Thomas Blake
•
Magiker
Fødselsdag: 02.07.2025
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Avanceret
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Birmingham, England
Bosat: London, England
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Det Magiske Universitet
Stilling: Professor i Forsvar mod Mørkets Kræfter
C-box navn: Dumle
|
Post by Thomas Blake on Jan 10, 2019 23:22:05 GMT
Thomas var glad for sit job og det virkede da også til, at hun synes det var interessant. Hvorfor han havde valgt lige netop det fag, var kun ham selv der vidste det og andre behøvede sådan set ikke at kende den rigtige grund. Det var en personlig ting for ham. Den, der nok var tættest på at få det at vide, var Hamish, men han interesserede sig jo ikke rigtigt alligevel, så det passede meget godt. "Forsvar mod Mørkets Kræfter." Sagde han og han kunne godt selv høre stoltheden over det, men det var nu mest fordi han vidste, at det havde hjulpet ham rigtig meget. Han smilede lidt til hendes svar. Han kunne nu godt forstå, at man bare gerne ville ud og have det lidt sjovt. Dog var han også af den tro, at han skulle ud og yde til samfundet og bidrage med noget. Hvordan hun kunne bidrage, vidste han så ikke noget om, da han ikke vidste, hvad hun havde af talenter, ud og at drikke. Så måske bartender? "Det skal der også være plads til." Sagde han og tog en tår af sin drink. Det kunne jo være, at det bare var midlertidigt og han var der bestemt ikke for at dømme hende på nogen måder. Han smilede endnu engang og drak lidt mere, som hun drak sit shot. "Det er det helt sikkert. Man kan nemt komme til at sidde med en masse dumme tanker, når man sidder og drikker for dig selv." Han trak let på skuldrene og skubbede tankerne fra sig, da han slet ikke ville ind på det nu. "Det er jeg. Det skal jo til nogle gange." Han bestilte en ny omgang shots til dem begge to. De skulle jo ikke sidde der og tørste.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 11, 2019 9:13:22 GMT
Harper kom med et lille smil, okay lidt ironisk at han underviste i forsvar mod mørkeste kræfter: "Det bedste fag" sagde hun blot og smilede, hun kendte ikke så meget til forsvar mod mørkests kræfter, hun kendte nok mega til mørk magi generelt. Harper havde da også været på ministeriets liste over magikere der skulle en tur i Azkaban, men hun havde ikke brugt nogen af de forbudte bevægelser siden hun var gået i dødsgarden igen, hun var bange for at hun ville blive smidt i Azkaban, også kunne hun ikke holde øje med Adrian. Den dag hun havde slået ham bevidstløs havde hun jo også besøget ham på Skt. Mungos selvom hun egentligt ikke burde, heldigvis havde han ikke opdaget det og det havde Christian heller ikke.
Hun smilede ved hans ord, han så godt ud og Harper ville bestemt ikke have noget i mod at ligge ved siden af ham i nat: "Ensom drikkeri kan godt blive... Ensomt ja" sagde hun i en rolig stemme. "Så er det altid lidt sjovere med selskab" sagde hun i en flirtende stemme og blinkede til ham, hun var glad for at hun havde hilst på ham denne aften, hun havd brug for at tænke på noget andet end Christian og de andre idioter der var i hendes liv lige nu. Desuden var der noget samlejeet i hans ret så arrogante attitude: "Bund eller resten i håret?" spurgte hun i et smil i mod de to shots.
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Jan 30, 2019 23:20:32 GMT
Thomas kunne ikke helt tyde om hun mente, at det var det bedste fag eller om hun virkelig ikke mente det. Det var dog sådan set også lige meget om hun kunne lide det eller ej. Det betød rigtig meget for ham og han var glad for at kunne lære fra sig, selvom han mest af alt havde taget jobbet for sin egen skyld. Det gjorde ham bedre. Han overvejede også at tage fri i noget tid og fokusere på at blive endnu bedre til magi, da han slet ikke kunne lade være. Han ville blive så god som overhovedet muligt, da han ikke ville fejle, hvis han en dag stod over for den person der var skyld i, at han veninde forsvandt dengang. Han ville også gerne være med til at fjerne alle dødsgardisterne fra planeten. At han så sad med en af dem nu, vidste han jo så sjovt nok ikke.
Han smilede lidt til hende og nikkede. "Det er forskelligt om jeg ønsker selskab, men jeg har nu ikke noget imod det her til aften." Sagde han og smilede skævt til hende. Hun var faktisk en utrolig smuk kvinde. Der var noget dystert over hende, men det gjorde ham bestemt ikke noget. Det var der jo også over ham. Han grinede lidt. "Jeg kan fornemme, at du er lidt oftere i byen end jeg er, men ja.. Lad os sige det." Sagde han og rakte sit glas mod hende som skål.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 31, 2019 16:48:21 GMT
|
Harper kom i et lille grin, mænd var virkeligt en af de ting der kunne få hende til at tænke på noget andet. Hun var ikke god til at holde styr på sine egne følelser, nok fordi hun jo selv mente hun ikke havde nogen, hvilket hun jo nu var bevist ikke rigtigt passede. På den anden side kunne Harper mærke hvordan hun igen havde lukket ned for sig selv og bare prøvede at glemme alt omkring hende. ”Det er jeg da glad for at høre” sagde hun inden hun blinkede til ham og bed sig let i underlæben, Harper havde da flirtet en gang eller to i sit liv, og hvis hun selv skulle sige det så var hun faktisk også ganske god til det.
”Mig?” sagde Harper i et grin: ”Hvad får dig dog til at tro det? Jeg er meget mere typen der går på café om tirsdagen og går i seng inden 21” drillede hun. Harper vidste skam godt at hun udstrålede at hun kunne være et dårligt selskab, men hvor lå dte sjove også i bare at være sød hele tiden? Hun kunne lige så godt prøve at finde alle de sjove falcetter i livet som hun engang havde nydt så godt: ”Du ligner også typen der lever i cølibat og drikker alkoholfri?” drillede hun og nikkede i mod hans glas, Harper kunne godt lide “rigtige mænd” og han så da bestemt sådan ud.
| |
♛
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Feb 25, 2019 19:57:08 GMT
Thomas synes nu det var meget hyggeligt at sidde her med en smuk kvinde, men han kunne også godt mærke, at han ikke skulle drikke for meget mere. Det var ikke fordi, han ikke kunne holde til det, men han kendte bare sig selv og han ville gerne stoppe i god tid. "My mistake. Jeg må have misforstået din lille opsang omkring at drikke om kap." Sagde han med et grin og slog ud med armene. Hun var nu meget sjov og han havde ikke noget imod at sidde med hende. Dog havde han ikke tænkt sig at fortælle hende noget personligt om sig selv, men det virkede heller ikke til, at det var den slags samtale de var på vej hen imod.
Han grinede af hendes kommentar og nikkede. "You got me. Jeg er faktisk alt for sent ude nu. Det er jo langt over min sengetid." Sagde han og lignede en, der var bekymret for følgerne af dette, men med et smil på læberne. Han betragtede hende. Han overvejede hvordan det ville være at kysse hende og om det måske var der de var på vej hen. Skulle han make a move? Roligt lagde han en hånd på hendes ben og skålede imod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 26, 2019 19:50:10 GMT
|
Harper var bare glad for at være lidt ude og tænke på andre ting, det kunne godt være svært sådan som livet behandlede hende for tiden, men hun gjorde et forsøg på bare at holde fokus og holde sig til de ting hun faktisk ønskede. "Åh ja, det er nok alderen der gør at du så let misforstår, jeg er meget mere til te og mormor hygge!" sagde hun og smilede lusket til ham, han var virkeligt en flot fyr og hun kunne da godt se ham som en del af dødsgarden selvom hun jo ikke engang kendte hans blod. Men når man var i byen og bare skulle have det sjovt, så var det også ligegyldigt.
"Jamen syntes du så ikke at jeg skal følge dig hjem og putte dig?" spurgte Harper i et smil og bed sig let i underlæben, hun kunne bestemt godt sørge for at han nok skulle sove rigtigt godt. harper var jo på ingen måde genert af sig, og på en eller anden måde så kunne nærhed distraherer hende for alle sine følelser, hun kunne glemme dem og bare føle sig en smule kontakt med sin egen krop.
| |
♛
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Mar 25, 2019 20:35:46 GMT
Thomas grinede og nikkede, som om han troede på hende. "Jeg er glad for, at vi er så ens." Da han først havde set hende og hørt hende tale til hele baren, havde han virkelig troet, at hun var møg irriterende, men det var hun faktisk slet ikke. Hun var rigtig flink og hun var spændende. Det kunne han godt lide. Han ville slet ikke have noget imod at tage hende med hjem for en aften og det virkede da til, at hun havde det på samme måde. Hendes kommentar kom faktisk slet ikke bag på ham. Havde han set hende som den direkte type og han kunne godt finde på at sige ja. "Det ville da være rart med en putning." Sagde han og blinkede til hende. Han rykkede sig lidt tættere på hende og placerede sine læber på hendes. Han kunne faktisk slet ikke lade være. Nu havde han kigget på dem i et stykke tid. Hun var en smuk kvinde og det virkede til, at de var på bølgelængde om hvad der skulle ske. Nu ventede han bare på hendes reaktion. Det ville da blive en god nat.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 27, 2019 19:45:57 GMT
|
Harper kunne mærke at hendes lorte liv blev glemt i takt med at hun talte mere med ham, nok fordi at han var lækker og egentligt også lidt en udfordring, og var der noget Harper godt kunne lide - så var det mænd der ikke bare kastede sig over hende. Det var ikke som sådan samleje der var sjovt, det var hele legen op til det, hele dette her game hvor man forsøgte at få den anden på krogen. Som et spil mellem en mus og en kat, og Harper havde bestemt tænkt sig at aftenen skulle ende med at hun kunne se lidt nærmere på denne her fyr.
"Fuldkommen ens" sagde hun ironisk. Harper var faktisk i godt humør denne aften, hvilket var en smule sjældent for hende. men det var som om at jo længere væk dødsgardisterne var fra hende, jo bedre humør kunne hun være i. Hun blev overrasket som han lænede sig frem for at kysse hende og det gav et lille sug i hende, på den helt rigtige måde. Hun gengældte det roligt: "Jamen så må du jo hellere vise mig hvor du bor" sagde hun og smilede ganske forsigtigt til ham.
| |
♛
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Mar 30, 2019 21:06:13 GMT
Thomas var ikke helt sig selv denne aften, men alligevel så var han. Han var lidt to forskellige mænd på én gang. Nogle gange tog han i byen og gav den gas, men det var ikke tit og var der en smuk kvinde, så kunne hun godt komme med hjem og andre gange, så havde han ikke lyst til at tale med nogen. Så ville han bare sidde for sig selv og drikke en øl. Denne aften var han sit andet jeg. Den type, som han normalt lagde fra sig. Det var dog den Thomas han havde valgt at være og det vat den Thomas, der havde kysset en fremmede kvinde. "Hvad siger du til, at vi tager en enkelt drink mere og så viser jeg dig mit ydmyge hjem? Som selvfølgelig er fyldt med tallerkner med katte og strikkeudstyr." Han sendte hende et stort smil og gav hendes hånd et klem. Selvom han da rigtig gerne ville se, hvad der gemte sig under det tøj, hun havde på, så nød han faktisk også at tale med hende. Hun var anderledes, men på den gode måde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 1, 2019 18:25:40 GMT
|
Harper var blevet så kold indeni det sidste halve år, og det passede hende fint. De første måneder havde hun nemlig bare brugt på at skjule hvor meget hun i virkeligheden græd. Harper mente jo selv at hun aldrig havde haft nogen følelser, men hun kunne jo godt fornemme at hun var blevet modbevist efter at have mødt Adrian. Denne aften var han dog skudt i baggrunden og hun tænkte bare på at have det lidt sjovt. thomas så godt ud: "Naturligvis... Jeg går også ud fra du har syet det tøj du selv har på" påpegede hun.
Harper kunne sagstens være sjov, åben og smilede, der var bare ofte en masse mørke skygger i hende der kom i vejen for det. Heldigvis kunne lidt alkohol hurtigt vise hende på vej, og en kæk fyr som Thomas med et glimt i øjet, kunne så bidrage med resten. "Lad os da komme afsted" sagde hun og nikkede i mod udgangen, hun var ikke just den mest tålmodige type, og slet ikke når han først havde gjort antegn til en smule "alene tid". Det passede hende fint.
| |
♛
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Apr 13, 2019 20:25:48 GMT
Thomas nød virkelig hendes selskab. Normalt når han skulle have en kvinde med hjem, så var der ikke meget snak fra nogen af dem. Det var bare hurtigt ind og ud, som man siger og så var det det. Her havde han faktisk haft en form for samtale med hende og han havde hygget sig. Hun var smuk og intelligent og så var hun da lidt spøjs på den gode måde. "Jeg er så glad for, at du har lagt mærke til. Jeg har nemlig selv syet det." Sagde han med overdrevet begejstring. Han tog en sidste slurk af sin drink og smilede til hende. Nu ville han faktisk gerne se, hvad der gemte sig under hendes lette påklædning og det virkede også til, at hun var ved at blive utålmodig.
Han rejste sig op og førte blidt en hånd op ad hendes lår, hvorefter han tog hendes hånd og trak hende med hen til døren. Han havde lagt et par mønter på baren. Lidt drikkepenge var velfortjent. Han trak hende med sig ud på gaden, hvor han smilede til hende. "Jamen så lad os da finde hjem til mig." Sagde han kækt og sendte hende et drenget smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 23, 2019 19:48:50 GMT
|
Hun grinede, han var sjov og det var faktisk ganske befriende at være i nærheden af. Harper kunne slet ikke huske hvornår hun sidst havde grinet på den måde, for hele hendes liv handlede lige nu kun om at overleve. Det var måske mærkeligt at hun ikke bare havde taget livet af sig selv hvis hun faktisk gik og havde det så dårligt, men hun måtte jo nok indrømme at det var fordi der var et lille håb indeni hende der stadig håbede på at hun kom til at se sine børn igen. Adrian var en anden ting. Hun vidste godt han nok aldrig ville tilgive hende.
Hun nikkede og fulgte efter ham: ”langt?” spurgte hun, bare så hun kunne forberede sig lidt. Harper var ikke altid den mest tålmodige type: ”Det her er måske din typiske aften i byen?” spurgte hun skævt. Det var da fint hvis han var en der tog tøser med hjem, hun var ligeglad. Så længe hun også fik lov til at have det lidt sjovt. Desuden var det rart fordi hun så ikke behøvede sove i nærheden af Christian, som alligevel bare gav hende kvalme at være i rum med.
| |
♛
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Jun 7, 2019 21:04:03 GMT
Thomas smilede til Harper, som de fandt ud på gaden. Nu skulle de have det rigtig sjovt, det var han sikker på. Han fik lov til at tænke på noget andet end sin damned up familie og hun kunne tænke på noget andet, end det hun tydeligvis rendte rundt med. Han vidste ikke, hvad det var, men det var også lige meget. De var der ikke for at blive perlevenner, der skulle dele alt, imens de drak lyserøde drinks og kiggede på billeder af boybands. Forhåbentligt ikke. Han gruede ved tanken, men trak så på smilebåndet, da hun spurgte om der var langt. “Niks. Jeg bor ret tæt på.” Sagde han og tog hendes hånd og kyssede den. Det var dog lidt uvant, men han var i godt humør. For første gang i lang tid. Han kiggede hen på hende, da han gik mod sin lejlighed, som lå et par gader væk. “Det er det faktisk ikke. Det er ikke fordi det er nyt for mig, men jeg gør ikke det her ret tit.” Sagde han ærligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2019 20:38:27 GMT
|
Han virkede bare meget elegant, hvilket hun bestemt måtte sige fra ret uvant for hende, hun var mere vant til mænd der kalde hende en kælling og slog hende, inden de tog hende med hjem. Harper havde ikke så mange standarder mere, efter hun var kommet tilbage i dødsgarden glemte hun nok ofte at huske sig selv i alt dette her, hun havde mere travlt med at tænke på alle de ting hun flygtede fra. Hvis hun bare kunne glemme verden lidt, så ville det passe hende fint.
”Virkeligt? en flot fyr som dig? Er det fordi du har en mini pik eller hvad?” spurgte hun i et grin, nu var det jo ikke ligefrem fordi at harper var en pæn pige eller noget i den stil, dog havde hun det fint med der ikke var ret langt hjem til ham lige nu. Faktisk ville hun næsten hellere sove ved alle andre mænd i hele verden, end hun ville sove hjemme ved Christian. Han var en helt forfærdelig type., slesk, klam og upassende. Det kunne godt være Harper selv kunne være rapkæftet, men Christian var et level helt for sig selv.
| |
♛
|
|
|
Thomas Blake
•
Magiker
|
Post by Thomas Blake on Jun 15, 2019 22:40:05 GMT
Thomas kom til at grine, da hun spurgte ind til hans stolte lille mand. "Det finder du jo ud af." Sagde han og blinkede til hende. Den var ikke lille, men det ville da ikke være sjovt at fortælle hende om den. Det var jo noget, som hun skulle se for sig selv. "Men nej. Jeg tager normalt bare ikke piger med hjem. Der er bare mange ting, der trykker, så det er ikke altid, jeg er i humør til det." Han trak på skuldrende og prøvede at holde tankerne væk, da de nærmede sig igen. De skulle ikke ødelægge denne aften nu. De havde det sjovt og de skulle have det endnu sjovere nu. Dog havde han en trang til at snakke, hvilket faktisk aldrig var tilfældet. Da slet ikke, når han slæbte en pige med hjem. Det var jo ikke det, der var meningen.
Han vidste godt selv, at han var en flot fyr, men det sagde ham bare ikke noget at slæbe den ene pige efter den anden med hjem. Han ønskede da at finde en pige en dag, men lige nu var han lidt ligeglad. samleje var dejligt, men derfor behøvede han ikke at springe på alle, der kiggede på ham.
|
|
|