Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 21:21:16 GMT
@neal Resturent Lavena kl 19:00 cirka.
Realyn havde aldrig følt sig så malplaceret i hele sit liv. En fin resturent, med fine magiker. Godt nok var hun vant til magikerne, men alligevel. Det var langt fra sådanne nogle fine steder her, at hun normalvis kom. Hun havde selvfølgelig trukket en af hendes pænere kjoler på, men nu var det ikke ligefrem pænt og fint tøj hun ejede aller mest af. Hun stod ude foran resturenten med en smøg i den ene hånd, nok mest lige for at tage de værste næver. Det var virkeligt mange år siden hun havde været på en date, det var jo ikke det som hun blev betalt for.
Hendes hår var sat op i en fin knold og make-up var langt fra lige så mørk som den ellers plejede at være. Kjolen var halvlang, noget hun ellers var ret meget i mod, fordi det var alt for besværligt. Hun smed sin smøg på jorden, og trådte på den, før hun vendte blikket ned af gaden. Gad vide om han havde fortrudt, eller hun havde misforstået dato eller tid? Eller også var hun der bare i alt for god tid, fordi hun var så nervøs, hvilket overhovedet ikke lignede hende, hun plejede at være meget frembrusende, men bare tanken om en date, var meget underlig for hende, og den lå virkelig fjernt for hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 7:45:54 GMT
Neal var faktisk en smule nervøs over at skulle på date med Realyn. Han havde ikke været på date i meget lang tid, han gik utroligt meget op i sin karrierer og sørgede altid for at den kørte, så lige pludseligt at skulle have kvindeligt selskab der ikke bare var for en nat, det var uden tvivl noget han fandt utroligt interessant. Denne aften havde Neal taget en sort skjorte på og mørke cowboy bukser, ikke alt for fint men alligevel pænere tøj end han gik i til dagligt, og det var vel også det vigtigste? At man gjorde bare lidt ud af sig selv.
Han mod resturenten og var næsten kommet derhen som han fik øje på hende: "Hey Realyn!" sagde han i et smil og satte farten en smule op: "Sorry, jeg havde lige nogen ting at ordne, så jeg kom ud af døren i sidste sekund" sagde han og gav hende et stille knus og kyssede hendes kind, af ren venlighed naturligvis. Generelt var Neal en venlig fyr, han var dog også glad for piger og hans charme var da ikke til at tage fejl af, dog havde han aldrig været en player type, det var jo heller ikke svært ikek at være player, når pigerne kastede sig foran en for en nat, efter en vild Quidditch kamp.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 22:00:27 GMT
Realyn var godt nok normalvis en meget frem brusende og selvstændig kvinde, men det var godt nok mange år siden nogen havde inviteret hende på date. Det virkede jo næsten helt.. normalt? Hun var jo vant til, at mændene var fuldstændige ligeglade med hvad hun overhovedet hed eller hvor gammel hun var, bare de kunne få en halv til to timer af hendes liv. Hun vendte blikket i retningen af den mandlige stemme som hilste på hende, "Hej," sagde hun roligt og gik ham en smule i møde mens et smil bredte sig på hendes læber.
Hun viftede en smule med begge hænder, "Det skal du slet ikke på," sagde hun med et smil på læberne, dog blev hun en smule overrasket over hans kyssede hendes kind, men prøvede ikke at lægge mere i det end som så. Hun havde nok bare efterhånden fået et ret forkert syn på kys, samleje og alt hvad der fulgte med, inklusiv kærlighed og følelser. "Skal vi gå ind?" spurgte hun og slap krammet, selvom hun jo godt inderst inde vidste, at det kun havde været for at være venlig, så var der alligevel den der lille arbejdes narkoman i hende, som skreg af hende, at han var ligesom alle andre mænd, bare endnu en som ville have noget på den dumme. Men hun ville nu alligevel gerne bare slappe af og nyde lidt selskab, han var jo en pæn mand, og Realyn kunne bestemt godt lide pæne mænd.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2015 20:27:38 GMT
Neal smilede ved synet af hende, hun var virkeligt en smuk kvinde og der var absolut ingen tvivl om at Neal var meget tiltrukket af hende, men nu skulle det hele jo ikke komme an på det, sådan en type var han heller ikke, et par enkelte gange når han var blevet fuld måske, men ikke rigtigt udover det. "Tak... Tiden er bare gået så hurtigt du ved... Sådan er det med alt det arbejde" sagde han i et kækt smil. Neal elskede sit arbejde, men han ahvde altid meget at lave og det med at holde styr på ting, det var ikke altid hans stærke side.
"Ja lad os det, jeg håber du er sulten?" sagde Neal og lagde en venlig hånd på hendes ryg som de gik ind i resturenten. Han glædede sig virkeligt til at tilbringe en aften med hende: "Haft en god dag? Været på arbejde?" spurgte han i en rolig stemme. "Jeg var til træning i formiddags, mine lår er simpelthen så ømme" sagde han i et grin, der var så mange ting de kunne holde styr på i Quidditch holdet. Han skulle træne tre gange om ugen, altså styrketræne, så ahvde han Quidditch træning fire gange om ugen og coach timer en gang om ugen, det va rjo nærmest et fuldtidsjob.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 2, 2015 8:09:44 GMT
Realyn vidste godt hun var en smuk kvinde, selvtilliden skulle vel være i orden, med det job hun havde, for hvis hun selv ikke troede på hun var smuk og kunne udføre sit arbejde, hvem skulle så ville tro på det? Hun sendte Neal et roligt smil, der var ingen tvivl om, at han var en flot mand, men det vidste han sikkert også allerede. "Arh, ja det kender jeg godt.. Men noget siger mig, at du ikke er fodboldspiller?" svarede hun en smule spørgerne, hvis han havde fanget hendes ordkløveri omkring han skulle sende hende en ugle, så burde han da kende til magi? Måske endda selv være magiker.
Hele tanken om, at være på en rigtigt date, var virkelig underlig. Hun var jo vant til, at mænd kun opsøgte hende for én ting, og det var bestemt ikke mad, de plejede at ville betale hende med Hun mærkede hans hånd på ryggen, men prøvede ikke at lægge for meget i det, "Ja, den har været stille og rolig.. Nej, jeg.. Jeg arbejder kun om aften og natten" svarede hun, okay det ville måske lyde lidt underligt, når hun nu havde sagt hun var sælger, men nogen butikker havde jo døgnåbnet. Hun håbede bare, at han ikke ville spørger for meget ind til det. Hun grinte let, "Det må da også være et hårdt arbejde, hvor mange gange om ugen træner du så?" spurgte hun, da tjeneren henviste dem til et bord, hvor hun tog sin jakke af, og hang den på stolens ryglæn, før hun satte sig på stolen, og åbnede menukortet, dog var hendes blik på Neal, som hun sendte et venligt smil til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 8, 2015 19:24:24 GMT
Hendes ord fik ham til at smile, nu havde han jo sendt hende en ugle og var derfor en smule mere rolig, det måtte jo betyde at hun kendte til den magiske verden, osm jo måtte betyde at han godt kunne være mere ærlig: "Nej jeg spiller Quidditch" sagde han i en rolig stemme. "Professionelt, jeg lever af det... Er meget glad for det" sagde han blot og smilede i mod hende, han kunne ikke fatte at han var på en rigtig date, men han var virkeligt glad for det, og han håbede at det ville blive lige så hyggeligt som han forventede.
"Arh... Du må ofte være træt så?" sagde han i en rolig stemme, det var nok meget heldigt han ikke kendte til hendes job, han ville nok falde bagover af chok. "En del timer, det er jo et fuldtids arbejde, men ja... Altså vi styrketræner jo, også spiller vi naturligvis. Så jeg holder mig i god form" sagde han blot, nu var det jo bestemt heller ikke fordi at Neal havde en grim krop, han var tværdimod ganske markeret når han fik tøjet af, og han tænkte da også at det nok var noget hun skulle få lov til at se på et tidspunkt hvis hun ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 9, 2015 10:55:44 GMT
Hun havde ikke haft nogen som helst mistanke omkring han kunne være andet end Muggler, før han havde fanget hendes ord omkring uglen. "Arh, det er det på kostene ikke sandt?" spurgte hun roligt, det var jo langt fra alt hun vidste om det magiske samfund, skønt hun arbejdede i det, så havde hun bare aldrig set nogen grund til, at sætte sig ind i ting, som hun alligevel aldrig rigtigt følte hun ville kunne blive en del af, selvom hun boede i en magisk by, men det var jo mere for at være tæt på sit arbejde. Et nyt smil fandt vej over hendes læber, "Det må der være mange kvinder i" sagde hun og blinkede til ham, hun havde lidt en idé om, at Quidditchspiller kunne score lige så godt på deres erhverv som en fodblodspiller kunne.
Hun trak let på skulderne, "Narj, jeg er vant til det, så jeg skal bare have min morgenkaffe, og så er jeg klar" sagde hun i et roligt grin, men det var jo lidt sådan det hang sammen. "Så rejser I vel også meget rundt, for at spille kampe mod andre hold?" sagde hun spørgerne, og kunne ikke lade vær med at lade sit blik glide lidt ned af ham, selvom det jo ikke var meget at se for hans tøj, men nu havde hun jo en ret godt fantasi, og kunne skam godt forestille sig en del.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 11, 2015 5:53:19 GMT
Neal nikkede som hun spurgte om det var det på koste, det burde hun vel næsten vide når at hun nu boede i denne verden: "Det er sjældent man møder magikere i en muggler verden" tilføjede han, og anede jo ikke at hun ikke var magiker, det var jo en naturlig antagelse med hendes viden. "Måske... Jeg er ikke den helt store scorekarl må jeg nok indrømme, jeg går nok mere op i sporten end i damerne" sagde han i et lille grin, han var ihvertfald glad for sit job og kunne på ingen måde forestille sig at lave noget andet.
"Åh ja kaffe, det lever jeg heller ikke uden" sagde han i et lille grin, sådan havde det dog ikke altid været, smagen for kaffe var uden tvivl kommet en smule med årene. "Ja det gør vi... Men altså med susenetværket behøver jeg jo ikke være væk mere end et par dage af gangen og det er fint når man nu har familie her" sagde han blot, han var meget glad for sit arbejde, men ligeledes elskede han sin familie og han var ikke god til at være væk fra dem i alt for mange dage af gangen, det endte altid med at være en smule ensomt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 12, 2015 20:30:12 GMT
Hun lod hovedet falde en smule til den ene side, som ville hun aflæse ham, når hun nu skulle til, at fortælle ham, at hun altså ikke var magiker, det var jo ikke alle magiker, som var lige begejstret for muggler, det havde hun helt bestemt erfaret. "Jeg er ikke magiker.. Men helt almindelig muggler" fortalte hun, og vidste ikke helt om hun skulle gøre sig klar til, at få benene på nakken og løbe for livet, eller om han ville være okay med det. "Virkelig? Det må da ellers ikke være svært for dig" svarede hun, selvfølgelig flirtede hun, de var jo på date, var det måske så ikke meget normalt?
Hun lo let, "Nej det ville jeg godt nok heller ikke kunne," hendes morgenkaffe var der ingen som skulle tage fra hende, så ville hun da helt ikke kunne fungere overhovedet. Hun nikkede forstående, "Har du søskende eller børn?" spurgte hun roligt, selvom det var meget uvant for hende, at skulle sidde sådan og lærer en mand og kende. Det plejede jo bare at være betaling - ind - ud - videre til næste, og så var der jo ikke ret meget mere i det end det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 21, 2015 21:02:27 GMT
Neal rynkede på panden som hun sagde at hun bare var muggler og ikke magiker: "Og hvordan er det så præcist at du er endt her?" spurgte han blot, han vidste jo godt at der var nogen få mugglere som rent faktisk fik lov til at bo i denne her verden, men det måtte jo betyde at hun havde nogen relationer til denne her verden, som han var nysgerrige efter at høre mere om. "Sikkert ikke, men jeg kan godt lide mit arbejde og jeg er ikke som så mange andre.. Men det siger det nok alle sammen" sagde Neal i et grin, han var ihvertfald ikke humor forladt.
"Altså jeg har nogen plejesøskende, min far har kun mig... Jeg har ikke så meget kontakt til min mor mere... Og ingen børn nej, hvad med dig?" spurgte Neal i et roligt smil. Hans familie historie var egentligt ganske trist, men han havde da heldigvis en helt igennem fantastisk far i Gary, han var en dejlig mand og Neal nød at besøge ham når han havde tid, og pause fra alt det Quidditch han nu engang spillede, livet var sjovt, især når man var sammen med folk som man virkeligt holde af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2015 9:16:24 GMT
Hun mærkede hvordan nervøsiteten meldte sig i hendes krop. Normalvis afslørede hun aldrig at hun var almindelig muggler, og slet ikke hvorfor sine kunder, men nu var Neal jo ikke ligefrem en kunde. "Min storebror er magiker, og så arbejder jeg i det magiske samfund," forklarede hun, og førte en af de mørke hår totter om bag det ene øre. Hun håbede virkelig ikke, at det ville have nogen helt vildt stor betydning for ham, de havde jo trods alt mødt hinanden på et muggler hospital. Hun grinte let, "Ja, det syntes jeg, at have hørt et par gange før" medgav hun, det var nok en af de mest brugte sætninger i hendes erhverv. Alle ville jo have en som ikke var som alle andre.
"Plejesøskende? Har du været i pleje, eller har de været i pleje?" spurgte hun nysgerrig. Det var faktisk virkelig hyggeligt, at sidde sådan og lære et andet menneske at kende. Det var virkelig mange år siden hun havde givet sig tid til den slags. "Jeg har en storebror og en lillebror, men ingen børn nej" svarede hun med et roligt smil på læberne. Hun vendte blikket mod menu-kortet, "Skal vi få bestilt?" spurgte hun og vendte blikket tilbage på ham, hun var i hvert fald ved at være godt sulten.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2015 18:04:20 GMT
Neal smilede til hende, han havde ikke været på date i virkeligt lang tid: "Arh... Jeg bevæger mig en del i den magiske verden, men jeg bruger mest min tid på Quidditch" sagde han og kiggede i mod hende. Han kunne slet ikke forstå han havde fået så flot en pige med på date, for godt nok så vidste Neal godt at han ikke var direkte grim, men på den anden side så kunne en pige vel også godt være over hans standard, og det var hun jo næsten over hans standard, en utrolig smuk pige der måtte have hundrede af mænd for hendes fødder.
"De har været i pleje, min far har kun mig og min mor er død for nogen år tilbage, men alt fter hvor længe de har været i pleje, så føler jeg dem som rigtige søskende" sagde han roligt, han var meget glad for at han havde nogen han kunne have det sjovt med og passe på, generelt var han jo bare en meget omsorgsfuld person: "Ja lad os det... Drikker du vin?" spurgte han med en venlig stemme og afventede hende, han var ikke ude på at drikke hende fuld, men vin til maden tog ingen jo skade af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 13, 2015 20:41:39 GMT
Realyn smilede roligt tilbage til Neal. Det var så underligt for hende, at sidde sådan overfor en mand, og vide han måske ville andet end bare i bukserne på hende. ET sted var det måske en smule befriende, men samtidig også virkelig skræmmende. Hun vidste jo hun var god i sengen, men hun vidste ikke hvordan man var på date. Jo selvfølgelige det basale, som helt almindelig god opførelse, men ellers ikke. "Jeg tror desværre aldrig helt, jeg har forstået spillet.. Jeg har kun set en enkelt kamp," sagde hun og smilede en smule undskyldende. Hun elskede jo sport og bevæge sig, men Quidditch havde hun bare aldrig rigtigt haft chancen for at sætte sig rigtigt ind i. Godt nok havde Tyler spillet som teenager på Hogwarts, men dengang havde hun nok mere været den irriterende lillesøster.
"Oh, det er jeg ked af at høre," sagde hun og hendes smil forsvandt for en stund, da han fortalte om sin afdøde mor. Det måtte være hårdt. Realyn havde et ret godt forhold til begge sine forældre, selvom de ikke kendte til hendes job. Tyler havde hun også altid været utrolig tæt med, pånær her efter han havde fundet ud af hendes job. Men hun savnede at de kunne snakke sammen som før, det havde jo været præcis derfor hun aldrig havde fortalt ham det. "Hvor mange plejesøskende har du så? Eller, hvor mange af dem, ser du som sine rigtige søskende?" rettede hun sig selv og hendes smil vendte tilbage på hendes læber. Hun nikkede lidt, "Ja, det gør jeg skam, helst rød," svarede hun, nu lød han lidt mere som de mænd hun plejede at omgåes, men hun prøvede hele tiden, at sige til sig selv, at han jo ikke betalte hende for at være der, og derfor måtte han jo være god nok.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2015 10:39:18 GMT
Neal smilede til hende: "Altså du skal være velkommen til at komme ud og se en af mine kampe, det er faktisk rigtigt hyggeligt.. Ihvertfald hvis man kan lide at råbe og skrige" sagde Neal i et grin, heldigvis så var Quidditch fans gode til virkeligt at hæppe på deres hold så de nærmest at hæse bagefter, og det morede altid Neal og gav bare ekstra meget lyst til at gøre det godt på en kost. "Det er okay" sagde han blot som hun talte om hans mor, det var et stykke tid siden og Neal havde efterhånden fundet ro omkring det.
"Primært nok Tristan og Allison, fordi at de har været der altid, siden de blev født, også er der en del der er kommet og gået" sagde han i et smil, han var bare glad for at hans far havde sådan et stort hjerte, og Neal vidste han ikke kunne have nogen bedre far. "Hvad med dig? har du søskende og forældre?" spurgte han velvidende om at alle jo havde forældre, men det var jo ikke alle der snakkede lige meget med deres forældre: "Så lad os tage en falske rødvin" sagde han i et smil og lagde vinkortet ned på bordet igen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 17, 2015 12:03:26 GMT
Hans invitationen om at komme ud og se ham spille en kamp, kom faktisk meget bag på hende. Hun var jo ikke vant til, at folk ønskede at se hende igen, jo et par enkelte stamkunder havde hun da, men langt de fleste var jo bare sådan engangs ting, fordi de havde været uvenner med konen, eller bare havde brug for et knald. Så hun havde vel på et eller andet punkt troet, at Neal også bare ville i bukserne på hende og så glemme alt om hende igen bagefter, og han så bare var mere høflig og lige inviterede hende ud og spise først. "Altså, hvis du har lyst til, at se mig igen, så vil jeg da meget gerne," svarede hun og sendte ham et venligt smil. Det var meget uvant for hende dette her, men på et eller andet punkt, så kunne hun nu godt lide det.
"Det må da virkelig være hårdt for din far, at være alene med så mange børn," sagde hun og smilede roligt til ham. Hun vidste ikke om hun nogensinde ville kunne gøre det, eller om hun nogensinde selv ville have børn, lige på det punkt mindede hun nok ret meget om sin bror. Børn var søde, så længe de ikke var hendes. Hun nikkede lidt, "Jeg har en storebror, og ja, så mine forældre," svarede hun, hun undlod dog at fortælle om sine to nevøer og den ene niece, hun havde jo aldrig mødt Tylers børn, hun kendte deres navne, men hvor gamle de var og alt det der, det havde hun ingen anelse om, og hun ville ikke rigtigt spørger ind til dem, for hun vidste jo godt, at Tyler havde det med børn, som hun selv havde. "Ja, lad os det," sagde hun og smilede retur.
|
|
|