Andrew Thomas
•
Inaktiv Bruger
Fødselsdag: 12.10.2026
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Japan
Bosat: England, London
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Ministeret for Magi
Afdeling: Dragehåndtering
Stilling: Drageindfanger
C-box navn: Dreamer
|
Post by Andrew Thomas on Sept 28, 2019 2:24:34 GMT
Andrew sendte Yules et varmt smil, et af den slags der viste lidt af hans perlehvide tænder. Et skævt et endda. Det glædede ham at han kunne varme hendes hjerte sådan, selvom de også tilbragte alt for meget tid med at drille hinanden ind i mellem, såsom nu hvor hun stadig jokede med at han havde grå hår i sine majestætiske hårpragt, som han brugte alt, alt, ALT for lang tid på hver eneste morgen. Mindst 20 minutter gik alene med at gøre det stilfuldt og han havde aldrig i sit liv fået det klippet kort. Det var altid langt, specielt på toppen. Hans hår var vigtigt! Han ville være nødt til at farve det, hvis det skulle gå hen at begynde at blive gråt!
"Yeah? Det håber jeg damning ikke! Mit hår skal bare være som det er," han kom til at sige det på en lidt for diva-agtig måde, lydende næsten helt feminin, hvilket han også overraskede sig selv lidt med. Han stoppede brat op, holdt en hånd for munden i overraskelse, før et næsten lige så tøset fnis undslap ham og han brast i latter på ny. "Jeg ville egentlig til at sige din skiderik, men bedste ven er vel lige så godt," han tog sit glas og tømte det helt. Mere alkohol? MERE.. Alkohol?! Han havde sådan en lyst til mere. Han havde lyst til at stjæle Yules' glas og sendte endda også et stjålent blik mod det, før han hankede op i sig selv stoppede galskaben før den ville begynde. "Hmm.. Den der lap dance, ikke? Du har vel tænkt dig at du bliver tvunget til at holde en polterabend, ikke?" det var stadig lidt af en joke, men Andrew kunne ikke lade være med at grine ved tanken om Yules' ansigt når han dukkede op for at give hende en lap dance kun iført speedos, en butterfly og håndleds-ærmestykkerne fra en skjorte, spillende med musklerne på hans meget atletiske og pæne krop. Hun ville sikkert tabe kæben fuldstændig! Han holdt hendes hånd da hun lagde den i hans og kiggede på hende med et sæt næsten helt hunde-nuttede øjne. "Jeg tror du vil elske din polterabend. Og hvis det ikke er en tradition for fuldblodsfamilier, så bryder jeg den bare og stjæler dig så den kan blive holdt alligevel!"
|
|
|
Yulansquin Faa
•
Magiker
Fødselsdag: 12.09.2029
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Over middel
Status: Animagus
Seksualitet: Heteroseksuel
Oprindelse: Japansk/engelsk
Bosat: Scotland
Kollegium: Hufflepuff
Arbejdsplads: Montrose
Stilling: Søger
C-box navn: Fnuggie
|
Post by Yulansquin Faa on Sept 28, 2019 12:49:16 GMT
Altid så vigtig når det kom til hans hår. Nogen gange undrede de hende at han var så feminin men det klædte ham at være i kontakt med sin feminine side. Det gjorde hende ikke det mindste, faktisk rørte det hende ikke. Det var jo bare sådan han var. Den gode gamle Andrew. Hvor hun dog havde savnet at være en del af hans liv igen. Dog have Mark fået lov til at overtage hans plads som en af hendes bedste venner. Det var hvad der skete når man var væk i så lang tid. Andre fik lov til at overtage noget der var betydnings værdigt. Hun kunne vel sige at det hele faktisk var en god ting i sidste ende. Når den man kendte på Hogwarts ikke længere var en del af det tætte liv måtte man jo finde andre muligheder her i verden. Hun vidste at Andrew nok skulle overtage den plads igen en dag. Men hun kunne ikke skubbe Mark ud på sidelinjen bare fordi Andrew var kommet hjem.
"Måske du skulle klippes inden brylluppet. Bare sådan lidt kortere. Måske kort i siderne og så ellers bare lidt langt i toppen. Måske vi skulle farve det gråt så det passer til din alder." hun kunne virkelig ikke lade vær med at drille ham. Det ville se forfærdeligt ud til ham, men alligevel kunne det være lidt sjovt hvis det var sådan det ville blive. Dog vidste hun at det aldrig nogen sinde ville ske. Han gik alt for meget op i sit hår til at noget slemt ville ske med det. "Der kan du selv se. Jeg er slet ikke så slemt... Sådan altid.." hun var langt fra slem, det var kun i selvskab med Andrew at det kunne gå lidt for vidt. Hun behøvede ikke at tænke på hvad andre tænkte om hende, hun behøvede ikke at være genert, og hun behøvede bestemt ikke at ødelægge stemningen for noget her i verden. Hun kunne være sig selv og nyde et godt selvskab. Det var positivt og hun elskede det hver eneste dag når hun var sammen med Andrew. Det var bare rart at han endelig var hjemme.
Da han nævnte noget med en polterabend løftede hun det ene øjenbryn og skar en kort grimasse. "Du kan lige vove på at arrangere noget som helst for mig! Der er ingen der skal stille mig til skue, bare fordi jeg skal giftes.." nej fandme nej om hun skulle vises frem i et eller andet latterligt outfit fordi hun skulle giftes. Ikke på vilkår om det skulle ske. Han kunne lige vove på at troppe op i ingen ting bare fordi hun skulle have en sjov aften. Desuden ville der bare blive smidt alkohol på hende, og hun ville ikke kunne tåle det. Hun ville brække sig ud over det hele bare fordi hun skulle have det sjovt. Hun prikkede ham lidt i brystet med den anden hånd hvor hun ikke holdte ham i hånden med. "Du gør det IKKE. Det er forbudt!" hun stoppede med at prikke ham i brystet og kiggede alvorligt på ham. Hun skulle virkelig ikke med til sådan en polterabend, hun ville nægte at gøre det. Der skulle 4 mænd til at slæbe hende med, og hun ville skælde ud hele vejen.
|
|
|
Andrew Thomas
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Andrew Thomas on Sept 28, 2019 22:10:03 GMT
Alt muligt nightmare fuel hun overhovedet kunne finde på blev smidt direkte i Andrews ansigt. Han var næsten helt sikker på at hun bare jokede omkring det, men samtidig gik der et let gøs igennem ham. Få sit hår KLIPPET?! MEGET lidt.. KUN meget lidt. Han havde allerede fået det klippet for kort en gang før og det var hans allerstørste fortrydelse nogensinde. Fandme om det skulle gøres forkert nogensinde igen! Han grinede let, men også en smule nervøst. Det blev i virkeligheden til et meget sjovt og smittende grin, men det var ikke noget, Andrew tog særlig meget notits af. Han rystede bare på hovedet af hende. Heldigvis kunne han få hævn!
"Ej, hør nu liiiiige," han kunne godt se at han virkelig trak grænsen, men havde havde stadig tænkt sig at holde en polterabend for hende. Det ville nok ikke blive så slemt som hun antog at det ville være. "Jeg lover dig, at jeg ikke vil udstille dig. Det værste der vil ske er at jeg kommer til at ligne klassens klovn og det er jo ikke noget nyt, ved du nok," han ville ikke stoppe med at tirre hende med det, for han havde tænkt sig at give hende et surprise party, dog ikke et "vær på drikke-niveau med Andrew" et af slagsen. Så ville Yules nok bare ende til udpumpning eller noget lignende. Det var meget få der kunne holde takt med ham når han først gik i gang. "Lidt uskyldige drillerier er da vel okay, right?" han tog nu fat i hendes hånd med begge sine, næsten i en bedende position der blev ødelagt af hans skæve, drilske smil.
|
|
|
Yulansquin Faa
•
Magiker
|
Post by Yulansquin Faa on Sept 28, 2019 23:08:44 GMT
Selvom det hele havde været en joke og hun havde grinet hele vejen igennem, så virkede det ikke til at Andrew var helt med på den. Jo han grinede skam, men han var samtidig også alvorlig, hvilket var helt fint for hende. Hun regnede heller ikke med andet på nogen områder. Desuden ville det nok heller ikke klæde ham med kort hår når hun sådan tænkte over det. Det kunne altid komme an på en prøve når han mindst ventede det bare sådan for sjov, bare for hendes skyld måske? Det kunne jo altid vokse ud igen. "Du ville være så smuk!" hun fortsatte sin latter, for han ville da være yderst smuk hvis han bliv klippet, og farvet det gråt for den sags skyld. Hun ville nok ikke have ham med på et billede, men det måtte han jo så leve med til den tid.
Hun måtte ærlig talt ryste på hovedet af ham. Det kunne han bare ikke mene. Ville han udsætte hende for sådan en polterabend? Det måtte blive over hendes døde lig! Hvem ville han også invitere? Sig selv og måske Yuri? Nej fandme nej om Yuri skulle udsættes for sådan nogle mærkelige ting. Andrew kendte jo ikke lige frem Mark eller Andrea så det ville ikke engang være dem ham kunne invitere. Faktisk måtte han ikke være rigtig klog! "Du gør det ikke Andrew. Det er forbudt!" kom det fra hende igen. Hun ville simpelthen ikke have en eller anden polterabend hvor tingene bare kunne gå galt. Og så med alkohol?! Nej, nej, nej og atter nej! Det ville bare gå galt på så mange måder. "Ufff du kan bare vente dig kan du!" kom det fra hende og løftede sin frie hånd i en hævet knytnæve i ren og skær sjov. Pfff tænk at han ville udsætte hende for en polterabend. Han kunne få et dask på skulderen kunne han!
|
|
|
Andrew Thomas
•
Inaktiv Bruger
|
Post by Andrew Thomas on Sept 28, 2019 23:45:10 GMT
Okay, hun var totalt imod det. Men det gjorde ikke Andrew særlig meget, for han vidste at hun ville elske det når alt kom til alt. Han ville muligvis invitere Storm, ham ville hun måske genkende. En person der også havde virket lidt genert af sig tilbage på Hogwarts. Og muligvis få fat i nogle af de nye venner, Yules havde fået sig i samme runde. Det var næsten nødt til at ske. Eller han kunne bare vælge at lade det være relativt uskyldigt og måske lave en video hvor han lavede en mega dirty lap dance på en mand, sådan for sjov. Tanken gav en sjov følelse i maven, som han ikke kunne placere, men det betød ikke så meget. "Jeg finder på noget og jeg er sikker på at du vil elske det!" han var en stædig mand, Andrew. Når han først havde sat sig for noget, så skulle det bare gøres! Men det skulle også være perfekt, så dem han gjorde det for kunne lide det.
Som band'et kaldte ud om at det her var deres sidste sang efter deres ekstranummer, kom et dask over Andrews skulder og han tog sig hurtigt til den. "Aav! Heeey!" han havde næsten lyst til at daske igen, men det var ikke særlig gentleman agtigt, så han lod være. I stedet lavede han sit bedste forsøg på at se "ked af det" ud, hvilket fejlede miserabelt, fordi han begyndte at grine i stedet. Dansemusik blev sat på oppe ved scenen og igen var Andrew på pletten. "Okay, hvis jeg siger mere, får jeg bare flere dask! Så... Mere dans?" sådan foregik resten af deres aften. Catch-up snak og dans. Det var en virkelig hyggelig aften for Andrew der for en enkelt gangs skyld formåede at holde sig fra at drikke sig helt pladask for Yules' skyld.
//Out
|
|
|
Yulansquin Faa
•
Magiker
|
Post by Yulansquin Faa on Sept 28, 2019 23:55:46 GMT
Hun måtte virkelig opgive, det var ikke en kamp hun ville vinde. Men så igen Andrew gjorde også hvad Andrew gjorde. Det var der ingen tvivl om. Hvis Andrew havde sat sig noget for så gjorde han det, så hun måtte jo bare vente på at se hvad der skete, og så tage den der fra i sidste ende. Måske hun kunne snige sig væk den aften når han mindst ventede det? "Du er uforbederlig Andrew!" endnu engang måtte hun le det væk. Hvad der var endnu bedre så havde hun Andrew en hel aften, og de havde hygget sig meget. Hun havde hygget sig meget. Der var intet der var forandret eller ændret ved Andrew, han var den samme person som altid. Og selvom de ikke havde set hinanden i en lang periode kunne man ikke mærke eller se det på dem. Det var virkelig skønt, alt var som det skulle være, og han havde sagt ja til at være brudesvend, det var det bedste af det hele! Inden de skildtes gav hun Andrew et kys på kinden et ordentligt kram og hviskede ordene. "Jeg har nydt at være sammen med dig i dag. Det er sent og jeg har en mindre træning i morgen, så jeg må hellere komme hjem." kom det fra hende inden de gik hver til sit. Det var en vidunderlig følelse hun gik med, det havde været en lang men en god dag!
//Out
|
|
|