Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2015 20:36:16 GMT
"Nissekast?" spurgte hun forbavset, hun havde aldrig set en rigtigt nisse, så i hendes hoved, var det kun sådanne nogle som kom frem til jul. Altså de små nuttede nogle med røde nissehuer, og som hjalp julemanden. Hun mindes dog svagt, Tyler engang havde grinede af hende, over hendes tro. "Waw spændende, jeg har altid godt kunne tænke mig, at se Hogwarts, sådan rigtigt," sagde hun i et varmt smil. Hun havde kun været der en gang, og det kunne hun dårligt huske, det var ved at være mange år siden. Det havde vidst nok været i forbindelse med Tylers graduering, at hende og deres forældre hende fået en eliksir fra Ministeriet, så de havde kunne se slottet, og ikke bare den ruin som det ellers lignede for muggler.
"Well.. Det kræver jo nok, at vi også mødes igen," sagde hun og så en smule spørgerne på ham, som forventede hun et svar på, om han ville se hende igen, hvilket hun sådan set også gjorde. Hun håbede inderlig at han ville, men på den anden side, så var hun jo vant til, mænd kun kom til hende for en enkelt gang, selvom hun da også havde nogle stam kunder. "Bare hvor lang tid vi havde til, at komme derhen," svarede hun og hævede sit vinglas mod ham, som en skål og tog så den sidste tår som var tilbage i glasset. Det var faktisk blevet langt mere hyggeligt, end hun først havde antaget det ville blive, men det var jo kun en god ting. Neal virkede som en fyr med, trods sit arbejde, begge ben på jorden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 23, 2015 22:35:57 GMT
Neal grinede kort: "Ja der er virkeligt mange underlige sportsgrene, men altså Quidditch har jo altid været den mest kendte" sagde han blot, der var jo også kostelløb og så meget andet, men Quidditch var den sport som aviserne skrev om, og som flest var interesseret i. Neal var generelt interesseret i sport, men ingen tvivl at der ikke var noget der slog Quidditch. "Har du aldrig været deroppe? Jeg er da sikker på at man godt kan få en rundvisning" sagde han i et smil, han viste hende da gerne rundt, men han var ikke helt sikker på hvordan reglerne var omkring de ting.
"Jamen altså jeg vil da gerne mødes igen, hvis du altså vil?" spurgte han i et forsigtigt smil, selvom han overhovedet ikke kendte hende, så ville han gerne vide mere om hende, han nød at være i godt selskab. "Men altså, så får du lov at bestemme hvad du har lyst til at lave næste gang?" sagde han i et smil, han vidste jo ikke om der var noget hun hellere ville end at gå ud og spise, selv syntes han det var hyggeligt: "Er er ikke så langt" sagde han roligt og tømte ligeosm hende også sit vinglas.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 18, 2015 19:22:42 GMT
Realyn hyggede sig virkelig meget i Neals selskab, selvom det var uvant for hende, at det foregik på den her måde, og hun kunne ikke rigtigt finde ud af, om han forventede et eller andet senere på aftenen, eller hvad. "Ja det må siges.. Jeg har godt hørt om Quidditch, det spillede min bror da han gik på Hogwarts," sagde hun med et smil på læberne, hun havde godt nok aldrig set Tyler spille, men hun havde da hørt ham snakke om det. Hun smilede lidt, "Jeg ser jo ikke hvad du ser.. Men jo, jeg har været der én gang, da min bror graduerede, og der fik vi en eliksir fra ministeriet, så vi kunne se det flotte slot, men det er ved at være mange år siden, så jeg kan ikke rigtigt huske det," sagde hun ærligt. Hvis hun tog til Hogwarts, så lignede det jo bare en ruin, og intet andet.
Hun smilede roligt og nikkede så, "Meget gerne," sagde hun, det kunne godt være de ikke kendte hinanden, men det ville de jo heller ikke komme til, hvis ikke de mødtes igen, man kunne jo ikke forvente at møde en person og så bare vide alt om dem inden for få timer, selvom hun da syntes han virkede ret åben. Hun grinte lidt, "Uha, det er modigt af dig," sagde hun og blinkede til ham, uden helt at vide om det ville være dumt, at begynde at flirte, nu hvor hele aftenen ellers havde været så hyggelig, så ville hun nødig ende med at damne det hele op. "Godt, for jeg har ikke lige fået mine vandresko på i dag," sagde hun og grinte lidt og vippede lidt ubevidst med den ene fod underbordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 19:44:47 GMT
Neal nikkede: "Det er et fedt spil, drengene der er med på holdet er nok ldit for udadvente, men generelt er det ret hyggeligt" sagde han i et smil, han kunne bare ikke li' når drengene rendte rundt og playede med pigerne, en ting var at have et one night stand og hygge sig, men så måtte man da i det mindste være ærlig og sige at det kun var det man ville, frem for at love guld og grønne skove. "Men ja det er et sjovt smil, jeg har altid haft en drøm om at spille såh" sagde han og trak på skuldrende, han kunne ikke nogensinde drømme om at lave noget andet.
"Åh... Hogwarts var fantastisk... Men... Hvordan var den skole du gik på?" spurgte han nysgerrigt, han glædede sig faktisk bare til at vide mere om mugglerne, for selvom hans forældre altid havde været meget åbne omkring det, så vidste Neal ikke så meget om mugglere. Han smilede: "Skal jeg ikke følge dig hjem?" spurgte han roligt og kiggede i mod hende, han ville gerne gå lidt med hende og bare nyde hendes selskab en smule længere, så kunne han jo se om han måske senere kunne stjæle et kys, det ville ikke gøre ham noget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 20, 2015 21:21:40 GMT
Realyn smilede roligt til Neal, "Det er da heller ikke nødvendigvis en skidt ting," sagde hun med et smil på læberne, på et eller andet punkt måtte Neal jo også være ret udadvent, ellers havde han vel ikke inviteret Realyn ud, efter at have mødt hende én gang på en mugglerskadestue. Ikke at hun beklagede sig overhovedet, men nu var hun jo også selv meget udadvent. "Jamen så kan man vel kun sige, du er på hjemmebane," sagde hun i et lille smil, okay måske lige lovlig plat sagt, men hun syntes da selv det var meget sjovt, men nu hun havde måske også lidt dårlig humor, det var jo ikke ligefrem dét som blev forventet af hende i hendes hverdag.
"Jeg har gået på nogle forskellige, det gør man i mugglerverden, men de har skam været helt fine," sagde hun, uden helt at vide, hvad hun ellers skulle forklare om det. Hendes barndom havde jo ikke været som så mange andre protestueret, hvor man hørte om, hvordan de var blevet misbrugte som børn, droppet ud af skole, taget stoffer og hvad man ikke ellers hørte. Nej Realyn havde faktisk haft en helt gennemsnitlig barndom, fået gode karakter i skolen, det mest traumatiserende i hendes barndom/ungdom, havde nok været da Tyler var blevet varulv, men det var jo ikke noget de sådan rigtigt snakkede om, eller noget. Hun nikkede lidt, "Det kan du tro," sagde hun i et smil, allerede nu faktisk ret overbevist om, at han ville i bukserne på hende, hvilket også var fint nok, det var hun vant til, men hun måtte nok indrømme, at hun lidt havde håbet, at han ville være anderledes.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 23, 2015 21:35:53 GMT
"Nej nej bestemt ikke, men det kan nogengange godt blive lidt for meget" sagde han i et smil, han holde uden tvivl meget af sine hold kammerater, men nogengange kunne han godt tænke sig at de lige trak vejret og tog den med ro, deres kendis fame steg dem nogengange lidt for meget til hovedet, i forhold til Neal som nok var opdraget til at være meget down to earth. "Jah bestemt... Jeg ville ikke bytte det væk for et normalt job" sagde han i et smil, han kunne slet ikke forestille sig at arbejde med noget som helst andet.
Som de blev færdig, bad Neal om regningen og fik den betalt, inden han rejste sig op for at ville følge hende hjem: "Du viser vej" sagde han i et smil, han havde ikke planer om at de skulle have samleje, sådan ønskede han ikke deres date skulle ende, men han ville da gere frarøve hende et lille kys hvis han skulle få lov. "Bor du langt herra?" spurgte han i et smil som de kom ud i den kolde nat, hun var virkeligt en fantastisk kvinde og han kunne ikke forstå at hun ikke allerede havde en kæreste, hun havde bare alt det som Neal fandt charmerende og sødt, og han håbede da at hun også syntes han var okay.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 24, 2015 14:43:47 GMT
"Det kunne jeg til gengæld godt forestille mig," sagde hun i et lille grin. Realyn elskede sit job, men hun kunne da også godt mærke nogle aftner var mindre sjove end andre, men med Judas som chef, var der ikke noget som hed 'jeg magter ikke lige i dag', og man skulle jo nærmest være døden nær, hvis man lagde sig syg. Hun havde heldigvis ikke haft nogle større problemer med ham, ikke endnu i hvert fald. "Det er jo også vigtigt at elske det man laver, og gå ind i det med alt hvad man har," sagde hun roligt og smilede til ham. Hele aften havde været overraskende hyggelig, og Neal var en virkelig sød fyr, og hun måtte nok indrømme, at hun ikke ville have noget imod, at mødes med ham igen.
Hun smilede lidt ved synet, at der var en som betalte for hende, alligevel havde hun det lidt skidt med det, men sådan var hun nok bare af person. "Det skal jeg nok," sagde hun og smilede på ny til ham, som hun rejste sig og fik sin jakke på, det var trods alt rimeligt koldt udenfor. Hun rystede lidt på hovedet, som de kom udenfor, "Nej, ti minutter herfra, men jeg bor ikke ligefrem i den fine del af Diagonalstræde," sagde hun og fandt sig en smøg frem som hun tændte, hun havde røget i mange år, og havde ikke ligefrem planer om at stoppe, det gjorde nogengange hverdagen lidt mere overskuelig. "Ryger du?" spurgte hun og holdt pakken frem mod ham, hvis han ville have en, selvom hun nu ikke kunne forestille sig en sportsmand ryge, men det var vel ikke unormalt, hvis han gjorde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 16:41:09 GMT
Neal nikkede, ja man skulle jo helst have et job man kunne lide at stå op til og selvom han nogengange kunne bande træningerne langt væk, så holde han i bund og grund utroligt meget af det: "Du elsker vel også dit arbejde?" spurgte han i et smil. for Neal var han arbejde jo ikke bare et arbejdet, det var jo hans fritidsinteresse og noget han inderligt elskede at bruge sin tid på det, især fordi det også holde ham i form, og han var typen der ikke kunne holde ud af ligge for mange dage på sofaen.
"Nåh okay cool... Men jeg vil gerne følge dig" sagde han i et smil, især hvis hun ikke boede i den bedste del, så ville han da gerne sikre sig at hun kom fint hjem: "Nej det gør jeg ikke, men tak for budet" sagde han som de gik hen af gaden og i mod hendes hjem. "Jeg tænker bare at finde en transitnøgle til den anden ende af London, jeg har træning i morgen formiddag" sagde han roligt, han havde brug for bare at komme hjem og sove, slappe af og lade op til i morgen, selvom han da måtte sige han havde haft en helt igennem fantastisk aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 22:15:27 GMT
Realyn nikkede roligt med et smil på læberne, "Det gør jeg, uden tvivl," sagde hun, og mærkede et lille håb om, at han ikke ville begynde, at spørger ind til det. Ikke fordi hun var flov over sit job, overhovedet, men det var bestemt ikke altid lige positive reaktioner hun fik på det. Hun elskede virkelig sit job, selvom der da nogengange kom mænd hen til hende, hvor hun havde mest lyst til, at løbe skrigende bort, så var det jo bare en del af det, og hun prøvede bare at tage det hele som oplevelser.
"Tak, det er sødt af dig," sagde hun og smilede varmt tilbage til ham. Han var en virkelig flot mand, og meget charmende. "Det havde jeg heller ikke regnet med, for at være ærlig," sagde hun i et kort grin. Han virkede som typen der gik meget op i sundhed. Det gjorde Realyn nok også, bare på nogle helt andre punkter. "Oh, ellers har jeg altså susnetværk, hvis det er?" tilbød hun, hendes hjem var ikke ret stort, men det var pænt og rydligt. Hun boede trods alt i den magiske verden, selvom hun var muggler og det kun var meget sjældent de fik lov til dette.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2015 23:24:38 GMT
Neal kunne ikke lade være med at smile ved hendes ord: "Godt... Jeg kunne heller ikke forestille mig at have noget andet arbejde, og når jeg engang er for gammel til at spille Quidditch, jamen så må jeg jo træne eller noget andet" sagde han og trak på skuldrende. En ting der var helt sikkert var ihvertfald at han var helt sikker på at han ikke kunne undvære sporten for noget i verden også selvom han godt vidste han jo ikke kunne være spiller forevigt.
"Nej det er okay" sagde han i et smil som de nærmede sig hendes lejlighed og håbede at de snart kom derhen af, mest fordi at han syntes det var ved at være en smule koldt. "Men jeg håber du vil ses igen... Hvornår har du tid?" spurgte han og kiggede fortsat frem for sig, han havde jo ingen idé om hvornår at de var fremme ved hendes hjem, men han ville gerne sikre sig at hun endte det sted hun skulle. Hun var virkeligt en sød pige og han var meget facineret af hende, han håbede derfor virkeligt at hun også ville være interesseret i at se ham endnu engang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 16:00:45 GMT
Hun smilede lidt til ham, "Hvor mange år har du spillet?" spurgte hun nysgerrig, og tog et hvæs af sin smøg, hun havde røget i mange år efterhånden, og havde ikke ligefrem nogle planer om at stoppe. Hun hyggede sig meget godt med det, især når aftenerne kunne blive lidt for ensomme og kedelige. Som de gik roligt hen ad gaden, overvejede hun kort om hun skulle lægge en arm omkring ham, men tænkte det nok var bedst, at lade være, da hun jo gik med sin smøg og han var ikke-ryger.
Hun smilede lidt, og stoppede ude foran en opgang som så ret forfalden ud, og vendte så fronten mod ham, "Well, så er vi fremme" sagde hun i et lille smil og med smøgen og trådte på den, så den slukkede. "Hvad med næste uge?" spurgte hun, nu var det trods alt lørdag, så der var jo ikke så lang tid til næste uge. Hun smilede lidt til ham, og overvejede lidt om hun skulle invitere ham med ind, men nu havde han jo sagt, at han skulle på arbejde næste formiddag, så han skulle nok tidligt i seng og klokken var ret mange efterhånden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 26, 2015 16:48:18 GMT
"Ehm... Siden jeg var 11 år og startede på Hogwarts, men jeg kom på mit første hold da jeg var 13 år... Jeg startede på junior landsholdet som 17 årig og kom på holdet jeg er nu da jeg var 22 så ja..." sagde han i et smil og var et øjeblik bange for at han talte alt for meget om sig selv, men hun havde jo selv spurgt. "Det er de færreste der bliver ved efter de er 35 år, så jeg har da nogen år endnu men jeg må jo også tænke på hvad jeg så skal" sagde han og trak på skuldrende, han havde ikke nogen planer endnu, men han håbede da at han ville få et godt jobtilbud år den tid måtte komme.
"Okay, jamen... Så tak for i aften" sagde han i et smil og kiggede roligt på hende, han turde ikke helt læne sig frem og kysse hende, hun skulle jo helst ikke blive overvældet så for nu stod han bare med hænderne i lommen og talte så ånden stod ud i den kolde nat. "Det ville være superhyggeligt" sagde han i et smil og lænede sig frem for at give hende et kys på kinden: "Det har virkeligt været en dejlig aften" sagde han i et roligt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2015 20:41:29 GMT
Realyn smilede til Neal, som han fortalte, hun var jo nysgerrig, og hvis det samtidig betød, at hun kunne fjerne fokus fra sig selv, hun ville så nødig skulle ende med, at fortælle ham en hel masse, som han måske ikke ville høre, og dermed ikke ville se hende igen, for hun havde faktisk nydt aften helt vildt meget. "Det er godt nok mange år," sagde hun i et smil, og prøvede et kort øjeblik, at tænke tilbage på, hvad hun selv havde oplevet da hun var 11.. Hvilket ikke var det helt vilde faktisk. Tværimod. "Ork, men så har du jo god tid endnu, til at tænke," sagde hun og i et nyt smil.
"Det er mig som takker, det er godt nok længe siden jeg har hygget mig så meget," sagde hun roligt og smilede til ham. Hun afventede nok lidt, at han ville kysse hende, eller spørger om at komme med op alligevel. Et eller andet ventede hun i hvert fald på. Som han lænede sig frem mod hende, følte hun sig næsten helt lettet over han ville kysse hende, men som hun mærkede hans læber mod sin kind i stedet for sin mund, mærkede hun skuffelsen ramme hende en smule. "Det har det, uden tvivl. Er du sikker på, du ikke vil med ind?" spurgte hun i et sødt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 28, 2015 22:02:30 GMT
Han nikkede: "Ja det må man sige, men jeg har bare altid vidst at det var dét jeg ville" sagde han i et smil: "Har du altid vidst du ville være forretningskvinde?" spurgte han i et smil, og kiggede på hende. Han kunne stadig ikke fantastisk hvor fantastisk hun va rog han kunne slet ikke forestille sig at tænke på andre piger efter han havde mødt hende, han håbede bare at hun også kunne lide ham en smule, hun var desværre ikke hel nem at regne ud, men nu var Neal jo heller ikke ligefrem ekspert når det kom til kvinder.
"Tak og i lige måde, det var virkeligt dejligt" sagde han i et varmt smil, han havde virkeligt haft en fantastisk aften: "Skal vi bare skrives ved, hvornår vi kan ses igen?" spurgte han i et smil, han glædede sig bare til at se mere til hende og forhåbenligt ville hun også. "Det er okay, men tak... Jeg har bare haft en virkeligt dejlig aften" sagde han i et smil, han var dog ikke one night stand typen og han ville helst ikke have hun skulle tro han var sådan, for han ville hende virkeligt kun det gode.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 2, 2015 18:47:04 GMT
Hun smilede roligt til ham, "Jamen så er det jo fantastisk, at det lykkedes for dig" sagde Realyn i et varmt smil, hun ønskede kun det bedste for alle mennesker, og hun mente, at uanset hvad andre sagde, så skulle man lave det man selv ville og var glad for. Hun rystede lidt på hovedet, "Nej, jeg har ville være mange ting, før jeg endte hvor jeg er nu," sagde hun ærligt, men valgte dog ikke at kommentere på, at hun ikke sådan direkte var forretningskvinde, det lød bare bedre at sige.
Hun nikkede lidt, "Ja, det syntes jeg," sagde hun og gengældte smilet, han var virkelig en pæn mand, og hun kunne da godt lige have brugt, at vise ham lidt rundt i soveværelset, men for nu kunne hun jo bare håbe på, at få chancen på et andet tidspunkt. "Det har jeg virkelig også" sagde hun og fandt sin nøgle frem for at låse sig ind, og stoppede så i døren, "Vi ses Neal, kom godt hjem," sagde hun og forsvandt ind af døren.
//OUT
|
|
|