Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2019 14:42:07 GMT
Molly syntes nu faktisk at han var meget sød., og hun havde bestemt ikke noget i mod at være tæt på ham. Det kunne godt være at Molly kun var 16 år, men hun havde jo prøvet en ting eller to før. Hun havde været sammen med den første fyr da hun var bare 14 år, hun havde været ret tidlig moden, men det var der nok ikke nogen der var overraskede over. Hun kom med et lille tøse grin blandet med et skrig som han vendte dem rundt og lå ovenpå hende, kun for yderligere at drille ham med at lade en hånd glide ned imellem dem, og tage fat omkring ham imellem hans ben, udenpå bukserne.
"Eftersidning lyder nu ellers sjovt.... Men du har måske et hemmeligt sted?" spurgte hun i et lille grin. Han var ret sjov, nok mest fordi at han også virkede som en der var ude på lidt ballade, og selvom Molly var en Gryffindor så kunne hun godt lide at skubbe grænser og den slags, det virkede bare sjovt.
|
|
|
Baldrian Zacharias Dumbledore
•
Magiker
Fødselsdag: 18.02.2039
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Middel
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Stilling: Arbejdsløs
C-box navn: Chrille
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 18, 2019 13:38:32 GMT
Molly var en mærkelig størrelse. Egentlig elskede opmærksomheden fra piger og hold nu op en opmærksomhed han fik her, men... Var det ægte? Okay det var måske også alt for tidligt at tænke på, han var ikke engang selv helt klar på hvad det var han havde i tankerne. Naarh han rystede tanken af sig og så i stedet på Molly med et smil. Hvis det her var hvad hun ville, så fint med ha ha var en fri fyr. "Eftersidning er de ting jeg ikke lige har tid til, men jo jeg kender faktisk en sted vi kan være, uden vi kan ses fra skolen." Han smilede ned til hende og kyssede hende så på næsen. Hun virkede så vild, så måske en mere blid tilgang kunne provokere lidt? Han ville hvert fald gøre forsøget sådan som hun pirrede ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2019 19:40:38 GMT
Molly havde det ganske fint med at være tæt på Baldrian, han var sjov, så godt ud og desuden var han ganske charmerende - alt sammen ting som Molly gerne faldt for og som hun satte pris på ved en fyr. "Jeg tænker heller ikke det er fordi du mangler opmærksomhed fra tøser" sagde hun i et grin som hun roligt fik løsrevet sig fra hans greb og satte sig op, hun rettede let på sit hår der var blevet en smule uglet efter at have ligget på jorden.
"Eftersidning er det værste, jeg har kun fået det to gange men det er ikke noget jeg har tænkt mig at gentage" påpegede hun. Hun smilede som han kyssede hende på næsen, inden hun roligt kom op og stå, og kiggede let ud i mørket. Det var helt fantastisk her nede ved søen, så smukt et område og hun elskede virkeligt at være dernede når hun havde brug for ro i hovedet.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 20, 2019 7:24:05 GMT
Baldrian var ikke helt sikker på om Molly havde svaret ham, eller hvad hun i givet fald havde svaret. Men det var egentlig også mindre vigtigt, hvad han virkelig bed mærke i var antallet af gange hun havde fået eftersidning. "ikke mere? Det er alligevel imponerende" Det var ikke ligefrem det indtryk, han fik af hende, well man kunne åbenbart altid blive overrasket. Så godt kendte han trods alt heller ikke pigen. Hendes kommentar fik ham til at fnyse muntert. "Hvad får dig så til at tro det vildkat?" Hun var noget af e charmøre og mindede ham meget om en kælen missekat, der smøg sig om benene. Med den tanke i hovedet, gik han imod den forbudte skov, mod stedet han havde i tankerne. For år tilbage havde han fundet en gammel hule i udkanten af skolen. Man kunne ikke rigtig se skolen derfra og han var sikker på, man ikke helt selv kunne ses. Han var hvert fald endnu ikke selv blevet set.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 9:16:25 GMT
Hun grinede: "Øh nej! Jeg er ligesom en meget artig elev" påpegede hun en smule ironisk og blinkede til ham: "Eller også er jeg bare god til ikke at blive opdaget" påpegede hun, for det første var hun jo en Gryffindor og for det andet så var hun god til at formulerer dig. Hun var jo moden af sin alder og det var ikke kun når hun lagde an på drenge, det var skam også når hun talte med en professor og havde brug for at formulerer noget godt og fornuftigt sådan at de ville lade hende slippe med en advarsel. Hun var trods alt en pige med rimeligt meget krudt i røven, hun gad da ikke sidde stille hele tiden.
"Åh det er bare sådan en idé jeg har" påpegede hun igen i et lille smil. Hun gik efter ham: "Den forbudte skov, virkeligt? Du har simpelthen tænkt os at vi skal have eftersidning et par uger" sagde hun i et grin og gik dog alligevel efter ham, hun havde trods alt været i den forbudte skov en gang eller to før. Det var ikke et sted der skræmte hende.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 20, 2019 14:47:10 GMT
Baldrian hævede et skeptisk øjenbryn og så på pige, der så uskyldigt havde siddet og tegnet. “Artig? Så ved jeg ikke om jeg vil tage dig med nogen steder hen. Men så igen, jeg tror du er lidt mere vild end det missekat” han blinkede til hende og begyndte at gå. Hun var spændende bekendtskab. Hun virkede ikke så dyb, men han var heller ikke klar på at binde sig, så lidt sjov i gaden var vel også på sin plads. “Så du mener altså jeg er let at læse?” Tja hvad så hvis han var, det gjorde vel ikke noget. Han nød livet og det var det vigtigste. Han fulgte an hen til skoven, hvor der var en gammel hule. Der kunne de nemt være. “Missekat vi bliver ikke opdaget”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 14:57:22 GMT
Hun grinede: "What? Jeg er da kanon artig! Hvordan har du fået et andet indtryk" drillede hun. Egentligt var Molly en ganske fornuftig unge, hendes mor var ihvertfald tilfreds med hende og hendes far - ja han var jo desværre død for nogen år siden, men hun holde stadig meget af ham og tænkte da ofte på ham. Hendes far var også en Gryffindor, så hun var egentligt ganske stolt af at gå på det kollegie. Hun ville gerne følge i hans fodspor og blive auror.
"Måske... Drenge kan være lidt nemme nogengange... Men det mener du måske ikke?" spurgte hun og lod en hånd glide ned af hans arm for at tage fat omkring hans hånd, okay måske ikke alle drenge - men nogen drenge var lidt nemme. "Jamen cool... Og hvis vi gør, så siger jeg at det er din skyld" sagde hun i et smil og fulgte fortsat med ham: ”Havde du forresten ikke en aftale? Eller har du droppet den til gengæld for mine blonde lokker?" spurgte hun og lod en hånd glide igennem sit hår.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 20, 2019 20:22:21 GMT
Baldrian rullede lidt med øjnene og kiggede så over på Molly. "Vil du have en klud til den der?" Spurgte han lidt småprovokerende, og håbede på hun forstod det, ellers ville de falde lidt til jorden. Så slog en lusket tanke ned i ham, måske han kunne få lidt sjov ud af alt dette her. "Altså du må nok overbevise mig lidt, for lige nu er jeg ikke helt sikker." prikkede han til hende. "Du synes måske jeg er nem? Er det derfor du holder dig til?" Han var lidt spændt på svaret hvis han skulle være ærlig. Han rystede lidt på hovedet og førte fingrene gennem håret. Det halvlange blonde hår faldt ned over øjet i den ene side, hvorefter han med et vip med hovedet, fik håret rystet til side. Endnu engang spurgte om hun til hans aftale. "Altså jo jeg har mere travlt jo mere du ævler." tonen var stadig lystig, men han begyndte at overveje om du faktisk var ved at snakke sig ud af tingene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 20, 2019 20:30:17 GMT
Hun rullede med øjnene: "Du er dum... Du kan selv få lov at pudse den kan du" sagde hun i et grin, hun syntes da selv at hun var en af de artige: "Desuden giver det en fordel på skolen at man er klassens duks" sagde hun og rystede let på hovedet. "Overbevise dig ligefrem?" sagde hun og bed sig i underlæben som hun gav hans hånd et klem: "Det skal jeg nok når vi er fremme" påpegede hun, hun havde jo ligesom overfaldet ham en gang, men han havde jo selv bedt at de havde flyttet sig lidt.
"Lidt nem, men det er den charmerende del ved dig" sagde hun, faktisk var hun glad for at han var nem, for ellers ville hun jo ikke have nogen chance. "Møgunge... Jeg er faktisk vigtigere end hvadend du skal" påpegede hun drillende, og kiggede rundt som de kom ind i skoven: "Så har du bare tænkt dig at vi skal være lige her midt i skoven, eller er du på vej hen et sted hvor du kan kidnappe mig og smide mit lig?" spurgte hun i et grin og rystede let på hovedet. Hun var da ikke direkte bange, men skoven var da lidt creepy.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 21, 2019 8:47:34 GMT
Baldrian kiggede på hende med et gavtyveagtigt smil, før han så kørte fingrene gennem håret og så på hende. “Jeg vil da med glæde pudse din glorie” lød det så fra ham før han lagde armen omkring livet på hende og førte hende med mod skoven. “Får jeg så fordele ved at holde mig tæt til dig?” Man måtte vel udnytte mulighederne og kende spillereglerne. Det var godt nok lige at få på plads.
Baldrian førte dem hen til skovbrynet hvor et tæt så ud til at være tæt krat, som han nu smilede imod. “Well jeg er måske nok en møgunge, med så må du vel bare sætte mig på plads som den dengse du påstår at være” smilet var lille, lusket og enormt provokerende. Men hun skul ikke have det for nemt. “Vi skal ikke så langt ind, derfor kan jeg dog godt stadig kidnappe dig. Lidt. Jeg skal være ved søen kl 22”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2019 11:58:19 GMT
hun smilede: "Godt, så er jeg sikker på der ikke er nogen der fatter mistanke" jokede hun til at pudse glorien, trods alt så var Molly en pige der som oftest lavede sine lektier og som var meget aktiv i aktiviteter på skolen. Positiv og selviskker: "Hmmm måske måske... Det vil du jo finde ud af med tiden" sagde hun og blinkede til ham, ingen tvivl om at han var en virkelig flot fyr, men hun havde nu også en god fornemmelse af at det var noget han godt selv vidste.
"Jamen fedt.. Jeg er slet ikke ved at dø af skræk eller noget" sagde hun i et grin: "Men altså min mor kan tæve din mor såh" påpegede hun og blinkede i mod ham, ihvertfald kunne hun da gøre et forsøg. "Men det er jo godt du er god til at charme dig" påpegede hun.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 21, 2019 14:28:25 GMT
Det var virkelig et underligt møde han havde med pigen her, men så igen, hun var virkelig interessant. Han sendt endnu et skævt smil til hende som da så nåede frem til hulen. hvor han lod hende gå ind først. Den var ikke vildt stor, men den var hyggelig og de var godt skjult. "Fint så finder jeg ud af det med tiden. Så hænger du da bare på mig så længe." Drillede han hende s og gik ind i hulen da hun var gået ind. Der var faktisk meget hyggeligt derinde.
Han skævede til hende, var hun virkelig så nervøs for skoven. Det havde han alligevel ikke regnet. "Hei, rolig, Jeg gør dig ikke noget. du komme ikke til skade." Han nikkede imod hende og rykkede så nærmere, nu var de fremme. Baldrian rykkede lidt nærmere og lagde så en hånd på hendes kind og kyssede hende så.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2019 19:43:07 GMT
Hun smilede i mod ham. "Jeg har nu en fornemmelse af at du er okay at hænge på for nu" sagde hun, hun kendte ham jo ikke særligt godt og det kunne naturligvis også være at hun fandt ud af at han var en kæmpe idiot, men lige nu syntes faktisk bare at han var meget sød og charmerende. Hendes hjerte slog ihvertfald en smule hurtigere end normalt, nok mest fordi at hun følte spændingen i sin krop, selvom hun havde været sammen med en fyr før, så havde det ikke lige været på denne her måde.
Hun grinede: "I know, ellers får du tæv" påpegede hun og tog alligevel i mod hans kys. Han var nu egentligt ret sød, og heldigvis havde Molly jo ikke lige noget bedre at tage sig til. Han havde bare at opfører sig pænt - og forhåbenligt også uden at de blev opdaget af en professor eller noget.
|
|
|
•
Magiker
|
Post by Baldrian Zacharias Dumbledore on Jul 25, 2019 4:34:29 GMT
Han sendte hende et stort veltilfreds smil over hendes kommentar. "At hænge på en smuk og vild pige som dig. Jo tak, det kan jeg sagtens leve med." Han smilede skævt til hende. Det gode ved Molly var at hun var virkelig spændende men ikke overgav sig helt til ham, som så mange andre piger gjorde det. Det var faktisk rart. Det var dejligt at kysse hende igen, en ting han næsten allerede var begyndte at savne. Derfor kravlede han også roligt hen over hende, så han på den måde tvang hende til at lægge sig ned, og have ham over sig; uden at mase hende selvfølgelig.
"Tæv siger du? Du kommer bare an. Med dine søde hænder, gør det mig absolut intet og hvis der lige kunne ryge et par kys med i også" Han blinkede flirtende ned til hende og fjernede lidt af hendes hår, der var faldt ned i hendes ansigt. Han kunne faktisk godt lide pigen. Hun var smuk og sjov og bare virkelig.... virkelig cool.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2019 19:51:23 GMT
Hun smilede i mod ham: "Hvem siger du kommer til at hænge på mig?" spurgte hun og blinkede til ham: "Det kan være det her er once in a lifetime for dig" fortsatte hun i et lille grin og smilede til ham. Han var nu meget sød, så hun ville da bestemt ikke udelukke at hun ikke havde lyst til at se ham igen, men det var nu også meget hyggeligt bare lige at drille ham en smule, hun havde en god fornemmelse af at han godt kunne tåle det. Molly syntes jo hurtigt livet blev lidt for kedeligt, man var vel en Gryffindor af hjerte og blod.
Hun smilede som han flyttede på hendes hår. "Så kom" påpegede hun og trak ham tættere på for at kysse ham, hun var ikke genert af sig - men det havde hun en idé om at han nok havd opdaget cirka nu. Desuden så havde man jo trods alt kun det sjov man selv lavede. Dog havde hun ikke lige regnet med at det sjov, skulle være i Den Forbudte Skov.
|
|
|