Bryce Keefer
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2024
Blodstatus: Mugglerfødt
Magisk niveau: Høj
Status: Legilimens
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Gryffindor
Arbejdsplads: Ministeriet for Magi
Afdeling: Specialstyrken
Stilling: Agent
|
Post by Bryce Keefer on Jun 10, 2019 22:52:57 GMT
Den høje specialagent havde godt mærket hvor tæt hun havde været på at afvæbne ham. Hun var godt nok en lille fighter, men det ændrede nu ikke hans mission til aften. ”Næsten og næsten,” kommenterede han blot med en vejende bevægelse med den frie hånd. Han var aldrig god til at indrømme sine nederlag og havde aldrig været det. Et legesygt skær løb gennem de mørke øjne som hånden lukkede sig om hendes slanke hals. Følelsen af magt var så pokkers tilfredsstillende, han havde næsten ikke lyst til at slippe hende igen, og han lod til at have det klare overtag nu hvor hun sad på skødet af ham og ikke kunne komme væk. ”Luft? Allerede? Jeg troede du skulle forstille at være hardcore.” Sagde han blot, men slækkede dog alligevel taget. Ikke helt, men nok til at hun kunne få lidt luft ned i lungerne. ”Nå, men er vi ved at være færdige med at lege så jeg kan komme videre med den opgave jeg er blevet uddelegeret, eller har du flere teknikker du skal have prøvet af?” Spurgte han i et lettere nedladende tonefald, skønt han på en eller anden måde stadigvæk havde en form for charme i sin udstråling.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 15, 2019 17:57:52 GMT
Faye snappede efter luften, da han lettede grebet, men den her gang havde det ikke været lige så hårdt, som da han havde brugt magi. Hendes krop var dog efterhånden helt tom for energi, efter at forsøge at overmande ham. "Så gør hvad du vil. Din sadist." Manden ville næppe tage det som en fornærmelse. Han lod til at nyde at give andre smerte, men var mærkeligt nok selv ret ligeglad med det... "Jeg kommer alligevel aldrig til at kunne betale de penge tilbage, så det bliver nok ikke sidste gang at du får lov til at lege afstraffer" vrissede hun og spyttede ham i ansigtet. Nu sad de så tæt, så han ville ikke sådan kunne undgå det.
|
|
|
Bryce Keefer
•
Magiker
|
Post by Bryce Keefer on Jun 17, 2019 19:35:32 GMT
Den høje mand kunne ikke undgå at komme med et lille grin da hun kaldte ham for en sadist. "Jamen dog hvor du smider om dig med de store ord." Sagde han hånende og fugtede læberne som overvejede han situationen. Dog nåede han ikke mange overvejelser igennem før hun spyttede ham i ansigtet. Frastødt af hendes gestus tørrede han det af med den frie hånd. Blikket der herefter blev vendt imod hende var dog langt fra så legesygt som de forrige. "Din lille undermåler," Mumlede han vredt og skubbede hende fra sig med sin stav rettet imod hende. Han kom op og stå og så ned på hende fra sin fulde højde af næsten to meter. "Jeg sad ellers lige og overvejede at lade dig slippe let, men nu...crucio" Staven var rettet direkte imod den rødhårede heks. "Og bare lige til info, så vil jeg råde dig til at gøre et forsøg, ellers er det måske din mor jeg besøger næste gang." Kommenterede han ufortrødent, han havde opfanget et kort glimt af kvinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 23, 2019 7:05:08 GMT
Faye fnøs da manden kaldte hende en undermåler. Kunne han ikke gøre det bedre? Hun fortrød overhovedet ikke sin handling, og trådte et par skridt væk, som han skubbede hende fra sig. Blikket var skarpt, men al mod og stridighed forsvandt, som en smerte strøm løb igennem hendes krop. Faye skreg og tog sig til hovedet. Hun havde aldrig prøvet at få kastet crusio på sig, og det var værre end hun nogensinde kunne have forstillet sig. Endnu en gang blev hun tvunget i knæ, og fangede kun halvdelen af det manden sagde. Hendes mor. Hvordan kunne han? Endnu en strøm linning fik hende til at skrige endnu mere. Hun forsøgte at løfte hånden, for at få ham til at stoppe, men andet kunne hun ikke. "Stoop" lød der mellem skrigende. Han var virkelig en sadist...
|
|
|
Bryce Keefer
•
Magiker
|
Post by Bryce Keefer on Jun 23, 2019 19:22:11 GMT
At kalde ham sadist var nok ikke meget ved siden af. Som han så hende bukke under for smerten fyldtes han med en dyb indre tilfredsstilelse. Følelsen af magt sneg sig ind på ham igen og gav ham et uhyggeligt skær i de brune øjne som hun nok ikke rigtigt havde overskud til at bemærke. Han vidste at han ikke kunne slå hende ihjel. Så var der ingen til at hoste op med pengene. Samtidig kunne han ikke holde forbandelsen for længe, smerten skulle være så frygtelig intens at de drev folk til vanvid. Derfor holdt han den kun nogle få sekunder, skønt der for hende nok ville føles som langt længere tid. Forbandelsen blev hævet og han samlede hænderne -den ene stadigvæk holde på tryllestaven, bag ryggen og bøjede sig lidt provokerende ned mod hende. "Er det jeg hører dig sige at du finder en måde at betale pengene på?" Spurgte han i en silkeblød tone.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 26, 2019 7:53:29 GMT
Det virkede som uendelighed og Faye havde bare mest af alt lyst til at dø, for at lukke smerten... Gik den ikke snart væk... Så hurtigt den var kommet forsvandt den dog igen, men hendes krop var spændt og tankerne kunne ikke finde plads. Det lykkedes hende dog at nikke til hans spørgsmål. Hvordan det skulle lade sig gøre, vidste hun ikke, men den smerte kunne hun ikke bære mere af. Så hellere flygte... Hvis bare ikke hun stadig havde sin mor at tænke på. "Jeg... skal nok" hvæste hun, og ønskede ham blot langt væk, ud af sin lejlighed, hvor han i forvejen var en ubuden gæst.
|
|
|
Bryce Keefer
•
Magiker
|
Post by Bryce Keefer on Jun 28, 2019 14:41:53 GMT
Bryce lyste op i et bredt smil, som var han et barn der lige havde fået sin vilje efter et hysterisk anfald. ”Herligt!” Udbrød han og rettede sig op. Han greb pistolen på stuebordet og med en munter fløjten, svang han tryllestaven en enkelt gang. En grålig tåge lagde sig i hele rummet for et kort sekund hvorefter den forsvandt lige så hurtig som den var dukket op, ”sådan, det vil ikke kunne svare sig at forsøe at finde spor fra mig i form af fibre, fingreaftryk eller ligende, bare hvis du skulle få den tåbelige ide at involverer folk i vores lille møde.” informerede han, det var en ret genial besværgelse at kunne, en han havde lært i sin tid på specialteamet. Med endnu et veltilfreds smil blev tryllestaven svunget på ny, og han forsvandt med et woosh-lyd som han transfererede sig væk og efterlod den lidende pige på gulvet.
// out
|
|
|