Deleted
•
Post by Deleted on May 4, 2019 21:52:50 GMT
Judas opholdssted Maj - 2056
Elaina kiggede på sit ur og skævede derefter let til Ryan. Klokken nærmede sig 10 om aftenen og hun ville egentlig hellere ligge i sengen på hotelværelset end at sidde her. De skulle mødes med Judas, han havde ikke sagt hvad det drejede sig om kun at de skulle ses. Elaina gik nok bare lidt ud fra at det havde noget med arbejdet at gøre. De havde været ved Judas i nogle måneder efterhånden uden rigtig mulighed for at se andre end hinanden. Det var stadigvæk heller ikke lykkedes for dem at skaffe nogle endegyldige beviser, der kunne sende Judas i Azkaban og Elaina kunne godt mærke at hun var ved at miste tålmodigheden. Hun var træt af at arbejde i baren med alle de fulderikker der forsøgte at vinde hende over, dertil var det ret heldigt at hun kunne sige hun var forlovet med Ryan, som lige nu sad ved siden af hende. Deres forhold havde ikke ændret sig det helt store siden de var ankommet, de havde en form for distancering til hinanden uden nogen af dem gjorde det bevidst. Men det var jo også klart, han havde en kæreste derhjemme og det respekterede hun, derudover havde hun ingen interesser at være sammen med ham på den måde, de skulle jo være professionelle.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 5, 2019 19:14:41 GMT
|
Ryan kiggede i mod hende og smilede så let. Han havde snart været væk fra Zarina i to måneder og han måtte indrømme at det føltes som flere år, han savnede Derek og sit mere almindelige liv. På den anden side så følte han måske ikke helt at de kom nogen vegne lige nu og det irriterede ham nok lidt. Ryan var begyndt at arbejde med våben og arbejdede med flere af Judas' mænd på at producerer dem. Han skrev hele tiden rapporter til ministeriet men det var som om at det de søgte var over hvad Ryan kunne skaffe, en eller anden Beyond magisk løsning der ville gøre man bare kunne gå lidt op til Judas og få fat i ham.
Elaina var stadig en smule underlig, hun virkede bare så lukket og selvom Ryan faktisk havde det okay sammen med hende nu hvor han kendte hende, så virkede hun bare stadig så lukket og kold overfor ham til tider. Men det var jo heller ikke altid nemt at være væk fra dem man holde af, og lege forelsket i en man knapt kendte. "Han burde være på trapperne" sagde Ryan og kiggede på sit ur, han hadede virkeligt at mødes med Judas og han var tvivl om hvorfor Judas overhovedet havde bedt om dette her møde.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 9, 2019 20:22:10 GMT
Elaina glædede sig til at sagen her ville blive afsluttet. Det var nu ikke fordi hun havde det helt store at vende hjem til, men hvor hun dog bare inderligt ønskede at se Judas ende i Azkaban én gang for alle. Hun hadede den mand så inderligt at det slet ikke kunne beskrives med ord. Som hun sad her med Ryan kunne hun ikke lade være med at tænke på hvor underligt deres liv egentlig var. Det var som at spille konstant skuespil. At være med i en eller anden film hvor man havde en rolle og hvis ikke man overholdt den eller ikke spillede den til perfektion....ja well så ville "filmen" i hvert fald ikke have en lykkelig slutning. Hvad hun skulle når Judas en dag var bag lås og slå hvor han hørte hjemme anede hun ikke, hun havde ikke de store planer om at vende hjem til Frankrig, nu var hun lige flyttet til England og det havde ikke ligefrem været billigt, så chancen for at hun blev hængende var ret stor. Hun så på Ryan og nikkede så. Deres forhold var underligt. Når Judas var der, spillede de dette her forelsket par, men lige så snart han var væk så var det tilbage til afmålt smalltalk om vejret og nyhederne. Intet dybere. Hun kendte ham dårligt nok og han kendte ikke hende. De var nu heller ikke meningen. De var partnere ja, men Elaina havde aldrig været så god til at lukke folk ind. Ikke efter hvad der var sket med Judas dengang. Alene tanken gav hende en dårlig smag i munden. "Har han fortalt dig hvad det drejer sig om?" Spurgte hun stille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 14:32:49 GMT
|
Ryan rystede på hovedet. "Nej, men han lød ikke glad, så jeg må indrømme jeg er lidt nervøs" sagde han blot. Ryan var så bange for at de endte med at blive fanget, det hele ville ende med at gå galt, men for nu måtte han bare trække vejret, der var sikkert ikke noget galt - Judas var nok bare stresset og havde en eller anden ny åndsvag plan. "Men han burde være her lige om lidt" sagde Ryan.
Selvom ham og Elaina brugte meget tid sammen, så havde han ikke helt nogen idé om hvordan hendes liv var. om hun havde nogen derhjemme der ventede på hende eller som hun savnede, men hun slog sig ikke lige som typen der havde en familie. ryan smilede let blot og afventede.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 10, 2019 14:33:55 GMT
|
Judas var klar til at hilse på de to. Der var ingen der kunne skjule noget for ham og lige nu havde han hørt et rygte om at der var to der var undercover fra Ministeriet for Magi. Der var jo mange steder han kunne kigge, men han havde nu en god håndfuld mennesker som han mistænkte, primært alle de nye. Det unge og forelskede bare var uden tvivl nogen af dem på hans liste, fordi at de var relativt nye og efter at have tænkt nærmere over det havde han faktisk aldrig set dem være særligt kæreste agtige - kun snakke om det.
Det havde Judas naturligvis tænkt sig at lave om på, nu var han jo ikke det absolut mest venlige menneske i verden. Han gik ind af døren uden at banke på, og havde Dan med sig, der altid sørgede for hans sikkerhed: "Jamen der er i jo.. Det var da godt i ville mødes" sagde Judas og gik direkte ind for at sætte sig ned. "køre det hele?" spurgte han nysgerrigt. Det var meget mystisk det hele, men for nu måtte han bare lade dem koge lidt.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2019 16:00:50 GMT
Hun kunne mærke at hans ord også gav hende en synkende følelse i maven. Hun håbede virkelig ikke at de var afsløret. "Vi må slå koldt vandt i blodet," hviskede hun lidt forsigtigt skønt bekymring var at spore i hendes mørke øjne. Hun tog en lidt dyb indånding og nikkede så. I samme sekund gik døren op og Judas trådte ind. Hun kunne mærke den velkendte kvalmende fornemmelse skylle ind over sig, men hun skjulte det bag et breds smil. "Godaften," kvidrede hun muntert. Hun fulgte manden med blikket som han kom ind og satte sig. Herefter gled blikket kort til sikkerhedsvagten og så tilbage til Judas med en ny uskyldig mine. "Jeg kan kun sige at det går fint på min fond," sagde hun blidt som var hun en dum naiv tøs. "Jeg elsker mit job, og jeg er så taknemmelig for at du har givet os denne mulighed, er du ikke også nuldergøj?" Hun så på Ryan med hævede bryn som hun gik in character. Ærlig talt kunne hun ikke fordrage den person hun skulle spille når hun var i nærheden af Judas, hun var langt fra en dum forelsket skolepige hvis store drøm var bryllupper og festøv. Men de havde en rolle at overholde og hun skulle i hvert fald ikke være grunden til at de blev afsløret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2019 19:00:02 GMT
|
Ryan smilede som Judas kom ind: "Halløj" sagde han blot, han var umiddelbart okay med stemningen. "Det går fint, alt er på plads. Våben produktionen kører præcist som den skal og alle gør deres absolut bedste" sagde Ryan meget pligt opfyldende. Han vidste snart alt om muggler våbner efter dette her. Han smilede og lod en hånd glide over på hendes lår ganske kort og gav let et klem med sin hånd. Det var mærkeligt dette her, men på ingen måde så akavet som dengang de havde startet det hele.
Det var jo bare som et skuespil, og selvom Ryan aldrig havde været den store skuespiller så måtte han jo øve sig. Han kiggede i mod Judas og kunne mærke at han var lidt mere rolig, han regnede ikke med at der var nogen "ko på isen" som man sagde, men på den anden side så kunne han ikke virke sig sikker. Judas virkede ikke som en mand der var helt dum. Selvom Ryan nok lidt havde håbet at der ikke var meget hjerne bag skalden.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 11, 2019 19:00:32 GMT
|
Judas kiggede smilende i mod de to som de sad der, og han var virkeligt umage, han prøvede virkeligt at spotte. Kunne det være to i forklædning? Egentligt kunne han godt lide dem, men de virkede naturligvis ikke helt så hardcore som nogen af de andre der var i mafiaen. Dog havde Judas jo før oplevet at der var mange forskellige typer der søgte at arbejde for ham når de var i nød for penge, og det virkede de to jo også til. "Jamen jeg syntes også i har gjort det godt" sagde han eftertænksomt.
"Og fordi at i har gjort det godt så har jeg en gave til jer..." sagde han i en rolig stemme: "Jeg har booket en præst og jeg betaler jeres bryllup. Så i kan blive gift i aften" sagde han i en alvorlig stemme og afventede dem. Han forventede naturligvis at de brød ud i komplet glæde, hvis de faktisk var et par der ville giftes, så gjorde det vel ikke noget at han lige sørgede for at det kom til at ske, især når han nu tilbød at betale det hele. "Og i inviterer naturligvis bare jeres familie, det vil glæde mig at møde dem. Naturligvis helt udenfor mafia regi" sagde han, Judas skulle skam nok opfører sig nysgerrigt, han var jo bare nysgerrig.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 11:09:04 GMT
Elaina smilede forelsket imod Ryan imens han fortalte. Ikke at hun var det, men hun kunne god spille rollen. Som han strøg hende over låret fangede hun hans hånd og flettede sine fingre sammen med hans. Judas' tilbud kom som et chok, det ville hun gerne erkende, men hun var faktisk ikke bekymret. Deres papirerer var ikke ægte så selv hvis de "blev gift" ville det ikke være bindende. Dog var hun stadigvæk ikke interesseret i det. Hun forgav et chokeret udtryk, "det er pænt af dem, Mr. O'Conall, men det kan vi ikke tanke ja til. Jeg har store planer for vores bryllup. Meget af min familie er spredt ud over hele verden, de vil umuligt alle sammen kunne møde op med så kort varsel." Hun smilede, "det er ellers et virkelig generøst tilbud, men jeg har drømt om dette her hele mit liv, og jeg vil have det skal være absolut perfekt." Svarede hun ham stille og med stor overbevisning. "Men jeg sætter pris på dit tilbud. Desuden er klokken snart halv 11 om natten og jeg er ved at være godt træt efter en lang arbejdsdag." Selv hvis det virkelig havde været ægte, hvis hun virkelig skulle til at gifte sig med Ryan, ville hun have afslået et sådan tilbud. Ens bryllup var ikke noget man skulle skynde sig at få overstået og det håbede hun trods alt at Judas ville kunne forstå. Desuden hvis de blev gift ville de ikke længere have nogen grund til at arbejde for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:50:58 GMT
|
Ryan kunne mærke hvordan Judas' tilbød løb koldt ned af ryggen på ham og han var slet ikke sikker på hvad han skulle sige eller hvordan han skulle reagerer. Han burde jo nok lade som om at han var glad. Men lige nu var det nok lidt svært at finde den rigtige grimasse frem, og derfor var han egentligt også bare glad for at det virkede som om at hun tog over og snakkede: "Ja det er virkeligt pænt af dig" sagde han og klemte let omkring den hånd hun havde taget fat i. Ryan følte virkeligt han var på vej ud på dybt vand.
Han lyttede til hende tale. "Ja det er virkeligt pænt af dig, men det her bryllup... Det vil tage flere uger at planlægge det" sagde han, så måtte han jo altid spille på at elaina var lidt besværlig og have tingene præcist som de skulle være. "Jeg mener man bliver jo kun gift en gang, så det skal jo være perfekt" sagde han og smilede i mod Elaina, damn man, hans indre var på ingen måde lige så rolig som hans ydre, men nu havde hun jo også prøvet at være undercover før.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2019 19:51:27 GMT
|
Judas kiggede i mod dem begge to, præcist som han forventede afviste de, og det gjorde ham kun en smule mere mistænksom: "Er i to sikre på at i rent faktisk er kærester?" spurgte han og lænede sig frem i mod dem, kritisk og undersøgende. Han havde før oplevet folk der prøvede at narre ham, og hvis det var tilfældet så var han sikker på han nok skulle tvinge det ud af dem. Alligevel holde han igen, netop fordi at de ellers virkede fornuftige, og pigen virkede alligevel for blank til at være en auror, og fyren virkede lidt som en vatpik.
"Så det i siger til mig er at jeg tilbyder jer en enestående chance for penge og ægteskab? Også siger i nej? Er i overhovedet klar over hvem jeg er? Man siger ikke nej til mine tilbud" sagde han i en mere skarp tone der også var advarende. "I bliver gift nu, også kan i holde festen senere..." sagde han, det var jo hans gave og den gik han ikke ud fra at de ville afslå. Hvis de gjorde, så måtte han jo begynde at tænke nærmere over hvem de rent faktisk var.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 15, 2019 8:47:38 GMT
Elaina var glad for at Ryan lod til at spille med da hun roligt bortforklarede hvorfor de to ikke kunne gifte sig on the spot. Hun sendte ham et roligt smil da han klemte hendes hånd. Selvfølgelig syntes hun bestemt heller ikke om den faretruende undertone der var i Judas forslag. Et eller andet var galt. Hun kunne formå at opretholde det cool ydre skønt hun var en smule bekymre for hvor dette ville bære hen. Tydeligvis fik hun også ret da Judas spørgsmål så nåede dem. Hun brød ud i en mild latter som om hun troede at han lavede sjov. Det gjorde hun ikke, hun var ret sikker på at han mente sit spørgsmål, men han skulle jo helst ikke vide at hun fornemmede det. "Hvad mener du? Vi er forlovede." Sagde hun og sendte et lyst smil til Ryan der skjulte hendes stigende panik til fulde. Elaina tav og så på ham med et irriteret og dog respekfuldt blik, "det var ikke vores aftale." Argumenterede hun roligt, "vi skulle arbejde for dig for at tjene penge ind til vores bryllup, jeg har store planer for ceremonien, jeg vil have et kæmpe kirkebryllup, med hestekaret og en enorm kjole, med min familie omkring mig, og en dygtigt bryllupsfotograf der kan fange det perfekte øjeblik," hun sukkede dramatisk, "jeg vil ikke vies af en eller anden baggårdspræst, kl 11 om aftenen i mit arbejdstøj efter en lang arbejdsdag hvor jeg vil være for træt til at nyde min bryllupsnat." Hun hævede et bryn. "Dette her er vigtigt for mig Mr. O'Conall, det er hele grunden til vi er her." Hendes stemme var ikke provokerende blot forklarende. Igen bekymrede det hende ikke at blive viet med Ryan, deres identiteter var falske så det ville alligevel ikke være bindende, men det irriterede hende at de skulle ændre deres planer, igen fordi hele deres coverup byggede på brylluppet, hvis det blev afholdt nu ville de blive nødt til at blive trukket ud af sagen da deres "coverpersoner" ikke længere ville have grund til at blive.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 15, 2019 17:03:25 GMT
|
Ryan kunne da sagtens mærke hvordan panikken ledt spredte sig ved Judas' ord, og han anede slet ikke hvad han skulle sige. Men på den anden side hvis det stod mellem at blive gift og få en kniv i maven af Judas, så tog han sgu alligevel nok det første. Dog kunne han slet ikke overskue konsekvenserne af det, og han følte måske lidt at han bare havde lyst til at ligge sig på ryggen for ikke at blive dræbt: "Altså skat, vi kunne jo lige snakke om det" forsøgte han. Måske ville det virke underligt hvis han også bare hårdnakket benægtede det.
Han anede ikke helt hvad han skulle sige, og han tog hendes hånd og klemte let omkring den, nok lige så meget fordi at han var lidt nervøs som fordi at han ville vise Judas at han faktisk kunne lide hende. Han følte ikke helt han kente hende endnu, men han følte da at deres dækhistorie var god og han kunne ikke helt se om Judas faktisk prøvede at lave en god gestus i mod dem, eller om han havde mistanke og forsøgte at spille med musklerne overfor dem.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 15, 2019 17:04:43 GMT
|
Judas kiggede i mod Elaina som hun begyndte at snakke, han var da ikke helt sten kold og han kunne jo måske godt se hvad hun snakkede om, men derfor kunne de jo godt blive gift nu, og trods alt så var hendes attitude overfor ham ikke ligefrem en der gjorde ham mere sikker på deres historie. "Fint, hvis du ikke vil giftes, så må jeg jo finde på noget andet..." sagde han og kiggede på hende med et blik der fortalte at han altså ikke var i godt humør, tværtimod så mente han virkeligt business lige nu. "Giv ham et blowjob.. Nu... Her... Imens jeg kigger..." sagde han hårdt og lagde armene over kors.
"Hvis du ikke vil giftes så må du jo bevise det på en anden måde... At i rent faktisk er kærester" sagde han og kiggede hårdt i mod hende, som han lidt havde valgt at ignorerer Ryan nu hvor hun førte ordet. "For rygterne fortæller mig at i måske ikke er hvem i siger i er.. og hvis det er tilfældet... Så tror jeg i skal begynde at løbe stærkt" sagde han hårdt og gik over i mod hende, for at stille sig helt op i ansigtet på hende: "Altså du kan også altid bare knalde ham... Jeg ser gerne på" provokerede han som han stirrede lige ind i hendes øjne med sit hårde, og alligevel halvdøde blik.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 15, 2019 22:10:01 GMT
Elaina var kendt for at hendes temperament måske løb lidt af med hende sommetider og at hun engang imellem godt kunne være lidt for spontan når hun snakkede. Dette her var nok en af de gange. Hun troede at hun havde styr på situationen, men andet forslag Judas kom med gav hende næsten kvalme. For det første kendte hun slet ikke Ryan godt nok til på nogen måde at ville være intim med ham og da SLET IKKE imens Judas sad og gloede, det var simpelthen for ulækkert. Hendes mund trak sig sammen i en smal streg som hun viste sin misbilligelse. Lidt modvilligt mødte hun Ryans blik. Selvfølelig ville det blive brylluppet over blowjobbet, men hvorfor var det i de hele taget valgmulighederne?! Hun sank og kiggede tilbage på Judas. "Hvad? Den slags gør vi altså ikke bare foran folk." Sagde hun og kiggede atter imod Ryan. Hun havde så inderligt lyst til at slå tænderne ud af munden på Judas lige nu. "Ikke hvem vi siger? Hvem i alverden skulle vi ellers være?" Hun slog let ud med hånden. "Men fint så må vi jo gifte os, men jeg tilgiver dig aldrig for at have ødelagt mit bryllup!" Sagde hun og sendte Judas et vredt blik, "det her er komplet latterligt." Mumlede hun så og så atter imod Ryan. I håb om at han kunne give hende en form for bekræftelse på at hun traf det rigtige valg. De måtte have fat i deres kontaktperson så snart de kom tilbage så de kunne blive trukket ud, hvis Judas fattede mistanke var det for risikabelt at blive. Hun håbede bare at Judas så ville være tilfreds med brylluppet og forlange blowjobbet i stedet, han var klam nok til at kunne finde på det, det var hun slet ikke i tvivl om. I det mindre var brylluppet bare et kys ved alteret, det kunne hun da i det mindste håndterer.
|
|
|