Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:00:19 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Sapphira havde gået et pænt stykke sammen med Andrew, for at nå frem til Solomons lejlighed. Endelig havde de nået opgangen og Sapphira stod foran Solomons hoveddør. Dette stadig iført et par sutsko og Andrew noget for store joggingtøj. Hovedet dunkede og var ørt, som følge af både alkohol og tæsk og ikke mindst, bekymrede hun sig nu også om, hvordan Solo mon ville reagere. Bare tanken, gjorde hende angst. Hvad ville han ikke tænke? I flere sekunder stod hun som lammet, før hun endelig sank en klump, tog sig sammen og bankede på. Hun ventede. Intet svar. Hun åndede dybt ud og bankede atter igen ”Solo?! Solo, vil du ikke nok åbne?” Stemmen var bedende. Ynkelig og nærmest tryglende, som gråden vældede op i hende igen. Hun følte sig presset og angst igen. Til sidst mistede hun dog tålmodigheden, rakte ind under dørmåtten, snuppede nøglen og hun låste sig så selv ind. Dette, før hun bevægede sig ind igennem lejligheden, der var både stor og luksuriøs. Andrew, vinkede hun forsigtigt med ind, som hun kaldte. ”Solo?” På trods af at Sapphiras stemme var ret så rolig, trillede tårerne allerede ned over kinderne på hende igen. hun følte sig ødelagt og hun skammede sig sådan.Tråd til @themadhatterwashere2 og @andrew. Søndag D. 21 November - År 2055. Solomon's lejlighed. Køligt vejr.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:20:30 GMT
Solomon lå og havde gang i en rigtig lækker dame, da det bankede på døren. Han kunne ærligt ikke høre noget i den anden ende af huset. Derfor kunne han ikke andet end at råbe.
"Hey! Fis af med dig, jeg har gang i noget andet lige nu! Kom igen senere!" råbte han gennem huset, og vendte tilbage til damen, som lå ovenpå ham.
Han kyssede hende energisk videre, men måtte råbe en gang til, da der blev banket på igen.
"Hey! Smut med dig!" råbte han igen, og kyssede videre med damen, mens han løb fingrene gennem hendes røde hår.
Pludselig hørte han døren gå. Det kunne kun betyde én ting. Det var Sapphira som var ved hans dør, og nu åbenbart var på vej ind i hans hus. Alligevel reagerede han ikke, for han jagtede sit klimaks lige nu, så andre ting var ikke så vigtige. Sapphira måtte altså lige vente lidt.
"Ja?" råbte han halvkvalt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:42:22 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Så snart Sapphira nåede stuen, var hun så bestemt ikke i tvivl om, hvorfor Solo ikke havde åbnet døren, som en højlydt og tung stønnen, kunne høres halvvejs igennem stuen. Hun bandede lavmælt for sig selv, men bevægede sig så ellers uden tøven ind i soveværelset. Her tog hun fat i Solos overarm og irritabelt tak hun ham med sig ud i stuen, sammen med et tæppe hun i farten havde snuppet fra en stol i soveværelset. Dette rakte hun ham. At hun så lod til at have afbrudt ham, var hun totalt ligeglad med. Dét, ligesom at hun var rimelig ligeglad med at se ham nøgen. Det havde hun sgu set før.....Og hvad fanden. Han var hendes bror. selvom han havde en flot krop, ville hun sgu aldrig nogensinde tænke om ham på DEN måde. MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:45:18 GMT
Andrew stod blot udenfor: "Nå jamen tak for i dag" sagde han roligt som de nåede frem til huset, han ville gerne lige sige et par afsluttende ord til hende igen at hun gik ind: "HEr er mit kort, hvis du har nogen problemer eller der er noget, så ring" sagde han i et let smil. Hun kunne jo ikke så godt sende ham en ugle eftersom han ikke havde nogen, han var meget mere typen der bare gerne ville gøre som andre mugglere og bruge en mobil telefon, den brugte han jo også på arbejdet. Kortet han rakte hende havde hans arbejdstelefon.
"Nej det er fint nok, jeg må hellere hjem" sagde han i et roligt smil og tænkte at hendes bror sikkert var tryg at være ved, Andrew var virkeligt en gentlemand og han var ikke ude på bare at vade ind i folks hjem, han kendte jo slet ikke hendes bror. "Du kan bare ringe hvis der er noget... Jeg skal nok være der" sagde han og smilede i mod hende som han bakkede væk fra trappen selvom hun havde vinket ham ind, han ville ikke overskride nogen grænser, og han listede så roligt afsted.
//Out
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:55:39 GMT
Solomon lå og havde gang i den der dame, da Sapphira pludselig kom ind. Han smed hurtigt en dyne over damen, som hvinede forskrækket, da hun så hans søster, som pludselig var i rummet.
"Sapph!" beklagede han sig irriteret, og trak tæppet om livet, som hun sikkert havde taget inde fra stuen af.
"Vi forsætter en anden gang, Clarissa!" råbte han til damen, som han kunne se var ved at tage tøj på. Hun så ret så utilfreds ud, mens hun gjorde det. Men hvad skulle han gøre, når Sapphira havde fat i øret på ham?
"Helt ærligt Sapph, jeg havde altså gang i nogen derinde!" Alligevel lod han sig trække ind i stuen, og satte sig på en af sofaerne, da hun slap hans arm: "Hvad er der?" brummede han irriteret. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 20:23:06 GMT
Sapphira havde inden hun havde bevæget sig ind til Solomon taget pænt imod Andrews kort. Hun havde lagt det på Solomons stuebord og hun var så ellers vadet afsted efter sin storebror. – Måske lettere uhøfligt, men hendes hoved var andre steder end på små snak og små høflige kommentarer. Nej…Lige nu, ville hun bare have det her overstået og som hun fik placeret Solomon i sofaen, stod hun en tid bare og stirrede på ham, med tårerne rendende ned af kinderne. Det, før hun til sidst tog en hånd op til munden og brød helt sammen i en dyb hulkene og ganske let bøjede sig forover og krympede sig. Som hun stod der foran ham, kom det hele bare væltende igen. – Judas…Hans ulækre hænder på ham…Voldtægten…Hvordan hun havde gjort skade på ham…Og hvordan hun var løbet skrækslagen igennem Londons gader. Nu krympede hun sig så ellers ynkeligt sammen på gulvet foran Solomon, som hun gravede ansigtet i tæppet ved hans skød, lige omkring hans knæ, som hun græd hjerteskærende. ”Jeg….Jeg er blevet voldtaget, Solo…Ju…Judas O’Conall….” MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 20:43:45 GMT
Solomon skævede lidt mod hoveddøren, da den blev lukket, og skulle til at spørge hvem det var der gik, men pludselig var Sapphira nærmest faldet sammen foran ham og tudbrølede. Hun havde en flækket læbe kunne han se, og et hævet øjenbryn.
Tårer trillede ned af kinderne på hende, som hun begravede ansigtet i tæppet, som han havde om livet. Han så lidt forvirret ned på hende, og kunne ikke helt finde ud af hvad han skulle gøre. Han endte dog med at læne sig frem og lægge armene om hende.
Heldigvis blev han reddet af at Sapphira sagde noget. Puuuha!
"Du er blevet hvad?!" nærmest brølede han, og knyttede hænderne hårdt.
Det var ikke fordi han var sur på hende, nej han var sur på den mand, som havde troet, at han ustraffet kunne røre hans søster. Han fnyste som en rasende tyr.
"Ses Solo!" råbte Clarissa, som hun forlod lejligheden. Han gav hende et svagt vink.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 20:59:28 GMT
Sapphira tillod Solo at lægge armene om ham. – Hun havde brug for det. Hun havde brug for ham og hun havde brug for at mærke at han passede på hende. Hovedet dunkede stadig og alt i alt, følte hun sig bare helt nedslået og modløs igen. ”Jeg…Jeg kunne ikke gøre noget, Solo…” Hulkede hun uroligt. Vejrtrækningen var blevet hektisk og hun tørrede næsen lidt med håndryggen, som hun følte at næsen var begyndt at løbe. ”Han…Han sagde at han sponsorerede dig..Han…Han tager sikkert alle sponsorpengene..” Hulkede hun, som hun begravede hovedet dybere ned i tæppet. ”Jeg..Jeg skar ham med et glas…s..skår..han..han sagde han ville slå mig ihjel.”MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 21:40:29 GMT
Solomon så vredt ud i luften, og hans armen om hende var blevet lidt slappe. Han var raseende på Judas O'Conall . Hvordan kunne han finde på det? Hvordan kunne han finde på at pille ved Solomons søster? Men han kunne jo ikke rigtig gøre noget. Han sponsorerede jo Solomon, og hans hold ville miste sponsoratet, hvis han tævede ham. Plus Judas var ikke en ufarlig fyr. Slet, slet ikke. Han var faktisk ret farlig. " Selvfølgelig kunne du ikke det, men det gav ham ikke ret til at... til at-" Han kunne ikke få det over sine læber, så han lagde bare armene tættere om hende, og trak hende op på sit skød. " Han kommer ikke til at slå dig ihjel-" Han aede hende over håret: " Det får han ikke lov til. Så skal han forbi dine storebrødre først." Han spændte musklerne på den ene arm, og smilede ned i hendes hår. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 21:51:55 GMT
Hvor end Saphhira gerne ville holde op med at hulke og græde, kunne hun ikke. Det hele kom ud nu og hun tillod sig for en gangs skyld bare at være lillesøster igen. At lade sig trække op på Solomons skød og så ellers putte sig ind til hans varme bare overkrop, selvom han lugtede blandet af sved og cologne. Her, lod hun så ellers de små perler af tårer lande. Hun skævede lidt til Solomons muskuløse overarm, men få sig selv til at grine, kunne hun ikke. Situationen var ganske enkelt bare skod. I stedet snøftede hun bare for sig selv. ”Det var…Det var så ydmygende…Jeg håber fandeme han er gal over det ar, jeg gav ham tværs over fjæset….Jeg sværger, jeg slår ham ihjel en dag..” Mumlede hun stille. MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2019 14:41:33 GMT
Solomon rystede på hovedet af sin lillesøster. Dræbe ham? Hans lillesøster? Det kunne ikke lade sig gøre. Det troede han virkelig ikke på. Desuden var det farligt at gøre sådan noget, for slet ikke at snakke om at true med det. I det mindste var de indenfor de fire vægge i Solomons hjem og ikke i offentligheden.
"Den tanke må du hellere slå ud af hovedet, Sapph. Det kan du ikke. Han er... han er for magtfuld. Men jeg vil gerne hjælpe dig med at gå rettens vej. Lægge en sag an imod ham," forsøgte han sig med, for at få hende til at køle lidt ned.
Han havde dog stadigvæk armene om hende. Han kendte en advokat, som måske kunne hjælpe. En dame som han havde haft samleje med på et tidspunkt. Hun ville sikkert gerne hjælpe i bytte for en tur eller to i høet. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 22:30:32 GMT
Sapphira skar en utilfreds grimasse ved Solomons ord. Hun skævede lidt væk fra ham, som hun forsøgte at tørre øjnene, der dog alligevel blev ved med at løbe lidt. Et eller andet sted, genere det hende, at han troede det kunne hjælpe det mindste at lægge sag an. På en eller anden måde gjorde det hende næsten gal. Gal, så hun næsten fik lyst til at slå ham. Dog holdt hun det inde og i stedet trak hun sig blot lidt fra hans tag og satte sig lidt bedre op. Dog stadig siddende på hans skød. ”Jeg har ikke nogen beviser….Desuden…Jeg tvivler på at jeg ville kunne få meget ud af det.” Kommenterede hun lettere skuffet. MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 20:22:26 GMT
Solomon kunne godt mærke, at der var et eller andet som Sapphira var utilfreds med, for kort efter trak hun sig lidt væk fra ham, og derefter helt ud af hans greb, selvom hun blev siddende på hans skød.
"Ville det gøre dig gladere, hvis jeg lovede at banke ham?" lo han og forsøgte at lette stemningen lidt, mens han aede hende på ryggen i et forsøg på at berolige hende lidt.
♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2019 20:21:59 GMT
Sapphira så irritabelt på Solo. Hun rynkede utilfredst på næsen og hun lod blikket dale ned til sine hænder, som han aede hende på ryggen. At han sad og grinede fandt hun næsten lidt respektløst. Det var bare langt fra det, som hun havde brug for. ”Det er ikke sjovt, Solo.” Bed hun irritabelt, før hun rakte ud efter sin taske på sofabordet. Op af den fiskede hun den lille flakon, som indeholdt det minde hun havde udtrukket hjemme i Andrews lille lejlighed. Denne holdt hun let op foran Solo. ”Du vil måske gerne se det?” Snerrede hun, som hun kunne mærke følelserne boble i kroppen på hende. Vrede, væmmelse overfor sig selv og afsky overfor Judas. MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 11:09:12 GMT
Solomon frowned, og forsøgte at fange Sapphiras blik, for at undskylde, men det lykkedes ikke rigtig.
"Undskyld, Sapp. Det var ikke for at gøre grin med oplevelsen. Det har ikke været særlig rart, det forstår jeg godt." Han smilede undskyldende.
"Selvfølgelig vil jeg ikke det!" Han spærrede øjnene op i overraskelse og rædsel.
Aldrig om han ville se det, nogensinde. Han lagde i stedet for armene om sin lillesøster igen, og forsøgte at få hende til at falde lidt ned.
"Vil du have en kop the?" sagde han lidt hjælpeløst, og slog ud med hånden, lige så hjælpeløst, i retning af køkkenet.
♡
|
|
|