Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2015 17:36:44 GMT
”Okay.” svarede hun blot, uden nogen rigtig forståelse for hvad det var hun var ved at gå med til. De kunne sagtens stå og planlægge et liv sammen, det var let nok i teorien, men hvis de fortalte det til deres familie ville det blive officielt. Så kunne hun ikke få den ting fjernet der voksede inde i hende. ”Er det så forfærdeligt at kigge?” spurgte hun, og ønskede med det samme at hun ikke havde sagt sådan, fordi hun vidste hvor jaloux anlagt han var. Dog kunne hun heller ikke lyve sig fra at hun havde kigget en enkelt gang eller to. Hun havde da også kysset André, men deres forhold var ikke som hendes og Richards. Hun måtte nok hellere fortælle André at han ikke kunne vade rundt i hendes lejlighed uden trøje på længere. ”Lad os det.” svarede hun og gengældte hans smil. ”Men Richard… jeg kommer virkelig for sent til time.”
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2015 18:47:44 GMT
Richard så på hende, og rynkede sine bryn lidt ved det hun sagde "Ja, og det ved du også godt" han slap hende lidt og så væk "Jeg beklager me'n jeg kan altså bare ikke have den slags, det må vi altså aftale, for ellers ender det galt" mumlede han, og så på hende med prøvede på at sende hende et lille smil "Godt, så kommer jeg over til dig imorgen aften, og så kan vi snakke om hvad vi gør og såvidre" smilede han sødt og kyssede hende kærligt "Så smut i skole med dig smukke" han strøg hendes arm kærligt og kyssede hende igen inden han trak sig væk fra hende, så hun kunne forlade ham, og gå ind til time, det var jo vigtigt at hun også passede skolen selv om hun var gravid.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2015 19:27:09 GMT
Det var præcis derfor de ikke var fungeret første gang. Fordi hun ikke måtte se på andre uden at få skæld ud. Han ville komme til at droppe hende lige så hurtigt som de var fundet sammen, fordi han ikke var den eneste hendes verden drejede omkring. Det skulle han have tæsk for så snart de var et sted alene, for hun kunne helt sikkert ikke være den eneste han kiggede på heller. Så snart de havde fået en baby virkede det bare ikke at gå fra hinanden over noget så dumt. I stedet for at svare ham, hun havde ikke noget pænt at sige, pressede hun tænderne sammen. ”Fint.” sagde hun. Hun fandt balancen efter at han havde sluppet hende, og tog et par skridt bagud, ”Vi ses i morgen!”, inden hun vendte sig helt og løb indenfor.
//OUT
|
|