Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 14:57:18 GMT
Morgana grinede bredt. Han tog det nu meget pænt. For ja, hun var sådan en. Det lagde hun ikke skjul på, og havde aldrig rigtig gjort det. Hun havde altid været vildt selvsikker, også omkring det.
"Damer er også kønnere, og de lugter bedre." Hun slog for sjov Nohr på skulderen.
Hun kommenterede dog ikke på det med at date en professor. Hun havde sgu ikke tænkt sig at blive smidt ud, selvom det tiltalte hende, at en professor mistede sit job pga. hende. Det talte virkelig til hendes sadistiske side.
"Det kan man bestemt! Men hold dig nu til den rigtige slags, ikke?" sagde hun lidt mere alvorligt. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 16:52:30 GMT
|
Nohr kom med et lille flabet grin: "Siger du at jeg lugter?" spurgte han nysgerrigt og grinede så let i mod hende, Nohr mente da selv at han duftede ganske godt for det meste, piger kunne trods alt bedre lide når en fyr havde styr på sig selv og sin duft. "Den rigtige slags piger? Alle smukke piger er rigtige" sagde han blot.
Det var langt mere vigtigt for ham at se så godt ud lige nu, Nohr ville da måske også gerne prøve at være i et forhold, men for nu havde han mere bare haft det lidt sjovt rundt omkring: "Hvad med dig, har du ikke noget crush udover din professor?" spurgte han nysgerrigt. Han havde ikke så mange pige venner, så det var faktisk ganske hyggeligt at sidde og snakke lidt med hende.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 17:57:24 GMT
Morgana rakte tunge af ham, da han sagde, at han lugtede. Eller rettere sagt, at hun havde sagt, at han lugtede. Det var ikke lige det hun havde ment, men hun var da glad for, at han ikke tog det ilde op.
"Fuldblodspiger, Nohr. Få hovedet ud af din røv altså. Jeg kan da ikke gå og date en halvblods eller gud forbyde det en mugglerfødt!" sagde hun dramatisk, og slog ud med hånden på en lidt irriteret måde.
Fattede han da ikke, at der var den rigtige slags piger, og den forkerte slags piger?
"Det er altså ikke så nemt at finde flotte, lesbiske fuldblodspiger, Nohr. Det må du da kunne se," grinede hun, og glemte for et øjeblik sine lektier. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 20:29:21 GMT
|
Nohr var glad for sit kollegie, og han kunne ikke forestille sig at være på noget som helst andet kollegie end dette her, det var fuldkommen åndsvagt at folk troede de var seje når de gik på Hufflepuff og den slags. "Ja jeg vidste godt hvad du mente, men hvis de har et kønt ansigt, bryster og en god røv, så er jeg rimeligt ligeglad med hvad blod de er ud af" sagde han i et grin, det var jo ikke fordi han skulle gifte sig med alle piger han kyssede med.
"Nej det kunne jeg godt forestille mig, du må lidt ud i verden og kigge" sagde han og smilede til hende. Morgana virkede jo cool nok og han var glad for at tale med hende, selvom han måtte sige hun havde nogen lidt specielle holdninger, men det var jo egentligt bare ganske typisk for Slytherin eleverne.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2019 17:38:47 GMT
Morgana rystede på hovedet af Nohr. Det var tydeligt, at han havde en anden holdning til tingene end hun. Men det var nok også fordi, at hun var ret kræsen. Hun ville aldrig kunne finde på at date hverken halvblodspjok eller mudderblodspiger. Ingen af delene var tiltalende.
Hun kunne godt være venner med halvblodspjok, hvis de havde vist deres værd, men ikke noget med at starte en familie med dem.
"Jeg kan da godt date halvblods eller have samleje med dem, men ikke tale om, at jeg vil bryde en århundrede lang fuldblodstradition ved at krydse blod med andet end fuldblods," sagde hun med næsen lidt i sky.
Måske han synes, at hun var lidt fin på den, men det var nu engang sådan hendes holdning var.
"Ja, jeg regner med at skulle til Frankrig efter skolen og snuse lidt rundt efter den rigtige Viv," lød det stolt fra hende.
Hun følte i hvert fald selv, at hun havde fået den bedste plan i verden. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 21, 2019 19:24:33 GMT
|
Han smilede til hende, han havde ikke tænkt sig at sidde og blive uvenner med hende selvom han syntes hun var irriterende og selvom hun havde en anden holdning end ham. Den største forskel imellem de to var jo nok at Nohr ikke var en morder og heller ikke havde planer om at være det, selvom nogen magikere var bedre end andre, så var der lang derfra også til at dræbe dem. han syntes mere bare de skulle flytte hjem til muggler verdenen.
"Nogen af de dygtige magikere i vores verden er halvblods" sagde han blot og ønskede ikke at kommenterer yderligere på hendes ord. "Det er da spændende, ud og finde en eller anden rig fyr du kan slå dig ned ved?" spurgte han, hun virkede lige som typen.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 13:39:03 GMT
Morgana rystede bare på hovedet af Nohr. Han havde bestemt en anden holdning end hende selv, men det kunne hun sådan set godt leve med. Hun hadede ikke halvblods, hun var bare ikke interesseret i at gifte sig med dem.
"Sikkert nok," sagde hun med en ligegyldig mine, øjnene igen rettet mod pergamentet foran hende.
Hun skriblede derudad. Hun ville bare gerne være færdig med lektierne, så hun kunne komme op og sove, for hun var ret træt. Samtidig ville hun ikke bryde deres samtale, for det var altid spændende at snakke med Nohr.
"Rig tøs, tak," grinede hun med ulveagtigt blottede tænder.
Hun var ikke interesseret i en eller anden rig knark, men samtidig vidste hun også, at hun måtte finde en rig mand at få nogle unger med. Så hun kunne føre slægten videre. Også selvom hun ikke var interesseret i en mand på den måde. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 14:21:40 GMT
|
han grinede let, hun var altås noget helt for sig selv, men på den anden side så var hun da cool nok. Nohr havde det jo uden tvivl bedst med andre Slytherin elever, også selvom han nogengange syntes de havde nogen mærkelige holdninger. Som foreksempel at de syntes det var helt okay at slå folk ihjel, det måtte han jo nok indrømme at han ikke var sådan fuldkommen enig i, han var mere afslappet og syntes bare at mugglere skulle holde sig i sin egen verden. Men han havde ikke planer om at få sig selv smidt i Azkaban.
"Nåh ja, tøs... Whatever" sagde Nohr og rullede med øjnene, for ham betød det ikke så meget. Han vidste ikke engang helt hvad han selv var til endnu, men altså han var jo også ung så han havde nogen år til at finde ud af det i.
| |
♛
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 27, 2019 17:27:43 GMT
Morgana grinede bare af ham.
"Ja, men jeg skal jo også have fundet en fyr, hvis jeg vil føre slægten videre," påpegede hun tænksomt.
Hun havde overvejet åbent forhold mange gange, hvor hun kunne få begge dele i sin seng. Ikke fordi hun var særlig interesseret i manden, men hun ville samtidig også gerne, at hendes børn kendte deres far. Også meget gerne, at de boede sammen med både hende og deres far.
Så måtte der noget damefryns til på sidelinjen. Det kunne hun egentlig godt leve med. Så længe hun kunne få en bid dame i ny og næ. Men åbent forhold var nok det smarteste, for så kunne de alle tre have det sjovt sammen, hvis damen altså var til det. ♡
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 28, 2019 12:16:00 GMT
|
han grinede let og nikkede så, hun var altså helt speciel: "Ja det bliver ikke mig" sagde han i et grin, han skulle dælme ike have børn med sådan en psykopat for hende, men hun måtte da have held og lykke med at blive dræbt af dødsgarden. Aldrig nogensinde om Nohr skulle involverer sig i sådan nogen ting, på nogen punkter var han faktisk ret fornuftig.
"Nåh jeg må hellere komme videre, jeg har en aftale" sagde han blot, de var nogen drenge der skulle mødes og tåge lidt rundt, hvilket var noget af det Nohr elskede mest, bare at være sammen med vennerne. "Tak for snakken Morgana, vi ses nok senere" sagde han som han rejste sig op og sendte hende et kort smil, inden han gik ud af rummet.
//Out
| |
♛
|
|
|