Deleted
•
Post by Deleted on May 23, 2019 19:39:47 GMT
Maj, 2056 |
Molly var kravlet op i et af de store træer ude ved søen, der sad hun altid oppe når hun bare gerne ville være sig selv, og måske sidde og tegne en smule. HUn havde sin tegneblok foran sig og havde fuld fokus på det hun lavede. Hun forsøgte at tegne det landskab hun kunne se, ganske højt oppe fra. Men hun var ganske atletisk og var bestemt ikke bange for højder eller noget i den stil. At opdage at hendes bror, kun var hendes halvbror havde været noget af et chok for hende. Lige nu havde hun nok bare haft brug for lidt tid alene.
Hun bevægede på sin og hørte en let knirkende lyd, og netop som hun ville kigge ned for at se hvad det var, braste grenen sammen under hende og hun valgt de knap tre meter ned og landede lige midt i søen, som træet stod ved. Det gav et ordenligt plask og Molly kunne med det samme mærke hvordan panikken spredte sig! HUn havde aldrig lært at svømme og hun var dødelig angst for vand og de monstre er måske levede i det. Hun råbte efter hjælp og skreg som hun plaskede rundt i vandet, det var ikke specielt varmt selvom det var maj måned, og lige nu forsøgte hun bare at blive over vandoverfladen.
| |
♛
|
|
|
Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on May 23, 2019 22:22:40 GMT
Baldrian gik rundt udenfor og var ved at vurdere forskellige ting. Han havde netopfået en underlig seddel sin taske i dag, M at han skulle mødes ved søen kl 21. Han anede ikke hvad det skulle betyde, jo sikkert optagelses prøve til Hogsquard, men hvad indebar det? Måske grundet nerver, var han derfor nu på vej ned til søen nu, for lige at tjekke det ud. Det var ikke fordi han regnede med at der ville være stillet en masse op, men altså han kunne jo lige tjekke. som han nærmede sig søen borte han et ordentligt plask og en lille skrig fra en pige. Han kunne ikke lige vurdere hvem. Straks satte han i løb, da det lød som om nogen var faldet i søen. Og ganske rigtig ude i søen plaskede en pige febrilsk rundt. “Bliv der! Tag det roligt, jeg hjælper dig!” Baldrian smed sin kappe og sparkede skoene af før han hoppede i vandet. Straks var han ude ved hende og lagde forsigtig armene omkring hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 29, 2019 20:28:03 GMT
|
Molly var bare ikke særlig god til at svømme og lige nu følte hun nok mere end noget andet at der var et angst anfald på vej, imens hun prøvede at holde sig selv over vandet og bare få vejret. Det her var en forfærdelig fornemmelse og hun hørte knapt nok at der var en der sagde at han nok skulle hjælpe hende. Som hun mærkede nogen tage fat omrking hende, forsøgte hun ikke at plaske for meget hun skulle jo trods alt ikke ende med at gøre hele situationen værre og hun prøvede derfor bare at gispe og holde vejret oven vande.
Hun gispede efter vejret som hun mærkede de kom tættere på breden, hun frøs, men lige nu holde adrenalinen da uden tvivl live i hende, som om hun havde glemt alt andet lige nu, det her med at være ved at drukne, det var en forfærdelig fornemmelse. Hun kunne ikke se hvem han var, men nu kendte hun jo heller ikke alle elever på skolen og primært så kendte hun jo bare dem hun selv gik på kollegie med, hun var nok ikke altid så god til at snakke med de andre.
| |
♛
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on May 30, 2019 3:55:54 GMT
Baldrian nåede ud til pigen, og da han så, hvordan hun sprællede med arme og ben, bad han til at han ikke pludselig ville blive slået om kuld af hende. Det virkede dog heldigvis til, at hun blev mere rolig, som han tog fat om hende. Det gjorde også det hele noget nemmere. "Træk vejret" Det var gået op for hende, at hun holdt vejret, hvilken nok villeblive rigtig dumt med tiden. Med en arm omkring hende, fik han dem roligt ind på land. Der var heldigvis ikke langt, så snart var de på sikker grund. Her lod han pigen om at sætte sig på jorden, så han kunne tørre vandet af ansigtet med en håndflade og også over det halvlange lyse hår, som han kunne mærke dryppede med vand ligeså. Han fandt så sin tryllestav frem, og rettede den imod pigen. Snart efter skød en varme ud af enden på den, så hun kunne blive tørret. Da hun var tør, gjorde han det samme for sig selv, og gik så hen og tog sin kappe på igen.
Lidt efter satte han sig i græsset ved siden af pigen og smilede venligt til hende. "Hvordan går det? Molly Hvis ikke jeg tager helt fejl?" Han havde ret godt styr på hvem der var på skolen. Hvert fald af jævnaldrende elever. Han var lidt mere ligeglad med hvilke førsteårs elever der var, dem ville han alligevel ikke rigtig komme til at snakke med på samme måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 31, 2019 19:37:12 GMT
|
Som de kom op på land, gispede hun efter vejret. Hun frøs en del, for selvom de var i en sommermåned så kunne man jo ikke ligefrem prale med varmen. Hun hostede lidt som de kom op af vandet, hun følte at hun havde slugt noget vand: ”tak, det er virkeligt pænt af dig” fik hun fremstammet i stemmen der stadig rystede af kulde som hun kiggede ud i mod søen og kunne se hendes tegneblok flød rundt derude, hun måtte ud og købe en ny. Nu var alle hendes tegninger gået til bunds, det gjorde faktisk en smule ondt for hun havde brugt ret lang tid på dem.
Som de satte sig på græsset, tog hun sin trøje af og lagde den på jorden, hun håbede lidt at solen kunne få varmen til at komme frem i hende. ”Molly? Ja Molly, ja jeg hedder Molly” fik hun sagt en smule kluntet, mest af alt fordi hun frøs, så hun var ikke helt sikker på hun kunne tænke: ”Grenen knækkede, jeg er ikke så god til at svømme” sagde hun, det havde han jo nok opdaget sådan cirka nu. ”Undskyld, men jeg kan simpelthen ikke huske hvad du hedder? Du er Slytherin right?” spurgte hun. Vildt nok han var så venlig, hun havde nok lidt en fordom om at alle Slytherin elever var røvhuller.
| |
♛
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 3, 2019 8:29:40 GMT
Baldrian kiggede på hende lidt for lige at tjekke at alt nu også var okay. Hun så ikke ud til at have fået nogle større skræmmer det var altid noget. Som staven udskud varm luft håbede han på ar hun hurtigt ville få varmen igen. Han kom dog også til at grine lidt af hendes kommentar. "Selvfølgelig. Jeg kunne da ikke bare gå forbi. Det var ret tydeligt, at du havde brug for hjælp." Han rettede på det halvlange blonde hår og sendte hende et charmerende smil. Ikke fordi han flirtede med hende, det var bare sådan han var. "Du må nok hellere lærer at svømme så, eller finde en mere holdbar gren, men nu skal jeg nok lade være med at drille. Er du okay?" Hun var lidt yngre end ham, hvad han huskede. Det var egentlig også netop nok at konkludere, for de havde ingen timer sammen. Hvilket hurtigt indikerede at de ikke var fra samme årgang.
Det gjorde dog lidt ondt på hans stolthed, at hun ikke vidste hvem han var, men omvendt var det måske bedre end at blive genkendt som sine storebrødres lillebror. Det hadede han når det skete. Derfor slog han bare med hovedet og smilede til hende. "Baldrian Dumbledore. Til tjeneste." Grinede han så. Det var faktisk lidt hyggeligt at snakke med hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2019 20:15:59 GMT
|
Molly var ikke altid så god til at skabe dybe sociale relationer, hun havde da mange venner, men de var bare venner. De var ikke nære venner, bedste venner eller noget i den stil, for hun snakkede aldrig med folk om hvordan hun rigtigt havde det. Hun vidste jo godt at hun måske selv var ude om det nogengange, men hun brugte rigtigt meget tid på at beskytte Kyle, hendes lillebror. Han var ret følsom og havde især været det da de var yngre. Så hun havde nok brugt for meget tid på ham, og for lidt tid på sig selv.
Hun grinede let: "Jeg tror jeg har det okay, jeg skal nok bare tørre lidt... For at være ærlig så kan jeg faktisk godt svømme, jeg er bare virkeligt bange for vand, så jeg går lidt i panik" sagde hun og rødmede ved indrømmelsen. Det var lidt pinligt at hun stadig var bange for den slags, som at være bange for monstre under sengen. "kommer du ofte herud lige og redder en pige?" spurgte hun med et smil: "Du kan kalde mig for Molly, som du måske har fanget" sagde hun i et lille smil, han virkede faktisk overraskende sød.
| |
♛
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 15, 2019 19:42:20 GMT
Baldrian så Molly an. Hun så da ret godt ud egentlig. Han stod et øjeblik og tjekkede hende ud med øjnene. Dog forstod han ikke det med at hun ville tørre, når han nu havde tørret hende med tryllestaven, men måske havde det ikke været godt nok. Well han trak på skuldrene og satte sig ved siden af hende, så kunne de da tørre sammen om ikke andet. "Jeg betvivler ikke dine svømmeevner, men det var godt nogen var i nærheden." Sagde han og smilede skæv til hende i et charmerende smil. Han var klar til at flirte igen, og selvfølgelig gjorde han det så også. Det gjorde det kun nemmere med det spørgsmål hun så fik stillet. "Tja Jeg kan jo ikke lade en smuk pige som dig drukne. Det ville være en skam." Sagde han og blinkede til hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 16, 2019 18:28:35 GMT
|
Hun grinede let. Generelt havde Molly nemt til smil og latter, hun var en åben pige med en positiv attitude og mod på livet - det var da nok også derfor at både hende og hendes bror Kyle var endt på Gryffindor kollegiet. "Mine svømme evner er faktisk tvivlsomme... Men altså jeg kan da plaske lidt" sagde hun i et grin og kiggede på ham. Hun var ligeglad med hvad kollegie han var fra, for hvis hun skulle være ærlig syntes hun at stereotyper og det med at dømme folk på forhånd, det en utrolig latterlig og gammeldags ting. Der var jo røvhuller på alle kollegier.
"Du er sød... Godt du kom og lige kunne lege helten" sagde hun i et grin. Molly havde haft en kæreste som hun var gået fra for et par måneder tiden, hun var ikke typen der sådan "fjollede" rundt med fyrer, men hun var heller ikke en af de små og uskyldige. Hun hvilede nok ganske meget i sig selv. "Såh hva er din undskyldning overhovedet for at være hernede nu?" spurgte hun nysgerrigt.
| |
♛
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 17, 2019 4:58:54 GMT
Baldrian sendte hende et skævt smil og så charmerende på hende, dør han kørte fingrene igennem håret. “Helt kan man da altid være..” han havde savnet at kunne flirte med pige. I det forhold han havde haft skulle han ikke kun skjule sig for skolen, men han måtte heller ikke flirte med andre piger, så nu hvor han var fri kunne han endelig gøre som han ville. Det var skønt. Særligt når der faldt en skønjomfru ned foran ham. Skøn var hun hvert fald. Jomfru, det vidste han intet om endnu dog. “Well jeg vidste du fik brug for mig, så jeg tænkte jeg hellere måtte holde mig i nærheden. Der er ikke meget ved at være helt, hvis ikke man er det rigtige sted” Forklarede han med et glimt i øjet delvis for at undgå sandheden lidt. Så måtte tiden vise om hun var blond nok til at acceptere dette eller om hun faktisk var mere krævende og ville have bedre svar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 18, 2019 19:34:31 GMT
|
Hun grinede let: "Åh ja, sådan en drømmer alle piger jo om" sagde hun og rullede med øjnene. Som sådan var hun egentligt en ganske sød pige, men hun var da også en der havde lidt krudt i numsen og sine egne meninger, man var jo trods alt ikke en Gryffindor for ingenting, og hun var faktisk ganske stolt af sit kollegie hvis hun selv skulle sige det. Hun havde det fint med bare at fokuserer på skolen lige nu, hun havde en drøm om en stor uddannelse, ikke at hun vidst hvilken, men det krævede ihvertfald hun klarede sig godt på Hogwarts.
"Såh det du siger er at du har siddet og smug kigget på mig?" spurgte hun i et grin. "Ved ikke om det er et kompliment eller fordi du er psykopat" påpegede hun: "Og altså eftersom du er en Slytherin såååh..." påpegede hun og grinede let: "Men udover det... Hvorfor er du så hernede nu?" spurgte hun igen.
| |
♛
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jun 27, 2019 6:21:45 GMT
Baldrian trak på smilebåndet, han kunne godt lige hende skarpe kommentar. "Præcis, og dermed også dig.. For du er da en pige ikke?" Kom det så fra ham, før han tiltede hovedet let til side, for at se lidt bedårende ud. Egentlig ville han bare se, hvor dette kunne føre til, hun var en årgang under ham og tilmed løve, det ville ikke gøre ham spor at få fingrene i en lille missekat.
"Smukke piger som dig er ikke nemme at overse." Lød det så fra ham. Det var bestemt et kompliment og han mente da også hun så godt ud, ellers havde han ikke sagt det. Nok lød han som typen der flirtede med alle, men han havde mere klasse end det. Han grinede dog som hun overvejede om han faktisk var psykopat, og trak roligt på skuldrene. "Tja Jeg er en Dumbledore, vi har da et ret godt ry, hvis du spørger mig." Hans øjne glimtede i et lille tandsmil og han overvejede så om han skulle fortælle hvad han egentlig lavede. "Tja jeg ved ikke om jeg kan stolle på dig nok til at kunne fortælle hvad jeg laver her... Udover at redde dig fra søen."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2019 17:48:01 GMT
Hun kunne ikke lade være med at grine let, han kække attitude var uden tvivl kærkommen, nok også fordi at han var sjov uden at være neden og Slytherin agtig - hun havde uden tvivl en del fordomme om Slytherin drenge, hun havde da også mødt nogen idioter hen af vejen og igennem åerne på Hogwarts. "Hva? hvorfor tror du dog det?" spurgte hun i et smil og blinkede til ham: "Molly er faktisk bare et dæknavn, i virkeligheden hedder jeg Jack og er 56" påpegede hun og krydsede fingrene op foran hovedet som i at hun lovede hun talte sandt. Hun var en pige der altid var klar på sjov og ballade, især når det ikke inkluderede at andre kom til skade.
"Selv en Dumbledore kan være en idiot... Jeg tror desværre ikke navnet gør en til et godt menneske nødvendigvist" sagde hun i et smil, det var da ikke fordi hun var helt uimponeret af slægten, men hun havde ikke lyst til at sidde og virke som en eller anden der tabte underkæben. "Jeg er bare en Von Nobel" sagde hun i et grin, det var nu nok helt normalt, det var bare et fransk navn eftersom hendes far var fra Frankrig: "Det er måske ulovligheder du er ude på?" spurgte hun i et nysgerrigt smil. Hun kunne ikke lige se hvad en dreng som ham skulle lave ved søen på dette tidspunkt, selv gik Molly jo altid ned til dette område for bare lige at få ro i hovedet, og i et forsøg på at samle tankerne lidt.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 1, 2019 7:38:17 GMT
Baldrian måtte bide sig i kinden, for ikke at begynde at grine over hendes hurtige come back, det var virkelig klasse og ikke noget han havde forventet af en pige som hende. "Altså du ligner en pige.!" Slog han roligt fast og formåede at nedgradere grinet til kun et smil. "Men hvis du er en mand på 56 så må jeg nok bede dig forlade skolens område... Det eller smide dig tilbage ud i søen." Han gik frem mod hende med hænderne i en højde perfekt til at skubbe til hende. Han var dog ret sikker på hun selvfølgelig var en pige, og derfor var det også bare dril fra hans side, men altså, hvis hun ville have det lidt sjovt, så helt fint med ham. "Du behøver desuden ikke belærer mig om Dumbledore slægten. Jeg har mødt min bror" åh ja Albus Dumbledore ll var bestemt dum og det ikke kun nogen gange! Nu havde han fået den fantastiske ide, at han skulle være professor på Hogwarts. Det skulle nok ende med at gå ud over Baldrian. Heldigvis havde han afsluttet botanik. Så han skulle ikke have ham direkte til underviser. Hendes hurtige konklusion var ikke meget forkert og det fik ham da også til at trække på smilebåndet. "ulovligheder? Sig mig tror du ikke bedre om mig end det?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 1, 2019 20:44:14 GMT
Hun smilede let: "Jeg holder mig bare virkeligt godt" sagde hun og lod en hånd skubbe til det lyse hår det det blev svunget bagud. Molly havde da lidt erfaring med drenge, men nu var hun jo ikke så gammel, så man kunne ikke prale af at det var det helt vilde. Dog måtte hun da indrømme at denne her fyr virkede næsten uretfærdigt charmerende og det fik hende da også til at rødme en smule: "Så drukner jeg bare... og du ved godt du ikke kan holde ud af at se en blond pige drukne" drillede hun og blinkede til ham. egentligt syntes hun bare det her var ganske hyggeligt og uskyldigt, men noget hun havde savnet.
"Alle har mødt din bror" påpegede hun i et grin, alle vidste jo godt hvem Botanik professoren var. "Jeg er skam helt lovlig... jeg kan bare forsøge at charme mig ud af problemerne... Syntes du ikke det virker meget godt?" spurgte hun drillende og bed sig let i underlæben. FAktisk var det ikke fordi at Molly normalt var typen der lavede ballade. Men altså man kunne jo ikke altid være helt artig, det blev da lidt kedeligt i længden.
|
|
|