Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 4, 2019 10:54:09 GMT
"Bestemt, du holder dig godt. Af en mand på 56 så ligner du en pige på hvad 15? 16 år?" Han smilede til hende. Dette her var den underligste samtale, som han havde haft i meget lang tid, men han nød den virkelig til fulde. Hun var super sød og det at hun var så rap i replikken gjorde kun interessen for hende større. Hendes argumenter holdt dog ikke helt stik, hvilket kun fik ham til at grine. "Nej jeg ville ikke kunne holde ud at se en blond pige drukne, men så ville der selvfølgelig være mulighed for at give hende kunstig åndedræt. Det må være næsten lige så godt som et kys." Han trådte provokerende et skridt nærmere, med det skæve smil hængende om læberne. "Men du har jo allerede afsløret at du var en mand, så det ville jo ikke være noget problem at smide dig tilbage i søen, eller tager jeg fejl?" Han så afventende på hende for hvordan hun så ville komme ud af den.
Snakken om hans bror, var ikke noget han satte stor pris på, men heldigvis skiftede hun hurtigt emne, frem for at hænge i det. Han hævede et bryn da hun påstod at være lovlig, og være ved at charme sig ud af sine problemer. "Beklager, men lige nu lyder det mere til du er på vej ud i søen." Han gik lidt nærmere hende og skænkede stemmen en anelse, så det snare var en hvisken. "Måske du skulle gøre et bedre forsøg, hvis du vil charmere mig?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 4, 2019 19:53:46 GMT
Hun grinede let: Jeg går efter at ligne en pige der lige er fyldt 16..." drillede hun og blinkede til ham. Hvorfor havde hun ikke snakket med ham noget før? Han virkede virkeligt sød. "Altså hvis du er okay med at jeg dør så kan du bare smide mig derud igen... Til den visse DØD" overdrev hun og grinede let til ham: "Jeg var desværre ikke død nok til kunstigt åndedræt" sagde hun roligt. Hun frøs ikke så meget mere, men kunne mærke at hun begyndte at tørrer, mest af alt bare glad for at han var kommet forbi. Det var da ikke fordi hun troede hun ville være død uden, men hun havde nok været noget mere udmattet eftersom hun gik i panik i vandet. men nu var hun jo selvfølgeligt også en tøs.
"Du syntes ikke jeg er super charmerende eller hvad? Du er jo umulig" sagde hun og rullede med øjnene i et grin. Hun var meget åben omkring sig selv og hvem hun var, der kunne hun godt mærke på Kyle, hendes lillebror, at han stadig var noget mere usikker når det kom til kærlighed, men nu var han jo naturligvis også et år yngre. Desuden havde han ikke rigtigt haft noget med kærlighed at gøre som hun havde, hun havde da i det mindste en smule erfaring.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 11, 2019 5:22:59 GMT
Baldrian smilede til pigen, som utroligt nok ikke virkede til at have det mindste imod at han var kommet tættere på hende. “16 år er en fin alder, og dit blonde hår er virkelig smuk. Du gør jo selv den sejeste fyr blød i knæene” flirtede han og trådte så et skridt endnu tættere på. Hun havde ikke reageret på det før, hvilket jo vel måtte betyde at hun var ok med det. “Desværre ikke. Men sig mig så, får helten måske så i stedet et kys som belønning for at du ikke druknede?” Baldrian gav ikke op så let. Han kunne lide pigen og uanset hvordan man vendte det, så så han muligheder i at flirte med hende. “Du er charmerende når du bliver utilfreds” grinede han så lidt provokerende men venligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 9:57:53 GMT
Molly var faktisk ganske moden af sin alder og hun følte sig da heller ikke som de fleste tøser på skolen, tværtimod så nød hun faktisk bare at hygge sig lidt og hun var bestemt ikke genert når det kom til drenge. Dog var hun heller ikke en pige der sådan udstrålede at være "billig", det ønskede hun ikke, og det følte hun heller ikke at hun var. HUn tog fornuftige beslutninger og overvejede altid tingene, hun var ikke ude på at score nogen bare for at være populær.
"Sig mig unge mand, er du ude på noget?" spurgte hun og satte sig ned på græsset som hun gjorde tegn til at han skulle gøre det samme: "Måske..." sagde hun og smilede hvis han valgte at sætte sig ned. "Men var det ikke noget med at du havde travlt?" drillede hun let og kunne mærke hvordan hendes hjerte begyndte at slå en smule hurtigere, trods alt så så han jo utroligt godt ud, og hun havd ikke noget i mod at sidde lidt tættere med ham.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 15, 2019 10:32:56 GMT
"Mig?! ude på noget?!" lød det uskyldigt fra ham, med et flirtende smil. "Og hvad præcis mener du jeg skulle være ude på da?" Provokerede han hende lidt, spændt på om hun ville sige hvad hun havde i tankerne, eller om hun mere bare havde det lidt i munden eller hvordan man skulle sige det. Uanset var hun sød og Baldrian følte sig i godt selskab. Derfor satte han sig også ned sammen med hende. "Jeg har ikke mere travlt end jeg har tid til at sidde her." Det han havde af planer var først sent på aftenen, så det skulle der vel nok blive tid til. spillet imellem de to havde fanget hans interesser og han havde pludselig intet problem i at komme forsent tilbage til gutterne, de ville nok alligevel forstå, når det drejede sig om en pige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 13:18:04 GMT
Molly grinede let som han satte sig ned ved siden af hende og hun kiggede i mod ham som han provokerede hende let: "Slytherin drenge er så flabede" sagde hun i et grin og rullede med øjnene, som hun let bed sig i læben. Hun satte virkeligt pris på en god flirt, og generelt bare god stemning. Nu havde hun jo egentligt haft planlagt bare at sidde og tegne i træet, men det var lidt som om at skæbnen ville det anderledes, for det var da ikke lige dagligt at hun lå og svømmede rundt i søen for sjov.
"Så du tror måske bare jeg har tænkt mig at sidde her og kysse med dig?" spurgte hun og lod en hånd ligge sig på hans lår og langsomt glide op af det. Hun elskede dette her lille spil og et øjeblik undrede hun siger over hvorfor de to ikke havde snakket sammen nogen før, han var sjov og ret spændende - og Molly havde bestemt lyst til at kende ham bedre.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 15, 2019 14:37:47 GMT
Havde han endnu stået op, havde han nok bukket sig over hendes kompliment. Det var hvert fald det han valgte at tage det som. "Flabede, provokerende, charmerende, ambitiøse, enestående. Kald det hvad du vil, bare jeg når mine mål" Han smilede endnu til hende og kørte fingrene igennem håret. Nej hvor havde han savnet det her. Han havde været i et hemmeligt forhold, hvor han derfor ikke kunne vise til verden at han havde en kæreste, ligesom han selvfølgelig ikke kunne flirte med andre piger. Det kom ed og sidde og Baldrian kørte fingrene gennem håret før han kiggede på hende. Der var et ord i det hun netop sagde, der skar ham i ørerne. "Jeg har ikke tænkt med 'bare' noget. Jo jeg håber da at få muligheden for at kysse dig. Det lagde du lidt selv op til. Og ganske ærligt. Ja jeg tror du ender med at kysse mig." Han kiggede ned på hendes nysgerrige hånd. "Eller måske mere, hvem ved?" Han smilede gavtyveagtigt og lænede sig tilbage på underarmene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 14:50:50 GMT
Hun grinede let: "Det undre mig ikke" påpegede hun og rullede flabet med øjnene, han skulle jo trods alt ikke have det alt for nemt, selvom de sad og snakkede ved søen. Egentligt så var det lidt et frisk pust som Molly havde brug for, efter at hendes mor havde fortalt at Kyle's rigtige far ikke var den samme far som Molly's og de derfor kun var halvsøskende, havde det lidt slået pusten ud af familien. Det havde også altid undret dem at de havde to blonde forældre, og Kyle var endt med at have mørkt hår og brune øjne. Hun håbede bare at sommerferien ville give alle tid til at snakke om tingene og komme videre.
Som han lænede sig tilbage på underarmene, lagde hun sig ned på siden med sin hånd under hovedet så hun kunne ligge og kigge på ham: "Jamen hvorfor kommer du så ikke tættere på?" spurgte hun og gjorde tegn med en finger. Hun kunne mærke varmen sprede sig let som hun gjorde tegn, nok mest fordi at hun elskede dette her lille spil og han var da ikke den dårligste at spille det med.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 15, 2019 17:41:52 GMT
Baldrian smilede selvtilfreds over hvor godt dette her egentlig gik. det så ud til at kunne ende rimelig godt ud, hvis ikke hun pludselig tog en uventet drejning. "hold op, du synes jeg er charmerende. det kan jeg se på dig" Grinede han så og blinkede til hende. Han havde aldrig rigtig lagt mærke til hende før på den måde, men nu hvor han kiggede var det gået op for ham hvor smuk hun egentlig var.
Som hun lagde sig ned på siden, rullede han selv om på sidden, så de lå med fronten imod hinanden. Samtiig med rykkede han nærmere på hende, for at lukke afstanden imellem dem. fingrene blev viklet ind i hendes hår før han så lænede sig ind og kyssede hende. Det var virkelig et lækkert kys, dog ikke så langt, hun skulle jo gerne længes efter mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 17:50:31 GMT
Hun grinede let, ja hun syntes faktisk han var charmerende, men det var nok også fordi han var lidt en "bad boy" og det gjorde hende ikke noget, hun kunne godt bruge lidt udfordring engang imellem istedet for alle de søde Gryffindor og Hufflepuff drenge der gerne ville tale med hende. Det blev altså bare en smule kedeligt i længden. hun syntes da også han så godt ud, men det havde hun nu også syntes når hun havde set ham før, hun havde en ting med ofte at tjekke alle de lækre drenge ud på skolen. Til hendes held virkede det som om der var en del.
Som han kyssede hende, lænede hun sig i mod ham og forsøgte at gøre det dybere, men nåede det knapt før at han slap hende igen. Hun lod en hånd glide henover siden på ham, og lod sine fingre lukke sig omkring hans t-shirt der stadig var ret så våd. "Du giver ikke ved dørene hva?" drillede hun uden at flytte sin hånd fra hans t-shirt. Han var ret hyggelig at bruge sådan en aften med, hvis hun selv skulle sige det.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 15, 2019 19:02:34 GMT
Baldrian noterede at hun bestemt ikke var bange af sig, hvilket han godt kunne lide. Derfor skruede han dog også bare det mere op for legene. Det skulle ikke være nemt, de ville blive for kedeligt. Han trak da også på smilebåndet over hendes greb i t-shirten, åh ja dette her måtte gerne fortsætte, de lå godt nok et lidt udsat sted for nysgerrige blikke, men han kunne vel håbe på det ikke kom nogen forbi. Han ville gerne nusse noget mere med hende og ellers kunne de måske gå ned på quidditchbanen, han vidste der var et sted under tribunen, hvor man nemt kunne nyde hinanden uden at blive opdaget. Hendes ord fik ham til at se overdrevet uskyldigt på hende. "Hvad? mig?! Du kan bare kysse mig, hvis ikke du er tilfreds, men du er du måske for fin til missekat?" Provokerede han roligt med spøg i stemmen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 19:09:42 GMT
Hun grinede let ved hans ord og bed sig så let i læben. Egentligt så syntes hun dette her var ganske hyggeligt, og det var nu mærkeligt at gå lige fra at være helt kedelig, ensom og bare sidde for at tegne, til nu at fjolle lidt rundt med en eller anden Slytherin fyr som hun knapt kendte, men som hun fandt ret hyggelig. "Du er ikke så lidt flabet hva?" sagde hun i et smil og blinkede til ham.
Hun rykkede sig i mod ham og rullede ham om på ryggen, for at sætte sig over skrævs på ham og læne sig nedover ham så hendes lange hår dækkede hans hoved, og hun kyssede så hans læber, imens hun lod den ene hånd støtte på græsset ved siden af hans hoved, og lagde den anden på hans kind. Hun gjorde kysset dybere, nu kunne han nemlig ikke komme væk. Hvilket hun frydede sig lidt over, for hun var ret sikker på han havde de samme tanker som hende.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 15, 2019 20:19:56 GMT
Baldrian grinede lidt over hende. Hun var simpelthen sød. Det var næsten et held hun var faldet af den gren. Ellers var det aldrig stødt på hinanden. "Det troede jeg vi havde konkluderet en gang at jeg var? Du vil måske hellere have en lille skødehund?" Han så udfordrende på hende, spændt på hvad hun ville sige til det. netop derfor var han ikke helt klar på hendes næste træk, og han blev væltet om på ryggen. Ikke at det gjorde ham noget overhovedet. Hun var smuk, livlig og virkelig indbydende. Derfor havde han heller ikke noget imod at blive "nedlagt" Han smilede derfor op til hende, men mærkede så hendes bløde læber imod sine egne. Det var slet ikke sådan ha havde forventet hun ville give ham et kys, men han var bestemt godt tilfreds. Som kysset blev dybere søgte hans tunge hendes i lystig leg og han lagde sine hænder på hver side af hende for at mærke hendes figur.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2019 20:24:30 GMT
Hun grinede let: "Åh nej, skødehunde er kedelige" påpegede hun. Hun havde trods alt haft både Gryffindor og Hufflepuff drenge der mente hun var helt igennem fantastisk og som overdækkede hende med komplimenter, og selvom et kompliment var dejligt, så brækkede hun sig når folk var alt for venlige overfor hende, hvad var der så af spænding? Hun smilede let i kysset, som hun et øjeblik havde glemt at de var nede ved søen, og hun havde bestemt ikke tænkt sig at flytte på sig lige nu hvor hun endeligt havde ham præcist hvor hun ville have ham.
Hun gned let sine hofter i mod ham, så hun kunne mærke ham tæt på igennem bukserne, og et lille støn kom fra hendes læber som hun kunne mærke at hun begyndte at blive varm i hele kroppen. Hun flyttede sine læber fra hans, og ned til hans hals, som hun stadig bevægede sine hofter i mod ham selvom de begge to havde tøj på, og hun kunne fortsat mærke hvordan hendes puls steg.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 15, 2019 21:02:37 GMT
"Godt, For jeg har virkelig ikke lyst til at være nogens skødehund" Det var nok nærmest det sidste han ville. Dog overraskede hun ham virkelig i sin meget åbne tilgang til at kysse ham ude i det fri og det var faktisk lige før det var ham der begyndte at overveje om det nu gik for hurtigt det de havde gang i. Det blev dog hurtigt glemt under kysset. Det gav et lille gip i ham, som han mærkede hende sætte sig "bedre til rette" og han måtte bide kort ned i sin læbe for lige at holde styr på sig selv. Jøsses hvem var denne pige?!
Han mærkede hvordan hun satte bevægelse i hofterne og skønt han nød både det og kyssene der nu havde banet sig vej ned over hans hals, formåede han at vippe hende af sig, så han kunne være den der rullede ind over hende og nu var øverst. "Det må jeg sige vildkat, du går virkelig til den, er du ude på en eftersidning, eller skal vi finde et mere privat sted at fortsætte din lille leg? Jeg mener min trøje er stadig ret fugtig, så måske kunne jeg blive nødt til at tage den af, så den kan tørre." Han blinkede lokkende til hende og håbede på at hun forstod en hentydning.
|
|
|