Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 19:29:11 GMT
@leah kl. 22.30 Spillested i Skotland Christian havde spillet endnu en stor koncert der netop var sluttet for en halv time siden, 60.000 solgte billetter i et kæmpe stadion fordi at hans nye album netop var kommet for nogen måneder siden, og nu skulle han så rundt for at reklamerer for det hele. Han startede med 10 koncerter i Skotland, det var jo der han selv var født og en lille del af ham følte sig faktisk levende når han stod på scenen, nok fordi at han mente det var det eneste i verden han sådan rigtigt var god til. Chris var i et indhegnet backstage område, hvor at mange af hans "venner" og bekendte var, der var også nogen andre kendte mennesker for at fortælle ham hvor god han var, og naturligvis var bandet der også.
Lige nu stod Chris bare ved baren og havde da allerede drukket cirka dobbelt så mange som de andre mennesker på stedet, der var heldigvis ikke så mange der bemærkede det. Han mente da ikke selv at han havde et direkte alkohol problem, men han vidste da godt det drak en del. Sådan var det bare nemmere at holde styr på de dæmoner der talte i hans hoved. De talte desværre efterhånden oftere og oftere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 20:35:11 GMT
Leah havde efterhånden mødt en del forskellige folk i samme branche som hende, og en af disse folk var selveste Christian Rigel. Tilførst havde hun nok ikke været mere end en rødmende fan, som virkelig var inspireret af manden... men det havde hurtigt ændret sig efter at have fået lov til at tale med ham, bare ham og hende. Hun havde følt at hun kunne åbne sig op når hun var sammen med ham, og derfor så hun ham nu som en nær ven.
Det var ikke første gang hun havde set ham med en drink i hånden, og bestemt ikke første gang i aften. Hun vidste hvordan det kunne ende, hvis han fik for meget at drikke, og derfor håbede hun på diskret at kunne få ham til at stoppe mens legen var god. Leah gik hen til ham i baren og stillede sig ved siden af ham - det var første gang i aften hun havde fået muligheden for at tale med ham, uden at blive forstyrret af andre - ”Christian...” hilste hun med et smil ”...Det er næsten umuligt at få dig alene,” ikke overraskende, nu hvor han lige havde spillet en koncert og alle gerne ville tale med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2019 14:40:49 GMT
Han syntes selv at koncerten havde været ganske god, som altid havde der været mange mennesker der havde stået og skreget, og hvis sandheden skulle frem så gik Christian faktisk ikke skide meget op i at være kendt. Dengang han var yngre havde han virkeligt gerne ville musikken, da han var 14 år udgav han det første album fordi en eller anden agent havde fået øjnene op for at han kunne synge, og da han var 16 år gammel blev han kendt. Han havde været kendt nærmest hele sit liv og han kunne nærmest ikke huske andet, men nogengange var han træt af det. At folk havde så meget respekt for ham at de nærmest ikke turde tale, og at nogen folk nærmest undgik øjenkontakt som om der var noget galt med ham.
Han slog tankerne væk som han hørte en velkendt stemme og et smil kom frem på hans læber. Hun var yngre, men utrolig køn - og en af dem han havde snakket en del med igennem de senere år: "Leah, godt du kunne komme" medgav han og lænede sig over i mod hende for at give hende et halvt kram. "Kan jeg byde på noget?" spurgte han, det var jo efterhånden sjældent at man kunne finde ham uden en øl eller noget andet i hånden: "Var du inde og se koncerten?" spurgte han i en rolig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2019 15:59:17 GMT
Leah smilte bredt, da hun mærkede ham kramme hende og hun gengældte hurtigt det halve kram, ”Åh, jeg burde ikke...” hun skulle faktisk tidligt op i morgen, og det ville sikkert være bedst at hun holdte sig ædru i tilfælde af at nogen fik brug for en ædeu person i den her forsamling. Alligevel trak hun på skuldrene, ”...Måske en enkel øl? Det kan vel ikke skade.” med et hurtigt blik kiggede hun rundt på de andre folk her - der var ikke ét ansigt hun følte hun havde set før. ”Selvfølgelig var jeg inde og se koncerten... hvordan kunne jeg misse den?” hun gav hans skulder et drilsk og blidt puf, ”Du var helt fantastisk”..”Men hvad med dig? Havde du en god aften deroppe?” hun hentød selvfølgelig til scenen. Det måtte være fantastisk at se så mange mennesker dukke op bare for at høre en synge.[/b]
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 1, 2019 18:17:22 GMT
Han smilede let og nikkede i mod bartenderen som bad han om at han efterkom hendes ønske og gav hende en øl. Christian havde det helt fede liv udadtil og det vidste han godt, han havde aldrig nogensinde manglet penge og mange syntes jo det var fedt at han var så "kendt og hip", men hvis han selv skulle sige det så var han nok en ganske knækket sjæl og han havde mange skeletter i skabene som han aldrig rigtigt talte om. Han havde da nogen gode venner, som Leah, men det var sjældent de kom ret tæt ind på ham. "Det kunne da godt være du bare var dumpet forbi for at sige hej, jeg har jo hørt at du selv skal til at være noget helt stort" sagde han og smilede i mod hende, men det venlige smil der så ofte sad på hans læber.
Han var en venlig mand og han havde et godt hjerte. Men det var jo ikke det samme som at han var god til at tage gode beslutninger. "Det var fedt... Det er dejligt når et nyt album rammer gaden, folk bliver så glade" medgav han roligt, han var altid glad for at stå på scenen, det var et af de tidspunkter hvor han glemte så meget andet. Fordi det bare handlede om musik, og det var hvad hele denne her branche bare burde handle om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 8:56:13 GMT
Leah smilede taknemmeligt fra bartenderen og over mod Christian, da hun fik øllen. Hun tog sig en tår af sin kolde øl, mens hun lyttede til hans svar, der næsten fik hende til at grine ned i glasset. ”Åh, tror du virkelig jeg bare kunne finde på at dumpe forbi? Tror du virkelig så lavt om mig?” spurgte hun ham måbende i en drillende tone og stillede øllen fra sig på bordet, for at holde en lille pause. Hun fik samlet sig selv en smule, og smilede i stedet bare mod ham ”Jeg elsker din musik - mest af alt elsker jeg at se dig på en scene... det har jeg altid gjort,” hun trak på skuldrene og holdte sit blik i hans. ”Og ja.. wauw, jeg havde aldrig troet at jeg ville komme så langt. Det er spændende..” hun kløede sig i håret, en smule nervøst ”Alt for spændende...” hun tog sig lidt af en indånding, mens hun overvejede hele sin egen tur til at blive en lidt mere kendt musiker. Det var ikke selveste berømmelsen der betød noget for hende, men det var fedt at se flere mennesker dukke op for at lytte til hendes musik. Lytte til hende.
”Fedt...” hun smilede bredt til ham og kunne mærke sig selv føle sig glad på hans vegne ”Og skål for det... dit nye album og en smuk koncert” hun løftede igen sin øl og tog sig en tår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 17:53:37 GMT
Han smilede let: "Man ved da ikke, det kunne jo være du var ude at spille" påpegede han: "Nu hvor du er ved at være en stjerne" sagde han. Nogengange i hans liv havde han ønsket at han kunne tage det hele tilbage. Da han var teenager syntes han det var fedt, men nu måtte han nok indrømme at han var lidt træt af ikke at kunne handle uden at se folk tage billeder af ham i smug, nu var det trods alt ikke alle ting han ønskede alle skulle vide. Det var også derfor han havde Alex, hans personlige assistent der kunne gøre de ting som Christian ikke selv orkede at gøre, som at handle ind for ham eller hente ting. I en periode havde han næsten udviklet social angst, men det var ved at være i bedring.
"Det er da fantastisk... Er der et album på gaden eller hvad er status?" spurgte han og kiggede i mod hende. Det var ikke den samme manager som Christian's, egentligt så kunne han nok køre sit eget nu, han kendte jo branchen ganske godt - men han følte ikke han havde overskud til at stå for alle tingene selv: "Åh jamen skål, og for en god aften" Han hævede sit ølglas og tog en tår af det, han havde bare brug for en friaften, også var det jo godt at man kunne gøre det i selskab med folk han kendte, også selvom ham og Leah jo ikke havde kendt hinanden super længe, hun var jo ung.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 19:42:09 GMT
Leah vippede op og ned med hovedet i et langsomt og forstående nik, for jo, det havde han vel ret i. Hun havde ret travlt her for tiden, nu hvor hendes debut album endelig snart udkom - men der havde været nogle forsinkelser med på vejen, så det ville først udkomme her i oktober, hvilket hun var meget spændt på. Det havde virkelig været nervepirrende for hende, at indspille det her album, fordi hun så inderligt ønskede at gøre det hele perfekt. Haymitch havde med sin charme næsten formået at dulme nerverne - næsten.
Nu var det dog snart tid, og derfor sendte hun et stolt smil imod Christian "Faktisk, så burde mit første album udkomme i den her måned, den 12. Oktober, og jeg har planlagt at holde en lille fest i den anledning. Tror du, du ville have tid til at komme?" Leah havde slet ikke haft planlagt nogen fest, men hun ønskede at der skulle være en nu, og derfor blev Christian hendes første inviterede gæst, på meget kort varsel. Af ren frygt for at han ville sige nej, skyndte hun sig at lægge en hånd på hans skulder og skød ham et lettere genert smil, "...Jeg ved du har travlt, men det ville betyde meget, hvis du havde bare lidt tid - du behøver ikke at blive længe." For at bryde akavetheden, som hun følte ved at prøve at overtale sin ven til at komme med til en ikke-planlagt-fest, skyndte hun sig at tage en tår af sin øl.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 19:49:43 GMT
Christian var en sær fyr, det var der mange der mente ihvertfald. Han havde ikke særligt mange venner, han brugte mest tid alene og han gik ikke altid så meget udenfor. Hans søn talte han lidt med fra tid til anden, men hans datter så han slet ikke og det havde han ikke gjort i nogen år efterhånden. Hen havde accepteret at han ikke var nogen god far, og der var ikke rigtigt noget at gøre ved det. Han havde svært ved at knytte sig til folk på den måde, og han vidste godt at han ikke altid havde behandlet folk pænt i sin fortid.
"Ej hvor er det fantastisk, skål på det" sagde han i et smil og tog en tår af sin øl, han var måske let beruset men ikke direkte fuld, Chris drak jo en del så han kunne godt tåle det. "Sådan et release party agtigt?" spurgte han og vippede hovedet på skrå: "Du burde komme til en af mine koncerter og spille et par numre inden jeg går på, jeg er sikker på folk ville være helt vilde med det" sagde han og smilede let. Han ville ihvertfald elskede at have lidt selskab: "Skal du på tour?" spurgte han roligt, han kunne jo ikke rigtigt inviterer hende med, hvis hun selv havde store planer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 20:17:23 GMT
Heldigvis landede hendes melding om en fest ret så smertefrit, og hun mærkede at hun ikke længere følte sig så nervøs, som hun før havde gjort. "Tak" hun skålede og tog sig endnu en tår af øllen, som hun snart kunne se bunden på. Leah drak ikke særlig ofte, og hun kunne langsomt mærke varmen i sine kinder... Dog var hun ikke fuld endnu - det skulle der lidt mere øl til for at opnå. Efter at have fjernet læberne fra glasset, nikkede hun og mumlede et melodisk "Mhmm" fordi han havde spurgt om det var en slags release party. Det kunne man vel sagtens kalde det for. "Der kommer ikke mange mennesker - det bliver bare et par venner... Jeg er ikke så meget for en hel masse mennesker," den eneste undtagelse var selvfølgelig, hvis hun skulle spille musik for dem, men ellers var Leah mere til en lille intim gruppe af venner.
Hans idé om at hun kunne opvarme for ham fik hende til at åbne munden i et smil, for det ville være... helt utroligt at få lov til det... Men samtidigt, så var det måske ikke så utroligt, nu hvor hende og Christian også var venner. "Virkelig? Tak, Christian... Det ville jeg elske. Jeg bliver nødt til at høre hvad Haymitch har af planer for mig, men jeg tror godt det kunne lade sig gøre." det håbede hun i hvert fald - det ville både være fedt at være mere sammen med Christian, men også at få lov til at opvarme så stort et publikum.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 20:24:39 GMT
Han smilede let. "Jamen det lyder da hyggeligt, stik mig en dato så kigger jeg på det" sagde han i et smil, han syntes Leah var en smuk og sød ung kvinde, han var sikker på at hun ville få en helt fantastisk karrierer. Hun havde jo alt det de søgte, udseende, en god stemme, charme og hun var helt sikkert god på en scene. Han ville gerne opleve hende, han havde jo hørt hende synge, men ikke set hende performe som sådan.
"Det kunne være fedt, om ikke andet så har jeg bare 3 store steder rundt i Skotland her om et par uger, du kunne jo bare tage med rundt der" sagde han og smilede: "Jeg regner først med at verdens turné bliver engang til sommer" sagde han. Christian syntes da det var fedt nok, men nogengange måtte han indrømme at han var træt af at rejse. Han rejste jo utroligt meget som en del af sit arbejde, og han havde snart set alle lande ti gange. Men på den anden side var der jo ikke rigtigt noget at blive hjemme for: "Jamen så er det en aftale" smilede han og rakte hånden frem i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2019 20:37:59 GMT
Hun kunne ikke længere gemme sin begejstring over at han rent faktisk ville se om han havde tid til at dukke op. Så måtte hun hellere se om hun kunne finde andre at invitere, så det ikke endte med bare at være hende og ham i et tomt lokale. Der skulle nok være andre hun kunne finde, der ønskede at fejre det med hende. "Jeg sender dig en ugle med alle informationerne i morgen..." Jo hun kunne sagtens finde ud af at planlægge det hele hen over natten.
Det var helt utroligt at høre ham kaste rundt med ord, som ''bare'' når det handlede om at tage på tour med ham. Til først kiggede hun en anelse uforstående på ham, mens hans forklarede hvilke planer han havde for touren, og hvordan hun kunne passe ind i de planer. Derefter rakte han ovenikøbet hende hånden, hvorpå hun endelig rystede på hovedet og kærligt grinte af ham, "Christian, lytter du nogensinde til de ord der kommer ud af munden på dig? Du..." hun rystede stadigvæk på hovedet, og lænede sig i stedet ind for at give ham en krammer, i stedet for at tage hans hånd. "Jeg tror ikke du aner, hvor meget dit tilbud betyder for mig..." hun blev hængende lidt i krammet, mens hun smilede glad over at få denne mulighed. Haymitch blev nødt til at gå med til det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 11:26:39 GMT
Han smilede og nikkede så. "Jamen det lyder godt, så vil jeg gøre hvad jeg kan for at komme" sagde han i en rolig stemme, han ville da helt sikkert gerne komme til hendes lille fest og han håbede da virkeligt for hende at hendes album ville ende med at gå super godt. "Lytter? Næh ikke så ofte..." sagde han og kom med et tørt grin som han tog en tår mere af sin øl, han mente ikke selv han havde et alkohol problem men han vidste godt at mange af hans kollegaer var uenige med ham. Han drak trods alt en del.
"Men jeg syntes klart du skulle gøre det, det kunne være hyggeligt at have lidt selskab med på tur" sagde han, det virkede bare så oprigtigt når hun roste ham og sagde noget pænt til ham, og det var ikke helt så ofte han følte det. "Du er mega sej, og lækker og cool og dygtig" det hørte han hurtigt ofte, og selvom han da var glad for at folk mente det, så betød det ikke lige så meget for ham som det gjorde når folk der også var musikere og betød noget for ham, sagde det. Han blev overrasket da hun krammede ham: "Så så rolig nu" sagde han i et smil og lagde alligevel en hånd omkring hende, han var ikke vant til nærhed på den måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 17:11:05 GMT
”Det sætter jeg virkelig pris på… Jeg er sikker på at det bliver en god fest, især hvis du kommer,” svarede hun ham med et oprigtigt smil. Det var bestemt ikke på grund af Christians berømmelse at hun ønskede ham ved festen – nej, hun kunne bare godt lide den stemning han bragte med sig. Hun følte sig godt tilpas omkring ham. Leah kunne godt have svært ved virkelig at finde en forbindelse med andre mennesker, men det følte hun at hun havde med Chris.
Mest af alt havde hun lyst til at sige ’’til helvede med hvad Haymitch mener, jeg gør det!’’, men alligevel var hun bange for at det var dårlig karma. Desuden ville det være respektløst over for Haymitch, som kæmpede sådan for at sætte hendes karriere i gang.
Kort hang hun i deres kram, før hun så rykkede sig lidt væk fra ham, så hun stadigvæk holdte om ham, men stod ansigt til ansigt med ham og kunne se ham i øjnene. Hun sendte ham et smil, ”jeg er fuldkommen rolig. Jeg er bare glad…” lo hun, før hun så slap ham helt igen, så han kunne få sin frihed tilbage. Leah kiggede hen på bartenderen og bad om endnu en øl, selvom hun følte at hun nok ikke burde drikke for meget. Hun skulle helst kunne transportere sig selv hjem senere, og det var ikke så nemt at transferere, når man havde fået noget at drikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2019 17:44:42 GMT
Han kom med et lille smil. Han registererede aldrig helt hvis folk flirtede med ham eller generelt bar kunne lide ham som mere end en "mand der var lækker". Nok fordi at ville Christian have noget på den konto, så købte han en prostitueret. Han gad ikke piger der var starstruck og følelser var han nærmest allergisk overfor efter at have brændt fingrene nogen gange. Dewsuden var han helt sikker på at hvis folk kendte ham, mere end bare overfladisk, så ville de ikke kunne lide ham. Han følte sig tom indeni.
Han smilede og gjorde så også tegn til at han gerne ville have en øl mere. "Ja det er vildt for dig med karrieren, jeg håber for dig at det bliver godt... det er ikke altid at være fedt når alle folk glor på en" indrømmede han, men nu kunne han jo nærmest heller ikke huske andet. Dog var han nogengange helt ufatteligt træt af det.
|
|
|