Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 9:31:37 GMT
|
Tyler sukkede let, han var faktisk slet ikke sikker på hvad der var fornuftigt at sige til hende: "Isabella, det er okay jeg skal ikke sidde her og whine, jeg har det jo fint" sagde han i et smil, han havde jo sådanset et godt liv. Han havde et arbejde som han elskede og nu fik han forhåbenligt også et forhold, om ikke andet til hans børn. Det var dog nok også det eneste forhold han rigtigt var interesseret i lige nu.
Han kiggede på hende som hun lagde en arm omkring ham i et halvt kram, og han kunne mærke hans hjerte begyndte at slå let, han kiggede på hende og lod en hånd placerer sig i mod hendes kind, ikke helt sikker på om hun ville ende med at stikke ham en lussing eller sådan noget: "Jeg har bare virkeligt savnet dig" sagde han og lod sin tommelfinger glide ned og let berøre hendes læber, som han kiggede i hendes øjne. Han nikkede dog som hun talte om maden, selvom han nok måtte indrømme han pludseligt slet ikke følte sig sulten: "Jeg tror bare lidt jeg mistede appetitten" sagde han roligt og trak sin hånd til sig. Han havde bestemt ikke planlagt det her møde som et hvor han begyndte at få følelser for hende, men det var svært fordi de jo hele tiden havde været der. Han holde meget af hende og han ville ønske fortiden var gået anderledes end den havde.
| |
♛
|
|
Isabella Collins
•
Magiker
Fødselsdag: 01.01.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Darcel Lavoie
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Florish Og Blotts
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Chefredaktør for MSN & Forfatter
|
Post by Isabella Collins on Mar 13, 2019 18:31:33 GMT
Isabella havde det utroligt underligt indeni lige nu. Hun vidste godt det ikke skulle være hende og Tyler, men hun vidste også godt, at en del af hende altid ville elske ham. Han havde givet hende to fantastiske små skabninger, som hun elskede højere end livet selv og hun ville gå i gennem ild og vand for. Hun bed sig lidt i læben og slog blikket ned, "Jeg vil bare så gerne det bedste for dig, Tyler," sagde hun stille og lod de blå øjne søge tilbage til hans blå, "Jeg er glad for, at du har det fint," tilføjede hun ærligt. Hun ønskede ham intet ondt overhovedet. Hun ville bare ønske, at de om ikke andet, så bare kunne finde en måde at ses på, som forældre sammen til de to seks-årige børn, som delte deres DNA. Hun var langt fra den voldlige type, som hun ville aldrig stikke ham eller nogen andre en lussing. Hun var generelt ikke god til, at sige fra, med mindre det var noget som gik udover Sam og Seb og det vidste hun, det ville gøre, hvis hende og Tyler begyndte på noget som helst. De kunne ikke finde ud af, at være kærester. De ville helt forskellige ting i deres liv. Hun ville hellere have ham i sit liv, som en nær ven og som far til deres børn, end hun ville risikere at smide det hele på gulvet en gang til. Hun mærkede han hånd mod sin kind og lod sin arm hun havde omkring ham, flytte sig fra ham igen og lod sin hånd løbe ned af hans arm til hans hånd der var på hendes kind. Det burde ikke være sådan her. "Jeg har også savnet dig.." sagde hun stille og mærkede hans finger over sine læber. Hvorfor skulle han gøre det så kompliceret? Hendes blik flakkede en smule, som om hun ikke helt vidste hvilket øje hun skulle fokusere ind i. Hun vidste godt, at hun skulle stoppe det før det overhovedet begyndte, for hun ønskede på ingen måder heller, at udnytte ham. Hun drejede derfor hovedet en smule, så hendes mund blev gemt i hans hånd, mens hun rystede en lille smule på hovedet, "Vi kan ikke gøre det her mod dem.." hviskede hun stille ind mod hans hånd og lod de klare blå øjne søge hans igen, før hun bildt kyssede hans håndflade, for så at fjerne hans hånd i et lille suk og bed sig i læben. Hun slap hans hånd og lod ham trække den til sig, før hun nikkede lidt. "Du må ikke hade mig," bad hun og mærkede tårene begynde at samle sig i hendes øjne, som blev blanke. "Jeg.. Er nødt til, at få lavet noget aftensmad til Sam og Seb.. Du er velkommen til, at blive og spise med, men jeg vil ikke tvinge dig," sagde hun blidt, før hun rejste sig fra sofaen, da hun godt vidste, at de ikke skulle blive siddende der ret meget længere, for hun var ikke god til, at sige nej, uanset om hun ville eller ej, og det havde allerede nu været for tæt på. Desuden, tænk, hvis børnene så dem og de ville tro, at deres mor og far ville finde sammen igen, det ville jo heller ikke være okay overfor dem.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 13, 2019 20:19:17 GMT
|
Tyler kunne mærke hvordan hans hjerte slog i mod hans brystkasse, han havde aldrig rigtigt haft følelser for andre end Isabella, så han følte ikke at han nogensinde ville finde andre end hende, også selvom han nok følte han havde ødelagt det, også selvom hun jo også havde været ham utro. Han ville gerne sine børn, det var nok det han havde fået ud af Tibet sådan primært, at hans børn faktisk betød noget for ham og at han ønskede at have et forhold til dem, også selvom det måske ikke havde virket sådan. Men dengang havde Tyler ikke selv vidst hvad han ville, det var først nu det var begyndt at komme til ham Han ville gerne være et bedre menneske.
Tyler sukkede roligt: "Nej det er okay, jeg burde nok komme hjemad" sagde han blot, han kunne mærke hvor ondt hendes afvisning gjorde på ham, men det var jo ikke fordi at han ikke forstod hende. "Jeg håber vi kan ses igen snart, samme med børnene?" spurgte han roligt og rejste sig op og gik hen i mod deres værelse. "Jeg går lige ind og siger farvel til dem inden jeg smutter" sagde han, han kunne jo ikke tillade sig at være sur over hendes afvisning, især ikke efter så mange år - men det gjorde nu lidt ondt alligevel.
| |
♛
|
|
Isabella Collins
•
Magiker
Fødselsdag: 01.01.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Willieslægt
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: I forhold
Med: Darcel Lavoie
Oprindelse: England
Bosat: England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Ravenclaw
Arbejdsplads: Florish Og Blotts
Stilling: Ejer
Fritidsjob: Chefredaktør for MSN & Forfatter
|
Post by Isabella Collins on Mar 13, 2019 22:46:55 GMT
Isabella ønskede og håbede noget så inderligt, at de ville kunne få det til, at fungere som forældre sammen. Hun var så dårlig til, at sige nej og afvise nogen, fordi hun fik dårlig samvittighed, hvilket også havde været årsagen til, at hun havde været utro de gange. Både Tyler, men også de andre hun havde været i et forhold med. Hun var bare nået til et punkt nu, hvor hun ikke kunne se noget godt komme ud af, at prøve igen med Tyler. Ikke fordi hun ikke elskede ham mere, for en del af hende ville altid elske ham, men fordi hun var så bange for, at han ville svigte børnene igen. Hun havde ikke været sammen med nogen siden ham, hun havde ikke engang været på en date eller set nogen andre efter, men når den dag kom, så ville hun også have at det skulle være seriøst, før børnene blev præsenteret, for en eventuel ny mand i hendes liv. Det var dog ikke tanker der var i hendes hoved lige nu. Lige nu var det eneste hun kunne tænke på, den dårlige samvittighed over, at have afvist ham og hun vidste også godt, at hvis han blev mere insisterende, så ville hun ikke være i stand til, at gøre det igen. Hun bed sig i læben og nikkede lidt, "Okay," sagde hun blidt, hun kunne sådan set godt forstå ham. Hun nikkede atter, "Hvad med vi tager i legeland? Søndag måske?" foreslog hun, hun ville jo virkelig gerne have han var en del af deres liv og hendes, for den sags skyld. Hun rettede lidt på sin kjole og lod ham gå ind for, at sige farvel til børnene, mens hun pustede tungt ud. Hun havde så dårlig samvittighed, at den var ved at æde hende op indefra. Det var hjerteskærende. Hun prøvede at lade vær med at lytte med, men det var svært at undgå. Hun gav sig derfor til at bæger deres kaffekopper ud i køkkenet, i stedet for, hvor hun også lige kunne tage et par dybe indåndinger, før hun stillede sig ud i gangen, for at sige ordenligt farvel til ham, dog uden at hundse på ham. Han skulle blot tage sig tid til, at sige farvel til Sam og Seb først.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 14, 2019 14:05:05 GMT
|
Det her var simpelthen så indviklet, og han var slet ikke sikker på hvad han skulle sige til hende. Tyler var aldrig rigtig usikker, men det var han lige nu hvor det kom til Isabella, fordi han så gerne ville hende og for alt i verden ikke ønskede at såre hende igen. "Det lyder hyggeligt, hvad tid?" spurgte han roligt, og havde det egentligt fint med at de skulle ses igen, også selvom han ikke vidste hvad han skulle sige til hende. Han gik ind til børnene og fik sagt farvel til dem. Det var noget helt nyt, nu hvor de var ældre. Egentligt var han bare glad for at de kunne huske ham og virkede til at ville ham.
"Nåh jamen vi ses" sagde han lidt halvhjertet og nikkede i mod hende som en hilsen. Han fik sko og jakke på og forsvandt ud af døren, det var vidst fint han bare lige fik lidt tid for sig selv og måske også bare kunne trække vejret og mærke efter.
//Out
| |
♛
|
|