Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 18:25:57 GMT
2. Fredag Februar 2056, Aften, SnevejrNight in Heaven, Oxford Street, LondonPåklædning, @tracy Solomon følte sig vild fancy i dag. Han havde en plan om en burlesque club, som han ville på, for at se på noget burlesque dans (og muligvis også noget stripagtigt, for ærligt vidste han ikke ret meget om burlesque).
Han var iklædt en hvid skjorte, et brunt slips, brun jakkesætsjakke og en sort jakke udover. Bukserne var brune og matchede slipset. Det var ikke cowboybukser, og han følte sig ærligt som et ret fancy rigmand. Sådan klædte han sig sjældent, men han havde tænkt sig at score her til aften, og gerne en af danserne!
Som han kom ind, så han sig omkring. Der måtte da være nogle damer et sted. Indtil videre havde han kun set mænd, og nogen som måtte være lebber, men han var selvfølgelig også kun lige kommet ind af døren.
Flere af mændene stod og tog deres flotte frakker af, og hang dem på knager. De måtte være faste kunder eller sådan noget. Det så i vhert fald sådan ud. Han hang også sin jakke på en af knagerne, for hans pung var alligevel i bukselommen, så det gik nok. Det var heller ikke en jakek han ville savne.
Han kom da ind i klubben. Night in Heaven var virkelig et passende navn. Der var mange flotte servitricer, som gik rundt blandt mændene (og lebberne) og serverede drinks. Han skyndte sig så langt frem mod scenen som muligt, og fandt sig en enlig plads. Der kunne han da i hvert fald sidde. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 19:14:27 GMT
OutfitDet var en af de finere aftener i aften, hvilket tydelig kunne ses på antallet af rigmænd, der var dukket op. Det havde dog ingen større betydning for Tracy, hun ville levere sin vare som altid, og se om hun kunne få nogen til at betale lidt ekstra for " 5 minuts in heaven". Musikken spillede op og hun trådte let på tå ud på scenen og forsøgte at flirte med alle mændene der kiggede på hende. Hun var midtpunktet og så ud til at nyde det. Musikken gjorde det muligt for Tracy at vise sin smidige krop frem og efter at have danset på scenen en tid, gik hun ned blandt publikum, hvor hun satte sig på skødet af en mand, strøg ham over kinden, for så at fortsætte videre til den næste der fik en kort lapdans. Rundt blandt særligt udvalgte mænd, som hun flirtede med undervejs. Hun nåede en mand med hvid skjorte, brunt slips og brune bukser. Han så ud til at have en løs pengepung i aften, og derfor gav hun da også ham lidt ekstra. Da hun var færdig ved ham blinkede hun frækt til ham og vimsede tilbage op på scenen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 19:40:43 GMT
Solomon smilede stort, som en af danserne satte sig på hans skød. Han holdt dog fingrene for sig selv, lidt endnu. Han skulle være lidt mere fuld, før han begyndte at rage på danserne. Lidt mere i hvert fald.
Han fik sat en øl foran sig, da pigen gik tilbage på scenen, og han betragtede hende indgående. Hun var bestemt noget. Blåt hår og det hele. Hun var sgu ret flot. Lækker. Han var helt bestemt på, og begyndte da også at blive lidt glad.
Han lagde også mærke til hendes guldfarvede kjole, og besluttede sig for at holde øje med hende. Han ville bestemt gerne have den smidige krop med hjem til at varme hans seng. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 19:54:54 GMT
Tracy vimsede omkring på scenen som hun tydeligt ejede uden problemer, og med sikker skridt gik hun hen til en pole der stod fra loftet og ned, som hun kravlede op på og lavede forskellige flotte posts fra, nogle mere erotiske end andre. Der blev klappet lidt rundt omkring og hun smilede til sit publikum. Musikken sluttede og hun kom ned for at bukke for sit publikum.
Hun modtog lidt drikkepenge og nogle frække aftaler, og gik så op i baren, for at bestille noget at drikke. På vejen blinkede hun til manden hun før havde danset længere hos end de andre. Han så da okay ud af en mand at være.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 15:07:05 GMT
Solomon betragtede indgående den poledansende kvinde på scenen med stor interesse. Det var sjældent han gad se på strip, mest fordi han også gerne ville røre. Jeg har en 'pole' hun kan danse rundt om, hvis hun vil. Tænkte han selvsikkert, og hans smil blev bredere.
Han smilede til hende, og blinkede tilbage, som hun blinkede til ham og gik i baren. Det var tegn nok til, at han rejste sig op med sin øl, og gik hen i baren.
"Hey samlejey. Flot performance," sagde han med et skævt smil, og lænede sig op af baren. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 19:07:28 GMT
Tracy modtog sin drink og vendte sig om så hun kunne se ud over klubben. Der gik ikke længe, før manden fra tidligere kom op i baren og henvendte sig til hende. "Hey you. Tak" Hun tjekkede ham tydeligt ud, uden nogen tegn på at være diskret eller være pinlig ved det. Det var et job for hende og det var bare at fyldføre det. "Så Handsome nyder du din aften?" Eller skulle hun mon hjælpe ham med at gøre den bedre?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 18:09:04 GMT
Solomon stod lænet op af baren, som han smilede til hende, og kort henvendte sig til en bartender, som kom med en øl til ham. Han måtte indrømme, at han ikke var så meget til søde, små drinks, eller noget som helst frugtagtigt.
"Ja, det gør jeg, men den kunne godt blive bedre," sagde han meget suggestively, og vippede med øjenbrynene.
Måske hun kunne gøre aftenen endnu bedre? Det ville han i hvert fald ikke sætte sig op imod, hvis hun skulle tilbyde sit selskab. Desuden gad han godt have hende med til noget hed samleje også, han fandt hende meget tiltrækkende. Og så virkede hun til at være meget flexibel også - og det var kun et plus. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 18:38:00 GMT
Tracy fugtede de røde læber med tungen før hun lænede sig ind mod ham, som hun elskede at drille fyrerne der kom på klubben. "Og hvordan sir, skal vi to gøre din aften bedre?" Hun blinkede til ham og løftede så sit glas for at drikke lidt af det. Hun lod en legesyg tunge lege med sugerøreret i drinken, bare for at charmere sig yderligere ind og trække ham tættere på. Det kunne give en god løn hvis hun gjorde det her rigtigt. Inderst inde sagde mænd hende ikke rigtig noget, men når det var arbejde kunne hun d godt have samleje med dem. Det var hun efterhånden blevet så vant til. "Skal vi finde et sted at sidde? eller hvad har du lyst til Hr?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2019 18:52:11 GMT
Solomon fugtede også sine læber, da hun lænede sig ind imod ham. Det var ren refleks. Hun var sgu et lækkert skår, det måtte han indrømme. Det blå hår sagde ham, at hun var en vild og feisty en, så han var frisk! Eller det var i hvert fald sådan han tolkede på det.
"Du kunne jo starte med at gøre mig selskab. Så er min aften allerede blevet lidt bedre," sagde han med et glimt i øjet, og blinkede frækt til hende.
Han holdt dog hænderne for sig selv. Lidt endnu i hvert fald. Hun skulle gerne være lidt mere fuld. Eller også skulle han være det, det havde han ikke helt bestemt sig for endnu. Men det kom vel, på et tidspunkt, til ham.
"Ja, lad os finde et sted at sidde, så kan jeg fortælle dig lidt om mig selv," sagde han og lagde hånden på sit kraveben, da han sagde 'mig selv'. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2019 13:06:05 GMT
Tracy smilede veltilfreds. Manden har virkede til at være en af dem der var ret glade for sig selv; ofte også dem der var lette at forføre og dermed tjene penge på. "Det lyder som en fremragende ide. Måske vi kan sidde lidt afsides, jeg tænker lidt privatliv kan jo føre til mange gode.. samtaler" Hun smilede flirtende til ham. Egentlig ville hun lade ham om at tage skridtene frem, men hun havde intet problem i at hjælpe ham på vej. Hun løftede sit glas og så på ham. "Efter dig Hr." Det var en lille ting hun altid brugte ved mænd. Hr og sir Gjorde en verden til forskel for så mange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 15:24:34 GMT
Solomon smilede lige så selvtilfredst som Tracy. Han var ret sikker på, at han var igang med at score sig noget booty. Det var han ikke et sekundt i tvivl om. Hun var også lækker. Måske lidt ung til ham, men bestemt lækker.
Da hun var enig med ham, viste han vej, altså han gik selv forrest, mod et bord, som var lidt afsides. Så de kunne være lidt mere for sig selv. Ikke at Solomon havde noget imod at være blandt andre - langt fra! - men fordi han gerne ville være alene med denne kønne kvinde.
"Nå, måske du vil fortælle lidt om dig selv? Eller jeg skal?" sagde han så, da han havde sat sig ned. Han smilede drenget til hende. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 10:18:15 GMT
Tracy løftede sit glas og satte det imod læberne mens hun så på ham med tungt blafrende øjenvipper. Efter at have drukket af sin drink satte hun den fra sig og slikkede den søde væske af sine læber. "Jeg vil gerne høre mere om Dem. De ser så stor og stærk ud, så..." Hun lænede sig ind imod ham han sænkede stemmen lidt. "Indbydende og mandig." Tilføjede hun og holdt øje med, hvordan han reagerede på det.
Roligt lod hun en hånd lægge sig på hans lå, som hun så hurtigt strøg op og ned af benet, ganske uskyldigt, men stadig nok til at pirre selv den mest standhaftige mand.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 19:17:56 GMT
Solomon tog også en tår af sin drink, en almindelig øl. Han var ikke så sart, og kunne drikke det meste, men noget alt for fruity var bare ikke ham. Det sprang han meget gerne over, når han kunne.
Han smilede dog, han fangede slet ikke, at hun sikkert bare kælede for hans ego, så han skød stolt brystet frem og skubbede hagen lidt op. Jo, jo, han var da også stor og stærk!
"Jeg er anfører Falmouth Falcons, quidditchholdet," sagde han og spillede med musklerne (i overført betydning).
Han smilede til hende, og gav et lille forskrækket gisp, da hendes hånd landede på hans lår. Javel, javel! Tænkte han sultent, og lod hende forsætte. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 19:54:12 GMT
Tracy lyttede og smigrede sig ind på den unge mand, han skulle være i den tro, at hun forgudede ham hele aftenen. Han var helt sikkert typen der var let at læse. Centrum af det hele og så ikke meget længere end sin egen næse. Det var næsten for let. "Quidditchspiller? og Anfører? Er du dén Solomon? Wauw!" Hun puttede sit bedste fangirl-fjæs på og virkede super ivrig over hvem han er. Det her blev simpelthen for nemt. Hun fortsatte med at ae ham blidt over låret for hele tiden at gøre ham opmærksom på hende. "Du er ham der der altid spiller vildt godt og er skyld i at I vinder ikke sandt? Orh jeg så dig i en kamp for nylig. Du var vildt god, og tænk sig, her sidder jeg nu og snakke med dig. Hvor er jeg heldig."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 20:02:36 GMT
Solomons smil blev kun bredere og bredere, jo mere hun snakkede. Hendes øjne begyndte nærmest at lyse af begejstring over, at han var den Solomon. For ja, det var han jo sådan set. Han havde ikke lige ventet at blive genkendt her, men ih hvor han elskede at blive opdaget. Især at lækre tøser.
Så han var fyr og flamme over, at hun genkendte ham, og at hun roste ham til skyerne. Det pudsede virkelig hans ego flot op, så det blev helt blankt og skinnende.
"Ja, jeg er basker også. Jeg ramte virkelig en af de andre spillere ret mesterligt i nakken med en smasher, hvis jeg selv skal sige det," sagde han munteret, og tænkte tilbage på kampen, som han selv mente, at han havde vundet for holdet. ♡
|
|
|