Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 21:48:39 GMT
Han smilede let som hun rørte ved ham. Det var en lidt underlig fornemmelse, og hans smil var derfor også helt naturligt. Hvis Christian havde brug for kvindeligt selskab så betalte han for det, for så var han sikker på at de holde tæt og desuden var det ikke et ret stort behov han havde, så hvis han bare fik lukket lidt af gassen ud et par gange om året, primært når han kun var lettere beruset, jamen så var det da meget fin. Han havde en gang ved en fejl knaldet med en fan, og det var ikke endt super godt - alt for meget sladder og drama, og det orkede han virkeligt ikke. "Nice... Åh ja Haymitch, dygtig mand, kæmpe player... Pas på du ikke ender med at betale i ydelser" sagde han i et grin, Haymitch var dygtig, men han havde da et rygte i branchen.
"Ja det er jeg, jeg er glad for du kan se det" sagde han i et grin og blinkede til hende som han hurtigt fik færdiggjort den første øl i et bar dybe slurke, han kunne tåle at drikke sådan relativt meget. Han smilede let. "Hvad med dig, har du ikke noget vildere at lave end at sidde og snakke med et gammelt røvhul?" sagde han i et grin. Han var nu alligevel ganske glad for at have hendes selskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 22:08:09 GMT
Hendes øjne blev lidt større. Hun mindes at have hørt andre advare ham omkring Haymitch og hans charme og det kunne vel ikke passe? Hun grinte kort ”Det... det tager han vel ikke imod, gør han?” spurgte hun ham og tog en tår af sin øl, før hun så fortsatte ”...for så kunne jeg da spare en hel masse penge - det skulle jeg have vist fra starten.” jokede hun med et bredt smil om læberne. Nej, hun kunne nu ikke forestille sig at Haymitch kunne finde på noget - han havde været ret professionel over for hende i hvert fald.
”Og nej... det lader ikke til at der er noget vildere jeg har at lave.” svarede hun ham enkelt og lod sit blik hvile på ham. Hun var glad for hans selskab og ønskede ikke at lave andet i aften end at bruge sin tid sammen med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 22:28:52 GMT
Christian smilede. "Du er alt for smuk og klog til at tage sådan nogen dumme beslutninger" påpegede han i en rolig stemme, folk der valgte den vej kom alligevel ikke ret langt. det krævede talent på en scene for at blive sanger, ikke i soveværelset, ikke hvis man ville holde i længden. "Men ja Haymitch er vidst altid ude på sjov og ballade, men han er dygtig og efter hvad jeg ved at han ikke en creep" sagde han, rygtet gik hurtigt i den branche og han havde aldrig hørt nogen sige at man ikke skulle vælge Haymitch. Bare at han var lidt løs på tråden.
Han smilede kort og tog en tår af den anden øl, han kiggede til siden som bartenderen havde lukket baren ned et stykke fra dem og var gået. "Bare vi ikke bliver låst inde" sagde han i et grin som det gik op for ham at der var fuldkommen tomt inde i det store rum, han var godt klar over at de nok ikke ligefrem ville blive lukket inde, men han havde aldrig været den sidste før. Normalt gik han bare hjem i seng efter et par øl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 22:44:20 GMT
”Åh, Christian...” hun mærkede sine kinder blive varme nu, helt oprigtigt og ikke kun grundet alkoholen, fordi han kaldte hende smuk. ”Det var også for sjov... jeg kunne ikke finde på det, og jeg har kun god erfaring med Haymitch. Han har været meget respektfuld over for mig.” indtil videre i hvert fald.
Leah opdagede hurtigt at der nu kun var dem til bage, hvilket kom bag på hende - var de virkelig trygge ved at efterlade dem alene? Selvfølgelig vidste de hvem Christian var, så måske var der en form for tillid mellem personale og ham, som hun ikke selv havde oplevet før. ”Så kunne de i det mindste have ladet baren være åben, hvis de låser os inde..” jokede hun, før hun så grinte lidt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 8:13:23 GMT
Han smilede som hun rødmede, på en eller anden måde bevægede det noget i ham som han svagt kunne mærke i sin brystkasse. Han kunne ikke mærke det helt igennem, det var nok alkoholen der slørede det meste af det. "Han er også dygtig.." sagde han, Haymitch var jo yngre end Christian og han var jo stadig en af de nyere i branchen, men Mitch havde fået et godt ry: "Du kan jo se hvordan han har skudt Joey McSeeley's karriere afsted, så kan han sikkert også skubbe din... Og jeg tænker ikke lige de har knaldet" sagde han og grinede let, altså det skulle han da naturligvis ikke kunne udtale sig om, men det var ikke lige den fornemmelse han havde omkring dem.
"Altså ja det syntes jeg helt sikkert også" sagde han i et smil og kiggede rundt: "Men jeg tænker bare jeg drikker ud, så kan vi gå" sagde han i en rolig stemme og tog en tår af den anden øl han allerede var igang med som kun var halvt fyldt. "Men jeg håber du vil tage med lidt rundt... Jeg har en koncert mere herinde i morgen inden vi rejser rundt" sagde han, det var fint at være på turne. Han kunne jo godt sige noget med at det var gode penge. Men penge havde Christian ikke manglet de sidste tyve år.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 8:52:52 GMT
Leah kunne ikke lade være med at grine en smule, ”Åh, det tænker du ikke?” hun havde set dem i samme lokale før, og nej det virkede ikke som om de havde en hemmelig romance bag ryggen på folk - det var nærmere bromance. ”Men jeg er også sikker på at han bliver god for min karriere. Han har været god... jeg føler virkelig at det her går fremad. lød det optimistisk fra Leah.
Der var så meget latter at hente her, sammen med Christian. Hun havde virkelig haft brug for at have noget andet ind på livet end bare arbejde, arbejde, arbejde. Hun tog sig endnu en tår af sin øl, og så en lidt længere, fordi hun også gerne snart ville ud og gå med ham. ”Jeg vil helt vildt gerne med dig rundt... jeg kan ikke forestille mig at Haymitch siger nej tak til det.” hun drak ud, så hendes flaske var tom. Efterhånden kunne hun godt mærke at hun havde drukket, hvad? Tre øl?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 9:09:53 GMT
Han nikkede. "Det bliver godt for dig, skål på det" sagde han og rakte sit krus frem i mod hende for at skåle. Han kunne ikke lade være med at føle sig lidt som en gammel, klam mand når han nu sad her og fandt hende tiltrækkende. Hun måtte være mindst tyve år yngre end ham, men hun så fandeme også bare brand godt ud: "Du kommer til at få en masse tøser der vil ligne dig på en prik" sagde han, han havde jo set det før med de kendte kvindelige sangere, teenage piger der købte alt fra deres tøj til sko.
Han færdiggjorde sin øl, mest af alt var han ved at være træt. Det var som oftest det der skete når han drak for meget, så begyndte han at kunne mærke søvnen gerne ville indhente ham lidt: "Nej det ville være fedt" sagde han blot. Christian virkede dog ikke altid super fuld, men det var jo klart når man drak hver dag - så lærte man jo ligesom at styre sig selv sådan nogenlunde: "Skal vi gå? Hvor skal vi gå hen?" gik det op for ham som han rejste sig op og lige gyngede en gang til den ene side: "Woow... den sidste øl der" sagde han og grinede som han kort måtte gribe fat i bordet for lige at få balancen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 16:43:03 GMT
"Skål," hun løftede sin øl og drak den færdig, nu hvor der alligevel ikke var så forfærdeligt meget tilbage af den. Flasken blev stillet på bordet og hun rettede sit blik på ham, og hun kunne ikke lade være med at smile bredt, da han fortalte hende at hendes kvindelige fans ville begynde at kopiere hendes stil, "Åh, så må jeg vist hellere begynde at gå lidt mere op i hvad jeg tager på.. Ellers bliver det pinligt for dem," jokede hun og gav ham et lille puf. Der var meget berøring her til aften - normalt var Leah ikke en der rørte meget ved andre folk, med mindre det var en krammer, når man hilste eller sagde farvel. Måske var det fordi Christian bare var dejlig at røre lidt ved? Han duftede godt, selv på afstand og han... ja hun vidste snart ikke hvad det var. Hun var vel bare tryg ved ham.
"Jo, lad os gå... Hmm, måske bare en tur på gaderne? Måske.." hun ville have færdiggjort sin sætning, men hun lagde mærke til hvor meget han gyngede da han endelig kom op og stå og hun tog en hånd for munden for ikke at grine, "Du har vist fået lidt mere end der var godt for dig. Måske var det en idé hvis vi fik dig i seng for i aften? Eller hvad synes du?" Hun ville ikke tvinge ham til at gå med hende, hvis han følte sig for fuld.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:07:03 GMT
Han kunne ikke lade være med at grine. "Ja eller du kunne gøre det lidt sjovt og gå i noget rigtigt mærkeligt" påpegede han, det var jo ikke fordi at de kvindelige fans til Christian kopierede hans stil, de syntes mere bare at han var lækker og skreg altid som en sindsyg når han gik forbi. Han var da smigret og sådan noget, men det var ikke fordi at det som sådan gjorde noget for ham. Han ville bare gerne at det handlede om musik, og han håbede da derfor at hans fans primært elskede ham på grund af den musik han lavede.
"Du vil måske gerne putte mig?" spurgte han og smilede lidt flirtende i mod hende, det var helt sikkert alkoholen der var begyndt at snakke især nu hvor han stod op, og på samme tid så var det nok også hans forsøg på at være lidt vovet. Fordi han da heldigvis kunne vende det til en joke hvis hun syntes at han var helt snot dum. Han nikkede dog: "jeg bor på et hotel lige derover” sagde han og pegede i en retning, Christian så sjældent sit eget hus der lå langt ude på landet i England, han sov ofte på hoteller.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:21:04 GMT
Hun grinte let over hans gode idéer, "Måske... det ville i hvert fald være sjovt at se på," hun kunne kun forestille sig hvor hysterisk morsomt det kunne være at se hendes fans kopiere hendes stil, hvis hun begyndte at klæde sig mærkeligt. Men Leah var nu glad for sin egen stil og hun tænkte ikke at hun ville begynde at ændre på den, bare fordi hun begyndte at synge sange for en større gruppe mennesker. Hun ville gerne forblive hende selv.
Leah smilte bredt til ham, fordi hun følte at hun lige fangede ham i at flirte - men det var vel nok bare alkoholen der fik ham til at drille en smule med hende. Hun vidste snart ikke hvad hun skulle svare, "Ehm, hvis..." hun grinede en anelse nervøst og førte en usynlig tot hår bag sit øre "...hvis det gør det nemmere for dig at falde i søvn, så.." det var kommet bag på hende. "Jamen skal vi få dig hjem i seng så?" spurgte hun ham og låste arm med ham, så hun kunne gå side om side med ham, og samtidigt også så hun kunne støtte ham, så han ikke væltede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 19:30:32 GMT
Han smilede, han syntes egentligt også det kunne være meget sjovt at se en helt flok fans i ridehjelm og ballet skørte hvis det var den stil hun valgte at køre, på den anden side var det nok også farligt at lege med ilden. Han grinede let og lod hende støtte ham, okay så dårligt gik han ikke, men han havde da ikke noget i mod at hun måske gik og støttede ham lidt. Som han gik ud af døren kunne man udenfor, omkring hundrede meter længere henne, på den anden side af gaden, se et stort hotel. "Lige der" påpegede han, det var så dejligt nemt når man spillede koncert tæt på.
"Hvor sover du henne? Eller hvordan kommer du hjem?" spurgte han let. Han turde ikke sådan rigtigt lægge an på hende, de var gode venner og han syntes hun var skøn, en del af ham ville ikke ødelægge det, men en anden side af ham syntes også bare at hun var så smuk og attraktiv. Men nu vidste han jo også godt at han efterhånden var ved at være en gammel nar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 20:00:00 GMT
"Det var da heldigvis tæt på," svarede hun ham, da hun så det flotte hotel komme til syne. Hun havde jo set hotellet før, det var ikke til at overse, når man skulle med til koncerten. Det var dog ikke faldet hende ind før nu, at Christian boede der, mens han spillede her i byen. Der var noget rart og varmt ved at gå arm i arm med ham, også selvom det måske var grundet noget fuldskab. Det begyndte langsomt at gå op for hende, hvor meget hun kunne lide at gå sammen med Christian. Det føltes bare rigtigt.
"Mig? Jeg havde planer om at tage hjem, men... For at være ærlig har jeg ikke helt den store lyst. Der er ret mange boggarter, hvor jeg bor," lo hun mildt. Det var den forfærdelige sandhed, og hun brød sig ikke om at se dem dukke op i tide og utide, som hendes værste frygt. Leah var ikke specielt god med en tryllestav og havde svært ved at få dem væk, når først de dukkede op. "Hvorfor? Har du en tom plads i sengen, Christian?" spurgte hun ham med et drilsk smil. Hun prøvede at lade det virke som en joke, men der var da en del af hende, der gerne ville ligge og putte med ham, hvis han ikke havde noget imod det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 13, 2019 20:03:39 GMT
Han grinede let. "Åh jeg gider ikke møde en boggart... Jeg er skide bange for min gammel professor fallon, og han dukker bare op alle steder hvor der er en boggart" sagde han i et grin, han havde absolut igen grund til at være bange for sin gamle professor. Alle ungerne havde bare syntes han var virkeligt skræmmende dengang på Hogwarts og det havde været hans boggart alle årene, selvom det måske virkede en lille smule latterligt. Han ville gerne inviterer hende til at sove med ham. Men han vidste ikke om det var for tæt på en grænse der gjorde ham creepy.
[b)"Til dig har jeg altid"[/b] sagde han drillende tilbage, dog med en del alvor bag. Når hun nu ligefrem selv bragte det op. Christian gik ind i lobbyen og ind i elevatoren hvor han trykkede på 9. etage. Han boede altid på samme værelse, værelse 313. Det var nærmest en hel lejlighed. Han gik ud af elevatoren som de kom op på den gang hvor han boede. "Lige her henne" sagde han og begyndte at rode i sin lomme efter en nøgle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2019 8:03:01 GMT
Leah måtte holde sig for munden for ikke at grine for højt over Christians fortælling om formen på hans boggart. ”Det er jeg ked af at høre... at din professor skræmte dig så meget,” Leah lød dog ikke specielt ked af det, som hun svarede ham. Et stort smil var plantet på hendes læber.
Det gav hende varme kinder, da han svarede at der altid var en plads til hende. Var det flirt, eller var han bare en smule fuld og legesyg? Leah følte sig en anelse naiv, for der var en del af hende der godt vidste at det aldrig kunne være helt uskyldigt at tage med en mand tilbage på hans hotelværelse. Hun stod sammen med ham og ventede på at blive lukket ind på værelset, mens han rodede efter nøglen. Da han endelig fandt den og de blev lukket ind, åbnede hun munden en smule - var det her en hel lejlighed? Hun boede altid på et lille et-værelses hotel værelse, når hun skulle bo på hotel. ”Så ... er det her dit hotel værelse, eller er det dit hjem? For det ser da ikke ud til at her mangler noget.” hun tog sig en runde for at kigge lidt på værelset.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2019 15:14:05 GMT
han kunne ikke lade være med at smile let. "Alt er jo lidt mere skræmmende når man er barn, men han var lidt creepy" sagde han, han vidste faktisk ikke hvorfor han havde været så nervøs for ham, måske fordi at han altid var skide sur og typen der gav en eftersidning hvis bare man hostede i hans timer. Der var Christian nok bare lidt en fri fugl og han var ikke altid skide god til at føle regler og sådan nogen ting.
Som de gik ind på det store hotelværelse, lukkede han døren efter dem, smed sko og jakke og gik ind i mod det store rum hvor der var både stue og soveværelse i et, med en god udsigt udover London. "Nej nej det er bare hotel... Mit hus ligger et godt stykke udenfor London... Jeg kan godt lide ikke at være i byen når jeg er for mig selv" sagde han og smilede så i mod hende, han var egentligt bare glad for det her havde været en god aften. "Hvor bor du henne af?" spurgte han nysgerrigt.
|
|
|