Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 22:50:36 GMT
Dette emne er til @adela Klokken 21.36
Disse fester hvor folk var samlet, var altid en god måde for politikerne at komme ud blandt befolkningen. Komme ud og tale lidt med de almen folk, samt vise sig frem. Dette var intet nyt for Jonathan, som virkelig nød at vise sig frem blandt folkene. Han havde været der i nogle timer, og han havde også holdt en enkel tale om hvor vigtigt det var, at disse fester netop blev afholdt! Om den var gået rent ind vidste Jonathan ikke, som i bund og grund ikke så sig selv som den store taler – mere som en charmør, som virkelig kunne få folk til at smile. Han havde også afsluttet sin tale om at fortælle at intet er umuligt, så længe man arbejder for det. Det pjat med at tro på det, var kun 10% resten var hårdt arbejde!
Jonathan havde lige fået lidt for meget af den store mængde af mennesker, og var gået lidt væk fra den store mængde af mennesker, for at sætte sig sammen med en gruppe rygere, som hurtigt fik startet en snak om quidditch, en sport som Jonathan stadigvæk elskede højt, selvom han ikke længere var aktiv.
”Nej, det var et skud fra min tredje sæson” lød det venskabeligt fra Jonathan, som tog cigaretten ud af munden og tog en tår af sin øl i stedet. ”Elementært, jeg syntes at Grisky var den bedste målmand jeg har spillet sammen med, hun var fortrinlig til at læse modstanderne og mig selv.” lød det med et tilfreds smil, inden han satte smøgen i mundvigen igen. Et hvæs blev taget og røgen blev pustet ud, inden han lod smøgen slukke i et askebæger. "Nej nej, det er ikke umuligt, intet er umuligt" lød det hurtigt til de unge mennesker som Jonathan snakkede med, de var trods alt kun i start tyverne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2019 23:50:29 GMT
OutfitAdela havde fået sit at drikke, uden dog endnu at være for fuld, hun var dog i godt humør og gik rundt med et par gode veninde. De havde sat sig et sted med godt udsyn og sad nu og diskuterede de mænd, de lige kunne få øje på. De havde gang i en dareleg og snart blev det Adelas tur til at få en opgave, og hun fløjtede imponerende, som den blev stillet, før hun rejste sig, rettede lidt på tøjet og gik så hen til gruppen af fyre som sad og røg. Her charmerede hun sig ind med både smil og krop og så rundt på dem. "Er der en af jer mænd, der vil give mig en smøg?" Spurgte hun så. Hun skævede tilbage imod veninderne, det var simpelthen den skøreste opgave de var kommet på den her gang. med opmærksomheden rettet imod særligt polotikeren, det var vidst nok ham Williams, lod hun så tungen løbe over de røde læber før hun smilede opfordrende til ham. "Et hvæs for et blæs hvad siger du?" Det var ikke første gang hun ville være sammen med en politikker, hvis det da nåede derfor, så hun havde intet problem i at spørge ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 0:09:30 GMT
Snakken om quidditch fik Jonathans interesse, og han kunne altid snakke i flere timer. Diskret fik han også givet et par enkle autografer ud til fans. ”Altid mine venner, altid tid til jer.” sagde han, og skrev under på et par quidditch billeder af ham. ”De herre, vil de have mig undskyldt.” Jonathan rejste sig op og rettede på tøjet. Jonathan rejste sig op og gik et par skridt væk, som han satte sig op af en tønde og røg cigaretten i ro og mag. Det var altid rart, at få lidt ro oven på sådan en aften hvor der var folk over alt. Han tog cigaretten ud af munden, og pustede røgen ud og tog en tår øl, som en blond kvinde bevægede sig hen imod ham. Jon var dog tæt på at få øllen galt i halsen, som hun sagde et hvæs for et blæs. Den havde han ikke lige hørt før, og han kunne ikke lade vær med at grine let. ”De vil ikke bare foretrække en cigaret?” lød det høfligt fra en Jonathan, som ikke kunne gemme et smil væk. Han satte smøgen i mundvigen og fandt sin pakke frem, og åbnede den for at lade hende tage én af dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 0:20:30 GMT
De store dådyrøjne hvilede på den populære mand der både skrev autografer og fik folk til at grine. MEn han overhovedet ville få stå hendes spørgsmål. Hans ansigtsudtryg afslørede ham dog i at være overrasket, men dog ikke afvisende, hvilket hende til at trække på skuldrene. "Det er jo så dit valg ikke mit, men jeg siger ikke nej til en smøg. Adela" Hilste hun så og satte sig ved siden af ham med et smil på læben. "Mine piger og jeg har gang i en leg, og well de ville have mig til at kontakte dig og se om du var man for at give en cigaret for et blowjob, men jeg nøjes gerne kun med smøgen her." Hun satte roligt en smøg i munden og fik den tændt for så at ryge lidt af den og så blæse nogle imponerende røgringe ud. cigaretten hvilede fint mellem to slanke fingre med rødlakerede fingernegle. "Jeg håber ikke du er sur" Det skete af og til folk blev sure, når de blev "Rekvesiter" for deres lege.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 0:26:11 GMT
Jonathan kunne ikke undgå at grine lidt over hendes kommentar, omkring deres leg. Han huskede godt dengang, man havde mulighed for at gøre nogle så spontane og fjollede ting, og han var dog også en mand som snildt kunne finde på at sige ja, hvis han var mere påvirket end han var. Dog var han kun let beruset lige nu, og derfor prøvede han at holde sig professionel. Dette var endnu engang sket efter han havde haft den lettere uheldige episode tidligere. ”Du tager bare en cigaret Adela.” lød det roligt, som han lod hende tage en cigaret for så at tænde den. ”Mit navn er Jonathan.” præsenterede han sig selv. ”Nej du kan være rolig, der skal mere til at skræmme mig end en lille leg.” lød det roligt, som han drak det resterende af hans glas. Han satte cigaretten i munden, hiv et hvæs ind og pustede ud og vendte hovedet imod Adela. ”Hvad gør du så, hvis en rent faktisk siger ja?” lød det roligt, som hans blik gled hen imod hendes veninder. De så allesammen ud til at morer sig utrolig meget over hele den her situation, men Jonathan var mere nysgerrig på hvad hun ville gøre, hvis han havde sagt ja.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 17:26:36 GMT
Efter at have fået tændt sin cigaret tog hun at sug af den og blæste røgen ud på en meget feminin måde. "Tak for den Jon, Det var virkelig tiltrængt." Hun var selv løbet tør for cigaretter for nogle timer siden og havde haft en stigende trang længe. Det var så godt endelig at få det forløst. De røde læber sluttede sig igen om cigaretten, før hun så blæste en røgring ud, bare lige for lidt pral. Hun grinede lidt ved hans spørgsmål og smilede så charmerende til ham. "Skat, det gælder om at udvælge sig den rigtige mand. En gentleman så at sige. Kan du se ham der ovre?" Hun pegede på en fuld mand der ikke så ud til at være helt af samme standard som Jonathan. "Han ville allerede have lynet sine bukser op, før jeg havde fået ild i min smøg. med andre ord, hans type vælger man ikke. Du derimod virker mere stilet. Du forstår at behandle en kvinde med respekt. Havde du sagt ja, så fandt vi nok også ud af det." Hun drak lidt af sin medbragte drink og smilede så til ham. "Hvad er grunden for at du siger nej?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 18:38:56 GMT
Jonathan havde altid været høflig af natur, han nød opmærksomheden og nød at folk kunne lide ham. Derfor var det at give en cigaret ud, ikke ligefrem det som skulle ændre hans tilværelse. Han tog et hvæs af cigaretten og pustede en røgring igennem hendes, for at fuldende hendes røgring. Han grinte derefter let over hendes kommentar, som han så hen imod manden hun udpegede. Først troede han det var en nydelig herre med bowler hat, men så var det en utrolig fuld mand ved siden af, hvis trøjer var krøllet sammen op omkring maven, og hans bukser hang let nede om balderne. Jonathan nikkede anerkender og lagde hovedet på skrå imod hende. ”Du forstår af vælge de rigtige.” lød det med et smil, som han sendte hende et smil – hvorefter han tog en tår af glasset. ”Misforstå mig ikke, de er skam en utrolig tiltrækkende kvinde frk. Adela, dog kan jeg som minister ikke i offentlighed sige ja til sådan en kommentar.” lød det roligt fra Jonathan, som måtte indrømme at havde han været fuldere og havde det været mere privat, var han nok hoppet i med begge ben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 18:58:46 GMT
Måske var det en generelt til ved Adela af sigte efter personer med magt, det var hvert fald ofte dem hun endte ud med. Bestemt også noget hun var godt tilfreds med for at være ærlig. Man skulle ellers tro det var dem af samme stand som hende selv, som hun ville komme bedst ud af det med, men altså som eksemplet hun havde udpeget, så var vandende noget mere usikre der. Mænd der havde styr på deres liv og mere selvindsigt var noget sikre territorium, eller.. det ville sige det var usikkert på en helt anden måde. "Tak, jeg har skam gjort min lektier." Kom det fra hende med et blink og et nik. Hun var bestemt ikke usikker på sig selv, men hun fik det også gerne som hun ville til sidst. Igen tog hun et hvæs af sin cigaret og blæste røgen ud på ny. Hans pludselig meget fornemme sprog fik hende til at smile og hun slog selv over i det samme. "De behøver ikke sige noget hr, Der er mange måder ellers at svare på den slags. De kunne købe mig en drink, tilbyde mig at følge mig hjem eller spørge om jeg ville se Deres slipsesamling. Mulighederne er mange og mine læber er lukket når vore veje skilles." igen rød hun af cigaretten, mens hun skævede til fyren for at se hans reaktion på hendes forslag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 19:05:36 GMT
Hun var en idrekte kvinde, som bestemt vidste hvad hun gik efter. Det var tydeligt for Jonathan at hun gerne ville have fat i ham. Han rynkede på næsen ved hendes kommentar, om at hun gerne ville med ham hjem og han grinte let igen. Han røg hurtigt et par hvæs af cigaretten, og lod lige tanken få lidt tid til at sprede sig. Han lod cigaretten dumpe ned i et askebæger, inden han vendte sig mod hende og smilte. "Adela, de er en interessant ung kvinde, og jeg vil bestemt gerne byde dem på en drink." lød det roligt, som han drak det resterende af sin egen. "Hvis de venter her." lød det roligt, som han bevægede sig hen imod teltet hvor der blev serveret drinks. Hurtigt blev der serveret to styks til ham, og han bevægede sig ned blandt folk igen og ud til det lidt mere diskrette område, hvor der ikke var så mange længere. "Værsgo." lød det høfligt fra Jonathan, som rakte hende hendes nye drink. "Hvorfor lige mig?" spurgte han diskret, og satte sig ned ved siden af hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 20:07:08 GMT
Hun grinede let af hans kommentar og rettede på de lange lyse lokker, hun elskede det her spil. Det var det der virkelig fik en til at føle at man levede. Den der pingpong der kunne ende i en god aften, eller en god samtale. Begge ting var hvert fald inden for rækkevidde og det var bare et spørgsmål om hvilken retning der nu ville tage. Hun var spændt det indrømmede hun gerne. Hun tømte sig glad ligesom han og krydsede så det ene ben let ind over det andet, som hun så efter ham, da han gik afsted efter nye drinks. Hendes tunge løb let over tænderne i overmunden, som hun tjekkede hans figur ud bagfra. Kort efter kom han tilbage og rakte hende den ene drink, som hun glædeligt tog imod. "Mange tak, skål" Hun klinkede glasset imod hans, før hun satte glasset til læberne og smagte på indholdet. Det var lækkert, frisk men en smule stærk. Hans spørgsmål fik hende til at stille glasset fra sig og se på ham. "Hvorfor Dem? Fordi De er en udfordring hr. En smuk og kærkommen udfordring." Lød det gådefuldt fra hende, før hun igen røg lidt på sin cigaret, den skulle jo ikke gerne gå ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 20:13:29 GMT
Det var første gang han havde hørt fra en kvinde han var en udfordring, det var vel positivt i sidste ende. Han havde ingen intentioner om at være nem, men der var nu noget over den direkthed hun havde, som var yderst tiltalende. Og nu var det alkoholen som talte, han sendte hende et smil og smagte selv på den citrus fyldte drink han havde fået lavet til dem. Den var perfekt, godt med alkohol. ”Jeg er smigret.” lød det galant fra Jonathan, som rykkede en smule tættere på hende, og foldede hænderne. ”Må man spørge hvor gammel de er, samt hvad de laver til dagligt?” lød det roligt fra jonathan, som forsøgte at holde samtalen nogenlunde sober, da han godt vidste hvor masser af drinks bar hen. Han kunne ikke tåle dem, men de smagte bare så godt, og de medførte ofte sjov og ballade! "De ved tydeligvis hvem jeg er, hvilket jeg er smigret over. Så fortæl lidt om dem selv." lød det opfordrende, som han tog endnu en tår af drinken.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 20:28:22 GMT
Et nyt hvilende smil fandt vej til hendes læber som han komplimenterede hende. "28 år og model." Lød det kort men selvsikkert fra hende. Hun var blevet opdaget ret tidligt og havde derfor også været nødt til at blive tidlig voksen. Selvfølgelig havde hun klaret skolen færdig, men så snart hun var færdig med det, havde hun søgt ud i verden som model og havde levet det hårde liv der fulgte med. Hun drak meget, havde prøvet at tage stoffe og røg altså også. Rent seksuelt havde hun også prøvet mere end de fleste på hendes alder, men sådan var det i en hård branche som modeverdenen. hun havde da også en enkelt gang kommet til at sulte sig selv fordi hun skulle lave nogle bikini shoots, men havde klaret sig alligevel. "Måske du har set nogle af mine billeder i bladende ved frisøren? eller hvis du er en af de mænd der holde Den magiske playboy?" Det sidste var egentlig mere mest sagt som sjov, men hun havde da været på forsiden af bladet nogle gange efterhånden. "fortælle om mig selv?" Hun så vurderende på ham og smagte igen på sin drink. "Jeg er født i Rusland, jeg har en storesøster, @themadhatterwasher24. hmm Jeg kan godt lide at fæste og mænd, hmm... hvad vil du gerne vide?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2019 20:34:30 GMT
Tankerne fløj, han mindedes også at have set hende før. Hun nævnte at hun var model, men hvilket blad, hvilket blad. Hvor havde han set hende? Han rynkede på næsen og lagde hovedet let på skrå og smilte til hende, så hun ikke skulle blive bekymret over han tænkte sig om. Arhh nu sagde hun det selv, det var hans barber som holdt et blad med kvinder i lingeri! Det var der han havde set hende. Jonathan fik en let rød kulør i kinderne og grinte lettere akavet. ”Jo jeg har skam set dem, tilfældigt i et blad hvor de var iklædt begrænset med tøj.” lød det med et smil, som hurtigt blev erstattet af at han tog en tår af sin drink igen. ”Rusland, yderst interessant. Fortrinlige quidditch spillere, hårde troldmænd og hekse!” lød det hurtigt begejstret fra Jonathan, som havde fået lidt kampgejstren igen, da han lige kunne få sneget lidt quidditch ind over. Han skulle til at tage en tår af drinken, som hun sagde hun godt ku lide at feste og mænd. Det var igen meget direkte. ”De kan fortælle hvad de ønsker jeg skal vide. De må endelig også spørge.” lød det åbent fra Jonathan som strakte armene ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 3:21:53 GMT
Adela smile imponeret, da det lød til at manden genkendte hende. Det var bestemt ikke et job hun skammede sig over. Faktisk var hun utrolig stolt af sit arbejde som model. “Jamen så håber jeg De kan lide hvad de så den dag” Hun blinkede lidt til ham og sendte ham et charmerende skævt lille smil. Hun var ikke bange af sig. Det var tydeligt. Som han begyndte at snakke om quidditch smilede hun blot og nikkede, hun fik hurtigt en fornemmelse af at han var en mand som yndede at snakke om quidditch. Heldigvis et område hun havde noget forstand indenfor. “Arh ja, vi har gode spillere jo, men sjældent et ligeså godt hold som Irland samlet set” faktisk kunne hun godt lide quidditch. Der var noget stolt ved troldmandssporten og noget imponerende ved måden den kunne samle alle. At spørge om alt var lidt af en buffet, men samtidig var tonen en anden end hun var vant til, hvilket gjorde det sværere. “Måske De vil fortælle lidt om Dem selv så?”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 5:23:32 GMT
Jonathan sendte hende et tilfreds smil og nikkede til hende. "De er bestemt en attraktiv kvinde, os med mindre tøj på" lød det med et smil. Det var også den sande historie, hun var yderst tiltrækkende. Det var ikke unormalt, at folk kunne lide quidditch. De fleste hekse og troldmænd havde et eller andet forhold til det, men det var nu ikke altid folk fandt det ligesom interessant som Jonathan. Det var også noget andet, da han var tidligere professionel quidditch spiller. "Jamen Irland har historisk været utrolig dygtige. Dog må jeg sige at det Skotland hold, som jeg var en del af og vandt verdensmester skaberne, var også udemærket. Ved godt de ikke er gode idag, men dengang!" Lød det begejstret fra Jonathan. "Jamen jeg er minister, nyder livet. Ingen børn eller kone. Jeg har tidligere spillet quidditch. Jeg kan godt lide at feste, men forsøger at undgå det, da jeg bliver lidt for tilbøjelig til at være med på det værste." Jonathan lød naiv og tænkte ikke over han potentielt gav hende lidt viden om nogle af hans svagheder.
|
|
|