Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 5:07:46 GMT
OutfitTidspunkt: 7. februar om aftenen Tråd til: Rebecca MaverickDet var Torsdag aften, hvilket betød mange folk, der var ude og fejre, at det snart var weekend. Det betød heldigvis også gode penge for Tracy som var på arbejde. Hun stod på et podie, der var løftet lidt fra gulvet, så folk bedre kunne se hende. Der var en fordybet i en meget intim og let påklædt dans, der blandt andet indeholdt Poledance. Noget som virkede som det mest naturlige for hende. Det var et job hun havde og hun havde derfor intet problem i at flirte med hverken kvinder eller mænd. Hendes reelle seksualitet, var ikke vigtig lige nu. Hvad der var vigtig var underholdning og at tjene penge. Hun var en af Judas' piger og ville gerne vise sig for ham. Efter at have danset i længe, var der dog tid til en lille pause. Musikken var gået over i noget mere Jazz agtigt hvilket fortalte Tracy, at hun havde pause. Hun gik derfor ud bagved, for at hente sin næsten gennemsigtige kimono, for ikke at fryse (om det gjorde den store forskel kunne diskuteres). Tilbage i selve klubben gik hun op for at bestille en drink, hvor hun også fik at vide af en tjener, at der var blevet spurgt efter hende. Hun fik sin drink og gik med vuggende hofter over imod pige, der havde bedt om et møde. "Rebecca ikke sandt? Du havde spurgt efter mig?" Tracy fugtede de rødmalede læber og drak så lidt af sin farvestrålende drink.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 14:46:39 GMT
Rebecca havde ikke regnet med at få så meget frihed i sin aurorlærling, at hun ville få lov til at skygge en person, der var mistænkt for at have en forbindelse til mafiaen. Det var kommet helt bag på hende, da hun havde fået filen på Tracy Monroe, som hun skulle opsøge og stille et par spørgsmål. Simple spørgsmål. Ikke spørg for meget. Ikke skræm hende.
Alligevel var Rebecca også sikker på at Tracy umuligt kunne være en hovedmistænkt eller en der var ekstremt vigtig, hvis en lærling, som Rebecca fik lov til at tale med hende. Hun anede ikke hvad hun skulle forvente, indtil hun fandt sig selv ved stripklubben ’’Night in Heaven’’, og Rebecca måtte indse at hun nok bare skulle stille spørgsmål til en eller anden stripper, som måske eller måske ikke skyldte penge til mafiaen og derfor dansede for at redde sit eget liv. Sørgeligt.
Hun kunne mærke en svag rødmen over kinderne, som hun bevægede sig igennem klubben med de dansende let klædte mennesker. Det var hende meget uvant at se folk, som virkede til at være på hendes egen alder, med så lidt tøj på. Hurtigt fik hun fanget en tjeners opmærksomhed og fik spurgt efter Monroe, uden at videregive at hun var en del af AMER – hun ville ikke skræmme den mistænkte væk for hurtigt, hun ville gøre præcis så godt et arbejde, som hun havde fået besked på. Mens hun ventede, satte hun sig ned på en stol ved et bord og prøvede ihærdigt ikke at fange en anden persons blik.
Det var først da hun hørte den mistænktes stemme, at det gik op for Rebecca at Tracy ikke var en fremmed kvinde… Eller Tracy kendte højst sandsynligt ikke Rebecca, men Rebecca kendte bestemt Tracy. De havde gået på Hogwarts enten på samme år eller et år fra… Rebecca var lidt usikker. Hun måtte synke en klump, før hun kiggede op på Monroe og sendte hende et professionelt smil og et nik, før hun rakte hende hånden, ”Maverick… Auror-” hun skulle næsten til at sige lærling, men hun stoppede sig selv, da hun ikke ville lyde uprofessionel. I stedet rettede hun hurtigt sig selv: ”Maverick fra Auror kontoret. Jeg ville høre om jeg måtte stille dig et par spørgsmål, frøken Monroe?” hendes stemme var ru og professionel, som hun prøvede på at virke meget mere selvsikker end hun egentlig var. Hun kom i tanke om at hun nok blev nødt til at kigge Tracy i øjnene, hvis hun skulle være professionel, så hendes øjne vandrede FRA hendes røde læber og op til hendes øjne og et skævt og afventende smil lagde sig om hendes umalede læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 15:49:13 GMT
Tracy blev noget mere opmærksom, da hun fik at vide, at hun sad over for en auror. Det gjorde dog ikke hendes flirten mindre. Hun levede sit liv her i klubben gennem flirt. Det var hendes skjold mod ikke at tage noget af det for nært, og hvis pige hen var fra Aurorkontoret, var der helt sikkert et eller andet med mafiaen de snuste efter.
Derfor lænede hun sig tilbage og gjorde sig lidt til, mens hun feminint foldede det ene ben over det andet. Her blev bestemt ikke gjort forskel på kvinder og mænd og det kunne jo være denne Maverick kunne hyles ud af den gennem flirt. "Så frøken Auror, hvad er det for nogle spørgsmål du vil stille?" Hun sendte pigen et par flirtende øjne. Det var nemt nok så længe det var arbejde. Det var en rolle hun tog på sig så snart hun var i klubben. Pigen virkede bekendt, men Tracy kunne ikke helt sætte ord på det. De havde vel stødt på hinanden før engang eller noget. Hun blev tjekket ud med et lille smil før hun forsøgte at finde Aurorens øjne. "Eller du vil måske med mig ned i min garderobe, hvis du ønsker det mere... privat?" Stemmen var let drillende og så rettede hun sig frem for at gribe om stilken på sit cocktailglas, så hun kunne drikke lidt mere af den søde drik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 16:03:08 GMT
Rebecca havde fået hendes opmærksomhed og hun virkede villig nok til at svare på hendes spørgsmål. Perfekt. Men hvad nu? Hvilke spørgsmål var det hun skulle stille? Hun blev blank i et øjeblik, mens hun ihærdigt prøvede på at huske, hvad hun havde fået at vide, og så begyndte hendes nervøse hænder at bladre gennem sin taske for at se om hun havde et papir med stikord på – men det var en nyttesløs søgen.
”Jo… Jeg mener nej… Altså, jo jeg vil spørge dig om noget – nej jeg vil ikke have det mere privat,” hun sukkede frustreret og rettede sig så op i sædet. ”Frøken Monroe, vi har grund til at mistænke Dem for at have kontakt til mafiaen, og …” Måske var det bedre at de snakkede om det her et mere privat sted? Hendes øjne flakkede rundt, og hun fik bekræftet at der var temmelig mange mennesker her inde, så måske var privat bedst.
”Jeg tror det er bedst vi tager over i din garderobe – kun fordi jeg ikke vil have at hele klubben hører mine spørgsmål og dine svar,” Rebecca rejste sig op og kiggede afventende på Monroe.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 16:28:03 GMT
Tracy morede sig over hvordan Frøken Maverick blev helt befippet over hendes spørgsmål og lagde hovedet lidt på skrå men hun så hende nærmere an. "Bare rolig, jeg bider kun hvis jeg får lov. Hvad er det du vil vide?" Pigen fik hakket sig igennem et spørgsmål efter at have rodet sin taske igennem i længere tid. Det hele morede Tracy en smule, hvilket hun ikke lagde skjul på. Denne Auror måtte være ret ny siden hun ikke havde bedre styr over sine ting eller sig selv.
I ren dril overvejede hun at stryge en fod op og ned af kvindens ben, men nåede det ikke før denne alligevel fik besluttet at de burde tale privat. Det var bestemt ikke noget der gjorde Tracy noget og hun rejste sig hurtigt efter den anden. Hun fangede en tjener før de gik, hvortil hun bestilte en flaske bobler, to glas og nogle vindruer. Man kunne vel lige så godt gøre det hyggeligt. "Godt følg med mig." Hun satte i bevægelse med hofter der vuggede blødt fra sidde til sidde som en anden model og havde intet problem i at gøre sig til for de nysgeriige blikke på vejen. Lidt efter var de dog væk fra nysgerrige blikke og hun åbnede en dør ind til et lille kammer, hvor der stod en sofa, en stol og et lille bord. "Tag endelig plads frøken. Jeg bestilte lidt godt til ganen som kommer om lidt. Godt og spørgsmålet var noget med en mafia?"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2019 22:46:22 GMT
Rebecca åndede lettet op, da drilleriet endelig stoppede og de begyndte at sætte kursen mod garderoben, med et fast greb om sin taske med alle de vigtige papirer.
De kom til garderoben, hvor der stod en sofa, en stol og et lille bord – og Rebecca ville helst have at Monroe satte sig før hende, så Rebecca kunne sidde i den modsatte ende. Fordi det ikke virkede til at dette ville ske, så valgte Maverick at sidde sig på stolen, så de i hvert fald ikke endte med at sidde ved siden af hinanden.
Hun hørte Tracy fortælle at hun havde bestilt noget godt til ganen, og hun regnede ikke med at det var mad. ”Åh, jeg er på arbejde… Jeg må ikke drikke i min arbejdstid,” forklarede hun og bed sig i læben. Hun ville ikke have ballade med sin arbejdsplads. Alligevel, så ville hun også gerne have at de kunne åbne sig op over for hinanden – måske var det her muligheden?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 18:53:22 GMT
Det morede Tracu at se en lille panik i øjnene over at finde et sted at sidde bare. Til Tacys skuffelse, valgte pigen selvfølgelig stolen, så det Tracy måtte gøre var at sætte sig i sofaen så tæt ved som overhovedet muligt. Hun skænkede bobler op til dem begge og smilede så til kvinden. "Jeg er også på arbejde. Jeg sladre kun hvis du sladre." Så løftede hun sit glas og slog det let mod Rebeccas og nippede derefter til dets indhold. Hun stillede glasset fra sig og slikkede den søde smag af de røde læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 13:00:04 GMT
Overvejelserne fløj gennem hovedet på Rebecca og hun var sikker på nu at hun nok var blevet sendt ud på denne affære lidt for hurtigt – hun anede ikke hvad hun lavede lige nu, og derfor hørte hun sig selv sige: ”Jeg sladrer ikke,” før hun tog imod glasset og sendte et høfligt smil til Tracy.
Der var en side af Rebecca, der gerne ville udføre arbejdet professionelt og ordentligt, men der var samtidigt en side, der gerne ville være snu omkring det. Måske kunne hun få noget mere info ud om den engelske mafia, hvis hun gjorde sig selv mere venligt stemt over for Monroe?
”Så…” hun nippede til glasset med bobler, hvorefter hun stillede det på bordet og gjorde klar til at fortsætte samtalen. Hun tog noget pergament frem, som hun gjorde klar til at skrive ned på, ”jeg vil gerne høre om du nogensinde har hørt om den engelske mafia?” et simpelt spørgsmål – hun kunne umuligt sige at hun ikke havde hørt om dem før, for ALLE kendte dem eller burde kende dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 18:59:10 GMT
Det glædede Tracy at se at kvinden alligevel tog imod sit glas. Hun havde bestemt planer om at dreje dette møde til noget der kom til hendes fordel. Det kunne ikke være helt umuligt, bestemt ikke når auroren så så sød ud. Tracy lænede sig frem, så man tydeligt kunne se hendes kavalergang, og nippede et par vindruer af den klase der lå på bordet. "Den engelsk mafia siger du?" Altså Judas, som pt var ham der gav hende løn. Sådan i det store hele. "Jo det er noget med at han er forsvundet ikke?" Lød det fra hende mens hun rynkede brynene let. Hun ville ikke afsløre noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2019 14:21:54 GMT
Klart fik hun øje på Monroes kavalergang, men det fangede ikke hendes øjne nær så meget, som kvindens blik. Hun havde sjældent set så smukke øjne, selvom dette slet ikke kom sagen ved lige nu – og Rebecca gjorde sit, for at koncentrere sig om at være professionel og intet andet. Hun bed sig i læben.
”Der foregår vist lidt af hvert,” svarede hun undvigende, for hun ville ikke komme ind på specifikke informationer om mafiaen, men nærmere høre hvad Monroe selv havde at fortælle om dem.
”Vi prøver aktivt at finde ud af, hvem der har kontakt til mafiaen og som kan fortælle os mere om dets medlemmer, så vi ved hvem vi har med at gøre,” forklarede hun sig, ”og vi har grund til at tro at du har kontakt til dem.” Hun havde ikke fjernet sit blik fra Monroes øjne, men gjorde det først, da hun skulle have en tår mere af sin drink.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2019 19:33:19 GMT
Tracy lagde det ene ben over det andet og forblev fortsat rolig. Hun var loyal overfor mafiaen og havde ikke tænkt sig at afsløre noget så nemt. Hun kom derfor til at grine lidt af spørgsmålene ”og du tror jeg er en del af mafiaen eller hvordan skal jeg forstå det?” hun var helt sikkert en del af mafiaen, men det var hun ikke dum nok til at nævne her. I stedet sendte hun kvinden et flirtende blik og løftede så glasset igen. ”jeg synes i stedet vi burde tale om dig”
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2019 19:55:36 GMT
Hendes grin fik underligt nok Rebecca til at slappe lidt af, eller var det mon bobblerne? Et smil bredte sig over hendes læber og hun trak let på skuldrene, “forstå det som du vil...” hun skulle til at spørge mere ind til det, da Tracy pludselig vendte spørgsmålet mod hende.
Da Mavericks blik blev fanget af Monroes, var det svært ikke at falde for den feminine charme, som kvinden foran hende udstrålede. Rebecca tog en dyb indånding, “om mig? Monroe, du ved vel jeg er her for at forhøre dig? Ikke for at chitchatte,” klukkede hun lavt, for det var bestemt ikke det hun var kommet for. Hun ville gerne dreje emnet tilbage på Mafiaen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2019 10:58:37 GMT
Det var interessant og følge denne unge kvinde, som oven i købe var vildt spændende. Hun virkede til at kæmpe lidt omkring hvad Tracy gav hende af modspil, men hun skulle ikke vide noget om Mafiaen og så længe hun ikke direkte satte sig imod Tracys flirten, så Tracy ingen grund til at stoppe. "Ja om dig. Jeg er bare en kedelig danser, hvis du så med før så ved du hvad jeg laver. Mere er der ikke i det." Hun rykkede sig lidt nærmere Rebecca og lænede sig så om muligt endnu tættere ind mod hende. "Medmindre selvfølgelig du vil se mere her. Men mafiaen har jeg intet at sige om." Et øjeblik overvejede hun at kysse Rebecca på kinden men det var måske alligevel for tidligt endnu. Så ville hun sikkert bare gå og det ønskede Tracy trods alt heller ikke, ikke mens hun sad der og morede sig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2019 14:39:44 GMT
Rebecca satte hurtigt sit glas med bobler ned på bordet, for at vifte med sine hænder og afslå hendes tilbud om en privat dans. "Nej, det er helt okay - jeg... Jeg respekterer hvad du laver og jeg er sikker på du er fantastisk, men det er bare ikke for mig," lo Rebecca, selvom hun egentlig var rædselsslagen, for hun ville under ingen omstændigheder have en privat dans - det ville bare ikke virke professionelt og hun ville ikke kunne tilgive sig selv for det.
"Og jeg er sikker på at du er andet end en danser. Har du noget familie?" spurgte Rebecca nysgerrigt og hævede sine bryn, mens hun lænede sig en smule tilbage i stolen hun sad på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 14, 2019 16:14:46 GMT
"Tænk sig, du kunne godt have snydt mig." Igen lænede hun sig ud over sofaens armlæn over imod Rebecca, så man kunne kigge ned i hendes kavalergang, hvis det ellers var det man ville. Tracy havde dog intet problem i det, hun legede og gjorde sig til for piger, der virkede en smule usikker.
Det blev dog hurtigt mere alvorligt, da Rebecca spurgte til hendes familie og med et satte hun sig tilbage i sofaen og rakte ud efter sit glas som hun tømte i en ordentlig mundfuld. "alle har vel familie i en eller anden forstand, men du kan lige så godt lade være med at spørge til dem, jeg har ingen kontakt til men bror eller far." De var nogle idioter begge to og Tracy havde ikke set dem i to år og havde ingen planer om at ændre på det.
|
|
|