Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 11:36:45 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Sapphira fnøs. Hun rystede lidt på hovedet af sin storebror, men lagde så den lille flakon fra sig i sofaen, før hun lænede sig op af ham og atter puttede sig ind til hans brystkasse. ”Jeg har allerede fået te. Jeg vil bare gerne sove.” Mumlede hun træt og hun rettede lidt på en af de mørke lokker, som hun gabte. ”Hvis jeg nu beder pænt, vil du så ikke ligge og holde om mig, hvis jeg tager dit gæsteværelse?” Stemmen var bedende. Selvom hun var i Solo’s lejlighed, følte hun sig ikke helt tryg. Hun havde brug for at mærke at han var der. Ligesom, da hun var lille. Som dengang han havde ligget og holdt hende tæt, fordi hun havde haft mareridt og de derfor havde puttet under samme dyne.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 14:05:30 GMT
Solomon nikkede langsomt. Okay, det var ligesom det bedste han kunne tilbyde.
Han havde selvfølgelig også vin et sted, men det var måske ikke verdens bedste idé at drikke sig fuld, for Sapphira kunne godt være ret følsom, hvis hun blev fuld nok. Med følelserne helt udenpå tøjet, og det var de ligesom i forvejen, så det var nok ikke den klogeste idé.
"Selvfølgelig. Alt for dig. Men så må jeg hellere lige få noget tøj på," grinede han, i et forsøg på at løfte stemningen lidt igen - om det lykkedes denne gang var svært at sige. ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2019 19:21:07 GMT
Sometimes the only pay-off for having any faith Is when it's tested again and again everyday I'm still comparing your past to my future It might be your wound but they're my sutures
Sapphira nikkede. Hun sendte Solomon et halvhjertet smil, men hun flyttede sig så lidt, så han kunne komme til at rejse sig. Hun var nok ikke særlig nem at muntre op nu, selvom hun ville ønske at tingene var anderledes end de var. Hun flyttede flakonen med mindet tilbage i tasken, efter at have rejst sig og hun tog den så ellers med ind i gæsteværelset, hvor hun kravlede ind under dynen i gæstesengen. Hun lukkede så ellers øjnene lidt og ventede på at Solo ville komme og lægge sig hos hende. Hun havde kun alt for meget brug for lidt af hans nærvær.
MADE BY VEL OF GS + ADOXOGRAPHY 2.0
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 17:51:45 GMT
Solomon rejste sig op, så snart han fik muligheden, og fortrak til sit soveværelse, for at tage bare et eller andet på, så han ikke skulle beskyldes for incest eller noget equally latterligt, bare fordi han holdt om sin sårede søster. Ikke at han ville ligge og holde om hende iført ingenting, det ville jo være fjollet og lidt klamt. Så han trak i noget nattøj; altså underbukser et par jogging bukser og en t-shirt - og listede ind på gæsteværelset til Sapphira. Uden at sige noget kravlede han under dynen, og lagde en arm om hende. Uanset hvad hun havde brug for lige nu, så var han der, klar til at give hende det. " Prøv at få lidt søvn, Sapph, hvis du kan," hviskede han til hende, og holdt hende ind til sig. // Du kan jo bare lukke tråden her ♡
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2019 9:51:47 GMT
Tråden lukkes.
|
|