Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 12:07:14 GMT
Adela fniste lidt af det kompliment der blev sendt i hendes retning og som antydede at han nok havde set hende i undertøjsreklamer eller lignende. Det var ikke noget der gjorde hende flov. Hun var stolt af sin krop og ikke bange for at vise den. Hun skævede til ham egentlig var det fint med hende at snakke quidditch og hun fandt da også ud af mere om ham så. "De har spillet for Skotland? Det må jeg nok sige, hvilken plads på holdet havde De?" Spurgte hun ind oprigtigt nysgerrig. Det fortalte meget om personer hvilken position på holdet de havde. Hun forestillede ham som angriber eller måske målmand. Han fortalte mere om sig selv og hun var meget overrasket over de ting han delte med hende. "Hverken kone eller børn. Er DE ensom? Jeg kunne godt holde Dem med selskab" foreslog hun så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 16:46:49 GMT
Atter blev samtalen drejet ind på Quidditch og igen følte Edward sig hjemme i sit rette element. Han sendte hende et storslået smil, og drak en stor tår af sin drink som gik lige i hjernen. ”Jeg spillede i 10 år for "Jeg spillede til jeg var i midt trediverne, spillede i 10 år for Chudley Cannons og vandt 8 mesterskaber og er deres mest scorerende angriber nogensinde." lød det selvtilfreds og han sendte et stort smil til hende. Det var tydeligvis en bedrift han var stolt af. "Så tog jeg til Braga Broomfleet i to år, hvor jeg vandt et enkelt mesterskab. Det var mere for at prøve en ny kultur af. Derefter blev jeg bedt om at komme til ministeriet." sagde han roligt og sendte hende et smil. "Jeg spillede også for England, der vandt et enkelt VM og EM." sagde han roligt, som han tog endnu en tår af sin drink. Jonathan var enormt stolt af sine bedrifter i quidditch, og det havde også givet genlyd i tiden at han var en fortrinlig spiller. ”Hvilken selskab tænker de da på?” lød det, som han satte glasset fra sig og kunne godt mærke de sidste to drinks var drukket en anelse hurtigere end de andre havde været.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 17:07:24 GMT
Adela hævede et imponeret øjenbryn og så på ham som hun fløjtede let. Han kunne som kram lød det til. Hvert fald indenfor quidditch, det gik dog også op for hende at han måtte være noget ældre end hende, men det var der ikke rigtig noget nyt i. Hun havde før været sammen med ældre mænd, hvis det endelig skulle komme til det. Hun smilede og rykkede sig lidt nærmere. "De har helt sikkert været en god angriber, De virker hvert fald til at have evner til at score." Det var måske en lidt billig sluppet scorereplik, men den blev sendt afsted med det helt rette glimt i øjet. "De er en imponerende herre, og nu er du så ministermand, en anden af mine favoritter." Slog hun fast før hun røg videre på sin cigaret. Hun smilede da han snakkede om det selskab hun havde nævnt, og lænede sig så ind og hviskede sensuelt i hans øre. "Enten her med drinks, eller vi kunne finde et mere privat sted, hvor du kunne vise flere af dine evner frem."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 17:15:16 GMT
Det var aldrig dårligt at få smiger, og Jonathan elskede det! Han sluprede hvert et kompliment han kunne få i sig. At hun nævnte han var en god angriber, at han kunne score. Jamen han elskede det, han smilte til hende og så let forlegent ned i bordet, hvor han ikke vidste helt hvor han skulle placere sine hænder. ”Jeg takker for de fine ord. Og ja i dag er jeg minister.” lød han og smilte let igen. Jonathan tænkte slet ikke over hvor naiv han egentlig var, samt hvor let han var at snurre rundt om ens lille finger. Lidt komplimenter og lidt alkohol, så fik folk som regel det de ville have ud af ham. Han vendte hovedet, så han ligeså kunne hviske til hende og sendte hende et smil. ”Hvilke evner vil de se?” han drillede tydeligvis og drinksene han havde drukket hjalp også på selvtilliden, så han turde sige sådan nogle sætninger.,
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 17:52:59 GMT
Hun smilede og lagde provokerende en hånd på hans inderlår, bare lige for at peppe stemningen lidt op. Han virkede ikke til at have noget imod det, ligesom han heller ikke virkede til at være mand nok til at tage styringen, hvilket ærligt var lidt sjovt. Hun nød hvert fald hvordan dette her udspillede sig. Som han spurgte ind til evnerne hun omtalte blinkede hun bare til ham og strøg hendes hånd hen over hans lår. "Åh jeg ved ikke, den slags som fine folk holder i soveværelset og som vi andre trækker alle mulige andre steder hen." Lød det kryptisk, før hun drak en god slurk af sin drink, den var stærk og hun var tydeligt ved at være påvirket. Hun lænede sig ind og gav ham et sensuelt kys før hun trak sig tilbage. "Men hvis du er for fin til den slags, så må jeg vel finde en anden."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 23, 2019 18:08:29 GMT
Der blev trukket på smilebåndet atter, som hun nu virkelig lagde op til de skulle have det mere intimt, end hun før havde givet udtryk for. Eller med andre ord, hun fik hvad hun ville, som så mange andre gjorde når de prøvede at overbevise den gode Jonathan. Det var ikke så svært, og han mærkede både hendes hånd som bevægede sig drillende og elegant over hans lår, samt hendes kys, som han svagt gengældte. Det skulle lige vende i hovedet. Han vendte hovedet atter imod hende, og fugtede sine læber engang. ”Hvor skulle vi tage hen? Er vi fine folk eller er vi ikke fine folk?” lød det drillende, som han grinte let og drak det resterende af drinken. Jonathan var tilpas påvirket til at han ikke tænkte så meget lige nu, men en stemme forsøgte at trænge igennem og sagde gå nu i det mindste hjem. Det var dog ikke en stemme som han hørte rigtig tale, lige nu virkede det mere til han overlod initiativet til Adela.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2019 4:13:00 GMT
Han var en interessant type og hun var glad for at det var ham hun var gået over til for at spørge om en smøg, den var dog væk nu, men det gjorde hende egentlig ikke så meget, nu var det ham der var i fokus, og det spil der var imellem dem. Hun grinede lidt af hans spørgsmål til hvor fine de var og rettede lidt på sit hår. "Jeg tror jeg stoppede med at være fin for flere år siden, men jeg kan godt opføre mig pænt, hvis det er hvad min partner ønsker af mig." Hun blinkede til ham og tømte så sit glas. For hendes skyld kunne de sagtens finde en toilet på kroen, en gyde eller en tom bod at fortsætte deres samtale i, men det kom jo også an på om han overhovedet var til den slags. "Der er selvfølgelig også de mere klassiske typer, som bare ønsker at gøre det ordentligt, med en date, en tur hjem og så stille og rolig samleje i soveværelset." Skød hun så frem, helt rolig omkring hvad hun netop sagde som om det hele bare var en stor brainstorm.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 30, 2019 19:11:47 GMT
Jonathan kunne ikke gemme et let grin, han var ved at blive beruset. Han sendte hende et drillende blik og nikkede. "Jeg tænker vi kan nå det hele. Men mit hjem er tæt på med lidt magi, og der har vi muligheder for alt." sagde han med et grin. Han rejste sig op, og støttede sig til bordet de sad ved. Han vendte blikket rundt og så om der var nogle folk, omkring dem.. Nej ingen. Vigtigt.. Lidt anstændighed skulle man da have. Han vendte sig imod hende, og rakte hende hånden. "Så der afgang, vi ender i mit soveværelse. 3...2...1.. nu." lød det hvorefter han tog et let greb i hendes hånd og de forsvandt og dukkede op i et mørkt rum, som hurtigt blev lyst op af nogle lamper og en kamin som blussede op. "Imponer mig" lød det drillende, som en lettere fuld Jonathan stod i sit soveværelse.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2019 17:56:02 GMT
Nogen mænd blev næsten for nemme når der først kom alkohol indenbors, men det var fint nok. Adela skulle nok kunne hygge sig uanset. Der gik da heller ikke længe før, at han greb fat i hende og de flyttede sig fra et sted til et andet. Som de landede i hans hjem kiggede hun sig lidt omkring før hun så lod øjnene falde på ham igen. De store dådyrøjne så sulten på ham og hun trådte nærmere, så hun blidt kunne puffe ham tilbage i sengen, hvor han landede med et lille bump. Derefter kravlede hun hen også ham og begyndte at knappe hans skjorte op, imens hun lod munden følge med kys ned over brystkassen. Hun skulle gerne imponere ham, men så blev det i hendes rolige pirrende tempo.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 9:32:21 GMT
Alkohol var Jonathans Achilleus hæl i forhold til at gøre dumme ting. Det her var i det mindste ikke ligeså dumt, som det havde været at være sammen med Sally. Hvorfor endte han altid i en fuld situation med en kvinde, han måtte til at styre sig! Men så igen.. Følelsen af hendes læber imod hans hud, var bare så rar. Jonathan lukkede øjne, som han var på sofaen og hun pirrerede ham, det var ikke dårligt. Det virkede objektivt, som en enorm dum ide at tage denne kvinde med hjem - dog havde det altså ikke været den værste idé efterfølgende. Lige nu virkede det som om at de begge vidste, hvad de gjorde og hvorfor de gjorde det.. Hun var trods alt en flot kvinde. Han lod hende åbne helt skjorten, og trak armene ud af den, så han blottede sin tatoveret overkrop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 19:14:12 GMT
Adela smilede ned til fyren som lå under sig og som tatoveringerne blev synlige, lod hun roligt en finger stryge over dem, før hun så rykkede sig lidt længere ned og begyndte hun at åbne hans bukser også. De var vel enige om hvorfor hun var der og hun kunne lige så godt holde gang i tingene, medmindre han ville overtage eller, gud måtte forbyde det, Stoppe det. "Wauw..." lød det fra hende som hun fik taget hans krop bedre i øjensyn. Han var virkelig lækkert at kigge på. Roligt lænede hun sig ind over ham igen og valgte så at snave ham længe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 5, 2019 21:43:09 GMT
Alkoholen fik hans krop til at snurre og han mærkede hvordan verden snurrede, men samtidig følte hendes berøringen helt fantastisk. Jonathan var ikke så blufærdig, det at få komplimenter af hans krop fik ham blot til at smile. Det var aldrig dårligt.. Specielt fordi han virkelig gjorde meget for stadigvæk at holde sig i form. Han gengældte hendes grådige kys, og lod hænderne glide ned over kroppen på hende. Han afbrød kysset kort og nappede hende i læben. ”Vis mig hvor vild du er.” lød det tungt, inden han kyssede hende grådigt igen. Det var ikke fordi at Jonathan var samleje afhængig eller virkelig skør, men han endte bare altid i de her situationer når han var fuld. Det var ikke dårligt, men kunne også bare godt gøre at han stod i en situation som med Sally. Samtidig fik han en masse samleje, hvilket var umådelig rart og fantastisk! Ikke godt altid, men næsten altid. Hans hænder gled ned over hendes balder og gav den højre et klap. "Du har stadigvæk tøj på." sagde han tændt og massagerede balden ihærdigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 9, 2019 19:17:56 GMT
Adela kiggede ned på ham som hun lagde hovedet let på skrå, før hun så smilede til ham. Han var altså lidt sød som han lå der i bar mave, og sikke en velholdt mave han havde. Det var bestemt et syn hun kunne lide! Hun lod læberne finde den ene brystvorte, som hun stille gav sig til at kærtegne, mens en hånd fandt vej ned til hans køn, som hun også begyndte at massere. Hans kommentar om at hun havde få meget tøj på fik hende til at skifte fokus, så hun nu kiggede ham dybt i øjnene. "Og hvad vil du gøre ved det?" Spurgte hun så med en legesygt lille smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 12, 2019 8:35:37 GMT
Hjertet slog hurtigt i brystet, Jonathan kunne mærke at han gerne ville mere med hende. Hans tattoveret overkrop kunne ses, som hun havde åbnet hans skjorte - og på trods af hans alder, var hans krop stadigvæk trænet. Man kunne tydeligt se han havde været atlet hele sit liv. Jonathan gav et nydende støn fra sig, som hun omsluttede hans brystvorter og lukkede øjne tilfreds. Han bed sig nydende i læben, som hun begyndte at massere hans manddom. Det var ikke nogen dårlig idé, hun havde fået - med at tage hjem. Han fortrød hurtigt han havde sagt noget, da hun stoppede behandlingen. "I dette tilfælde, vil jeg have dig til at tage det af. udfordrende. " lød det kækt, imens man tydeligt kunne høre at hans vejrtrækning var blevet tungere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 14, 2019 12:50:16 GMT
"Et stk udfordrende afklædning." lød det roligt fra hende, før hun så rejste sig og langsomt og meget sensuelt kom ud af tøjet. Det blev smidt et sted på gulvet, så hun nu kun var iført undertøj, røde blonder selvfølgelig. Hun kravlede hen over ham igen og fortsatte, hvor hun før var sluppet. Det måtte rigtig gerne tage tid dette her, hvis det stod til hende og hun ville gerne både give og tage. Hun satte sig overskrævs på han og lænede sig så ned over ham, så hun igen kunne kysse ham på brystet som før. "JEg håber tøjet er bedre nu, eller må du jo gøre noget ved det." lød det kækt fra ham, før hun på ny kyssede ham.
|
|
|