Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2019 20:46:22 GMT
Han rystede på hovedet: ”Du ender i Azkaban det ved du godt ikke?” sagde han blot, det kunne da godt være hun ikke røg i Azkaban lige med det samme, men hun ville ende der. Mange dødsgardister havde endt der, og selv hvis Nohr virkeligt hadede muggler så ville han aldrig have lyst til at slå nogen ihjel. Han ville ud og rejse, han ville se livet. Han havde ikke tænkt sig at sidde i Azkaban og bare glo ind i en væg de næste 50 år, så vigtige var mugglere nu engang ikke for ham.
”Ja, min far er dragefanger og jeg syntes det er så cool... Han rejser en del, så jeg ser ham ikke så ofte” sagde han i en rolig stemme, han savnede faktisk ganske ofte sin far, men han håbede jo at når han var færdig med Hogwarts, så kunne han rejse rundt sammen med ham: ”min mor er Auror” tilføjede han, det syntes han egentligt også var rimeligt cool, nok mest af alt fordi at hun var ret dygtig. ”Se du ikke din mor?” spurgte han nysgerrigt, han var glad for han kendte begge sine forældre, også selvom de nærmest aldrig havde været sammen imens han havde været født: ”Nåh ja også har jeg en lillebror på Gryffindor” tilføjede han, godt nok kun en halvbror.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 16:19:34 GMT
Morgana rystede bare på hovedet af hans indskud. Nej, det var hun sgu for klog til. Hun ville aldrig ende i Azkaban, hun var for dygtig til at lande der. Hun var for smart og for god til at dække sine spor til.
"Cool," svarede hun, selvom hun godt kunne se på ham, at han lidt savnede, at hans far var lidt mere i hans liv.
"Nej, hun bor i Rusland, og jeg bor her så... nej, jeg har nok i min far og min stedmor," sagde hun med et skuldertræk.
Hun bekymrede sig ærligt ikke ret meget for sin mor. De havde ikke set hinanden siden hun var... 3 år. Desuden havde hun en udemærket stedmor som erstatning.
"Cool nok, selvom jeg ikke forstår hvorfor han ikke er på skolens bedste kollegie." Hun blinkede drilsk til ham og grinede.
"Jeg har også søskende, men kun en papbror, som ikke går i skole mere, og så to halvsøskende på 14 og 12, som går på henholdsvis Slytherin og Hufflepuff."
Hun pustede irriteret ud. Hun fattede ikke hvordan en som Marcus var endt som en Hufflepuff, selvom han virkede til selv at være ok med det. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2019 20:18:54 GMT
Han nikkede blot. Nohr syntes det var dejligt at have noget familie. Han boede jo primært ved sin mor med sin lillebror, men han havde jo også sin far og ingen tvivl om at Nohr var som snydt ud af næsen på sin far. Hans far havde også været en Slytherin. Zachary og ham var jo også kun halvbrødre, og det kunne man nok godt se. Nohr havde arvet sin fars mørke hår, hvor at Zachary var mere blond ligesom deres mor og hans far. ”Han er lidt en anden type, hans far gik også på Gryffindor, min gik på Slytherin” sagde han i et halvt grin, han var dog helt enig med hende om at Slytherin var det bedste kollegie.
”Hufflepuff? Hvordan skete det lige” sagde han i et grin, han syntes virkeligt at Hufflepuff var det største taber kollegie på Hogwarts. Det kunne godt være Gryffindor kunne være nogen idioter, og Ravenclaw var fuld af kloge tabere, men Hufflepuff var simpelthen bare så blødsødne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 14, 2019 20:19:12 GMT
Morgana havde egentlig ikke noget imod at have familie. Det var ikke så dårligt. Ja, hun elskede vel sine halvsøskende, knap så meget sin pap for ham så hun ikke så meget, men de var ikke at samme kaliber som hun selv. Nok havde Malavia noget af hendes ild, men Marcus var simpelthen for blød. Han manglede vision og handlekraft.
Det var nok også derfor han var endt på taber-kollegiet.
"Ja okay, så giver det mening. Han er af lidt en anden type en os. Er han også fuldblods?" spurgte hun interesseret.
Hun var altid glad for at lære andre at kende, også selvom det var gennem andre. Det var måske faktisk den måde hun bedst kunne lide det på.
"Pas. Han er lidt af en taber," sukkede Morgana, og skriblede tænksomt på sit pergament: "Marcus mangler mange ting, men en af dem er vision. Vores stedmor er heller ikke helt tilfreds med ham. Hun synes han mangler noget... fighter-vilje, mindes jeg hun sagde engang." ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 15, 2019 19:17:09 GMT
Han nikkede ved hendes spørgsmål: "Ja han er også fuldblod" sagde han blot, det var han faktisk glad for, for han var nok bange for at han ville ende med at se lidt ned på ham. Zachary var nu cool nok og Nohr var glad for at have en lillebror. Han havde ingen søskende på sin fars side og han måtte da også sige han ikke ligefrem troede at hans far ville få flere børn, han havde aldrig oplevet sin far havde en kæreste, udover da han var helt lille og han stadig var sammen med sin mor.
"Aha... HVad årgang går han på?" spurgte han nysgerrigt, Nohr's lillebror gik jo kun på anden årgang: "Min mor ved allerede nu at han gerne vil være auror, ligesom sin far og anden storebror" sagde han. Okay det var lidt besværligt, men Zachary havde nemlig en bror mere der bare var på hans fars side, det var ikke altid nemt at finde rundt i og Nohr havde opgivet at forklarer det for folk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2019 19:25:21 GMT
"Ahah, ja, ok." Morgana nikkede let, egentlig ikke rigtig interesseret i den løve, som Nohrs bror nu engang var. Hun holdt sig til sine egne; slangerne. De andre interesserede hende ikke overhoved. Medmindre de var lige så blodfanatiske som hun selv var altså.
"Han går kun på anden årgang, så han kan selvfølgelig nå at mande sig op endnu," sagde hun med et lidt håbløst skuldertræk.
Det var sådan set fordi hun ikke rigtig troede på, hvad hun lige havde sagt. Altså... han var en taber, og det mente hele familien. Hendes far var heller ikke tilfreds med ham. Med at hans eneste søn var en kujon, som ikke havde tænkt sig at kæmpe for blodet.
"Auror ligefrem? Ja, det kan man selvfølgelig også være, hvis man ikke tør joine Garden," sagde hun med et puff, og så tilbage i sine lektier igen. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 17, 2019 9:58:09 GMT
Han grinede kort: ”Min bror går også en anden årgang” sagde han blot og forstod ikke helt hvad hun mente med at mande sig op, nok mest fordi at der jo ikke var nogen der skiftede kollegie halvvejs igennem deres tid på Hogwarts, man var jo bare den man var. ”Såh, hvad er dine forældre?” spurgte han nysgerrigt. Hans egen far var Slytherin imens hans mor var Gryffindor, begge passede ham faktisk fint nok, for selvom Slytherin jo uden tvivl var det bedste kollegie, så kunne han godt leve med Gryffindor. Det var jo ikke et totalt taberkollegie ligesom f.eks Hufflepuff var, det var uden tvivl de største tabere der gik der.
Han rystede på hovedet: ”Det er klart dødsgarden som er tabere” sagde han i et grin, tænk at man stadig gik rundt og troede at dødsgarden kunne noget. Der var så mange der beskyttede dem· ”Dødsgarden kommer aldrig nogensinde til magten, de bor bare ude i skoven, og selv lederen er så svag han nu er blevet kidnappet, de er intet værd” sagde han blot.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 15:39:17 GMT
"Så kan det jo være de kender hinanden," sagde Morgana tankefuldt, og tappede sig selv på underlæben med en pegefinger.
"Min far er selvfølgelig Slytherin, og det er min stedmor også. Hvor skulle man ellers være. Min mor gik dog på Durmstrang, og var en Vampire Fang. Ikke noget ringe kollegie, hvis jeg selv skal sige det," sagde hun og skød stolt brystet frem, mens hun fangede hans blik.
Hendes mor var trods alt vokset op i Rusland, og kunne dårligt have gået på Hogwarts. Nej, Durmstrang var bestemt ikke nogen dårlig skole. De lukkede i det mindste ikke mudderblodselever ind, hvilket var en klar fordel. Men nu boede hun nu engang i England, og så måtte hun nøjes med Hogwarts. Ikke at Slytherin var et skidt kollegie, det var bare... de lukkede mudderblods ind...
"Ikke enig med dig, Nohr. Garden er awesome, og de har de rigtige værdier. Aurore er bare sådan nogen vendekåber. De følger hvem end der har magte. De tror ikke på noget," sukkede hun irriteret.
Det var tydeligt, at Nohr ikke anede hvad han snakkede om. det var klart som glas. Hun pustede en enkelt gang på en irriteret måde, og kiggede tilbage i sine lektier.
"Men jeg må være enig med dig angående lederen. De trænger til en ny. En der er stærk og har visioner." Her mente hun selvfølgelig sig selv. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 18, 2019 20:33:46 GMT
Nohr anede nærmest ikke hvad han skulle sige til hende, ja altså han var da også en Slytherin, og selvom han godt kunne lide at drille Gryffindor eleverne lidt, så kunne han da ikke lade være med at føle at hun var noget værre end ham, for selvom han kunne drille dem og syntes de var dumme, så kunne han aldrig drømme om at slå nogen ihjel. ”Durmstrang? Cool... Der ville du sikkert også passe godt ind” sagde han i et lille grin, hun virkede bestemt som typen de godt gad have.
Han rystede på hovedet: ”Jeg syntes bare ikke man skal slå folk ihjel, folk kan jo ikke gøre for hvordan de er født” sagde han. Nohr var en klog dreng som faktisk havde fin sympati for andre mennesker, og selvom han syntes mugglerne skulle skride langt ud af denne her verden. Han ville bare ikke have det godt med selv at slå nogen ihjel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 19:50:27 GMT
Morgana blottede blot tænderne i et grin. Hun var enig med ham. Ikke at hun ville gå noget andet sted end på Slytherin, men Durmstrang var ikke en dårlig skole, og den havde de rigtige værdier. Hun var sikker på, at de også gerne ville have sådan en som hende der.
Til Nohr trak hun dog blot på skuldrene og sagde: "Jeg må indrømme, at jeg foretrækker det bedste kollegie; slytherin."
"Nej, men deres forældre kan. De kan jo bare lade vær med at skabe halvblodspjok. Gifte sig ind i de rigtige familier i stedet for," sukkede hun irriteret, og skævede til Nohr, for så at se ned i sine lektier igen; "Eller det synes du måske ikke?" Udfordrede hun ham med. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 24, 2019 20:31:15 GMT
|
Nohr havde det fint med at lære hende bedre at kende, han havde nogen gode venner på sit kollegie, man han var en social fyr der altid var interesseret i at møde endnu flere, han gik jo trods alt kun på femte årgang, så han havde jo stadig nogen år på Hogwarts han gerne skulle få til at gå. "Det gør jeg da bestemt også, ellers havde jeg jo ikke været her" sagde han i et grin, han syntes de andre kollegier var ok, men der var da helt klart ingen der slog Slytherin, og han vidste at når man gik på det her kollegie, så kom man absolut længst i livet.
"Nej det gør jeg faktisk ikke" sagde han en smule hårdt: "Jeg syntes folk må gøre lige hvad de har lyst til... Ikke at jeg syntes de er bedre end fuldblod, men jeg vil ikke blande mig i hvad de gider bruge tid på" sagde han blot. Han var ikke tvivl om at fuldblods troldmænd kom længst i livet, men det var jo ikke det samme som at han mente at alle andre bare skulle dø og ikke have lov til at være i den magiske verden, der havde han tydeligt lidt mere sympati for folk end hun havde.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 11:43:51 GMT
Morgana nikkede og blottede tænderne i et grin igen. Hun var enig med ham. Og havde han ikke gået på Slytherin, så havde hun nok heller aldrig talt til ham. Han gik trods alt på femte år, så han ville ikke have hendes interesse, andet end hvis han netop gik her på Slytherin.
"Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok. Og hurra for det." Hun lød nærmest sarkastisk, men smilet afslørede hendes munterhed. Hun var virkelig glad for, at han gik her. Han var god at snakke med.
"Så?" sagde hun og løftede et øjenbryn, men sagde så: "Men vi er vel enige om, at de er mindre værd end os, ikke?" ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2019 18:18:46 GMT
|
Nohr grinede let: ”Såh har du fået dig en fancy fuldblods kæreste at holde tingene kørende med?” spurgte han og lænede sig tilbage i stolen med hænderne bag nakken, han var en cool nok fyr, som dog hurtigt kunne være ret så strid når der var andre i nærheden der ikke var fra Slytherin. Det havde han nok fået fra sin far: ”Jo selvfølgelig, fuldblods er de eneste ægte troldmænd” sagde han i en kold stemme, og dte mente han skam, det var ikke det samme som at han ville dræbe nogen.
”Jeg er bare ligeglad med dem” sagde han: ”Spild af tid” påpegede han. Han ville ikke gå og bruge tid på at slå dem ihjel eller noget i den stil, de måtte jo være der. Men han vidste da godt at fuldblod var de eneste rigtige troldmænd der var i den magiske verden, og at de på alle måder var dygtigere end halvblods og mugglerfødte.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 7, 2019 18:06:32 GMT
Morgana grinede af hans ord. En kæreste? Nej, det kunne hun altså ikke prale af. Hun trak dog på skuldrene og kommenterede:
"Nope, jeg har ikke helt fundet damen endnu. Selvom Professor @themadhatterwashere5 er ret lækker," sagde hun afslappet, og skævede til sine lektier igen, hvorefter hun så op på Nohr: "Ikke at jeg er dum nok til at date en Professor altså. Det ville være dumt."
"Har du selv en dame kørende? En som eventuelt er ude efter noget bedre end dig?" drillede hun, men det var tydeligt, at hun var kidding.
Hun var dog enig med ham i, at fuldblod var det eneste rigtige. Det kunne de ikke blive uenige om, selvom hun forsøgte at bekæmpe alle der ikke var, og han var like... ret ligeglad med dem. Det var svagt i Morganas øjne, men hun sagde ingenting til det. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 8, 2019 15:12:58 GMT
|
Nohr var en smule overrasket ved hendes kommentar: "Arh du er sådan en" sagde han og gjorde en lille sjofel bemærkning, det gjorde ham nu ikke noget det måtte man vel selv om, selvom han da måtte give hende ret. "Men ja du har ret, damer er ret flotte" sagde han i et grin: "Du kan da sagtens date en professor, så ender du nok bare med at få gode karakterer" sagde han i et grin, Nohr syntes drenge kunne se søde ud og havde da også kysset med en, men han måtte indrømme kvinder var de skønneste.
"Måske lidt, intet vildt.. Men man kan jo altid flirte lidt rundt omkring, ikke?" sagde han i et smil og blinkede til hende, selvom han godt vidste det nok ikke virkede nu hun ikke var til fyre. Men Nohr mente nu selv han var et godt catch.
| |
♛
|
|
|