Deleted
•
Post by Deleted on Mar 3, 2019 17:32:01 GMT
Det her var simpelthen næsten for let. Han lagde sig jo nærmest for fødderne af hende uden at hun behøvede gøre noget. "Basker?! Jamen er det ikke frygtelig farligt?" Udbrød hun og slog hænderne teatralsk op foran ansigtet. sandheden var at hun kendte til langt farligere ting og egentlig synes quidditch var uskyldig, omend spændende barneleg. Han fortsatte dog med at pleje hans ego. "Er det rigtigt? Du er virkelig imponerende. Så må du også være virkelig stærk?" Spurgte hun så og så sigende på ham. før hun rykkede sig tættere på ham. Der blev generelt skruet op for kropskontakten.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 4, 2019 11:10:08 GMT
Solomon smilede stort og stolt, da hun bemærkede, at hans job var farligt. Han havde nær rystet på hovedet, for så farligt var det jo heller ikke. Det var farligere at være angriber, for der skulle man både forsøge at score samt undgå baskernes smashere. Men han spillede med.
"Bestemt! Jeg fik engang en smasher i hovedet. Så var der hjernerystelse i et par dage efter," sagde han og smurte tykt på sin historie.
Han kunne overhoved ikke mærke, at hun også smurte tykt på, og plejede hans ego. Han troede bare, at hun var en meget entutiastisk fan af en eller anden årsag. For dem mødte han faktisk ikke så sjældent.
"Jo da!" pralede han og løftede en arm, hvor han spændte musklerne så hårdt han kunne "Du kan da mærke, hvis du vil."
Han tilbød hende sin arm, så hun kunne mærke hvor stærk han var. Han lagde slet ikke mærke til, at hun var rykket tættere på. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 7, 2019 10:39:33 GMT
Tracy gjorde store øjne, da Solomon fortalte om sit møde med en smasher. Indvendig var hun pænt ligeglad og synes han pylrede, men udad til viste hun stor interesse. Hun sad efterhånden næsten på skødet af ham af bare spænding og da hun blev tilbudt at mærke hans muskler spillede hun derfor også bare godt med. "Må jeg? Det er vel sådan noget du siger til alle damer." Tilføjede hun så og forsøgte at få ham til at bekræfte hende så meget som muligt. Hun nød virkelig denne leg og det så ud til at hun havde ham godt inde i sit spind allerede.
Så løftede hun hånden for at mærke hans overarme, jo de var ret muskuløse, og hvad så? Men selvfølgelig viste hun tegn på at hun var dybt imponeret. "Wauw! jeg er sikker på at en fyr som dig ville kunne bære mig uden problem. Du ER virkelig stærk. Du må få enormt meget opmærksomhed? Jeg mener du ser pisse godt ud samtidig med." Fortsatte hun så og kælede for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 10, 2019 11:34:46 GMT
Solomon smilede bare, da hun roste ham. Det var kun noget han satte pris på. Han var vild med piger, men endnu mere vild med de piger, som også var vild med ham. Selvom han ikke var typen der tager et 'nej' for et nej. Ikke det meste af tiden i hvert fald.
"Ja, jeg er ret stærk," sagde han kækt, og spændte musklerne yderligere, inden han lænede sig tilbage i stolen igen.
"Ja, Profettidende skriver da tit om mig og mine bedrifter. Når der har været kamp og sådan," svarede han stolt, og skød brystkassen en smule frem. Jo, han var da selvglad, det var ingen hemmelighed. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 11, 2019 10:09:49 GMT
Manden fortsatte sin snak om sig selv og Tracy fyldte egentlig bare på med ros og anerkendelse. Det var næsten så det hang hende ud af halsen, men snart var deres drinks tomme og så ville han skulle bruge penge på nye til dem begge. Det var hele målet med det, at narre penge ud af manden. Kælent strøg hun sin fod op ad hans ben og lænede ansigtet helt ind til hans øre. "Er jeg så så heldig at få mere af dig?" Spurgte hun med et glimt i øjet for at højne indsatsen. Han måtte elske en kvinde der ville have ham sådan som han snakkede om sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 6, 2019 15:24:39 GMT
Solomon smilede, og kunne mærke en pulseren mellem sine ben, som hun lod sin fod glide op af hans ben. Yup. Han var bestemt turned on. Der var ikke noget at tage fejl af der. Men hun var jo også ret lækker, så det var ikke så sært. Intet mærkeligt ved det.
"Hvis du vil?" Han vippede suggestively med øjenbrynene af hende, og kærtegnede kort kæbeområdet.
"Mere at drikke?" sagde han så derefter, fordi han havde set, at deres glas var tomme. Han var klar til at betale for hendes også, for man var vel en gentlemand, ikke? ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 8, 2019 12:55:44 GMT
Tracy var rimelig godt tilfreds med hvordan det hele skred frem. Det gik præcis som planlagt og hun følte hun havde godt styr over tingene. Det ville være nemt at tage ham med et sted hen nu og trappe op, men egentlig ville hun jo bare tvinge en masse penge ud af ham. DEt var det hele ideen var, så derfor måtte hun sige ja til mere at drikke. "Lidt bobler skader aldrig, eller hvad siger du?" Hun blinkede sødt og smilede så lidt til ham, før hun lagde en hånd på hans lår for virkelig at ophidse ham. Han skulle ikke have for lidt den mand. Det var så tydeligt for Tracy at han var en der sikkert nød en ny pige hver aften, men i aften skulle han ikke få lov! Han skulle straffes og pines. Det var hendes formål med det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 13, 2019 20:22:11 GMT
Solomon smilede skævt til hende, og gjorde tegn til en tjener, som gik rundt med en bakke. Straks efter kom en flaske champagne over til dem, med tjeneren selvfølgelig.
"Er det bobler du vil ha', så er det bobler du skal få!" sagde han og blinkede til hende, mens han lagde sin hånd ovenpå hendes. ♡
|
|
|