Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 19:30:12 GMT
@kiara Kl. 15.00 Høstfesten Kyle havde tænkt en del på Kiara siden de havde mødt hinanden i sommerferien, og få gange var han da også stødt ind i hende og havde lige mulighed for at sige hej til hende. Men der havde været travlt og nu hvor Kyle kom på de ældre årgange, så var lektierne også pludseligt blevet en smule hårdere. Han havde store ambitioner om at han skulle have gode karakterer i skolen. Han var ikke helt sikker på hvad han ville bruge dem til, men hvis nu Quidditch endte med at gå helt galt, så ville han trods alt gerne ende med at kunne få en god uddannelse, dog var hans drøm jo klart at træne Quidditch professionelt.
Han var netop på vej op i mod opholdsstuen hvor at Kiara var og havde spurgt en pige der var på vej derind om hun ikke ville hente Kiara, han ville nemlig gerne inviterer hende med ned til høstfesten. Skoleledelsen havde jo givet dem lov til at få fri noget ider så de kunne komme derned, og Kyle håbede at det her netop var hans mulighed for at bruge lidt mere tid sammen med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2019 5:22:18 GMT
OutfitKiara sad i opholdsstuen og læste i en bogen om store Quidditchspillere gennem tiden, da en med-slange pludselig kom og hentede hende, men informationen om at der stod en dreng ude på gangen og spurgte efter hende. Meget septisk hævede hun det ene øjenbryn, hvem pokker kunne det være? De eneste fyre hun snakkede med var sin storebror og så dem fra holdet, sidstnævnte kunne selv komme ind og Finn ville ofte bare tage fat i hende når de spiste. Undrende satte hun bogmærket tilbage i bogen og gik så ud for at se hvem det var, med bogen i favnen. Synet af Kyle uden for døren fik hende til at undre sig ydeligere, men var det ikke måske noget med at hun havde lovet at hjælpe ham med nogen lektier eller sådan noget. Hun havde faktisk glemt det lidt. pladsen som anfører for Slytherins quiddichthold havde taget meget energi fra hende. "Kyle?... Hej. Kan jeg... hjælpe dig med noget?" Spurgte hun så lidt uforstående.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2019 18:33:25 GMT
Kyle var en smule spændt som han stod udenfor. Han havde en sort skjorte på og mørke cowboy bukser, nu hvor at der ikke var timer og han ikke skulle være på skolen, havde han valgt at forsøge sig med lidt normalt tøj frem for kappen og uniformen, selvom han nu syntes den var meget cool. Han smilede som han fik øje på hende, det var ingen hemmelighed at han syntes Kiara var virkeligt sød og så helt utroligt godt ud. Så han afventede blot som han kunne se at hun begyndte at nærme sig.
"Hey" sagde han og smilede til hende, det var da ikke fordi at han ikke var lidt genert af sig, men derfor nyttede det jo ikke noget at stå og sige noget. "Ehm... Jeg tænkte bare om du... måske ville med ned til høstfesten?" fik han spurgt i en lidt genert og dog alligevel direkte stemme, han ville syntes det var helt utroligt hyggeligt hvis hun ville tage med.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2019 19:37:00 GMT
Følges med Kyle til Høstfesten? Hvorfor havde han ikke venner selv, medmindre? Hun så lidt uforstående på ham, var det her en date?"Øhm.. jo, helt fint. Nu eller?" Hun mærkede panikken brede sig lidt i hende. Så hun overhovedet godt nok ud til at kunne tage med ham. Burde hun ikke tage noget pænt tøj på, lægge makeup og sætte hår, ligesom @marietta, men hun kunne jo ikke nå at kontakte Marietta alligevel, det var virkelig noget rod det her. "Men altså, det vil jeg gerne. Er det bare os to, eller kommer der andre også?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2019 17:17:39 GMT
Han trak på skuldrene. "Altså det er jo i aften vi kan tage derned" sagde han lidt usikkert, det var da ikke fordi at han ville tvinge hende afsted eller noget i den stil, han syntes nok bare at det kunne være hyggeligt. "Altså hvis ud har lyst" sagde han lidt usikkert som ville han gerne give han en mulighed for at trække i land igen. Han syntes egentligt nok bare at hun var ret hyggelig at hænge ud med, men han anede jo naturlgivis ikke om hun også kunne lide ham.
"Ehm altså jeg tænker da at der også er andre fra skolen dernede" sagde han og smilede roligt til hende, han vidste da ikke præcist hvor mange mennesker der ville være, men han tænkte da ikke de var de eneste med denne her idé. Han vidste egentligt heller ikke havd de skulle lave dernede, den tid, den sorg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2019 18:07:16 GMT
"Altså jeg... Det... men..." Hun havde lidt svært ved at vide hvad hun skulle gøre i situationen, mest fordi hun ikke kunne finde ud af om det var en date eller bare et møde mellem venner. Måske lagde hun også alt for meget i det, men alligevel. "Jeg vil gerne. KAn det her tøj gå, eller skal jeg skifte?" Nu hun tænkte over det så Kyle faktisk virkelig godt ud, måske hun burde gøre noget ud af sig selv så. Ikke fordi hun var grim, men det var jo bare hverdagstøj ikke noget fint eller noget.
Hun så aflæsende på ham. "Andre vi skal mødes med eller er det her en da...." Hun kunne ikke få ordet over læberne, men blev alligevel helt rød i hovedet, det var nok ikke svært at regne ud, at hun havde været tæt på at sige date.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2019 18:44:26 GMT
Han smilede til hende. "Du kan sagtens gå i det der, du er smuk som du er" sagde han i et smil, Kyle havde ikke rigtigt haft noget med piger at gøre før men han følte sig ikke rigtigt genert omkring det, han syntes bare det var dejligt at have en pige han faktisk fandt spændende. Kiara var sød, spændende og helt utrolig smuk og han ville elske at have hende med til høstfesten. egentligt havde han slet ikke haft planer om at tage afsted, men med hende var det måske lidt noget andet.
"Behøver det være noget specielt?" spurgte han og trak på skuldrene. Det behøvede vel ikke have et label eller noget i den stil, han ville bare gerne føltes med hende og se hvad der skete, så godt kendte de jo heller ikke hinanden endnu. Lige nu vidste han bare at han gerne ville lære hende endnu bedre at kende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2019 19:27:01 GMT
Det var sødt af ham at sige, at hun så fin ud som hun gjorde og måske var det da også hende der lage for meget i det hele. Måske skulle hun bare slappe af og lade være med at overanalysere på noget. Bare være sig selv. Så kunne hun vel altid spørge sin søster til råds senere hen hvis noget gik helt skævt, og ville hun overhovedet selv havde at det her var en date? Var det måske egentlig sådan det fungerede? Hende der ellers påstod at drenge kun ville være i vejen. "Tak. Og nej, vi behøver ikke kalde det noget særligt, Jeg ville bare sikre mig vi var på samme sidde." Bare hun nu ikke havde ødelagt stemningen eller noget med hendes spørgsmål, for hun ville jo netop gerne følges med ham. Derfor smilede hun også bare og nikkede kort. "Jeg skal lige hente en bluse, så vil jeg gerne med." Hun forsvandt tilbage ind i opholdsstuen og løb mod sovesalen for at gribe en bluse og være tilbage ret hurtigt igen. "Klar"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 11:06:15 GMT
Kyle smilede, han var ikke på nogen side. Han vidste jo ingenting, han syntes bare at hun var virkeligt sød og han havde tænkt på hende lige siden de havde set hinanden i sommerferien, og han afventede så blot som hun sagde hun skulle hente en trøje. Som hun sagde at hun var klar, rettede han sig let op og smilede til hende som han rakte hendes hånd ud i venlighed som ville hun tage den.
Kyle var jo ikke som sådan genert af sig, han vidste bare ikke rigtigt hvordan man gjorde, eller hvad man skulle sige: "Sååh, har skolen været hård efter sommerferien?" spurgte han og smilede som de begyndte at gå. Han ville bare gerne ned og have en hyggelig aften, og for første gang sammen med en pige, for selvom mange piger havde haft lyst til at være tættere på Kyle, så havde han ikke rigtigt været interesseret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 8:22:49 GMT
Det var så mærkeligt at følges med Kyle til høstfesten. Hun håbede lidt på at det var en date, men samtidig med, så kunne hun slet ikke overskue det, hvis det var. Hun var jo quidditchspiller og det var det der var vigtigst for hende, så hvorfor overhovedet begynde at tænke på fyre nu?! Alligevel nød hun at gå der sammen med Kyle og hun håbede på det blev mindst lige så hyggeligt som den dag på stranden. "Skolen har været fin nok, men lidt kedelig. Quidditch derimod, dét er hårdt." Hun var blevet valgt til anføre og det havde virkelig trukket tænder ud for hende og til tider trukket hende så langt ud, at hun ikke helt havde kunnet genkende sig selv igen. "Hvad med dig"? Spurgte hun så også interesseret ind. Hun ville gerne høre hvad han brugte tiden på også.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 15:22:58 GMT
Han smilede i mod hende. "Ja Qudditch er altid hårdt, men jeg må nok indrømme at jeg syntes lektierne har været værre" sagde han i et suk, det var hårdt at rykke op på de ældre årgange, og i år skulle han endda virkeligt holde tungen lige i munden hvis han ville have sin eksamen. Kyle håbede stadig på at han kunne leve af at være professionel Quidditch spiller, men hvis han ikke kunne var det nok fint at man gik ud af skolen med bare sådan nogenlunde gode karakterer så man kunne få sig en god uddannelse.
"Jamen jeg har bare slappet af, lavet lektier, trænet... Alt sådan noget" sagde han og trak på skuldrene, ja det var da egentligt ikke fordi at hans liv var sådan super spændende lige på den front. Kyle undrede sig let over at hun ikke reagerede som han tog hendes hånd, men han gik ud fra det vel var fordi at hun syntes det var meget fint, hvilket fik ham til bare at begynde at gå. Han ville jo gerne lige nå at se festen inden den sluttede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 16:17:31 GMT
Det var nok fordi hun var blevet anføre at det virkede ekstra hårdt med quidditchtræningen. Der var et helt andet pres på end der havde været førhen. Men hun kunne jo egentlig godt lide det press, så det var ikke deri problemet lå. Lektierne derimod var kedelige og de var derfor sværere at kuomme igen, ikke bare de var svære indholdsmæssigt, men hun havde svært ved at sidde stille længe. Som han nævnte lektierne kom hun til at tænke på noget de havde snakket om i sommers. "Sig mig, snakkede vi ikke om faktisk at vi kunne kigge på lektierne sammen? Det har jeg da glemt alt om." Hun ville gerne hjælpe med hans lektier hvis det var det der var problemet, det gjorde hun gerne, så kunne det også være det blev lidt sjovere.
Som han nævnte, hvad han havde lavet, smilede hun bare tilbage til ham. "Så daglige rutiner primært? Godt vi skal lave noget andet i dag så." Grinede hun og kiggede nu ned på deres sammenflettede hænder. Normalt var det ikke noget hun bemærkede, men i dag gjorde hun det. Det var lidt underlidt hvor tæt han pludselig var kommet på hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2019 9:11:32 GMT
Han smilede og nikkede så. "Jo det gjorde vi, jeg tror bare vi begge to har haft travlt" sagde Kyle i et lille grin. Han havde egentligt haft en okay sommer, det havde nogengange bare hvilket helt udoverskueligt sådan som hans familie snakkede til ham. "Jeg mødte jo så også lige en mand i sommerferien der åbenbart er min rigtige far" beklagede han sig, han snakkede ikke rigtigt med nogen om det, nok fordi han faktisk syntes det var en smule pinligt og akavet; Og han var stadig sur på sin mor over det.
"Ja præcist... Daglige rutiner kan godt hænge mig lidt ud af halsen" sagde han og rystede på hovedet. Kyle havde krudt i røven, og det var nok derfor at især det at spille Quidditch var så tilfredsstillende for ham, han elskede det virkeligt. Han havde aldrig rigtigt holdt i hånd med nogen, måske en enkelt gang - men han syntes faktisk det var rart, nok mest fordi at han syntes hun var virkeligt sød og han fortsatte vandringen ned af stien mod hogsmead, som de kom ud af skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 17, 2019 7:16:06 GMT
Kiara så skyldbetynget på ham. Hun havde glemt at om at hjælpe med lektier, nok fordi pladsen som anføre havde fyldt meget mere end hun først troede det ville. “Vi kan kigge på lektier i næste uge, hvis du vil? Jeg er ked af at jeg har glemt det” beklagede hun sig ærligt. Munden formede sig dog hurtigt til et O som han fortalte om sin far. “Det løgn?! Virkelig? Wauw det må være underligt. Hvordan har du det med det?” Spurgte hun så og så en anelse bekymret på ham. Det kunne ikke være nemt at opdage på den måde. Faktisk var det da ret sent at finde ud af. Han måtte føle sig ret snydt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 22, 2019 8:29:37 GMT
han smilede. "Nej det er helt okay... Det har også været en sindsyg tid efter ferien og vi har begge haft travlt med Quidditch" sagde han og smilede til hende, nu var det da heller ikke ligefrem fordi at han havde opsøgt hende eller noget i den stil. "Ehm jeg har det meget underligt med det, mest af alt så føler jeg mig virkeligt sur på min mor" sagde han som de fortsat vandrede.
Han vidste ikke hvad han skulle sige omkring hele situationen, det var virkeligt svært og han var sur på sin mor mere end Aurelius. Han fattede bare ikke hvordan at hun kunne være så dum, hvorfor elskede hun ikke hans far: "Ja, så det har været lidt en lorte sommer for at være ærlig" sagde han og sukkede som han rystede på hovedet imens de gik. Han magtede nærmest ikke engang at tænke på det.
|
|
|