Deleted
•
Post by Deleted on Nov 7, 2019 21:19:17 GMT
Milo kiggede ned af sin fangeuniform, som hun nævnte at han ikke var noget englebarn. "Well, det kunne jeg nu godt være, hvis jeg virkelig ville, men hvad er det sjove i det? Og det er altså sjældent at jeg gør noget ved uskyldige eller folk der ikke fortjener det." Den del var sådan set rigtig nok, sådan da. Der havde selvfølgelig været den ene gang han ville lave en prank med hvem end der lige var på det forkert sted på det forkerte tidspunkt, det var dog endt med at gå ud over ham selv. Han mistænkte stadig den dag i dag Peeves for at have haft en finger med i spillet for det, omvendt skulle ville han jo så også skylde Peeves et tak for at have ført ham sammen med Celina, så set med de briller var det meget fint, han endnu ikke havde påtaget sig skylden. Milo grinede lidt som Celina spurgte til bogen, og han endte da også med at slå opgivende ud med armene. "Det er angiveligt en eller anden mugglerhistorie." Hun kløede sig lidt i håret."Hele pointen er at der er den her pige, som tror jeg har læst den, men det har jeg ikke. Hun vil gerne snakke om den, men jeg kender den sgu ik, så hvad fanden siger jeg?" Han havde jo lidt allerede løjet for Darya, så det var nok ikke nemt at trække i land nu. Det var hvert fald helt sikkert ikke en del af hans planer. "Selvfølgelig ville jeg snakke med dig Cel. Vi er da venner. Hold nu op." Sandheden var at hun nok havde ret, Milo havde bare ikke evnerne til at se det. For ham var det naturligt de snakkede fordi han kunne lide hende, på den venskabelige måde, men sandheden var nok han aldrig ville have set hende, hvis ikke hun havde hjulpet ham den da han gik i sin egen fælde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2019 10:08:14 GMT
Hun trak på skuldrene. "Jeg gør ikke rigtigt noget ved nogen. Enten så tør jeg ikke og ellers ved jeg at de bare giver mig igen" sagde hun og det havde hun slet ikke lyst til, generelt så var hun en virkeligt genert pige. Det var ikke sådan at hun ikke turde sige noget, og hun talte da gerne med folk, men hun skulle bare føle sig tryg omkring dem, og det gjorde hun heldigvis omkring Milo, og det var helt sikkert fordi de havde mødt hinanden på hospitals fløjen, ellers havde hun nok aldrig turde tale til ham.
"Ehm du må jo sige at du ikke har fået læst den?" spurgte hun i et lille smil. "Du kan jo bare sige at du har haft travlt.. Ellers så må du jo skynde dig at læse den i aften" sagde hun i end rolig stemme. "Det er pænt af dig, jeg syntes også du er helt okay" drillede hun og smilede i mod ham: "Såh, hvem er denne her pige du prøver at imponerer med dine læse evner?" spurgte hun i et smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 14, 2019 17:21:25 GMT
Milo smilede lidt og kørte fingrene gennem det halvlange hår før han så rystede på hovedet af Celina. "Lad være Cel. Du er alt for god af dig til at være en nar som jeg er. Jeg ved sgu da godt det jeg gør ikke er smart, men for fanden uanset hvad, så kan jeg ikke lade være." han trak lidt på skuldrene, han havde ligesom accepteret hvem han var og uanset hvor meget han forsøgte at ændre sig, så faldt han altid i igen. Det var sådan livet var for ham og han vidste ikke hvordan han skulle komme ud af det, men helt ærligt, så var han heller ikke sikker på at han var interesseret i at komme ud af det. Han fnøs lidt over hende bragende ide om rent faktisk at åbne en bog og læse i den. "Yeah mig åbne en bog, det tvivler jeg på. Og så endda frivilligt, argh det kommer ikke til at ske. Men tak for ideen, det er bare for urealistisk." Der fandtes ikke noget mere kedeligt end at læse og at gøre det frivilligt forstod han slet ikke ideen i. "Desuden har jeg jo ligesom allerede sagt, at han har læst den. Så kan jeg jo ikke pludselig Ikke have læst den." Det var simpelthen så dumt, men han kunne vel også bare håbe på, at de aldrig skulle snakke om det igen. Han trak et skævt smil over læberne som hun spurgte ind til hvem pigen var. "@daryajenkins, Horatius' lillesøster..." Det var ingen hemmelighed at Milo og Horatius var rivaler, så at date søsteren ville nok for nogen lyde underligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 14, 2019 18:17:25 GMT
Hun smilede let. "Jeg gider bestemt heller ikke være en nar, jeg har det ganske fint med at opfører mig pænt" smilede hun. Celina var en ganske stille pige, og det var da også kun fordi at hun kendte ham sådan nogenlunde at hun var så åben omkring ham. For egentligt så var hun en pige der ikke altid var så god til at tale om sine følelser, hun var hurtigt en smule lukket: "Men du er nu god nok som du er" roste hun alligevel og puffede ganske roligt til ham, hun syntes egentligt han var meget sjov.
"Nej du har ret... Og hvor sødt.. Aww Milo se du kan jo godt være en helt følsom fyr" drillede hun i et lille smil. HAn var nu nok nok, og med den rigtige der så måske også kunne åbne hans hjerte lidt, jamen så skulle det da nok ende med at blive rigtigt godt. Celina havde stadig til gode at møde en fyr hun kunne lide på den måde. Men hun havde nu ikke så travlt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2019 9:15:03 GMT
Det gode ved Cel var, at hun var ærlig på sådan en god måde. Milo elskede at snakke med hende fordi hun samtidig besad sådan en skøn ro, som han ellers havde svært ved at finde. Normalt sad han sjældent stille mere end 5 minutter af gangen, før han begyndte at pille ved alting, men ved Cel blev det maks til at tappe lidt med fingrene ned i benet eller bordet, alt efter hvor de var. "Det er en god egenskab Cel, lad aldrig nogen få dig til at tro andet." På mange måde havde Milo valgt at "beskytte" Celina lidt mod nogen af skolens bøller. Han vidste hun kunne være et nemt offer. Hun var så blid og stille, det skulle hun have lov til. Det var lidt som at finde en blomst i en ukrudtsmark og så gøre alt for at den ikke visnede.
Milo kom dog til at smile lidt ved Celinas ord om at han var sød fordi han havde forelsket sig. Hvis hun troede ham, ville alle tro ham, det var helt sikkert. "Du har nok ret Cel... tænk bare" lød det fra ham selvfølgelig var det rent spil fra galleriet, men Det var der ingen andre end ham der skulle vide.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:03:55 GMT
Hun nikkede blot. "Det skal jeg nok forsøge på, men det er faktisk ikke altid så nemt at overbevise sig selv om" sagde hun og smilede roligt til ham, det var da ikke fordi at hun hadede sig selv eller noget i den stil. Der skulle bare ikke ret meget til før at Celina blev usikker. verden overrumplede hende hurtigt: "Men det er pænt af dig at mide mig om at jeg ikke er helt dum" smilede hun, Milo var uden tvivl en super sød fyr og hun var glad for at han ikke var helt så stor en nar som hun nok havde troet han var.
"Ja præcist... Nu skal du bare lige finde en pige der også kan se det" drillede hun og puffede kærligt til ham. Celina havde faktisk aldrig sådan rigtigt været forelsket. Nok mest af alt fordi hun ikke rigtigt troede på at nogen kunne være super interesserede i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2019 6:38:47 GMT
Milo smilede og nikkede mod veninden. ”Ellers må du komme til mig, så skal jeg nok fortælle dig det igen og igen til du en dag også selv kan se det. “ Det lød helt sikkert som noget han mente og han så da også noget mere alvorlig ud end han plejede at gøre, hvilket kun ledte tankerne hen på at han virkelig mente det. ”Selvfølgelig er du ikke dum. Hvem siger det?” han skulle nok finde ham der sagde det og give ham en over nakken, så det ikke skete igen. Milo var ikke sikker på han var typen der slog sig til takke med kun en pige. Så at finde den eneste ene var slet ikke en jagt der florerede i hans tanker. Han rynkede dog lidt på brynene af hendes formulering. ”Skal det forstås som om det er svært at holde af mig?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:54:45 GMT
Hun smilede. "Jeg håber bare der mååååske en dag er en dreng der lige kan se det. Altså jeg har ikke engang kysset nogen! Hvor nedern er det, og jeg slutter på skolen til sommer" sagde hun en smule opgivende. Det var da ike fordi at man SKULLE have kysset nogen inden man stoppede på skolen, men selv for en Hufflepuff pige følte hun sig efterhånden en smule bagud. Der havde bare ikke lige været en sød fyr der var kommet hendes vej endnu.
"Det siger samtlige Slytherin elever" sagde hun og kørte en hånd igennem sit røde hår: "De driller mig med at jeg er en vanskabt Weasley" sagde hun, hun hed jo ikke Weasley og var overhovedet ikke i relation til dem. "Det er nemt at holde af dig, nogengange" drillede hun og rakte let tunge i mod ham, han var en cool og populær fyr, sådan virkede han ihvertfald på hende. Hun var bare glad for at hun havde en ven som ham. Så følte hun sig da bare lidt værd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 17:44:35 GMT
Milo trak på smilebåndet og lagde så en arm om veninden. "Jeg kan se det. Jeg ved godt det ikke er det du mener, men det skal nok komme det lover jeg dig. Nogen gange er det godt at vente." Selv havde han hoppet fra pige til pige og var ikke bange for at dumpe en for en anden. Det havde så også givet ham et vis ry, men når nu han havde slået det klar, så kunne han vel ligeså godt leve ud fra den kasse han var placeret i. Han ønskede dog langt bedre for Celina.
Alligevel blev han ret sur, da hun fortalte hvem der sagde grimme ting til hende og han stillede sig således direkte overfor hende, så han kunne se hende i øjnene. "Hvem siger dog sådan om dig? Fortæl mig det og jeg giver dem en lærestreg." Lovede han. Celina var alt for sød til at blive behandlet som skidt og det fortjente hun overhovedet ikke"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 9, 2019 19:53:01 GMT
Hun smilede i mod MIlo. Han var en god ven, og selvom en del af hende helt sikkert godt vidste at de nok ikke ville være venner hvis de ikke havde mødt hinanden som de gjorde, man lagde bare ikke rigtigt mærke til Celina og af en eller anden grund var det altid negativt hvis de endeligt gjorde. Så hun var egentligt glad for at de to havde fundet hinanden, bare fordi at efter Robin var stoppet på skolen følte hun nærmest kun at det hele var blevet værre, for Robin kunne da i det mindste beskytte hende.
"Ehm der er en del... Hayden, Nohr især..." sagde hun, der var mange der ikke kunne lide hende, men det var helt sikkert især SLytherin drengene som mente at hun var en taber, det var ikke helt let at se ud som hun gjorde. Hun smilede let: "Men det er ligemeget Milo, det er bare sådan det er" sagde hun roligt og sukkede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 10:16:23 GMT
Milo knyttede hænderne så knoerne næsten blev hvide. Hvem var dog dum nok til at gøre den slags imod andre? Okay, han var måske ikke selv noget englebarn, det vidste han da godt, men helt ærligt havde Celina ikke været nok igennem allerede? Hun havde da nok at slås med og gjorde end ikke en flue fortræd. "Jeg skal nok snakke med dem Cel. Du skal ikke finde dig i det!" Konkluderede han før hun nåede at tilføje at det var ligemeget. "Desuden er det da ikke ligemeget Cel. Du skal ikke sidde her og være ked af det pga sådan nogen idioter." Det var simpelthen for meget!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 17:31:27 GMT
Hun nikkede. "Det er pænt af dig Milo, men du behøver ikke snakke med dem, det gør sikkert bare det hele meget værre" sagde hun og smilede venligt imod ham, hun ville virkeligt ikke drilles mere end hun allerede blev. Det var hårdt nok som det var:"Men tak, du er sød Milo" sagde hun. Hun var glad for at have ham som ven.
"Måske jeg burde gå op, jeg er alligevel ved at være en smule træt" sagde hun og kiggede imod ham. Det var jo på grund af ham at hun ikke var gået i seng allerede, og hun var faktisk glad for at hun lige havde haft en smule ekstra tid til festen, og lige blev mindet om at hun faktisk havde nogen venner der gerne ville hende det godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 12, 2019 20:42:43 GMT
Milo var slet ikke så strid som han så ud til. Det krævede bare at man lige vandt hans tillid og ikke mindst at han så, at man var okay. Derefter kunne man være ret sikker på at have en god og loyal ven. Det var netop hvad Celina havde fået i ham og han ville ikke et øjeblik svigte hende, det var helt sikkert. Dog måtte han acceptere at hun ikke ville have hans hjælp. Han var nemlig ikke typen der gik imod en venindes ord heller. "Jeg forstår ikke, hvordan man ikke kan være sød ved dig." Indrømmede han så med et smil og gav hendes hånd et lille klem. det lille klem fik ham dog til at tænke en tanke der nok skulle vise dem alle sammen. Han trak derfor blidt i hendes hånd. "Kom med Cel, jeg har en ide. Giv mig 5 minutter af din aften, så skal jeg nok følge dig op bagefter." Milo var en forholdsvis populær fyr på skolen, så hvis alle så hende danse med ham, ville de også vide hvem der kunne komme efter dem, hvis de drillede hende. Det var bare et spørgsmål om at vise skolen det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 5, 2020 20:03:08 GMT
Celina smilede og trak på skuldrene. "åh det er der nu mange der ikke har nemt ved" sagde hun, hendes røde hår var især en god grund til at hun blev drillet, og sikkert også fordi at hun jo var en meget sensitiv pige der ikke bare sådan lige sagde fra. Faktisk havde hun oftest rigtigt svært ved at få ordene sagt rigtigt. "Ehm en idé... Milo jeg, måske er det dumt" sagde hun, hun var ikke altid så glad for folks gode ideer og selvom hun jo egentligt stolede ganske meget på Milo, så var hun alligevel lidt nervøs for hvad han havde tænkt sig.
Celina var bare en pige med et lidt usikkert sind. Nogengange var hun helt sikkert for usikker til hendes eget bedste, for hun var jo egentligt både en køn og sjov pige. Det var hun bare ikke altid selv helt så god til at se, hun følte sig hurtigt som en kæmpe taber. Men det var jo nok fordi andre havde sagt det til hende så mange gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2020 18:06:46 GMT
Milo var lidt ligeglad med hendes protester, eller nej, nok ikke ligeglad, men han lod sig ikke stoppe af dem. Hun skulle opleve noget godt denne aften, og de skulle altså gerne kunne holde lidt ved den næste tid. Han holdt sig derfor til sin plan skønt Celina lod til at komme med nok så mange protester. Blidt tog han om hendes håndled og trak hende med sig, under et venligt imødekommende smil. "Kom nu Cel, 5 minutter. Det kan du da godt." bad han venlig og smilede opmuntrende til hende.
|
|
|