Tara Williams
•
Muggler
Fødselsdag: 24.12.2034
Blodstatus: Muggler
Magisk niveau: Ingen magi
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Britisk
Bosat: London, England
Skole: Anden skole
Stilling: YouTuber
|
Post by Tara Williams on Jul 18, 2018 20:41:45 GMT
Tara følte sig ufattelig begejstret ved at fortælle ham om sine teorier. Hun ville ikke sige at hun var 100% sikker i sin sag, for det var hun naturligvis ikke, det var blot en teori bygget ud fra de ”facts” hun havde kunne finde. Om hun selv troede på at der fandtes drager vidste hun ikke ligefrem, men hun synes selv at teorien var temmlig overbevisende og det var jo det der gjorde det sjovt, at ryste folks overbevisninger. ”Ja! Men ikke kun dem, for jeg mener hvis det er sandt åbner det jo også døren for andre fabeldyr og skabninger.” Fortalte hun videre. Hun havde rettet sig helt op i sin begejstring, men kunne godt mærke hvordan den faldt lidt til jorden da han slog ideen ned. I et kort øjeblik så hun lidt uforstående på ham, siden hvornår havde han holdt sig tilbage fra at snakke om konspirationsteorier der var langt ude? Hun ville dog ikke være uhøflig så hun lod blot hovedet falde lidt på skrå og smilede venligt inden hun svarede. ”Realistiske? Altså såsom Illuminati der har sat øglefolk på jorden og forklædt dem som Justin Bieber?” Udfordrede hun. Det var da lige så langt ude i hendes hoved. Hun smilede igen, ”det er jo bare en teori, jeg siger ikke at jeg tror på den.” Hun kunne slet ikke forstå hvorfor han ikke syntes det løs spændende, hun kunne da ikke huske at nogen havde taget fat i det før. ”Men ja måske, igen der har jo også været så mange folk der har rapporteret om underlige hændelser og alle de optagelser der sommetider bliver filmet af overnaturlige ting og sager, jeg siger bare, tænk nu hvis det hele hang sammen og at der sidder nogen på toppen, for eksempel Illuminati, og styrer det hele. Du ved sletter de videoer der måske er ret gode og dem som bare er en sort prik der forgiver at være en bigfoot lader de være for ikke at skabe mistanke.” Hun var fast besluttet på at hun ville have ham til at overveje det og ikke blot feje det ind under tæppet uden videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 15, 2018 10:16:46 GMT
Shawn kiggede roligt på hende, han havde mange mærkelige fornemmelser i kroppen lige nu, nok mest af alt en smule panik. Shawn var født ind i den magiske verden, men han måtte nok ærligt indrømme at han ikke havde lyst til at bo der forevigt, mugglere var så meget sjovere og han elskede de medier han kunne være på. "Jeg syntes bare det lyder for langt ude, man skal passe på man ikke taber folk helt" sagde han en smule stålfast, nu var han jo trods alt den mest populære af de to, så han regnede med han godt lige kunne få trumfet sin mening igennem.
"Dte er bare svært at vide hvad der er rigtigt og hvad der er fake, folk er så gode til at komme med dårlige idéer for tiden og folk er bedre og bedre til at redigerer" sagde hun i et smil og trak på skuldrende. Han havde virkeligt ikke lyst til at de skulle snakke om den magiske verden, han havde desuden mange andre ting på tegnebrættet som måske var bedre: "Men altså bigfoot kan vi godt kigge på" sagde han, bare for at give hende et eller andet, så hun forhåbenligt ville holde op med det store fokus på magi.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Aug 17, 2018 9:41:44 GMT
Tara tav kort. Hendes energiske fremtoning dalede drastisk. Faktisk var hun lidt ked af at hun ikke kunne få ham med på den, han havde da fremsagt mindst lige så tåbelige teorier med langt færre beviser som fx den teori om at jorden var flad. På den anden side ville hun ikke gøre sig uvenner med ham, ville han ikke være med på hendes konspirationsteori måtte hun jo bare beholde den for sig selv og selv ligge den op på sin kanal, hun havde bare virkelig håbet af en teori som denne ville være blevet mere imødekommet og at han ville have været lige så begejstret for den som hun var. Med et let suk fandt hun atter smilet frem og hun trak let på skuldrene. "Så har jeg desværre ikke lige noget oppe i ærmet." Indrømmede hun, hun havde været så sikker på at han ville have elsket ideen at hun ikke rigtigt havde forberedt andet. Tænk at magi var der hvor han satte grænsen når han ellers var okay med at snakke om tidsrejser. "Ja måske har du ret," sagde hun med et skuldertræk skønt hun langt fra lød overbevist. Hun troede naturligvis ikke selv på det, men teorien fejlede ikke noget og det var da lidt creepy at tænke på for hvad nu hvis det passede. Tara hævede brynene og kunne ikke lade være med at smile bredt, "okay så drager og varulve er hvor du sætter foden i, men Bigfoot er fint nok?" Hun sagde det med et varmt glimt i øjet, det var ikke ment som en kritik, men hun fandt det lidt morende. Faktisk endda en smule interessant. Han var en ret cool fyr og hun havde en dyb respekt for ham og hans arbejde, men det var bare lidt pudsigt eftersom hun ikke helt kunne se forskellen på Bigfoot og en varulv. Som han selv lige havde sagt var folk jo blevet bedre til at redigerer billeder og den slags, men igen hun ønskede ikke at gøre sig upopulær og bed derfor på krogen. "Okay, well, det siges at der er 2 typer så vidt jeg ved, den nordamerikanske Bigfoot og den asiatiske Yeti, de fleste Bigfoot sightings skulle være sket i Alaska så vidt jeg ved." Som konspirationesteorist var dette naturligvis noget hun havde undersøgt før og lige nu slyngede hun bare ud hvad hun kunne huske med næsten samme begejstring som hun havde haft før da hun snakkede om "det magiske samfund".
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2018 18:00:16 GMT
Shawn smilede let til hende, nogengange kunne han mærke alt det døde inde i hans krop komme frem og han fik lyst til at begrave sig under dynen. Dog var han oftest lige så hurtig til at komme ud på den anden side igen, og bare... se tingene om de var. Verden var jo fin nok og det var ikke den han debattede, det var ham selv han tvivlede på. Han havde det svært med stortset alt i livet, og den ene ting han var god til, den krævede absolut alt hans overskud på de gode dage, og på de dårlige dage kunne han knapt nok magte den del.
"Du er nødt til at tænke på dit publikum hvis du vil være en dygtig writer..." sagde han i en rolig stemme, hun kunne jo lave hvad hun ville på sin egen kanal, men han havde trods alt grænser når det kom til ham selv. "Jeg må indrømme jeg ikke har dykket ret meget ned i det, men det er jo så selvfølgelig det vi har chancen for nu" sagde han og smilede til hende, som han kiggede i mod sin computer, at bruge tid på research var jo langt over halvdelen af hans arbejde. Der var heldigvis en hurtig vej til viden, ikke som i gamle dage hvor man skulle rode rundt på biblioteket.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Aug 23, 2018 13:17:05 GMT
Tara blev ofte set som værende et ufattelig optimistisk menneske og hun var da også typen der altid så glasset som værende halvt fyldt. Hun havde ikke lyst til at se de negative ting i verden for desværre gjorde det på ingen måde verden bedre, så heller fokuserer på alt det positive. Det var også sådan hun forsøgte at se tingene lige nu. Det kunne godt være at han ikke havde lyst til at gå med på hendes teori, men i det mindste havde hun stadigvæk chancen for at arbejde sammen med en af sine aller største idoler så lige der måtte det jo alligevel være en win for hende. Hun sukkede let og nikkede så som hun førte håret om bag ørerne, en gestus hun altid gjorde brug af når hun skulle koncentrerer sig. "Du har ret, jeg var bare så sikker på at det kunne blive en kæmpe ting, men pyt nu med det." Hun var ikke sur over hans afvisning, overrasket, men ikke sur. Hun var her for at lære og for at få et boost til sin egen kanal og selvfølgelig for at møde ham, så hun ville ikke begynde at argumenterer med ham. Tara sendte ham et varmhjertet smil, "jeg undersøgte det til en video for noget tid tilbage, jeg fik bare aldrig rigtigt gjort mere ved det." Indrømmede hun og fandt sin egen computer frem fra skuldertasken hun havde haft med. Hun sluttede den hurtigt til sit mobilnet og kiggede på et par forskellige sider. "Hmm, der er godt nok mange der påstår de har set Bigfoot, den nyeste "sighting" var i sidste uge." Informerede hun uden at fjerne øjnene fra skærmen,."uh! Måske skulle vi prøve at se om vi måske kan lave et interview med en af dem der påstår de har set en Bigfoot?" Forslog hun hvorefter hun vendte blikket mod ham igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2018 19:26:06 GMT
Shawn smilede til hende, ikke sikker på hvad præcist han skulle sige. Han var ikke super social og til tider var han nok mere akavet end noget som helst andet. Men hans karrierer betød en del for ham, så var alt andet egentligt nogenlunde ligegyldigt. Han interesserede sig ikke rigtigt for kærlighed eller noget i den stil, han interesserede sig egentligt bare for at komme videre i livet og hele tiden vokse sin karrierer større, så han måske en dag kunne komme til Hollywood eller noget i den stil, det ville være en af hans helt store drømme.
Han lod hende så det hen, han ville ikke sige mere omkring den sad men han var glad for hun respekterede det. Shawn havde ikke meget temprement men han vidste da godt at folk så op til det han lavede. "Det er da meget cool! Jeg må sige jeg har ikke gjort mig så meget i væsner og den slags" sagde han ærligt, hans videoer handlede mere om mugglere og deres mærkelige ting, nok fordi han fandt alt omkring dem ret facinerende: "Det kunne være fint, men vi skal nok lige have lavet lidt research på hvor og hvordan..." sagde han: "Og om der er andre væsner som f.eks lockness vi kan perspektiverer til" sagde han i et smil.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Sept 1, 2018 19:46:26 GMT
Tara var ikke typen der bar nag, det var livet simpelthen for kort til. Hun var smilende og positiv og altid glad for at møde nye mennesker og snakke med alle mulige forskellige typer. Selvfølgelig respekterede hun hans beslutning om ikke at tage emnet op om hemmelige magiske samfund - skønt hun selv syntes det lå lige til højrebenet, men han havde sagt ja til at hjælpe hende, altså måtte det blive på hans primisser og det var hun helt okay med. "Well vi skal nok finde på noget godt," sagde hun optimistisk og kiggede en ekstra gang på computerskærmen. Han var virkelig en inspirerende person og hun ville så gerne lære fra ham for han vidste uden tvivl hvordan man fangede seerne. "Ja god ide." Bifaldt hun og fordybede sig atter i informationen på computeren.
//TIME//
Tara rettede sig op med et træt suk og strakte ryggen fra sin siddende position i sofaen. Ryggen gjorde ondt efter at have siddet så længe foroverbøjet og hun var ved at blive sulten, men klokken nærmede sig jo også spisetid. De havde da fundet en del og var begyndt at skrive noget ret godt materiale. Faktisk var hun en smule overrasket over hvor seriøst han også tog det. Det burde hun måske ikke være, men som hende lod det til at han levede sig meget ind i de ting han lavede hvilket hun fandt beundringsværdigt. "Hold da op, jeg ved ikke med dig, men jeg kunne virkelig godt bruge en lille pause." Indrømmede hun med et let undskyldende smil. Hun håbede ikke at han fandt det useriøst at hun ikke bare gøede på til de var færdige.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2018 16:42:03 GMT
Shawn var egentligt glad for at have besøg, han brugte meget tid alene og han vidste at han var ret social akavet, han var nok bare ret god til at fake det på en eller anden måde. Men nu var han jo heller ikke helt ny i branchen. Shawn hadede også at møde fans, han var glad for at de elskede hans arbejde, men han var ikke god til mennesker på den måde, han var bedre til bare at være sig selv med sine mange idéer. Men på den anden side så skulle man nok også være lidt mærkelig for at have hans arbejde.
Shawn sad som altid opslugt af sin computer, bøger og de andre ting hvori han kunne gøre sig research. Han smilede let til hende som hun talte og han nikkede så: "Uden tvivl... Jeg har slet ingen fornemmelse af hvad klokken er ved at være" sagde han i et skævt smil og lod en hånd glide igennem sit hår. Hun var flink, ingen tvivl om det. Shawn brugte meget energi når han var social og han havde svært ved at holde tungen lige i munden nogengange. Men lige nu gik det fint, heldigvis virkede hun også okay at hænge ud med, og hendes energi var ikke så høj hele tiden, hvilket nok var det der kunne dræne ham.
|
|
|
Tara Williams
•
Muggler
|
Post by Tara Williams on Sept 9, 2018 14:06:11 GMT
Tara var glad for hans selskab uanset om han kunne lide hendes ide eller ej så var det virkelig inspirerende at være i hans selskab. Hun kunne dog godt mærke at hun var ved at være lidt flad. Normalt kunne hun godt sidde med denne slags ting til langt ud på natten, men det krævede en lidt anden energi når man var to om det. Hun kunne jo selvfølgelig spørge om de skulle forsætte en af de følgende dage, for hun ville ikke have noget imod at komme tilbage, men han vidste nok lige så godt som hende at man ikke bare lige lavede materiale til en hel video på en enkelt aften. Eller det kunne man godt, men det kom også lidt an på hvilken type video man lavede.
Hun gengældte venligt hans smil da han så på hende. Han havde tydeligvis været ret opslugt af den information han havde fundet. Det var fedt at finde en der gik lige så meget op i tingene som hun selv gjorde. ”Hvis det er kunne jeg komme igen en af de kommende dage?” Forslog hun. ”Altså du er selvfølgelig også velkommen til at komme til mig, men jeg deler hus med 3 tøser.” Det var ikke alle fyre der kunne håndterer den slags. Ikke at Rebecca var specielt interesseret i youtubere – hun synes det var lidt latterligt – men hun kunne bare godt være lidt af en mundfuld. Tatianna var cool nok, men hun var jo også selv youtuber når hun altså ikke dansede for Joey. Igen var hun ikke typen som gennemtænkte alt helt vildt meget, hvis ikke han havde lyst til at ses igen kunne han jo bare sige det. ”Men altså så kan vi begge researche lidt de næste par dage, for jeg tror jeg er ved at stirre mig lidt blind på tingene lige nu.” Hun skar en lille grimasse ved at bide sig i underlæben og lave et lidt skævt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 9, 2018 19:11:39 GMT
Shawn var egentligt glad nok for at have besøg, selvom han altid følte sig utrolig akavet omkring andre mennesker. Han var ikke god til at have venner og han var endnu mindre god til at have romantiske relationer. Men hans arbejde, og hans karrierer? Det var han fandeme god til og han gik op i det med liv og sjæl. Ingen skulle komme og sige at hans karrierer var noget han var dårlig til, alt hans tid, hans hjerte og sjæl lå i at lave godt indhold som han kunne dele med sine følgere, og han mente det helt oprigtigt når han sagde at han elskede dem, fordi at de faktisk havde gjort det muligt for ham at leve af den eneste ting som han faktisk selv mente han var god til og som han selv oprigtigt elskede.
Shawn nikkede: "Ja det lyder fint, så kan vi også få filmet" sagde han blot og smilede: "Det var hyggeligt at hilse på dig, jeg er sikker på det nok skal blive rigtigt godt" sagde han i et smil og kiggede i mod hende. Han var glad for de havde brugt tiden, men han havde nok egentligt også bare bruge for en pause. Måske få sovet lidt.
//Out
|
|
|