Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 12:11:44 GMT
7. Januar 2056, Eftermiddag, SnevejrSlytherins Opholdsstue, HogwartsPåklædning, @nohr Det var mandag, og Morgana var lige kommet fra en time i Forvandling med Professor Pendareva. Hun havde haft en ok time, men var lidt træt af halvblodspjok, mudderblod og blodforræddere. Hun var træt af, at de overhoved blev lukket ind på skolen.
Det var virkelig den eneste ting ved Hogwarts, som hun ikke forstod. Havde det stået til hendes mor, så havde hun gået på Durmstrang, hvor man ikke lukkede den slags pjok ind. Det kunne have været fedt. Men på den anden side, så ville der ikke være nogen hun kunne genere, og det ville være skidt for hendes mere sadistiske side.
Så derfor sad hun nu i Slytherins Opholdsstue, i en blød, sort lænestol og så lidt rundt. Heldigvis lukkede Slytherin-kollegiet ikke mudderblods ind. Det var da altid noget!
Hun glattede skørtet på sin nederdel. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 12:43:45 GMT
Nohr var ret træt ovenpå en lang dag, han havde netop været til Qudditch træning. Han var ikke sikker på om han ville være spiller når han blev voksen eller hvad han ville, men han nød at spille og slappe lidt af. Måske han ville ende som dragefanger ligesom sin far, mulighederne var jo sådanset uendelige. Nohr havde ikke rigtigt noget i mod halvblods og mugglere, han syntes jo naturligvis at Fuldblod var de absolut bedste og der var jo heller ingen tvivl om at de var de bedste troldmænd, men det var jo ikke det samme som at han havde lyst til at slå de andre ihjel. De måtte da gerne være her, men det var da ikke fordi han havde planer om at skulle blive gift med en eller noget i den stil.
Nohr gik i mod Gryffindor's opholdsstue og satte sin kost, det var bare ham og en anden dreng der havde kastet lidt bold, men han havde sin store kappe på. Han smilede let som han smed sig i sofaen i opholdsstuen og sukkede let. "Hva så, Morgana... Sidder du bare og surmuler?" sagde han i en kæk kommentar, hun var en årgang ældre end ham, men han kendte da de fleste mennesker på de forskellige årgange, så stort et kollegie var det jo heller ikke. Men Nohr var nu stolt af at være en Slytherin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 13:52:48 GMT
Morgana sad lidt og surmulede i sin stor. Hun var bredt næsten helt udover den. Sad helt ude på kanten, men var tilbagelænet og armene var bredt udover armlænene. Hun sukkede tungt, og lukkede øjnene. Der gik ikke mange sekunder, før en eller anden begyndte at tale til hende.
Hun sukkede igen, men denne gang knap så tungt, og åbnede øjnene. Da hun gjorde det, fandt hun Nohr Moore, som lignede en der lige havde smidt sig i sofaen. Hendes mundvige rettede sig lidt opad, og hun smilede flirtende, som altid.
"Jeg sidder og udtænker en plan, Nohr, hvis du vil vide det," svarede hun drevent, og nikkede begejstret.
Hun havde taget sin tryllestav frem, og lod den nu løbe gennem sine hænder på en studerende og undersøgende måde. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 13:58:42 GMT
Nohr havde det fint med de andre fra sit kollegie. Han havde ikke rigtigt venner fra de andre kollegier, de virker nedern og desuden var Slytherin jo absolut det eneste rigtige kollegie: "En plan for hvordan du består eliksir eller hvad?" spurgte han i en flabet tone. Han var generelt bare kæphøj og han var glad for at være sammen med andre mennesker, men han var ikke hverken tør eller kedelig, og nogengange kom han da også i ballade for sit sprog. Professorene satte ikke altid pris på hans gode kommentarer, hvilket Nohr ikke kunne forstå, han var da fuldkommen genial hvis han selv skulle sige det?
"Hvad udtænker du?" spurgte han lidt mere nysgerrigt og lænede sig lidt længere tilbage i sofaen som han lod en hånd glide igennem sit krøllede hår. Nohr kunne slet ikke fatte at han gik på femte årgang allerede. tiden gik simpelthen så hurtigt og han følte det var igår han var startet på Hogwarts. "Jeg skal bare slappe af, har fået det sygeste blå mærke på skulderen" sagde han og berørte hendes skulder imens han grinede let, det var ikke altid helt ufarligt at gå til Quidditch træning med de andre drenge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 15:30:47 GMT
Morgana trak på skuldrene. Hun havde egentlig ikke noget imod Nohr, han havde det bare med at sige ting på en måde, som forekom Morgana lidt respektløs, taget i betragtning af, at Morgana var Slytherins ultimative Queen Bee. I hvert fald hvis man spurgte hende selv.
Hun var, som han heller ikke så meget til de andre kollegier, selvom der da var en håndfuld Ravenclaw elever, som var fornuftige nok samt en gruppe groupies fra Hufflepuff, som hun gerne omgav sig med. De respekterede hende, og det var det vigtigste for hende.
"Jeg skal nok bestå eliksir," vrissede hun irriteret.
Hun var ikke synderligt interesseret i faget, men vidste også at hun blev nødt til at tage sig lidt sammen. Hun ville trods alt gerne vide hvordan man bryggede gifte. Det kunne komme til hendes fordel senere.
Nej, hun var meget mere til besværgelser og forsvar mod mørkets kræfter, hvor man rent faktisk svang med sin tryllestav og lærte at forsvare sig og angribe. Det var lidt mere spændende - hvis man spurgte Morgana.
"En plan som skal få udelukket mudderblodselever fra skolen. Den er dog stadigvæk i idéfasen," sukkede hun med et skuldertræk, men skævede til ham, da han nævnte noget med et blåt mærke. Det var jo ikke fordi hun ikke bekymrede sig for andre, hun havde bare dårligt tid.
"Hvad har du dog lavet? Faldet af din kost igen?" gav hun ham igen, for kommentaren om hendes ringe eliksir-karakterer. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 6, 2019 20:48:08 GMT
Nohr var ikke typen der sådan lod sig slå ud, han vidste godt at ikke alle tøser var lige glade, og slet ikke på Slytherin kollegiet., Mange af dem var så selvhøjtidelige og gik bare op i at så godt ud og virke kostbare. Nohr var bare lig sin alder og gik mest af alt op i at drille pigerne lidt og lave ballade med de andre drenge. Han havde da kysset lidt med en pige og gået til 2nd base, men intet vildere end det. Han var stille og rolig når det kom til at få en kæreste og sådan noget, han ville hellere bare nyde sin ungdom med sine drenge venner og nogengange så fik de virkeligt lavet noget lort. Men altså, Nohr tog det ikke så tungt. Han havde været til eftersidning mere end en gang.
"Wow det lyder som store planer, du har måske en idé om du skal være medlem af dødsgarden når du er færdig på Hogwarts?" spurgte Nohr, han havde flere venner der var blodfanatiske, og det var fint nok, Nohr gik bare ikke rigtigt så meget op i det. "Nej jeg blev ramt af en basker... Jeg er ikke altid så hurtig, fuuck det gjorde ondt man!" beklagede han sig og aede sin skulder lidt, han kunne godt lide Quidditch, men nogengange så var det en ret fysisk anstrengende sport. "Jeg hader Eliksir... og botanik.. Lorte fag" tilføjede Nohr.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 16:26:19 GMT
Morgana var sådan som så mange andre unge piger på hendes alder. Hun var optaget af sit udseende, men intet var hun så optaget af, som hun var af blod og blodstatus. Det interesserede hende virkelig, og hun så alle som ikke var fuldblods som mindreværdige. Blodstatus betød virkelig meget for hende.
"Det ved du jo jeg skal, Nohr," drillede hun tilbage, selvom hun var dødsensalvorlig.
Hun havde planer om, at blive medlem af Dødsgarden. Det havde været hendes plan siden hun startede på Hogwarts. Hun havde glædet sig til at lære besværgelser og alt det, så hun kunne blive en værdig del af garden. Hun ville kunne noget og kunne hjælpe til med at gøre verden til et bedre sted, uden mudderblodselever.
"En basker? Haha, flot gået Nohr, du skal nok tage dig lidt sammen, hvis du skal blive på kosten og på holdet," lo hun, og blinkede drilsk til ham.
Hun lænede sig frem mod gulvet, og tog en bog og nogle pergamenter op af tasken. Det var, selvfølgelig, eliksir lektier. Det var ekstra opgaver, som kunne give ekstra credit for nogen som hende, som ikke var så gode til faget. Eller bare ikke gad lægge kræfter i med den første opgave.
"Ja, jeg gider sgu heller ikke rode i jord, hvis jeg skal være helt ærlig," sukkede hun. Botanik var heller ikke et af hendes yndlingsfag. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 18:40:59 GMT
Nohr rystede på hovedet, han kunne som sådan ikke lide dødsgarden, altså de var da bedre end så meget andet, men egentligt så var Nohr nok ret afslappet med sådan noget, selvom han var stolt af at være en Slytherin og bestemt ikke havde lyst til at være en del af nogen af de andre taber kollegier. "Sååh... Virkeligt? Wow..." sagde han og rynkede på panden som han kiggede i mod hende, han var faktisk ikke helt sikker på hvad han skulle sige til det: "Jeg tror bare jeg er rimeligt afslappet på det område" sagde han og trak på skuldrene. Blod betød noget for ham, me det var ikke fordi han havde lyst til at gå ud og slå dem ihjel der havde forkert blod status.
"Jeg bliver totalt på holdet!" sagde han og smilede til hende, hun var nu sød nok selvom hun havde sine holdninger, Nohr vidste jo godt at mange af dem på Slytherin havde en klar idé om hvordan de så tingene, og det hade han jo egentligt også. "Botanik er det værste fag nogensinde... Sammen med Magiens Historie" sagde han i et grin og rystede på hovedet, det var virkeligt to fag han ikke kunne fordrage og han ville ønske at man kunne slippe udenom. "Og mugglerstudier, det er også kedeligt" sagde han i et suk, egentligt var der nok ikke rigtigt noget fag i skolen som han elskede, han syntes det hele virkede rimeligt latterlig tog han ville hellere flyve på en kost eller rende rundt med vennerne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 7, 2019 20:18:26 GMT
Morgana fnøs bare af Nohrs holdning til tingene. Hun kunne godt lide ham, det var slet ikke det, han var bare for blødsøden. Han havde de rigtige værdier, men ville ikke gøre noget ved tingene. Det kunne godt irritere Morgana lidt, for hun ville så gerne gøre noget, men var ikke sikker på hvordan.
"Virkelig, Nohr. Du ved hvor jeg har mine værdier. Hvor du har dine. Jeg er så bare en af dem, som har tænkt sig at gøre noget ved det," lød det nærmest katteagtigt fra hende, som hun matchede med et cheshire-grin.
Hun skævede til sine noter, og så så på Nohr igen med et hvis-du-siger-det blik. Hun troede ikke rigtig på det, hvis han blev ved med at falde af kosten altså.
"Intet slår mugglerstudier i nedernhed," samtykkede hun med et nik, og skævede til sin botanikbog, som hun havde lagt på bordet "Men skal du have hjælp med botanik, så kan jeg hjælpe. Jeg har trods alt gennemført femte år."
Igen blottede hun tænderne i et grin. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 8, 2019 17:24:43 GMT
Nohr trak på skuldrene, han havde ikke tænkt sig at skændes med hende eller noget i den stil, det måtte hun jo egentligt selv om. Han syntes bare dødsgarden var latterlige og totalt afdatede, han orkede ikke at de har noget med noget at gøre. Mugglere var idioter, men det var ikke fordi Nohr havde tænkt sig at slå dem ihjel. "Tror min onkel er ret uenig i dine påstande om mugglere" sagde Nohr i et grin, det var ikke mange der vidste at Nohr's onkel var Minister for Magi, og egentligt var Nohr selv også ret ligeglad med det. Han var bare glad for at hans far var sådan ret cool. Nohr var en chill fyr på de fleste områder: "Men jeg håber da for dig at du bliver medlem så" sagde han blot, det var jo ikke altid helt nemt at komme ind i dødsgarden, Nohr vidste da ihvertfald ikke hvordan man gjorde.
"Art ja det skal jeg huske, jeg damning hader Botanik... Planter er virkeligt ikke mig" sagde han og rystede irriteret på hovedet: "Forvandling, besværgelser og den slags det gider jeg godt" påpegede han. Det var langt sjovere at lære at bruge sin stav, Nohr syntes da også han var okay til det, han var ihvertfald en af de bedre i klassen, men han øvede sig også en del nu hvor han gik med en drøm om at blive dragefanger, så skulle man jo være god med en tryllestav.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 19:20:22 GMT
Morgana rystede blot på hovedet. Hun vidste godt hvem Nohrs onkel var. Eller hun havde i hvert fald et gæt. En han delte efternavn med. Det kunne vel ikke være andre end Mister @alecander . Det var hun ret sikker på. Ikke at hun var særlig interesseret i mugglerelskende politik altså.
"Jeg kommer i hvert fald til at arbejde hårdt, hvis det er det jeg vil," sagde hun med et bestemt nik.
"Enig. Planter og alt det fis skal man jo ikke bruge til noget. Jeg vil hellere lære at forsvare mig og kæmpe!" bekendtgjorde hun med en lidt doven tone, mens hun kiggede sin stil til Forvandling igennem.
Det var altså sjovere at lære besværgelser, og lære hvordan man lammede andre og den slags. Det var noget hun ville få brug for i sin fremtidige karriere; som dødsgardist. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 10, 2019 20:06:17 GMT
Nohr kunne meget godt lide Morgana, selvom han måtte indrømme hun nogengange havde lidt underlige prioteter i livet, men det var ikke noget han skulle blande sig i, folk måtte jo være lige hvem de var. Det eneste Nohr vidste var at han gik efter sine mål, han ville være den absolut bedste dragefanger nogensinde, ligesom han syntes hans far var, selvom det ikke var fordi han officielt havde vundet noget i det, der var nok ikke ligefrem noget mesterskab i at fange drager.
"Det er neden, jeg hader det også... Jeg vil også bare gerne være god til magi... og gerne mørk magi" sagde han og smilede som var det forbudt at sige højt, det var det jo nok egentligt også, men nu var der jo ikke nogen professorer i nærheden der kunne trække point fra hans kollegie eller noget. "Vil du så arbejde med noget? Man kan vel ikke leve af at gå i dødsgarden?" sagde han i en nysgerrig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 19:33:30 GMT
Morgana havde egentlig ikke noget imod Nohr. Han var sgu en fin fyr, men han havde ikke nok handling bag sine ord. Han skulle lære at handle mere på det, hvis han skulle blive en god dødsgardist. Men det ville han selvfølgelig heller ikke være.
"JA! Endelig taler du mit sprog, Nohr!" sagde hun begejstret, men måtte dæmpe sig lidt, fordi de andre elever vendte sig og så på dem.
"Du er sgu awesome," hviskede hun så, med et grin.
"Ja, ehm. Jeg vil gerne være obliviator. Det eller arbejde mig opefter, og forhåbentlig blive noget ved politiken," svarede hun og lagde hovedet let på skrå: "Hvad vil du gerne?"
Det var måske mærkeligt at spørge en så ung elev om sådan noget, men hun var faktisk interesseret i, hvad sådan en fyr kunne få lyst til at lave. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 21:18:02 GMT
Nohr kom med et lille grin: ”Jeg er ked af at sige det Morgana, men jeg tror aldrig helt jeg kommer til at tale dit sprog” sagde han i en charmerende stemme. ”Jeg er ikke nogen muggler morder” sagde han blot, bare fordi at Nohr var en Slytherin og meget målrettet i sit liv, så betød det ikke at han havde lyst til at slå nogen ihjel: ”Selvom Fuldblod er de bedste” sagde han blot, han var stolt af at være fuldblod, og han var da slet ikke sikker på han havde lyst til at udøve magi hvis han havde været en eller anden taber muggler eller noget i den stil.
”Jeg ved det ikke helt” sagde han blot til hendes kommentar om hvad han gerne ville være, det var nogengange svært for der var så uendeligt mange muligheder. ”Men jeg tror gerne jeg vil dragefanger ligesom min far, så jeg kan rejse hele verden” sagde han i et smil og lænede sig længere tilbage i sofaen. ”Hvad laver dine forældre?” spurgte han i en nysgerrig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 12, 2019 20:14:39 GMT
Morgana rystede blot på hovedet af Nohr. Han var da også så kedelig. Eller så fokuseret på alt muligt andet. Suk. Ja, ja, det måtte han jo selv om. Hun lyste do lidt op, da han sagde, at han ikke var nogen mugglermorder.
"Det er jeg da heller ikke? Ikke endnu i hvert fald." Hun smilede katteagtigt, og hviskede den sidste del.
Det var ikke noget der var for alles ører, endnu i hvert fald.
"Dragefanger, huh? Det lyder da ret powerful at least," sagde hun med et skævt grin. Det lød da meget godt, gjorde det ikke? IKke at hun ville have det job, men det lød da bestemt som noget for Nohr, udfra hvad hun kunne vurdere.
"Min far arbejder i ministeriet i mysteriedepartementet, og min mor? Ingen anelse. Hun arbejder et eller andet sted ovre i Rusland, jeg ser hende ikke rigtig. Men min stedmor er Professor ved Det Magiske Universitet," svarede hun sandfærdigt, for hvorfor ikke? Det var ikke en hemmelighed hvad hendes forældre lavede. ♡
|
|
|