Deleted
•
Post by Deleted on Nov 3, 2019 19:48:03 GMT
Han smilede og nikkede. "JA det ville være for sindsygt, jeg håber en dag jeg når landsholdet, for de får jo altid sponsoreret de nyeste koste. Det ville være for sindsygt!" sagde Kyle en smule drømmende, men nu havde han jo lige nogen år tilbage inden han overhovedet var færdig på Hogwarts. "Nogengange ville jeg bare ønske at Hogwarts var færdig lige om lidt så jeg kunne søge ind på et hold... Bare spille Quidditch HVER DAG" smilede han, tænk en drøm det ville være, også behøvede man endda ikke lave lektier når man så ikke spillede Quidditch, det måtte jo være drømme livet.
"Ja det er fedt. Jeg håber også vi kan vinde Quidditch turneringen igen i år" sagde han i et smil. Han var meget stolt af at de havde vundet pokalen sidste år: "Men første kamp blev vi desværre slået af Hufflepuff så det ser ikke mega lovende ud" sagde han i et suk, det havde åbenbart haft en mega dårlig spille dag. Men der var også kommet to nye på holdet fordi de to gamle var stoppet på skolen, og det var ikke altid en god ting at få nye spillere til ens hold.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2019 12:48:35 GMT
En plads på landsholdet var helt sikkert en drøm som Kiara delte med Kyle! Tænk lige over hvor sejt det ville være! "Det kunne være så sejt at komme på landsholdet! Virkelig prøv lige at overveje det. De ansvar der ville ligge på dine skuldre, muligheden for at du var skyld i at pokalen blev vores!" Han lød mindst lige så drømmende nu, som Kyle gjorde. Det fik hende da også til at grine lidt af det hele. Det var fedt at have en at dele drømmene med. Hendes ældre søskende virkede ikke så optaget af quidditch. Marietta havde aldrig spillet en kamp, og Finn gjorde det vidst bare for at være en del af et fællesskab på skolen. Men hende, det var rammende alvor og med et mål for øje. Wauw ja! at spille hver dag.. okay det gør jeg nærmest allerede, men jo jeg er helt med." Hun grinede igen og fik lyst til omgående at hoppe på en kost. Hun tænkte slet ikke over hvordan samtalen fuldstændig havde drejet sig væk fra at de havde været ved at planlægge en ny date. Det var ikke så vigtig som Quidditch. "I vinder ikke! Det gør vi selvfølgelig. Med mig som anfører, er det den eneste mulighed."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 4, 2019 19:29:31 GMT
Kyle syntes virkeligt det var hyggeligt at tale om Quidditch med hende. Han elskede virkeligt at de havde den ting tilfælles, nok fordi at det betød så utroligt meget for hende og også for ham. Han elskede virkeligt Quidditch og det havde han gjort, selv inden han overhovedet kunne sidde på en kost. "jeg ville elske at være på landsholdet, altså bare alene tanken om at leve af at spille Quidditch, waw" sagde han, den drøm var noget der kunne få ham fuldkommen igennem taget af drømme, han håbede virkeligt at det kunne blive til virkelighed.
"pff vi skal nok banke jer" sagde han i et smil. Det var sjovt at de jo egentligt var konkurrenter, men alligevel så syntes han jo hun var virkeligt sød, han tog en tår mere af sin græskarjuice: "Men altså tænk hvis vi engang kom på det samme landshold" smilede han. Quidditch var altid vigtigt, men trods alt så var det her jo bare skole Quidditch, det blev jo først rigtigt alvorligt når man skulle ud til de helt store kampe, og Kyle drømte tit om at være på en af de helt store baner.[/b]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 7, 2019 19:46:57 GMT
Kiara havde sjældent, måske endda aldrig, mødt nogen, der kunne holde til at snakke quidditch med hende så længe som Kyle havde formået, og han lød til at blive mindst lige så høj af det, som hun gjorde. Det var fedt hvordan de nærmest drømte om det samme og det gjorde virkelig at Kiara fornemmede en særlig form for Connection imellem dem. Det fik hende til at smile og kun tale endnu mere. "Det jo eller komme ind i den Britiske liga. se DET kunne være total fedt." Det var hendes store drøm ved siden af landsholdspladsen. Tanker om kærester, familie og den slag lod hun Marietta om. Hun hvad aldrig været forelsket og ville nok ikke engang genkende følelsen, hvis den en dag ramte hende. Alt hun tænkte på var Quidditch.
Hun fnøs af Kyle. "HA! bare kom an dit bløddyr, jeg skal nok sørge for at score en masse mål før Vi fanger lynet!" Hun lagde ekstra tryg på ordet Vi for virkelig at understrege, at hun mente de ville vinde. Faktisk var den del slet ikke til diskussion! Hun glædede sig mere og mere til den kamp som de snakkede. Der var virkelig noget på spil nu, og det var fedt!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 9, 2019 16:49:47 GMT
Han smilede og nikkede så, han var jo helt enig med hende. "Altså hvis jeg bare kan få lov til at leve af at spille Quidditch, så er jeg lykkelig. Jeg ville jo dø hvis jeg skulle ende med at have et eller andet kedeligt kontor job" sagde han og rullede med øjnene, det ville da være det absolut værste der kunne ske i hans liv. "Gryffindor er det bedste Quidditch hold, det er slet ikke til debat" sagde han i en venlig stemme, han kunne godt lide hende så han ville ikke ende med at gøre det til en ond debat som nogen jo gjorde det til.
"Men nu må vi se, jeg syntes altid det er lidt spændende med alle de nye der er kommet til. Vi har 3 nye på holdet i år, hvad med jer?" spurgte han i en nysgerrig stemme, det var jo ulempen når nogen af de gamle gik ud af skolen. Det var også lidt irriterende når man nu endeligt var et godt etableret hold.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 11, 2019 16:58:25 GMT
Kiara kunne ikke lade være med at grine lidt af ham, da han blev helt melodramatisk. Hun ville selv hade at arbejde på et kontor, men så var det jo heldigt, at det lidt var ens eget valgt. "Hvis ikke jeg bliver quidditchstjerne, Som jeg selvfølgelig bliver, så ville jeg enten være flyveprofessor eller arbejde i en quidditchforretning." Det var allerede planlagt, og der var ikke noget der ville kunne få hende til at skifte mening. "Desuden tager du fejl, men lad os se til foråret, hvor vi skal spille mod hinanden. Medmindre du selvfølgelig kan få din anføre med på en venskabskamp! Så er jeg klar med mit hold." Som anfører for Slytherin kunne hun sagtens sige ja på holdet vegne og så kræve at de var med, hvilket de da helt sikkert ville være. Det ville være god træning. Hun var ikke et øjeblik i tvivl om at Slytherin ville vinde.
Måske gik der lige lovlig meget kamp i den i form af "min hest er større end din hest", men det var nu også en vigtig ting af spillet. "Vi har fået to nye. De er ret gode faktisk." Fortalte hun stolt uden at prale.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 11, 2019 20:05:20 GMT
han smilede. "Hvis jeg ikke kan leve af at spille Quidditch så vil jeg måske gerne arbejde på en fabrik ved nogen som udvikler koste... Eller måske Quidditch journalist" sagde han og smilede. Ligesom hende vidste han bare at han var nød til at arbejde med nogen der handlede om Quidditch. han elskede den sportsgren alt for meget til bare at lade den ligge. Hvis man først var blevet bidt af Quidditch, så kom man jo aldrig til at kunne slippe det igen.
"Jeg er sikker på i nok skal få tæv, og du skal nok få et trøstekram bagefter" sagde han i et smil, han mente ikke noget ondt med det - men en smule konkurrence menneske var man jo nok nødt til at være. "Åh hvor fedt... Det er dejligt med nye på holdet men det kan være lidt hårdt at træne dem op nogengange. Næste år skal vi også have ny anfører og jeg håber virkeligt det bliver mig" sagde han, efter sommerferien ville Felton jo gå ud af skolen. "Men nu må vi se... Skal vi måske gå tilbage i mod skolen?" spurgte han og klemte venligt omkring hendes hånd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 14, 2019 20:53:35 GMT
Det lød ret cool at ville udvikle koste, det var ikke noget Kiara nogensinde havde overvejet, men det var helt sikkert et sejt erhverv. Faktisk var Kiara slet ikke sikker på at det fandtes, men selvfølgelig gjorde det da det, hvor skulle kostene ellers komme fra og hun havde da også læst en masse bøger omkring det. så selvfølgelig. Quidditch-journalist derimod, se det kunne også være virkelig cool! Det gad hun faktisk også ret godt. Kiara kom til at smile ved tanken. Hvor var de dog bare ens på mange måder! Det var virkelig fedt.
DE kæmpede videre om hvem der ville vinde eller tabe, og Kiara fnøs højlydt af Kyle. "Tak, men det bliver ikke nødvendigt, for det bliver os der ender som sejrherrer." Konkluderede hun stolt og selvsikkert. "Men altså jeg giver gerne et kys og et kram til taberne. Så venlig er jeg nemlig." pralede hun med et drilsk grin i mundvigen. Det her var virkelig en fantastisk tur. Det var synd de snart skulle tilbage til skolen. Det var længe siden Kiara havde hygget sig så meget! Det med nye spillere vidste hun ikke helt om hun var enig i. "Hmm... Altså det er godt med nye spillere, men det kan også være svært. Jeg kender ikke deres evner helt endnu, så jeg har svært ved helt at tænke dem ind i planerne." Forklarede hun ærligt, hun regnede ikke med Kyle ville bruge det imod hende senere hen. "Jo vi må hellere komme tilbage." Sukkede hun. Hun hvade virkelig ikke lyst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2019 19:03:58 GMT
Han grinede let. "Du er dum er du... Hvem ved måske vi ender på det samme team efter Hogwarts" sagde han og smilede, det kunne da på en eller anden måde være meget cool - han kunne godt tænke sig at spille på hold med hende. Men nu måtte han jo se om han kunne blive dygtig nok til at spille professionelt når skolen var slut. "Ja, det er nemlig mega svært... Men altså jeg håber de kommer hurtigt efter det" sagde han og smilede roligt.
Han nikkede og havde stadig fat omkring hendes hånd som de begyndte at gå. "jeg var virkeligt glad for at du ville med" smilede han i mod hende som de gik, desuden var han virkeligt glad for at de havde Quidditch tilfælles, bare fordi at det var sådan en kæmpe del af hans liv. Kunne man ikke lide Quidditch, så kunne man helt sikkert ikke være venner med Kyle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 16, 2019 21:15:40 GMT
Hun grinede lidt sammen med ham, men så skyldede alvoren ind over hende, som han snakkede om at de måske en dag ville være på samme hold. "Kyle?... Hvad synes du om at date en enten fra dit eget hold, eller... et rivaliserende hold? Er det okay eller er det no go?" Selv havde hun faktisk altid været imod det, men det var også før hun var begyndt at snakke med Kyle. Hvad hvis de en dag endte på samme team og så hun ville på date med ham? Men det kom nok aldrig til at ske alligevel... Det med daten altså. Det var snart mere usandsynlig i hendes hoved, end at de blev optaget på samme professionelle hold. Verden var mærkelig på det punkt, men Kiara havde bare ikke rigtig tanker om at date nogen, så hvorfor skulle de være anderledes med Kyle, særligt når i dag ikke var en date. "Jeg er glad for at du spurgte mig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 19, 2019 17:29:46 GMT
Han kiggede en smule undrende på hende, forstod måske ikke helt hendes spørgsmål. "Altså hvad jeg helst vil eller hvad? Ehm jeg er ligeglad tror jeg, det er jo bare et spil. Selvom jeg holder af mit hold og sådan noget, så handler det jo ikke om liv eller død" sagde han og smilede. Altså han kunne da måske godt se hvordan problemer kunne blive, men på den anden side så var det da ikke noget han ville lade stå i vejen for det. Især fordi at han jo godt kunne lide Kiara: "Hvad med.. Dig?" spurgte han lidt forsigtigt, som var han lidt bange for svaret.
"Ja jeg er virkeligt også glad for vi gjorde det... Jeg syntes bare du er.. Rigtigt sød at være sammen med" sagde han i et smil. Han syntes virkeligt Kiara var sød, og han havde fået nogen helt andre følelser for hende end han havde haft inden de havde været sammen i sommerferien. Han havde nok bare aldrig tænkt så meget over det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 21, 2019 5:07:00 GMT
Måske var det Kiara der overanalyserede, men det havde altid stået klart for hende, at hun IKKE ville forelske sig i en quidditchspiller, hverken fra sit eget hold eller et modstanders hold. Det var bare ikke nogen god løsning. Det var så også før hun havde mødt Kyle og var begyndt at snakke med ham. Da han sendt spørgsmålet tilbage måtte hun sukke let og overvejede det. "Jeg ved det faktisk ikke helt. Før vi begyndte at snakke var det total no go for mig." Startede hun ud, uden at se på ham. "Altså.. der intet galt i at date en fra sit eget hold, men hvad så det ikke holder længere... forholdet altså? Det vil sætte hele holdet i et farlig position jo." Det var tydeligvis noget hun havde sat sig for engang og nu prøvede at holde ved denne tanke. Hun anede intet om forhold og kærlighed ud over hvad hun oplevede gennem @marietta og det var ikke altid lige stabilt. Det ville hurtigt kunne komme til at koste sejren i en kamp. "Det samme lidt med en modstander. tror du ikke der ville opstå mistillid til at man var hemmelig omkring sine taktikker og endnu værre, hvad om man blev blød mod modspilleren, bare fordi man elskede personen. MEn jeg ved ikke... ALtså jeg har mest tænkt over det nu hvor jeg er blevet anføre og ligesom skal passe på mit hold." Hun smilede til ham for at se om han stadig hang på i forklaringen, så kom hun til at smile lidt ved synet af ham og måtte klare halsen for at kunne snakke videre. "Måske er det anderledes, når det drejer sig om en selv?" Det var mest ment som et retorisk spørgsmål, og hun forventede egentlig ikke at han ville svare på det. Hun smilede lidt over de pæne ord han sagde om hende. Dét var lidt vildt. "Jeg er også glad for vores samtaler. Det sjældent nogen gider snakke quidditch så længe med mig." ordene blev langt fra som hun havde planlagt. Det havde jo været meningen at hun ville give ham et kompliment og nu var det bare blevet.... Fladt. Hun måtte få skrevet et brev til Marietta snarest om hvordan man gjorde det der med drenge!
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2019 21:06:01 GMT
"Generelt er det måske mærkeligt at date en på skolen bare fordi at hvis det går galt så... ja så skal man jo stadig kigge på hinanden et helt år" sagde han og smilede roligt: "Men altså sådan er det jo bare man kan jo ikke rigtigt undgå det" sagde han roligt. Han havde nu ikke så meget i mod det, der var mange forhold der blev dannet og knust igen på Hogwarts og mon ikke bare det var en del af det at være ung og ikke rigtigt vide hvad man ville i livet. De var jo alle sammen på is når det kom til den slags.
"jeg elsker at snakke om Quidditch, det er jo hele mit liv... Jeg elsker du også elsker Quidditch" sagde han: "Også syntes jeg at du er virkeligt sød, jeg er så glad for du tog med selvom vi snart skal sige farvel" sagde han. Han havde nok lært fra sin søster Molly at man kom længst med ærlighed. Dog var han nok en lille smule mere genert end hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2019 6:36:20 GMT
Det havde aldrig før været relevant at tænke på forelskelse på nogen måde, men som hun stod der overfor Kyle blev alligevel lidt i tvivl om, om hun havde ret. Måske var det bare ikke så simpelt som hun havde antaget det. Måske lå det hele noget dybere end som så. Hun trak vejret dybt, som hun lyttede til hans ord. Det gav god mening faktisk, men holdsport var noget andet end skolegang. ”Du har ret. Jeg ved ikke om det overhovedet har betydning, jeg har aldrig rigtig stået i situationen faktisk” Hun skævede lidt til ham og overvejede om der måske var en lille forelskelse der begyndte at røre på sig. Hun vidste det ikke. Hun vidste ikke hvordan det føltes. Hun måtte virkelig snakke med sin søster om det. Det var svært ikke også at komme til at smile som han fortalte at han elskede quidditch, og elskede at hun også elskede quidditch. Men det var virkelig også rart at snakke med en, der havde samme passion selv. Hun blev da også lidt overrasket da han så tilføjede at hun var sød. ”Du er nu også meget sød” konkluderede hun smilende. ”vi kan jo altid gøre det igen en dag, eller bare lave noget sammen på skolen. Det behøver ikke være så vildt for min skyld”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 7, 2019 8:56:40 GMT
Han smilede let "Nej heller ikke mig" sagde han. Faktisk havde piger overhovedet ikke interesseret ham, men han var godt klar over at der var mange piger der syntes at han var spændende. Kyle havde bare haft for meget at se til med skolen og Quidditch, især sidstnævnte var jo noget der fyldte en hel del i hans hoved. Som de stod foran skolen og hun foreslog at de skulle gøre det igen, nikkede han roligt og lod roligt en hånd ae hendes kind, som han strøg en af hendes brune lokker bag hendes ene øre.
"Det vil jeg virkeligt gerne... Jeg hygger mig virkeligt meget i dit selskab" smilede han i mod hende og lod sin hånd glide ned af hendes arm for roligt at tage fat omkring hendes hånd igen, som han bare stod og kiggede på hende. Han havde virkeligt meget lyst til at kysse hende, men han gjorde det ikke, ikke for nu ihvertfald. Han havde jo aldrig kysset nogen sådan rigtigt, så han var nok bange for at det ville blive lidt akavet og tanken omkring om hun overhovedet kunne lide ham havde da også strejfet ham mere end en gang.
|
|
|