Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 13:36:56 GMT
@alexander12 Kl. 16.00
"Som dagens eftersidning, ønsker jeg at i bevæger jeg udendørs og samler alt affald op i finder. Jeg kommer tilbage og godkender klokken 17" sagde professoren som han forlod de unge på græsplænen imellem bygninger. I midten stod Celina og så helt forvirret ud, der var et par Slytherin drenge der havde hældt vand udover hende og hun stod nu som et stort spørgsmålstegn. Hun havde prøvet at forklare professoren at det altså ikke var hendes skyld, men han ville ikke lytte og havde givet hende eftersidning på lige fod med de andre. Celina kiggede sig omkring som hun fik stukket en pose i hånden, aldrig havde hun følt sig så ydmyget som lige nu. Celina var en sjov, frisk og smilende Hufflepuff elev der altid lavede sine lektier og som nød at sidde sammen med sine venner og læse en bog. Celina blandede sig aldrig i hvad drengene lavede. Selvom de til tider rendte rundt og havde deres egen sjove tider, så var Celina ikke en del af dem. Hun havde aldrig lavet ballade, Celina havde ikke engang kysset en dreng, og nu havde hun jo ikke sin storebror Robin til at beskytte hende mere. Men det var fint, hun var gammel nok til at ignorerer Slytherin drengene nu, hun fattede ikke hvorfor drenge nogengange skulle være så onde ved hinanden og pigerne. Celina gik over i mod nogen buske med sin pose i hånden, hun måtte bare få det overstået.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 21:11:08 GMT
Oliver sad ved et træ et stykke væk fra slottet og spise vindruer. Håret sad pjusket, men det var han efterhånden vant til. Han satte det aldrig rigtigt og flere gange om dagen første han en hånd igennem det, så det var ligesom resultatet. Det var rimelig koldt udenfor, men det var nu ikke noget han bekymrede sig om. Han frøs sjældent. Han havde da en jakke på, for han var jo ikke helt dum. Det var dog ikke smart at sidde på den kolde jord, men jorden var heldigvis tom. Han sad og betragtede nogle elever, som havde fået eftersidning. Det var meget underholdende at se, at de skulle samle skrald op. Selv var han ikke ligefrem en mønsterelev og han havde da fået en eftersidning eller fem til trods for, at han var rektors nevø. Det var der dog ikke nogen, der vidste, da han ikke ville have det. Han var teenager. Selvfølgelig var der ikke nogen, der skulle tro, at han ville få særbehandling, fordi han var nevø af ham, der ligesom bestemte på skolen. Det ville slet ikke gå. Han havde kun gået på skolen i et år, da han tidligere gik på Durmstrang. Han boede ved sin moster, men hun døde desværre og nu måtte han bo hos Ethan, som da også var cool nok. Det behøvede andre bare ikke at vide, at han syntes.
Oliver betragtede en pige, som kom gående hen til de buske, som han sad et lille stykke bag. Han smilede kækt til hende. "Det ser sørme hyggeligt ud." Sagde han med et drenget smil og kiggede på skraldeposen i hendes hånd. Han var så glad for, at det ikke var ham, der skulle samle skrald. Igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 9, 2019 12:45:52 GMT
Celina havde aldrig i sit liv fået en eftersidning før og hun havde det ikke specielt godt med det. Nok fordi at det slet ikke var hendes skyld, men hun var ikke lige typen der begyndte at diskuterer med en professor, hun ville så nødig ende ud i mere ballade. Celina var faktisk en smulende og cool pige hvis hun selv skulle sige det, men hun havde nogengange virkeligt svært ved at holde hovedet koldt, og hun blev så nervøs når der var nogen der virkede vrede eller irriterede i hendes nærvær. Hun kiggede ned i den pose hun gik og samlede skrald op i, og hun havde overhovedet ikke lyst til at have øjenkontakt med nogen, nok mest fordi de typer der var til eftersidning, ikke ligefrem var nogen hun kaldte sine venner.
Celina kom med et lille skrig som en stemme pludseligt talte til hende og hun tog sig til brystet: "Puha du gav mig et chok" sagde hun og kom med et lille grin som hun pustede ud igen efter at have trukket vejret så hurtigt ind. "Hvorfor sidder du der?“ spurgte hun nysgerrigt og betragtede ham, hun kunne ikke rigtigt genkende ham, men med 4 kollegier og over 1000 elever så var det heller ikke til at holde styr på alle der gik på skolen: "Det her? Ja ih det er super sjovt" sagde hun og kom med et lille smil: "Man skal jo bruge sin fritid til noget" sagde hun og ville gerne bilde ham ind det ikke havde noget med eftersidningen at gøre. Men hvis han havde siddet der et stykke tid, så havde han nu nok opdaget det allerede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 23:31:04 GMT
Oliver morede sig helt gevaldigt over dem, der var til eftersidning. Især fordi nogle af dem, var fyre som han havde været oppe at toppes med før. Det var ikke guds bedste børn og han brød sig ikke rigtigt om dem. De var ikke bragende uvenner, men de var bare for platte. Nu morede han sig på deres bekostning og indtil videre, vidste de det ikke, da de ikke kunne se ham. Han fandt det også meget morsomt, at pigen havde fået et chok. ”My mistake.” Sagde han med et stort smil. Han havde nu faktisk ikke en ret god grund til at sidde der, men han havde da en grund. ”Altså.. De drenge derovre. De er sådan lidt halvirriterende og jeg nyder at se dem knokle.” Han lagde hænderne om bag nakken og lænede sig godt tilbage. ”Jeg har haft en strid med dem engang og det er dejligt at se, at de nu gør deres for skolen.” Han prøvede at lyde helt formel, men smilet på hans ansigt viste bare, at han virkelig nød det. Han hævede sine øjenbryn af hende. ”Riiight.” Sagde han og lod som om han troede på hende. ”Hvis det dog ikke er heeelt så sjovt, som du prøver at påstå, så kan du jo komme med mig ned til søen? Der er frost på lige nu og jeg havde tænkt mig at gå derud.” Han smilede kækt til hende og rejste sig op. ”Jeg skal nok love at have dig tilbage inden 17, Cinderella.” Han blinkede til hende, som for at sige, at han udmærket var klar over, at hun havde fået eftersidning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 13:51:05 GMT
Celina kom med et lille grin og hun nikkede: "Ja jeg ville nok også nyde det en del mere hvis jeg bare fik lov at se på" sagde hun i et smil. Celina var som oftest god til at få venner, men mange så hende bare som en lille uskyldig pige der lavede sine lektier og læste bøger i sin fritid. Altså det var da heller ikke fuldkommen forkert, men det var jo kun fordi det var det alle hendes andre venner gjorde. Hendes storebror Robin var gået ud af skolen denne sommer, han havde været en Slytherin og havde lavet en del ballade, men Celina havde aldrig helt fundet den slags interessant, det var nok også derfor hun var blevet placeret på Hufflepuff. Hans kommentar fik hende til at stirre på ham et par sekunder og et øjeblik gik hendes hjerte i stå, som hun var tvivl om han flirtede med hende.
Selvom Celina var 16 år, snart 17, så havde hun aldrig så meget som kysset en fyr, og det skræmte hende faktisk lidt at tænke på det, lige på det punkt følte hun sig nok ret genert: "Tror... Tror du ikke hvis jeg får ballade hvis jeg går?" spurgte hun en smule usikkert. "Jeg vil helst ikke stå her de næste tre dage som mere straf" sagde hun næsten opgivende, hold kæft det her var det absolut mest kedelige hun nogensinde havde gjort: "Hvad kollegie går du overhovedet på?" spurgte hun. Hun flyttede lidt på sig i håb om hun kunne se mærket på hans kappe bag busken, han kunne umuligt være en Slytherin eller en Hufflepuff, også var der jo ikke helt så mange muligheder tilbage.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 13:01:48 GMT
Oliver sad med et smørret smil og kiggede over på de andre drenge, som tydeligvis ikke havde lagt mærke til, at han sad der eller, at pigen ikke lavede noget lige nu. "Ja det ville du helt sikkert." Sagde han og grinede. Han vidste godt, at han nok ikke burde nyde det så meget, men han kunne virkelig ikke lade være. For en gang skyld var det ikke ham, der var kommet i fedtefadet. Han var udmærket klar over, at han da helt sikkert ville komme det igen, men det tog han nu ikke så tungt. Det var hans eget valg.
Han kunne ikke helt lade være med at grine af hende. Eller nok mest til hende. Hun var da lidt kær, som hun stod der og var bekymret for, at hun ville få mere ballade. Det ville hun da helt sikkert, men hvis han skulle lokke hende med, så var sandheden nok ikke heeelt den rigtige taktik. "Måske.. Dog er der ikke så meget skrald og du kan altid sige, at du altså så en del skrald herinde, så derfor gik du et stykke væk. Der skal jo helst være pænt over det hele." Sagde han med en lidt dramatisk stemme. "Og hvis du nu skulle blive taget i den lille bitte løgn, så kommer du da ikke til at stå alene." Sagde han med et skuldertræk. Han ville nok ikke helt kunne snoge sig udenom og lærerne vidste godt, at han tit var ude efter problemer, så han fik nok også en straf for at lokke med hende. "Gryffindor." Sagde han og rejste sig op. Han tog hendes skraldesæk, samlede et stykke papir op og lagde i den og rakte så ud efter hendes hånd. "Skal vi?" Sagde han med et glimt i øjet og skævede hen til drengene, som nu var begyndt at vrisse af hinanden og som stadig ikke havde lagt mærke til noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 17:56:44 GMT
Celina smilede let i mod den unge fyr, og nikkede så. ”Så det du siger er at hvis jeg bliver taget, så tager du med til eftersidning i morgen?” spurgte hun, det var lidt irriterende men hans charme virkede faktisk en lille smule og hun endte så med at nikke. ”Fint nok, fint nok jeg giver mig” sagde hun i et grin og kiggede i mod ham. Hun gad faktisk ikke gå her og samle alt det op efter andre, især når hun nu ikke rigtigt havde gjort noget.
”Deusen har jeg faktisk ikke gjort noget..” påpegede hun i en rolig stemme: ”Jeg blev snydt og jeg fik eftersidning fordi to Slytherin drenge drillede mig” påpegede hun i en lettere bestemt stemme. Hun nikkede, og kiggede sig så kort omkring inden hun fulgte efter ham, det var vidst fint nok at hun fik lidt en pause og måske endda også en ny ven. ”Gryffindor? Cool” sagde hun og pegede så på logoet på sin egen kappe: ”Hufflepuff” sagde hun i et smil som hun fulgte efter ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 21:02:48 GMT
Oliver kunne godt lide at lave ballade og han havde ikke noget imod at have andre med. Han var da klar over, at de sikkert begge to ville få eftersidning og han var ikke helt sikker på, at de ville slippe afsted med det her, men han var nu ligeglad. Kunne han lave lidt ballade og lokke en smuk pige med til det, så var han glad. Hvad ville rektor gøre? Smide ham hjem? Han tvivlede. "Jeg siger ikke, at jeg tager med frivilligt, men af en eller anden grund ender jeg der bare altid alligevel." Han trak på skuldrene og smilede stort. Det var bare noget, der skete.
Han lyttede til hende, imens hans gik videre ned mod søen. "Ja det sker også altid for mig. Jeg ender altid i problemer og jeg gør aldrig noget." Sagde han med tydeligvis ironi i stemmen og slog ud med armene. "Jeg driller bare. Jeg tror på dig." Sagde han så og sendte hende et charmerende smil. Hun var faktisk en ret køn pige. Han havde ikke lige lagt mærke til hende før og det ville han da ellers tro, at han ville have. Han kiggede på hendes badge. "Ah ja. Kunne ikke lige se det før." Sagde han og smilede. Det burde han jo nok, men han havde bare været distraheret. Han gik videre ned mod søen og stoppede op, da de var tæt på. Han elskede at være ved søen og der var heldigvis ikke nogen derude nu. Det var også pisse koldt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 11, 2019 15:52:09 GMT
|
Han var sød og også ganske charmerende, og det fik et smil frem på hendes læber: "Du har bare at følge med frivilligt, nu hvor du lokker mig i fordærv!" sagde hun i et grin, hun havde det fint med at komme væk fra alt dette her, men på den anden side var hun bare ikke så god til ikke at gøre som der blev sagt. "Jeg er helt sikker på du ikke er uskyldig, jeg har en sans for sådan nogen ting" sagde hun i et drillende grin og smilede let.
"Hufflepuff er det bedste kollegie hvis du skulle være itvivl, vi er kollegiet med de mest nuttede piger og de sødeste mennesker" sagde hun og smilede i mod ham, hun var stolt af at gå på Hufflepuff. Også selvom hun jo havde en bror der før havde gået på Slytherin og han syntes uden tvivl at det var latterligt at hun var endt på det kollegie, men hun elskede det og hun havde fået de bedste venner på grund af det.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 12, 2019 19:54:44 GMT
Oliver kiggede mod søen. Det var ofte et ret godt sted at være, men han holdt sig væk om sommeren. bevares, det var da dejligt nok at sidde med fødderne i vandet, når det var varmt, men den idé havde alle andre elever jo også. Så han brugte ikke så meget tid der, når det var varmt udenfor. "Okay okay, du fik mig." Sagde han og holdt sine hænder op foran sig, imens han grinede. Han var ikke skolens mest lydige elev og det var til stor gene hos hans onkel, hvilket han nu morede sig lidt over. Selvfølgelig kunne han godt lide Ethan, men det var bare ikke det fedeste at være rektors nevø. Oliver stoppede op og smilede kækt til hende. "Du finder ikke en, der er mere uskyldig end mig." Han blinkede til hende og gik ned til kanten af søen. Han trådte lidt på isen. "Se. Vandet er stift." Han smilede hen til hende og ventede på hende. Han grinede lidt af hendes kommentar om, at Hufflepuff var det bedste kollegium. "Jeg kan give dig ret i det med de mest nuttede piger." Sagde han og smilede endnu engang, imens han gav hendes arm et lille klem. Hun var ret sød og det her var da ikke den dummeste måde at bruge sin eftermiddag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 9:38:38 GMT
|
Celina grinede i mod ham, hun havde aldrig lavet ballade, stukket af fra skole pligter eller noget som helst i den stil. Hun var en Hufflepuff og en pige der altid opførte sig utroligt pænt, men det var nu alligevel en smule spændende. "Du ser super uskyldig ud" sagde hun og grinede i mod ham, det var helt vildt mærkeligt og hun kunne faktisk mærke hun var en smule nervøs, nok fordi at hun virkeligt ikke ville ende med at have ballade med nogen.
"Det har du ret i... Tænker du at du skal ud og skøjte? For jeg ser gerne på imens du falder på rumpen" sagde hun i et grin og pegede u di mod søen, hun ville da ikke have noget i mod at se ham skøjte rundt. Hun kunne mærke et lille rush gå igennem hendes krop som han klemte om hendes arm, mest fordi hun overhovedet ikke havde haft noget med fyre at gøre, så det virkede bare... Mærkeligt og en sjov fornemmelse: "Godt, så er vi da enige om noget" smilede hun, og førte en lok at det røde hår om bag hendes øre, det var fra hendes far hun havde fået det røde hår, for hun var den eneste der havde det. Robin havde været heldig at slippe, hun hadede virkeligt sit røde hår.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 30, 2019 22:10:38 GMT
Oliver elskede ballade og det havde han altid gjort. Det var nok også nemmest at lave ballade, for på den måde glemte han lidt de ting, der var sket i hans liv. Det havde ikke været nemt at skulle bo ved sin tante velvidende om, at hans forældre boede på en anstalt. At de så ikke levede mere var også hårdt for ham, selvom han faktisk ikke rigtigt kendte dem.
Han smilede til Celina og gik ud på søen. Det virkede ret solidt, så det bekymrede ham nu ikke. "Ja det kunne du lide, hva? Jeg synes dog, at du skal komme med mig." Sagde han og tog fat i hendes arm og prøvede at få hende derned. Han ville ikke hive i hende for hårdt, for hun skulle helst ikke falde. Han betragtede hende, som hun førte en lok hår om bag øret. Han havde altså en svaghed for rødhåret piger. Det var der ingen tvivl om. Oliver skøjtede lidt fremad, men det var ikke det nemmeste med sko og ikke skøjter. Han havde altid været god til at stå på skøjter. Isen skulle bare lige skøjtes til og så ville det gå.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 31, 2019 12:27:20 GMT
|
Hun grinede let. "Åh ja, der er da intet mere charmerende end en fyr med dårlig balance" sagde Celina, flirtede hun lidt med ham? Hun var ikke helt sikker, nok mest fordi at hun ikke lige havde så meget erfaring på det område. Selvom hun nød at snakke med folk, så ville hun nu alligevel også påstå at hun var en smule genert af sig, hun var ikke typen der bare sådan hoppede ind i hovedet på folk og snakkede, men når hun først lige kom igang, så syntes hun det var hyggeligt.
"Mig? Er du vild man, jeg brækker et ben" sagde hun og stod blot på kanten, der var en grund til hun heller ikke var nogen vild Quidditch spiller, hun var altid bare en smule klodset, og var der nogen der skulle brække ryggen, så blev det nok hende. "Jeg dør!" grinede hun som hun blev trukket ud på isen, hvis hun faldt igennem eller sådan noget så var der vel en reel chance for det! Alligevel måtte hun da medgive at dette her var en del sjovere end eftersidning.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 11, 2019 20:32:35 GMT
Oliver slog ud med armene og så opgivende ud på den ironiske måde. "Pis..Så er jeg desværre ikke en af de mest charmerende, for jeg har faktisk en ret god balance." Sagde han og rystede på hovedet. Han grinede til hende og prøvede at skøjte lidt rundt. En anden gang måtte han vist tage sine skøjter med. Det her var noget bøvl. "Ser du andre end os to heromkring?" Spurgte han med et grin og fik trukket hende ud på søen. De skulle nok ende med at falde, men mon ikke det nok skulle gå? "Der sker dig ingenting. Jeg skal nok passe på dog. Jeg er faktisk professional skøjter, bare minus det med det professionelle." Sagde han en smule usikkert og trak hende roligt med rundt på søen. Han ville finde det meget morsomt, hvis de faldt i, men isen virkede nu ret solid. "Det er også med at nyde det nu, for lige om lidt skal vi desværre tilbage, så du ikke får endnu mere eftersidning." Sagde han med et smil og var et øjeblik lidt usikker på benene, men han blev dog på benene. Heldigvis.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 13, 2019 11:28:13 GMT
|
Celina havde faktisk ikke haft ret meget med drenge at gøre i sit liv, nok fordi at hun bare var en lidt genert pige der altid bare lidt "var der" uden helt at vide hvordan eller hvad hun egentligt ønskede med livet. Hun vidste knapt nok hvad hun ville efter Hogwarts, men hun havde overvejet måske at lave noget med botanik, hun var så glad for blomster og naturen, at hun ville nyde faktisk at bruge en smule mere tid ude i den. "bære du mig tilbage til skolesygeplejesken når jeg brækker nakken?" spurgte hun i et grin.
Egentligt ville hun gerne, hun kunne bare godt lide at have kontrol på tingene, og lige nu bad han hende jo faktisk om at slippe den lidt og det var hun ikke altid så god til, selvom hun gerne ville give det et forsøg. "Jeg burde slet ikke få eftersidning! Det er de lorte Slytherin drenge der ikke kan opfører sig ordneligt" sagde hun i et suk og greb ud efter hans hånd som hun prøvede at bevæge sig meget ustabilt ud på isen.
| |
♛
|
|
|