Deleted
•
Post by Deleted on Jul 3, 2019 19:07:22 GMT
Oliver elskede at have det sjovt og han gjorde, hvad han kunne for at have det sjovt. Det betød at bryde reglerne lidt, men han var ligeglad. Hans onkel ville da ikke bortvise ham fra skolen. Det ville være helt absurd. "Jeg skal gøre mit bedste." Sagde han så med et grin og skøjtede lidt rundt på de samme steder, for at gøre isen mere glat. Det var trods alt det glatte, der var nemmest at skøjte på. Han vidste, at klokken var ved at være mange og de burde snart tage tilbage, men det var nu lige så hyggeligt.
Han greb hendes hånd og kom til at grine af hendes udbrud. "Nå nå. Så synes jeg, at man blev lidt grov i munden, Cinderella. Der er vel ingen grund til at blive racistisk. Eller hedder det kollecistisk, når det er kollegier?" Han førte en hånd op under hagen og lignede en, der tænkte over det. "Anywho.." Han grinede og førte hende lidt rundt på isen, imens han havde godt fat i hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 3, 2019 19:44:45 GMT
Hun grinede let, hun kunne faktisk mærke hun følte sig en smule genert og ved siden af sig selv. Det var jo ikke fordi at han var andet end venlig, emn hun var bare ret genert af sig når det kom til drenge, hun havde aldrig rigtigt haft noget med drenge at gøre og hun var nok stadig lidt nervøs på det punkt. Selvom Celina egentligt var en åben og positv person, så vidste hun bestemt også godt at hun nogengange havde svært ved at være omkring sig selv, hun var bare ikke så selvsikker som sin storebror, selvom hun ville ønske det. Men sådan var det nok at være en Hufflepuff.
"Nåh.. Men ja... Måske... Gryffindor er et ok kollegie, skal vi ikke bare sige det?" spurgte hun som hun rakte tunge af ham, og kunne mærke en let rødmen i sine kinder som hun gjorde det, hendes hoved matchede sikkert snart hendes røde hår. Hun smilede: "Shit man jeg falder og brækker benet" sagde hun i et grin og greb hårdere fat omkring ham, helt sikker på at hun lige om lidt ville nede på hospitals fløjen: "Jeg får både eftersiding og jeg dør!" grinede hun.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 26, 2019 14:00:26 GMT
Oliver smilede kækt til hende, imens han førte hende hen ad isen. "Ja tak. Det er et godt kollegium." Sagde han og nikkede bestemt. Han var vild med at være Gryffindor og han passede perfekt ind, hvis han selv skulle sige det. Han nød at være ude på isen og det var slet ikke dårligt at have hende med. Det var ikke lige sådan her han havde regnet med, at han skulle bruge dagen, men han brokkede sig nu ikke. "Du brækker ingenting. Jeg skal nok passe på dig." Sagde han og var lige ved at snuble selv, hvilket bare fik ham til at grine endnu mere. Brækkede de noget, ja så kunne det jo fikses igen.
Han smilede stort til hende. "Jamen hvis du dør, så får du ikke eftersidning." Sagde han som om, at det var en god deal, men smilet forblev på hans ansigt. "Vi burde snart gå tilbage, hvis du ikke skal ud og samle skrald endnu engang." Sagde han og kiggede hen mod slottet. De var heldigvis godt skjult ude på søen, men der kunne jo sagtens komme nogen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 28, 2019 18:37:43 GMT
Hun smilede let til ham og rystede så på hovedet: ”Nej nej, det er et okay kollegie... Det er jo klart Hufflepuff der styrer, det er jo også på Hufflepuff alle de søde piger er” sagde hun i et smil og blinkede til ham. Det var ikke fordi at hun som sådan var nogen charmerende pige eller noget i den stil, men derfor kunne hun jo stadig godt finde det ganske interessant at være tæt på drenge, ikke at hun havde nogen erfaring med det - men altså alligevel: ”Ja ja det siger du jo, men jeg ved hvor skrøbelige knogler kan være og jeg har ikke lyst til at ende ved skolesygeplejesken” sagde hun i et lille smil.
”Arh ja se der har ud en god pointe... Så må jeg jo opveje om døden eller eftersidning er bedst” sagde hun og sukkede lidt eftertænksomt som hun stadig forsøgte at holde balancen en smule. ”Nåh, jeg havde ellers forventet at jeg skulle se nogen af dine seje tricks på isen, nu hvor du har blæret dig så meget?” spurgte hun i et smil og prøvede at komme lidt væk fra ham for at betragte ham. Hun ville da gerne se ham lave et trick eller to.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2019 22:21:10 GMT
Oliver trak på skuldrende. "Jeg er allerede gået med til det med pigerne. Resten får du mig ikke med på." Sagde han med et glimt i øjet. Gryffindor var klart det bedste kollegium og hun havde bare at huske på det. "Gryffindor har jo mig.. Og lad os ikke glemme Harry Potter. Jeg suger det bare. Os kan man bare ikke slå." Han løftede armene op i vejret, som for at vise, at han faktisk var ret sej. Han sendte hende et smil. "Jeg har hørt, at sygeplejersken er ren flink." Som om det skulle hjælpe på det, men et eller andet skulle han jo sige. han grinede hen til hende, imens hans skøjtede lidt rundt. "Ja det er faktisk lige før, det er værd at overveje, hva?" Han elskede at være på isen og han burde faktisk have taget sine skøjter med. Han stod et øjeblik og overvejede, hvad hun sagde. "Okay Princess.. Du må se et trick, men kun ét og så er det tilbage." Han løftede en pegefinger. Derefter gik han lidt længere ud og lavede og snurrede en smule rundt om sig selv. Det var ikke helt så yndefuldt uden skøjter, men det gik da. "Tadaaa! Og så er det tilbage." Han skøjtede hen mod hende og lagde en hånd blidt på hendes ryg og førte hende væk fra den frosne sø.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2019 14:32:49 GMT
Celina var ikke helt så god når det kom til det modsatte køn, nok mest fordi at hun syntes det hele var lidt underligt og akavet. Desuden var hun rødhåret, og hun vidste godt at hun ikke var en af de kønneste piger på skolen – det havde Slytherin drengen i hvert fald haft travlt med at fortælle hende igennem de første år på skolen, og som med så meget andet – så var det lidt som om at når man hørte det samme mange gange, så begyndte man stille og roligt selv at tro på det. ”Der er noget der siger mig at det er trouble at kende dig” sagde hun og grinede let, Gryffindor var da ikke det værste kollegie, de havde bare krudt i røven og var oftest meget udadvendte, hvilket Celina ikke altid helt var.
”Okay jeg indrømmer det, du er super blæret” sagde hun en smule ironisk som han legede lidt mere på isen. Som han kom ind i mod hende og lagde en hånd på hendes ryg, kunne hun mærke en lille kuldegysninger gik igennem hende og hun smilede til ham. Hun vidste da godt at hun helt sikkert ikke var hans type, hun var jo sådan en stille og kedelig en – hvor han jo tydeligt var typen med massere af krudt i røven. ”Jeg håber ikke det her er sidste gang du kidnapper mig” endte hun dog med at pointerer i et forsigtigt forsøg.
|
|
|