dum, det var han bestemt ikke, han gad bare ikke læse og studere. Det var kedeligt og han vidste alligevel ikke rigtig hvad han skulle bruge det til. Så langt var han endnu ikke nået i sin planlægning. Milo var typen, der kun lavede hvad der gav mening og så længe skolen ikke gav mening, så han ingen grund til at lære stoffet. Han smilede lidt, som hun sagde at han var sød han havde dog noget sværere ved at svare på det næste spørgsmål, derfor rømmede han sig lidt først. "Altså... Måske... Jeg har måske prøvet lidt, men jeg tror ikke helt det fungere for mig. Jeg ved det ikke." Han kunne jo ikke rigtig stå der og fortælle hende at han var ved at score en pige, bare for at få ramt på hendes storebror, som var Milos store rival i alting. Det var nemt at forstå, at hun var nervøs omkring det, når hendes far var alkoholiker. Af samme grund ville Milo også være ekstra forsigtig, hvis hun sagde ja til at være med til at drikke lidt alkohol et sted. Han ville dog ikke presse hende. Som hun snakkede videre om veninden, så Milo mistroisk på hende. "Cel du ved godt, at det er dig jeg snakker om ikke? MEn altså... jeg håber da du er okay."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2019 9:25:40 GMT
HUn smilede. "Altså jeg kan da fint hjælpe dig lidt med lektierne hvis det er" sagde hun i et smil, hun var ganske glad for at være god i skolen, bare fordi at hun så måske kunne vælge lidt fra alle hylder når hun var færdig. Faktisk havde hun lidt stress over at hun gik på 7. årgang og hun ikke anede hvad hun ville, men hun havde en idé om at hun måske ville ende med at studerer på det magiske universitet, hun ville gerne være professor eller noget i den stil.
"Art.. har du et crush på nogen? Fortæl!" smilede hun og puffede kærligt til ham. Celina havde da kigget på hende hun syntes var søde men hun turde slet ikke nærme sig, så det var vidst fint at hun bare tog tingene rolig tog en dag af gangen: "Nej det havde jeg ikke opfanget" sagde hun og rødmede. Pinligt at hun ikke havde fanget den hentydning, men på den anden side var det jo ikke rigtigt nyt for hende at hun gik og følte sig sådan en smule dum.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2019 22:01:14 GMT
Milo lyste op i et smil som hun tilbød ham at hjælpe. Det ville helt sikkert kunne rykke lidt på det, hvis han fik hjælp. "Gider du? Det kunne virkelig været godt. Jeg må hellere forsøge at oppe mig lidt nu her." Han var på sit sidste år, og han burde nok egentlig begynde at tænke bare lidt på sin fremtid. Det var bare så fandes kedeligt og han vidste heller ikke rigtig hvad han skulle når Hogwarts var færdig. Den del begyndte helt reelt at stresse ham. Hvad når han ikke var på skolen mere? Hvad så? Han vidste det ikke.
Milo var egentlig ikke glad for at have hemmeligheder for Celina, men det her var ikke noget hun skulle blande sig i. Derfor trak han da også bare på skuldrene. Hvad skulle han sige? "Måske jeg ved det ikke, men.. nu vi snakker om det. Kander du en historie der hedder Hali Buba eller sådan noget?" Han havde faktisk ikke rigtig hørt så godt efter, da Darya havde fortalt om bogen, men det var måske meget smart at kende den til en anden gang. Så grinede han lidt kærligt af hende, og klappede hende kærligt på låret. Han var ikke rigtig en krammer. "Du ikke altid lige kvik hva"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2019 19:20:04 GMT
Hun smilede. "Ja! Milo.. Selvfølgelig vil jeg da hjælpe dig... Vi er jo gode venner" sagde hun, Celina havde faktisk heller aldrig været forelsket og Milo var hun heller ikke forelsket i, han var bare en virkeligt god ven som hun nød at bruge tid med. "men hvorfor har du så svært ved at folk taler grimt til mig? Du er da ikke selv at englebarn" sagde hun i et smil og med en let tone. "Ehm nej, hvad er det for en historie?" spurgte hun i en nysgerrig stemme som hun lige nu var glad for at hun bare havde fundet en at snakke lidt med, så var det nok fint at hun ikke helt var gået i seng.
"Hallo jeg er da herre kvik" sagde hun i et grin og pegede sig selv på tændingen. "jeg er bare ikke vant til at du siger sådan nogen pæne ting om folk" drillede hun let, han havde jo kald hende sin veninde og selvom de snakkede godt sammen - så vidste han jo ikke helt hvor godt han mente de fungerede sammen. Han var ikke altid super nem at aflæse jo.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2019 13:26:24 GMT
Milo lyste op i et smil, da Celina bekræftede at hun gerne ville hjælpe ham. Det var ret vigtigt for ham. Han burde nok til snart at tage skolen alvorlig hvis ikke han ville ende som pedel eller noget andet nedern. Faktisk vidste han slet ikke hvad han ville efter Hogwarts. Måske dragetæmmer? Det kunne da sikkert være meget cool, eller... Nej han vidste det virkelig ikke... Hendes næste kommentar undrede ham lidt. Selvfølgelig skulle ingen snakke ondt om hende! Det var hun da alt for sød til, og helt ærligt det var sjældent han selv snakkede ondt om nogen der ikke fortjente det. @daryajenkins var jo lidt et særtilfælde, og havde hun ikke været Horatius' søster, havde han da heller ikke gjort hende noget. Desuden gjorde det jo ikke ondt på hende at han snakkede med hende. "Hvad er det lige du mener jeg gør imod andre?" Spurgte han drilsk ind. Han ville gerne høre hende sætte ord på det. Ikke at han beskyldte hende for noget eller blev berørt af hendes ord. Det ærgede ham lidt hun ikke kendte historien han havde spurgt til. "Måske havde den et andet navn? HAli Baba? var det sådan? nej! ALI BABA! Der var den.. kender du den?" Han ville virkelig gerne vide hvad den handlede om, men ville ikke bøvle med at finde bogen og også læse den. Det var sgu for meget arbejde bare for en dum historie. Han rystede lidt på hovedet af hende men smilede stadig. "Fint okay du er kvik nok.. Er jeg virkelig så slem at høre på?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2019 19:45:51 GMT
"Jeg siger ikke du gør noget, jeg siger bare du ikke er et englebarn" sagde hun, hun ville jo ikke komme på hans dårlige side eller noget i den stil - og hun syntes jo at Milo var cool nok at være sammen med. Det var bare en smule underligt for hende: "Haha nej den kender jeg ikke, hvad er det for en Aldi basta historie?" spurgte hun og grinede en smule, mest fordi at det var et meget sjovt navn. det lød lidt som en abe eller noget i den stil. "Er det en god historie?" spurgte hun i et smil.
"Nej du er fin nok... Jeg har bare en idé om at du ikke ville tale med mig under normale omstændigheder" sagde hun roligt, det var nok mest fordi at hun havde været "heldig" at møde ham imens han ikke havde haft andre at tale med. Celina ville sikkert også have følt sig alt for intimideret af ham til at hun ville have turdet at snakke ret meget med ham. Han var jo ganske populær i forhold til hende.
|
|
|