Deleted
•
Post by Deleted on Feb 5, 2019 19:55:49 GMT
Tricia satte sig på sengen og fulgte Victorias bevægelser i et lille stykke tid “jeg kender kun Lexa fra den gang vi gik i skole,, men vi var aldrig tætte svarede Tricia og så igen på Victoria og de foto albummer hun havde fundet frem, okay sagde Tricia og trak på skuldrene, Tricia stolede ikke på så mange, men måske hun alligevel skulle give Victoria en chance, “ jeg synes de skal lukke hende ud med det samme, hun har ikke gjort det” sagde Tricia i en lidt hård tone og kiggede igen på Victoria, hvis smil alligevel fik Tricia til st slappe lidt af, uden hun viste hvorfor
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
Fødselsdag: 24.05.2036
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Slagtede Lam
Stilling: Bartender
|
Post by Lexa Griffin on Feb 6, 2019 7:10:49 GMT
Victoria nikkede "jeg tænkte at du måske ville lære lidt mere om hende" sagde hun roligt og så på fotoalbummerne. Victoria så på Tricia og lå forsigtigt en hånd på hendes hånd "og det ved du... og vi ved det... og det er det der holder hende oppe lige nu, tro mig Matt er dygtig, han for hende ud, og han skal nok finde ud af hvem der har forsøgt at få givet Lexa skylden" sagde hun stille og så på Tricia med et 'bare rolig' blik, hun så på fotoalbummerne "har du løst til at læge mere om hende" spurgte Victoria og så på Tricia og smilede lidt til hende, det virkede til at Tricia slappede mere af så de nu kunne snakke rigtig sammen. Vicoria ville gerne fortælle Tricia mere om Lexa så hun kunne lære mere om hende, men det var kun hvis Tricia selv ville "hvis du heller bare vil være alene så er det også helt okay" sagde hun roligt, Victoria så roligt på Tricia og ventede roligt på hendes svar.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2019 19:39:20 GMT
Tricia nikkede og lyttede igen til det Victoria sagde, normalt var hun blevet irreteret over folk der snakkede til hende på den måde,men Victoria fik Tricia til st finde ro på en bestemt måde, som Tricia ikke kunne forklare“Jeg vil altid lære mere om hende” svarede Tricia hurtigt og tog det ene fotoalbum ud af hånden på Victoria og åbnede det, “ jeg slå dem ihjel, vressede Tricia og rejste sig så fotoalbummet faldt på gulvet“ Tricia kunne mærke vreden langsomt begynde at boble inde i hende igen og hun tog en dyb vejr trækning “så fortæl mig om hende” sagde Tricia lidt hårdt og kort og kiggede afventende på Victoria, mens hun tig endnu en dyb vejr trækning, får st prøve at bevare roen, oven i var Tricia også træt af, at vente, hun synes ikke hun havde bestil andet det senere stykke tid med alt muligt, •så fortæl” sagde Tricia kort igen og satte sig igen ved siden af Victoria
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 6, 2019 19:58:36 GMT
Victoria så på Tricia "det er lige præcis det du ikke gør" sagde hun roligt. hun tog fotoalbummet op fra gulvet, hun så på Tricia og åbnede albummet på den første side. Det viste nogen billeder af to små piger, der var et ude i en blomster eng "det der er Lexa og det der er Julie, det var den dag de mødte hinanden" sagde hun roligt, der var et ved et bord med fødselsdagsflag og kage "det er Lexas 6 års fødselsdag, det var lige inden hendes mor død" sagde hun roligt og pegede på det næste, som var 8 årig piger der sad på en gynge og smilede "det der er 1 år efter Lexas mor døde" sagde hun roligt og bladrede over på næste side, hvor der var et billed af en goth pige, med sort makeup, sort og pinkt hår og så dyster ud "det der er Lexa, der er hun 15 år, hun var gået psykisk ned efter hendes far begyndte at drikke, så hun begyndte at klæ sig sådan mens hun lukkede sig ind" fortalte Victoria og tog en tår af sin cola. Victoria så på Tricia "Lexa er en utrolig sød og stærk pige, men hun har haft en utrolig hård opvækst, det er derfor hun er så indelukket og ikke viser følelser" sagde Victoria roligt og så på Tricia med et roligt blik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2019 14:09:22 GMT
Tricia sad bare og lyttede til Victoria forklarede om billederne, der var stadig noget ved Victoria, som på mærkeligtvis kunne berolige Tricia, i sær hendes stemme fandt Tricia beroligende, “ okay så det var derfor hun var svær st komme i kontakt med den gang” udbrød Tricia, da Victoria fortalte om da Lexa var 15 år, “ jeg har jo gået på skole med hende, så husker det godt, der var også noget interrassandt ved hende allerede dengang” sagde Tricia roligt og så tilbage på Victoria og tog en stor tår sf sin cola
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 10, 2019 9:31:41 GMT
Victoria nikkede "jeg ved godt du har gået i skole med Lexa siden i var 11 år... men ja det var derfor hun var svær og komme i kontakt med... efter hun gik ud af skole flyttede hun hjem til Julie, men kort efter fik hun et job og flyttede i ejen lejlighed" sagde Victoria og tog en tår af sin cola "Lexa har vært igennem meget, haft de forkerte venner, det forkerte job, hun har ikke haft tid eller løst til at få en kæreste... jeg ved godt du kan li hende og du holder meget af hende, men hun er ikke ligesom så mange andre piger, hun kan være lidt besværlig, så jeg siger kun det her for at passe på jer begge to, pas på du ikke kommer for tæt på for hurtigt, når Lexa er klar til at lukke dig ind, så bliver du lukket ind, men der kan gå lang tid" sagde Victoria roligt og så på Tricia, hun så på klokken "nå... det er ved at være senge tid, så vi kan være friske til retsagen" sagde Victoria roligt og så på Tricia for at se om hun var okay før de skulle noget andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 15:47:49 GMT
“ har Julie og Lexa nogenside været kærester” røg det ud af Tricia, Selvom Tricia havde hørt alt hvad Victoria sagde kunne hun ikke holde ordene tilbage, Tricia tog hurtigt en tår af sin cola og kiggede væk for ikke at komme til st sige mere, som hun måske ville fortryde senere hen
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 10, 2019 21:20:05 GMT
Victoria kunne ikke lade vær med at grine lidt "Julie og Lexa som kærester... nej dog ikke, Lexa er ikke til piger" sagde hun roligt men blev hurtigt i tvivl "eller, hun ved i hvert fald ikke om hun er til piger... Lexa har ikke haft en rigtig kæreste som sådan... men nej hende og Julie har kun vært veninder" sagde hun roligt og drak noget af sin cola, hun så på Tricia "nå, skal vi komme i seng... eller har du brug for at snakke lidt mere" spurgte Victoria roligt og så spørgernde på Tricia.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 10, 2019 21:26:27 GMT
Tricia åndede lettede op ved Victorias ord, men prøvede endnu engang st skjule hvordan hun havde det, ved at drikke endnu en stor tårer sin cola, “lad os bare gå i seng, hvor skal jeg sove spurgte Tricia og kiggede spørgende på Victoria
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 11, 2019 8:36:29 GMT
Victoria nikkede "du skal sove på Julies værelse sammen med de andre, med mindre du heller vil sove på sofaen, det bestemmer du selv" sagde Victoria og rejste sig og tog sin cola "lad os gå ind til de andre" sagde hun roligt og gik ind i stuen, Matt, Julie og Cassie sad med en masse papire og snakkede stadig om sagen. Victoria så på Matt "Skat... sengetid" sagde hun roligt, Matt kiggede op og smilede til Victoria "5 min. skat" sagde han roligt og Victoria nikkede "jeg finder sengetøj" sagde hun roligt og Matt nikkede, Victoria begyndte at finde dyner og puder og sengetøj frem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2019 17:08:07 GMT
“Fint” sagde Tricia kort normalt havde hun nok valgt at lægge sig på sofaen, men lige nu var hun ret ligeglad, det var også okay at skulle sove sammen med de ander, så hun ikke følte sig helt alene, Tricia ville nok heller ikke indrømme helt hvordan hun havde det når det kom til stykket, hvis nogen andre spurgte. Tricia tog sin cola og fulgte efter Victoria ind i stuen og så på de andre og drak resten sf sin cola og gik ud på toilettet og gik tilbage til stuen kort efter og satte sig i sofaen, mens tankerne igen begyndte st køre rundt i hendes hoved
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 15, 2019 11:15:34 GMT
Efter noget tid kom Victoria ind i stuen igen, hun så på Matt, Julie og Cassie som stadig sad og snakkede om sagen "Skat..." sagde hun roligt, Matt så op "ja, du har ret, sengetid" sagde han roligt og pakkede sine papire sammen, Victoria så på julie og Cassie "Jeg har redt op til jer to i Julies seng.... og der er redt op på en luftmadress til Tricia" sagde Victoria roligt og gik ind i soveværelset. Matt så på pigerne "nå tøsser, i seng med os, vi har en lang dag foran os" sagde Matt og rejste sig, han sagde godnat og tog sine papire og gik ind i soveværelset til Victoria.
Julie og Cassie drak deres cola og rejste sig, de så på Tricia "skal du med" sagde Cassie roligt på vej ud af stuen, Julie gik ind på værelset og skiftede til nattøj og lå sig i sengen, der var lagt noget nattøj frem til Cassie og Tricia også hvis de havde løst til at sove i det. Cassiegik også ind på værelset og skiftede til nattøj og lå sig i sengen ved siden af Julie.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2019 12:01:37 GMT
Tricia kiggede op og nikkede og gik ind og hentede sit nattøj og gik ud på badeværelset og skiftede og gjorde sig klar til, at gå i seng, sa hun var færdig gik hun ind og lagde sig på luftmadrassen og under dynen og lukkede øjnene og prøvede at slappe af, Tricia håbede hun kunne flade i søvn men var ikke helt sikker, da tankerne stadig kørte rundt i hendes hoved
|
|
|
Lexa Griffin
•
Magiker
|
Post by Lexa Griffin on Feb 20, 2019 14:42:10 GMT
Cassie havde det lidt mærkelig med at ligge ved siden af Julie, da hun stadig var vild med hende, men hun lod som ingenting. Julie lå sig ind til Cassie, og Cassie lå en arm omkring hende og de falde begge to i søvn.
Næste dag vågnede Cassie og Julie da Victoria kom ind og vækkede dem. Cassie og Julie vågnede stille, mens Victoria prøvede at vække Tricia, der var kun nogen få timer til Matt skulle til retsagen med Lexa, Matt sad i køkkenet og spiste inden han skulle ha sit advokat tøj på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 21, 2019 14:11:53 GMT
Der gik lidt tid og så faldt Tricia ogsåni søvn, hun drømte at Lexa ikke ville komme ud sf fængslet og st det aldrig kunne blive til noget timellem dem, Tricia vågnede med et sæt da Victoria prøvede, at vække hende
|
|
|