Deleted
•
Post by Deleted on Jan 1, 2018 21:47:01 GMT
Kl. 11.00 Shawn's hus
Shawn var altid rimeligt excited når der kom nye folk forbi hans hus. Han var faktisk lidt genert af sig, modsat var mange folk troede efter at have set ham på Youtube eller læst hans mange klummer og artikler som han skrev for ordkløveren i den magiske verden. Shawn sad hjemme og havde cowboy bukser på og en løs t-shirt, som selvfølgelig var hans eget merch, ikke fordi han var arrogant omkring det, men fordi han virkeligt var opmærksom på hvor meget det betød at man gjorde reklame for sig selv.
Idag skulle han mødes med Tana, han havde set nogen af hendes Youtube videoer og syntes hun var mega sjov. Han inviterede ofte nye Youtubere over til at hænge lidt ud og til en snak om hvordan han kunne hjælpe dem. Der var mange søde mennesker der havde hjulpet Shawn dengang han var blevet kendt, så han ville gerne gengælde tjenesten lidt. Et smil kom på hans læber, som han stod i køkkenet og kiggede ud i haven, her kunne han altid stå og holde øje med folk. Han boede i hjertet af London i et lille hus i et villa kvarter, han elskede det. Der var ikke langt til noget og få gader væk kunne man komme direkte til Diagonalstrædet.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
Fødselsdag: 24.12.2034
Blodstatus: Muggler
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Britisk
Bosat: London, England
Skole: Anden skole
Stilling: YouTuber
|
Post by Tara Williams on Jan 7, 2018 9:52:28 GMT
Tana var temmelig nervøs, men på en fed måde. Hu var slet ikke i tvivl om at det var det her hun ville, hvor andre måske godt kunne have second thoughts og have lyst til at løbe den anden vej. Tana havde altid været meget målrettet og hun havde været et stor fan af Shawn siden han startede sin karriere. Hun ville nu ikke kalde sig selv en "superfan" eller noget, men hun så altid når han uploadede nye ting og læste alle hans artikler, begge dele blev ofte set/læst mere end en gang. Der var bare noget fascinerende over ham og han så da også ret cute ud, så da han havde skrevet og spurgt hende om hun var interesseret i at mødes havde hun været helt oppe og ringe. Selvfølgelig var det på professionelt basis, hvis man kunne kalde det det, han ville gerne hjælpe hende med at komme lidt frem, men alene det at vide at han havde set nogle af hendes videoer havde fået hende til at fangirle i flere dage til stor irritation til husets øvrige beboer - hun boede sammen med nogle veninder i et hus den ene havde fået foræret af sine rige forældre og nu brugte pigerne det som en form for kollektiv hvor de delte køkken og bad - heldigvis var Tana en af de heldige der havde badeværelse på sit eget værelse samt en stor balcon med udsigt over den smukke baghave. Hun betale så også lidt mere til huslejen end de andre, men det var helt fint for hende. Ikke at hun havde mange penge, det havde hun langt fra, men hun kunne da få det til at løbe rundt. Hun stoppede op foran havelågen til Shawns hus og checkede lige adressen en ekstra gang for at være sikker inden hun gik ind. Sommerfuglene i maven gik amok som hun bevægede sig op mod hoveddøren, hun havde ikke engang overvejet noget før hun bare havde sagt ja til at møde ham. Hun var så spændt og fokuseret på hoveddøren at hun slet ikke så ham i køkkenvinduet. Da hun stod foran døren tog hun en sidste dyb indånding og bankede så på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 13, 2018 17:33:45 GMT
Shawn var altid glad for at møde nye mennesker som han kunne bruge enten på hans kanal eller i hans klumme. Shawn havde siddet foran computeren det meste af dagne og redigeret en video der skulle op den næste dag, han forsøgte altid at være et skridt foran. Shawn havde denne dag et par lyse cowboy bukser på og en t-shirt på som var en del af hans egen tøjkollektion som han havde lavet til sine mange fans. På den stod der "No magic, no cry" som var lidt en joke han kørte både på muggler og magiker siden. Shawn fik øje på Tana ud igennem vinduet, og rejste sig op fra sin computer for at gå ud og åbne døren for hende.
"Hey!" sagde han begejstret som han fik øje på hende: "Hvor er det bare nice at møde dig" sagde han varmt og gik hen i mod hende for at give hende et kram. Generelt var Shawn en meget åben person der næsten altid var begejstret for at møde folk, især hvis de havde samme interesser som ham: "Jeg er glad for du havde lyst til at komme forbi" sagde han, han var trods alt ret ydmyg og havde ikke lyst til at virke som en eller anden snob.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Jan 18, 2018 8:21:54 GMT
Hun mærkede hvordan hjertet slog hurtigere og hurtigere til da hun hørte fodtrin på den anden side. Hun bed kort i en af sine negle – en dårlig vane hun havde tillagt sig når hun blev nervøs. Hun slap dog den sortmalede negl som døren gik op og hun smilede til manden på den anden side af dørtrinet. Hendes smil blev bredt og lyste hendes brune øjne op hvilket gav hende en naturlig varm glød. ”I lige måde!” Sagde hun hurtigt og gengældte lettet krammet. Hun var selv lidt af en ”krammer” men havde lidt frygtet at det ville blive akavet når de skulle mødes første gang, for hvad gjorde man egentlig første gang man mødte folk, det var jo virkelig forskelligt, det kunne måske være en sjov ting at tage op i en video. Med det samme stoppede hun sig selv for at lade tankerne vandre, hun skulle jo helst være nærværende, men det var bare sådan at når hun fik en ide, kriblede det helt i fingrene på hende for at få lov til at komme ud med den. ”Er du gal, det ville jeg da ikke misse for noget!” Sagde hun og lo så lidt over hvor fangirl-agtigt det lød. ”Jeg har virkelig fulgt dig længe så det var pææænt stort for mig da du skrev.” Indrømmede hun så førte en mørk lok om bag øret. ”Men bare rolig, jeg er ikke en eller anden crazy stalker...” sagde hun så i et grin imens hun hævede og sænkede de slanke bryn dramatisk. Hun besad bestemt visse stalker egenskaber, men hun var trods alt ikke creepy omkring det skønt hun nok vidste mere om ham end de fleste, men nu var det jo ikke fordi hun havde tænkt sig at bosætte sig på hans loft uden han vidste det eller noget. ”Hvor er det bare et fedt hus,” hun gjorde en gestus mod haven og smilede så tilbage til ham før hun tilføjede, ”eller, altså det ser godt ud udefra.” Hun lo igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 6, 2018 21:48:01 GMT
Shawn var glad for at hun kom på besøg, han var glad for at møde nye mennesker, selvom han faktisk godt kunne virke ret lukket når han gik alene ude i offentligheden. Han var ret sikker på nogen mente han var arrogant, men i virkeligheden så var han bare en smule genert og ikke altid så god til at udtrykke sine følelser. Shawn smilede, han var en ganske sjov og positiv person i det daglige, når han ikke lige faldt ned i et mørkt hul: "Er du sikker? Så jeg dig ikke ude foran mit vindue igår aftes?" jokede han. Shawn holde det meget privat hvor han boede, netop fordi han havde haft creepy stalkers da han boede inde midt i byen.
"Tak! Jeg er også ret glad for det" sagde han og lukkede inde ind: "Bor du langt væk herfra?" spurgte han i en rolig stemme og kiggede let rundt i huset som hun kom ind, han boede her ret så alene selvom stedet måske var stort. Han havde boet med en kæreste, faktisk som de fleste også kendte til, men det havde ikke holdt. Shawn vidste godt at han ikke var helt så nem at være omkring når han først faldt ned i mørket.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Feb 16, 2018 14:29:43 GMT
Hun sendte ham et lusket smil da det lod til at han var med på joken, ”nåh det, jo det var mig, jeg har camperet ude i din have den sidste uges tid for at være sikker på jeg ikke kom for sent.” Hun slog let ud med hånden som for at sige at det ikke var noget særligt inden hun atter brød ud i latter. Tara havde altid været en meget åben person og i mange tilfælde ret naiv, men sådan var det vel at være youtuber, man blev nødt til at give noget af sig selv i sit arbejde ellers ville det aldrig blive rigtig godt. De smilende øjne løb hurtigt rundt over de ting hun kunne se fra sin plads i entreen. Huset virkede enormt. Nu var det hus hun boede i bestemt heller ikke småt, men de var jo så til gengældt også en del til at deles om det. ”Nej det er ikke så galt,” sagde hun varmt og mødte atter hans blik. Nu var hun jo magiker, men hun var ikke helt sikker på at transfererer så hun havde taget det offentlige som mugglerne gjorde det og det havde vel rundt regnet taget hende lidt under en time med ventetid på bussen. Tara var vandt til at leve som muggler, Rebecca som ejede huset hun boede i var muggler så hun turde ganske simpelt ikke bruge magi derhjemme hvilket faktisk passede hende fint eftersom hun aldrig havde været super stærk i besværgelser og den slags. ”Jeg tror det tog en times tid,” endte hun med at uddybe for ikke at lyde som om hun lukkede af. ”Iiih det her er altså så fedt! Du må undskylde hvis jeg fangirler lidt, men wow det er virkelig dig,” hun lo af sin egen iver og kinderne blussede en smule inden hun tog en dyb indånding, ”okay, jeg falder ned lige om lidt, det er bare virkelig vildt det her.” Indrømmede hun en smule flovt og rystede på hovedet over sig selv.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 16, 2018 20:29:28 GMT
Shawn var glad for at hun var kommet, og han var da bestemt sikker på at det ville blive rigtigt hyggeligt. Han satte altid pris på godt selskab og nu hvor hans blog og hans videoer var stortset alt han levede for, så kunne han lige så godt bruge alt sin energi der, også på de dårlige dage. "Arh... Ikke så mærkeligt at jeg hører underlige lyde derude fra om natten" sagde han i et afslappet grin, hun var sjov, og det var helt sikkert en ting som Shawn satte pris på ved nye mennesker, der var da ikke noget mere kedeligt end bare gå og være tung og alvorlig.
"Vil du gerne.. mærke?" spurgte han i et grin og rørte selv ved sit ansigt, so ville han lige tjekke at han var ledig: "Hvor er du sød, tak" sagde han dog også, han var glad for at hun shyntes det var fede ting som han lavede. "Det er pænt af dig... Men du er også dygtig, bare vent du er snart helt chill også render folk efter dig på gaden... på en ikke... creppy måde" sagde han og smilede til hende, hun skulle nok blive populær, han ville ihvertfald godt hjælpe hende så godt han kunne.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Mar 9, 2018 15:37:30 GMT
Hun smilede stort til ham, ”Nej det har nok været min daglige aftenrutine med at byde solen godnat og månen godmorgen, meget spirituelt,” Hun blinkede. Ikke for at flirte, men for at understrege at hun stadigvæk jokede. Selvfølgelig troede hun på spøgelser og dens slags, hun vidste jo at de eksisterede – det var det gode ved at være magiker, selv en sølle en af slagsen – man fik ligesom et syn bag kulissen hvor ”normale mennesker” troede at det hele bare var fantasi og skrækhistorier vidste hun bedre skønt hun aldrig ville kunne fortælle folk om det, hun skulle bestemt ikke nyde noget af at have ministeriet på nakken. Med de honningbrune øjne betragtede hun ham kort. Han var faktisk en virkelig flot mand. Flottere i virkeligheden end på kamera og selvom det ikke var derfor hun var her kunne man jo godt tage nydelse i de små ting livet gav en som nu at nyde synet af ham. Et nyt grin løb over hendes læber og hun strakte en pegefinger med mørkeblå malede negle frem mod ham for at prikke ham let på brystet, ”så livagtig!” Kommenterede hun i et grin og lod så hånden falde. Hun tog jakken af da det trods det kølige vejr udenfor var ved at være varmt at stå med den på. Hun var iført et par sorte jeans og en stort stropbluse med en rødternet skovmandsskjorte udover for at bryde alt sortheden. Hun var typen der valgte støvler over stilletter og skønt hendes meget feminine træk var hun nok lidt mere end ”drengepige”. ”Tusind tak,” sagde hun til hans rosende ord. Hun var virkelig glad for at han synes godt om de ting hun lavede, faktisk betød hans mening mere end nogen som helst andens fordi det var ham. ”Sååh skal vi slå os ned et eller andet sted og ligge en dagsplan?” Forslog hun med et varmt glimt i øjet. Hun ville ikke presse sig på, men hun var samtidig også helt ængstelig for at komme i gang eftersom hun havde glædet sig lige siden han kontaktede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 25, 2018 19:21:44 GMT
Shawn var stortset altid i godt humør og han ville gerne lære endnu flere folk at kende: "Arh... Jeg tror jeg skal have købt et par Rottweilere" sagde han i et grin. Shawn havde haft nogen creepy stalker fyrer, men altså... Han levede da endnu, selvom det hade været ubehageligt. "Ja lad os sætte os ind i sofaen, vil du have noget at drikke?" spurgte Shawn. Han havde et underligt liv, han var ikke meget udenfor, nok også fordi han havde sine mørke sider om natten hvor stemmerne i hans hoved blev for meget for ham, det var som om det aldrig rigtigt stoppede.
Shawn smilede let til hende: "Jeg ved ikke om du har nogen gode idéer, men jeg har lidt på tegnebrættet" sagde han og tog sin notesbog frem. Shawn havde kun værte i to forhold i sit liv, den ene med en ung fyr der også var Youtuber og den anden med en pige fra området som han aldrig helt havde talt om. Men tingene blev altid for meget for ham, og derfor endte hans kærester også med at gå fra ham, der var ikke så meget i det, og Shawn prøvede bare at holde sig oven vande lige for tiden.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on May 7, 2018 12:55:14 GMT
Hun så på ham med et smart blik ”det vil ikke hjælpe dig, jeg er en total dyreven.” Hun blinkede kækt til ham og lo kort. Han lod virkelig til at være en sjov og sød fyr og hun var virkelig glad for at have fået denne her mulighed. Han virkede også bare så glad og smilende. ”Det lyder dejligt, hvad kan du byde på?” Spurgte hun lidt nysgerrigt. Hun var faktisk ret tørstig. Alt dette her var nok noget nær det største der havde været sket for hende. Hun havde set op til ham i så mange år og nu havde hun muligheden for endelig at lave noget sammen med ham. ”Jeg har faktisk ikke lige tænkt på noget må jeg indremme.” Pludselig følte hun sig virkelig uforberedt og fik næsten lidt dårlig samvittighed over det. Hun burde måske have arbejdet på noget, men hun havde været temmelig befippet siden hun fandt ud af at de skulle lave dette her. Eftersom han havde kontaktet hende var hun nok lidt gået ud fra at han havde en ide om hvad de skulle lave og hun derfor hun ikke selv havde skænket det en tanke. ”Jeg er ked af jeg ikke er mere forberedt.” Indrømmede hun en smule flovt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 12, 2018 20:27:10 GMT
Shawn smilede, hun var da ganske cool og generelt så var Shawn jo også altid bare glad og åben overfor at møde nye mennesker. Shawn kiggede på hende og han nikkede så: "Det kommer vel an på hvor hårdt de bider" drillede han igen. Shawn havde det fint nok med dyr, men han havde ikke selv lige planer om at få nogen. "Jamen Øl, sodavand... Vin... Vand... Jeg har lidt af hvert" sagde han i et smil, han var glad for at have besøg, det gjorde ham ofte i bedre humør når han var social med andre mennesker.
"Nej det gør ikke noget, vi brainer bare på noget... Hvad for videoer kører du på din kanal for tiden?" spurgte han interesseret. Han ville gerne hjælpe yngre youtubere op, men han ville også gerne lave ngoet der ramte deres stil. Shawn mente jo nok også selv det var mere et tilfælde end noget andet at han var blevet så populær, selvom han da havde arbejdet utroligt hårdt for at komme til hvor han var nu, men på sin vis var han da også stolt af sig selv, selvom han nok stadig mente han ikke rigtigt kunne finde ud af noget.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on May 24, 2018 9:51:05 GMT
Tara lo varmt og overvejede om hun skulle køre joken videre med at sige noget med at hun så hellere måtte ud og anskaffe sig nogle hundegodbidder, men besluttede sig for at det måske var et meget godt tidspunkt at lade snakken glide videre til det der egentlig skulle til at ske så hun ikke virkede uprofessionel omkring det. ”Vand er helt fint.” Svarede hun så og samlede det skulderlange hår i en lille knold inden hun svarede på spørgsmålet. ”Altså jeg laver en del forskelligt, både filmanmeldelser, lidt gossip, men min personlige favoritting at snakke om er konspirations terorier og andre uhyggelige ting.” Forklarede hun. Hun elskede alt overnaturligt, men nu kendte hun jo også sandheden bag mange at mugglernes monster- og spøgelsessightings. Hun vidste godt at hun som magiker ikke måtte gå ind og poste beviser for at det var sandt, men derfor kunne hun godt snakke om teroirerne omrking det samt uploade uhyggelige videoer der i forvejen lå rundt omkring på nettet. Faktisk var hun ikke klar over om Shawn var magiker eller muggler, men hun valgte altid af gå ud fra ta folk var mugglere, på den måde fik hun i hvert fald ikke talt over sig. Hun skulle i hvert fald ikke nyde noget af at havne i problemer med ministeriet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 30, 2018 22:52:52 GMT
Shawn var bare glad for han havde en han kunne hænge lidt ud med, den sidste nat havde ikke været den bedste for ham. Han gik ud i køkkenet og hentede en flaske vand fra køleskabet som han kunne række til hende, og han satte sig så ned. "Aha" sagde Shawn bare eftertænksomt: "Har du noget godt?" sagde han, han havde set lidt af hendes kanal, men han måtte indrømme han ikke ligefrem havde super stalket hende eller noget i den stil, så meget tid havde han desværre ikke på hænderne.
"Jeg tænker vi skal have filmet to ting..." sagde han, så var der lidt til hver af kanalerne. Han ville trods alt gerne hjælpe med at promoverer hende. Selvom hans liv ikke altid gik så godt, så gik hans karrierer godt og han var meget stolt af det, også måtte han jo bare fokuserer på det når andre ting ikke helt kunne fungerer for ham. At han boede alene var da også en stor omvæltning lige nu, han plejede jo at bo sammen med relativt mange mennesker på en gang da han boede med sine venner, nu måtte han forsøge bare at tage en dag og gangen.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Jun 10, 2018 4:14:39 GMT
Tara var typen der elskede det hun lavede så meget at hun altid blev måske lidt for ivrig når hun først begyndte at snakke om det. De brune øjne lyste op og hun satte sig bedre til rette som hun tog imod vandet med et lille tak. Hun havde simpelthen glædet sig helt vildt til at fortælle om denne her teori. hun troede ikke rigtigt på den selv, men hun fandt den virkelig spændende og interessant og der var mange såkaldte "beviser" i sagen. "Okay.." begyndte hun og lænede sig lidt frem mod ham som var de bedste venner der sad og debatterede verdenssituationen. "Jeg har faktisk researched på en teori om at der er et samfund som vi ikke kender til lige for øjnene af os, men vi kan ikke se det." Hun holdt en kort kunstnerisk pause. "Jeg ved godt det lyder skørt, men hæng lige på, hvad nu hvis alt det vi går og tror er fiktion og skrækhistorier rent faktisk er virkelig?" Hun vidste godt at hun nok blev nødt til at uddybe, "drager, varulve måske endda magi?" Hun var selv så begejstret at hun næsten kunne vælte ud af sofaen. "Alle historier om vampyrer og varulve stammer jo et sted fra, ikke sandt? Heksejagten i 1600 tallet var ægte nok, men hvad nu hvis det hele havde hold i sig? At der var en eller anden form for magisk samfund lige for næsen af os, men vi ikke aner noget om det, vi ser skyggen af det i forbindelse med historier om varulve og prinser der bekæmper drager, men fx. har de været fortællinger om drager i så mange år fra mange forskellige lande, men selv for flere hundrede år siden var folk enige om hvordan en drage så ud for de er ens i alle eventyr." Hun tog en ny tår af vandet, "vidste du at i Paris sker der flere hundeangreb for tiden end der nogensinde har gjort før i Paris' historie. Altid om natten og det er ikke alle der slipper levende fra det, der har været 4 angreb alene den sidste måned. Nogle vidner siger endda at "væsnerne" var større end en almindelig hund." Hun lænede sig tilbage som havde hun en helt fantastisk pointe. "Jeg har selvfølgelig mange flere "beviser" for teorien." Men hun ville lige lade ham tygge på det hun havde præsenteret ham for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 10, 2018 4:22:21 GMT
Shawn smilede til hende, han var glad for at hun havde valgt at komme forbi. Han havde trods alt en del venner igennem sit arbejde, og ærligt så var det nok ham der holde ham oppe det meste af tiden. Det var ikke altid nem at føle man ikke var god nok til at leve i verden: "Aha? Fortæl.." sagde Shawn interesseret og satte sig til rette som hun skulle til at fortælle. Shawn interesserede sig meget for teorier, og ting der måske ikke var til at se med det blotte øje. Der var så meget der foregik ude i verden, som man måske ikke lige var opmærksom på, og Shawn var helt med på at folk burde blive mere oplyste om hvad muligheder der lå foran dem. Dog måtte han indrømme han ikke helt havde set komme, hvad hun skulle til at fortælle.
"aha... Så din teori er at der findes... Varulve og drager?" spurgte Shawn og kunne mærke hvordan hans angst pludselig blev skyhøj, og han måtte virkeligt fokuserer for ikke at svede og bare... Blive utilpas. "Det lyder altså som en rimeligt langt ude teori... Tror du ikke hellere folk vil høre om ting der er noget mere... Realistiske?" spurgte han og kiggede på hende med et undrende ansigt. Noway om han ville sidde og lave en video om at magi måske eksiterede, hun måtte da være fuldkommen sindsyg: "Så du tror det er sådan en... Ringenes Herre i virkelig udgave? Du har vidst set for mange film" sagde han i et grin.
|
|
|