Deleted
•
Post by Deleted on Sept 18, 2015 19:45:43 GMT
Neal havde ikke været på en date i meget lang tid, og at date var som oftest også bare en smule akavet. Dog var Neal så heldig at Realyn var en sød og sjov pige og han nød virkeligt a bruge tid sammen med hende, også selvom de jo knapt kende hinanden endnu: "Ja måske, men han er en virkeligt sej gut, så han skal nok klare det... Hvad med dig, har du ingen planer om børn og familie?" spurgte han i et smil. For Neal var børn ikke et must eller et krav, men det var da uden tvivl noget han drømte om at få en dag hvis det kunne passe ind i hans travle karriere valg.
"Åh det lyder da som en dejlig familie" sagde Tyler i et venligt smil, han var selv bare glad for at være ud af en god og stabil familie, selvom han naturligvis oftest savnede sin mor. "Jamen så bliver det rødvin" sagde han og hældte roligt op i hendes glas, han ville bestemt ikke drikke hende fuld eller selv være fuld, men lidt vin til maden var der jo aldrig nogen der havde taget skade af og det var jo trods alt hyggeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 19, 2015 19:32:40 GMT
Et smil brød Realyns læber, som Neal snakkede så pænt om sin far. Der var ingen tvivl om, at Realyn også elskede både sin mor og far, men det var bare også svært, når hun ikke kunne fortælle dem alt, bare en simpelt ting som hendes arbejde, hun havde jo set, hvordan Tyler havde taget det, så hun turde da slet ikke tænke på, hvordan deres mor og ikke mindst deres far ville tage det. "Phu, ehm, det ved jeg sørme ikke, altså nok ikke sådan lige nu og her, jeg har nogle skæve arbejdestider, så det er ikke lige børn jeg har aller mest tid til, men måske en dag.. Jeg vil i hvert fald ikke udelukke noget," sagde hun i et lille grin, hun kunne godt lide at have åbne muligheder, for at gøre hvad hun ville når hun ville, hvilket hun var ret sikker på, børn kunne forhindre hende i. Hun ville foreksempel ikke beholde sit job.
Realyn nikkede roligt, "Altså vi er nok ikke nogen kerne familie, men ja," sagde hun roligt og smilede varmt til ham. Jo mere hun kiggede på ham, jo pænere blev han hele tiden. "Tak," sagde hun og smilede på ny, da han hældt op til hende. Hun havde ingen planer om at drikke sig fuld, for hun havde en eller anden idé om, at hun nok ville ende med at knalde Neal et eller andet sted, sådan endte det jo altid for hende, dog var hun ikke vant til, at fyren inviterede hende ud først, så måske det ikke ville ende sådan? Det var virkelig svært, at finde ud af. Realyn prøvede bare, at slappe af og nyde aften, og så lade vær med at tænke over, hvad der ville ske senere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 19, 2015 21:19:03 GMT
Neal kunne slet ikke huske hvornår han sidst havde været på sådan en god, gammeldags date, men hvor var han dog glad for at han var endt med at gøre det. Realyn var en virkelig smuk, sjov og fantastisk pige og han nød hendes selskab helt utroligt meget: "Mænd må virkeligt kaste sig for dine fødder du er en meget smuk og charmernede kvinde, Realyn" sagde Neal, ment som et venligt kompliment. Det var svært at holde fingrene for sig selv med alle de tøser der bød sig efter en Quidditch kamp, men på mange punkter var Neal nok bare mere afslappet end de fleste, han tog heller ikke så ofte med på de lange byture natten lang, han kunne lide at holde styr på sin træning.
"Kernefamilie er vel også overvurderet, hvis man bare er glad og har det godt?" sagde Neal i et afslappet smil, han ville da gerne have børn en dag hvis muligheden bød sig, men det var ikke fordi det var et kæmpe krav. "Jeg tænker bare at spille Quidditch til jeg ikke kan mere, også måske blive træner for et hold... Quidditch er mit liv såh.." sagde han og trak på skuldrende, han kunne slet ikke forestille sig at lave noget andet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 20:38:33 GMT
Det var meget, meget sjældent at Realyn hørte komplimenter, det gjorde hende en smule nervøs, men på en god måde. "Oh, det ved jeg nu ikke, men tak, og i lige måde," sagde hun og smilede varmt til ham, "Eller, altså mand," rettede hun i et stille grin. Jo mændene kastede sig sådan set for hendes fødder, men det var jo ikke lige på den måde Neal mente det. Et kort øjeblik overvejede hun, om hun skulle være ærlig, og fortælle ham sit rigtige job, men han virkede bare så sød og venlig, og hun havde ærligt talt lidt svært ved, at forestille sig, at han ville være okay med det. Der var jo så mange fordomme.
Hun nikkede lidt, "Ja, det kan vi nok godt hurtigt blive enige om," sagde hun og gengældte hans rolige smil. Der var bare et eller andet over Neal, som fik Realyn til, at slappe helt af. Det var virkelig rart. "Men er det ikke en lidt farligt sport?" spurgte hun og tog en tår af sin vin, hvorefter hun foldede sine hænder foran sig på bordet, vippede hovedet en smule til den ene side, og lod blikket hvile på ham. Han var en utrolig flot mand, det gik mere og mere op for hende, jo mere de snakkede sammen, og stille og roligt lærte hinanden at kende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 21, 2015 20:49:47 GMT
Neal smilede til hende, der var noget over hende han ikke kunne sætte en finger på, som om hun virkede genert eller usikker, hvilket han virkeligt ikke kunne forstå med hendes udseende, alle mænd måtte da forgude hende, ikke at han ville sidde og overøse hende med komplimenter, men det tænkte han da for sig selv. "Well, jeg mener det" sagde han og tog en bid af hans mad, han var bare glad for at hun havde sagt ja til at gå med ham ud, han var ikke altid så god til at inviterer piger med på dates, især fordi mange af dem ikke brød sig om hvis pressen pludseligt dukkede op.
"Det er skønt... Min familie er jo heller ikke ligefrem en der følger traditionerne, men hvad fanden når bare alle er glade" sagde han og trak på skuldrende, på mange måder meget taknemmelig over den positive opdragelse som Gary havde givet ham. "Jo til tider... Men det er mest bare småskader, det eneste der har været fornyeligt var da Demyan blev ramt af lynet" sagde neal, selv havde han kun været ude for småskader og sådan håbede han bestemt det fortsatte, han var meget fysisk aktiv og han hadede for alt i verden at sidde stille.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2015 16:51:14 GMT
Realyn havde ikke rigtigt skænket pressen en eneste tanke, da hun havde sagt ja, til at tage på date med Neal, måske fordi hun ikke rigtigt kendte til Quidditch, og dermed heller ikke spillerne, så selvom Neal var en kendt mand, så var det nu ikke lige det som slog hendes tænker allermest. Lige nu hyggede hun sig faktisk bare virklig meget i hans selskab. "Jamen, mange tak," sagde hun med et roligt smil på læberne, før hun også tog en bid af sin mad. Det var faktisk meget mere hyggeligt end hun havde regnet med, at det blive, mest fordi hun havde været bange for, om de overhovedet ville have noget at snakke om, fordi hun jo var muggler og han var magiker, men det gjorde det nok en del lettere, at Realyn kendte til det magiske samfund.
"Ja, så er det jo det vigtigste.. Det er nu heller ikke fordi vi ikke kan udstå hinanden, min bror og jeg har altid været meget tætte, det er mere vores forældre, der til tider kan være lidt svære at danse med, men sådan er forældre vel?" sagde hun i et lille grin, og tog en tår af sin vin. Hun elskede sin familie virkelig højt, men hun havde godt kunne mærke, at det havde givet et hak i hendes og Tylers forhold, at han havde fundet ud af, hvad hun arbejdede som. Hun skar en lille grimasse, "Hold da op, overlevede han det?" spurgte hun nysgerrig, men også overrasket. Hun syntes virkelig Neal var nem at snakke med, han virkede utrolig meget nede på jorden, taget i betrækning at han var kendt i stort set hele det magiske samfund.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 29, 2015 20:34:24 GMT
Neal nød at date, også selvom han ikke gjorde det særligt ofte. Flere af hans kammerater på holdet forstod ikke at han orkede, han kunne jo bare knipse med fingerne også stod mange kvinder allerede klar til at tage i mod ham, men Neal var ikke til den slags, han var på mange punkter nok en håbløs romantikker. "Selv tak" sagde han i et roligt smil, og tog sig selv i at sidde og stirre på hende nogen lange sekunder, hun var virkeligt skøn: "Tjah det kan man sige... jeg har jo heldigvis en skøn far, men jeg ved godt mange har det svært med sine forældre... Er de strenge?" spurgte han i en rolig stemme, om ikke andet for at føre en samtale, men også fordi at han gerne ville vide mere om hende.
"Ja det gjorde han heldigvis, men han har ikke kunne spille længe... Det er tragisk når sådan noget sker, men Quidditch er jo ikke altid harmfri" sagde han og tog en bid af sin mad, som han stadig ikke helt kunne slippe synet afh ende, selvom han godt vidste at det måske virkede lidt upassende. "Hvad med fritiden? Noget du kan lide at lave?" spurgte han nysgerrigt og tog så en tår af sin vin, inden han lænede sig tilbage på skolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2015 20:27:35 GMT
Realyn havde nok altid inderste inde drømt om, at få sig en rigtig kerne familie, men med hendes job, havde hun nok bare blidt sig selv lidt ind, at det var en uopnåelig drøm, som hun gennem de senere år havde gemt længere og længere væk, for ikke at pine sig selv med den. Hans stirren, gjorde hende en smule utryg, havde hun noget siddende mellem tænderne eller? Hun rømmede sig en smule, "Narj, det er de som sådan ikke, jeg tror mere det var min bror og jeg, som var strenge teenagere, og nu hvor de så er ved, at gå i overgangsalderen, så tager de hævn for fuld tryk," sagde hun i et lille grin, det var i hvert fald hendes teori.
"Ej, hold da helt op.. Lov mig lige, at du passer på dig selv på banen," bad hun og lagde en hånd oven på hans. Mange ting kunne man sige om Realyn, men hun passede altid på sig selv, og hvis hun kunne så passede hun også på alle andre omkring sig, selvom hun godt vidste hun var total forsvarsløs i forhold til magikerne. "Ehm, jeg tegner meget, maler og sådan," sagde hun med et lille smil på læberne, det var så underligt for hende, at sidde og snakke om sin fritid og hobbyer på en date, men Neals rolige attitude gjorde det uden tvivl lettere for hende. "Hvad med dig?" returende hun nysgerrigt tilbage, hun interesserede sig ellers aldrig for, hvad nogen lavede, men lige med Neal, ville hun faktisk gerne vide mere om. Han var utrolig dejligt selskab, han var sød og venlig, han virkede åben og Realyn hyggede sig faktisk rigtigt meget.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2015 20:21:59 GMT
"Arh ja okay" sagde Neal i et lille smil: "Jeg drømmer nok også om at få børn en dag, gerne et helt Quidditch hold" sagde han i et grin, dog vidste Neal godt at han ikke var ung mere, og at han nok ikke ville nå et få et helt hold som han havde drømt om da han var ung. Generelt så gik Neal bare utrolgit mege top i sin karriere, det havde altid været det vigtigste for ham at den gik godt, så kunne alt andet være lidt mere ligegyldigt, han ville bare gerne at han om ikke andet kunne arbejde med Quidditch indtil han engang var gammel og grå.
"Jeg har jo nok ikke mere end max 5-10 år tilbage på toppen af Quidditch, også må jeg jo finde ud af hvad jeg så skal" sagde han roligt, der var ikke ret mange spillere der var over 35 år og stadig på topplan, man kunne bare ikke holde sig i god form så længe, men så håbede Neal at han kunne blive træner eller dommer. "Vikeligt? Det lyder spændende... Er du god til det?" spurgte han i et smil: "Mit liv handler nok meget om Quidditch, også hygger jeg med min fars plejebørn engang imellem, tager dem med ud og træner lidt eller noget" sagde Neal, når han nu ikke selv havde børn endnu så måtte han jo låne sine plejesøskende engang imellem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2015 20:20:24 GMT
"Hold da op, det var ikke så lidt," grinte hun, Realyn vidste ikke om hun nogensinde ville have børn, eller jo, det ville hun jo sådan set gerne, men så skulle hun i hvert fald finde et andet job, hun ville ikke risikere hendes fremtidige børn ville blive mobbet eller andet, fordi hun havde taget et valg i sit liv, som hun var glad for, men så mange andre så ned på. Realyn elskede sit job, hun elskede at være oppe hele natten, hun elskede at kunne udfordre sine grænser og afprøve sine fantasier, og det måtte man jo sige, hun havde rig mulighed for. Selvom hun nogengange da også kunne være træt, men det var der bare ikke noget der hed, når der stod kunder på den ene side og en Judas klar med en knytnæve eller lignede på den anden side.
"Kan du ikke blive træner eller sådan noget måske?" spurgte hun nysgerrig med et lille smil på læberne. Hun havde nok heller ikke mange flere år tilbage selv, der var jo ingen som gad, at betale for en gammel kone, eller det var der måske, men ikke ret mange. Hun lille grin forlod hendes læber, "Det ved jeg ikke, det kommet vel an på øjnene som ser," sagde hun med et smil på læberne. Hun elskede at være kreativ, hun havde et helt rum hjemme i sin lejlighed, hvor hun rigtigt kunne udfolde sine kreative sider, og hun sparede hele tiden op til nye materialer, selvom det var ret sjældent hun fik råd til nyt udstyr. "Det må de virkelig elske. Hvad er det for nogle børn han har i pleje?" spurgte hun, der kunne jo være mange grunde til, at børn kom i pleje, de kunne være handicappet fysisk eller psykisk, være blevet mishandlet, eller bare fra en familie som havde brug for noget aflastning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 12:12:52 GMT
Han smilede, han vidste dog godt at det nok ikke var så realistisk længere, men han kunne bare godt lide tanken om at få en familie. Når de var i byen efter en kamp så var det da også altid Aaron og Demyan der plejde at score, Neal holde sig lidt i baggrunden. "Jo eller dommer, jeg tror aldrig jeg kommer til at stoppe med at spille Quidditch, det betyder alt for meget for mig" sagde han i et smil, han elskede virkeligt hans arbejde og han elskede at træne så mange gange om ugen, han var nok egenerelt bare glad for fysisk aktivitet.
"Det er for det meste bare børn hvis forældre ikke kan overskue dem... Nogen af dem bor der hele livet og andre kun i en periode, men ja han elsker det, jeg har nok fået min forkærlighed for børn ved min far" sagde han og trak på skuldrende. Han passede gerne børnene når at hans far en sjælden gang imellem skulle noget og tog sig tid til sig selv. Gary var en god mand og Neal var glad for at have ham som far: "Det er ret skønt" sagde han og spiste lidt mere af sin mad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 7, 2015 20:49:43 GMT
Realyn var skam også glad for, at være fysisk aktiv, det var nok bare på nogle helt andre punkter end Neal. Hun hadede bare at der var så mange fordømme, så hun ikke rigtigt turde fortælle nogen som sit arbejde. Hun var da også sikker på, at hvis Neal vidste det, så var han nok løbet langt væk over alle bjerge for længst, eller også havde han bare smidt pengene på bordet, så de kunne komme i gang. "Der er vel rigeligt af muligheder?" spurgte hun med et roligt smil på læberne. Hun hævede afslappet sit vinglas mod ham som et skål, "Jeg er glad for du inviterede mig ud," sagde hun ærligt og sendte ham et ny smil, det var faktisk virkelig hyggeligt, og befriende at sidde og snakke og bare lære hinanden at kende.
"Din far lyder som en storhjertet mand," sagde hun med et smil på læberne, hun var da ikke sikker på, om hun ville kunne give slip på sådanne nogle børn igen, hvis de havde det svært fordi deres forældre ikke kunne overskue dem. "Man brude slet ikke få børn, hvis man ikke har overskuet," sagde hun og rystede lidt på hovedet, hun havde aldrig været gravid, og hun vidste også godt, at hvis hun skulle blive det, så ville hun lægge hele sin hverdag om. Hun tog den sidste bid af sin mad, "Det lyder i hvert fald sådan," sagde hun afslappet, det var faktisk slet ikke så slemt at være på date som hun havde frygtet det ville blive. Sådan rigtigt akavet og så videre, men Neal var nem at snakke med, og Realyn følte sig bare generelt ret godt tilpas i hans selskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 8, 2015 14:21:16 GMT
Han nikkede: "Ja bestemt, man kan jo også arbejde indenfor ministeriet med magiske sportsgrene, så ja jeg skal nok finde ud af noget, men lige nu fokuserer jeg bare på at holde mig selv i topform" sagde han i et smil, han elskede Quidditch og han var glad for at gøre så meget han kunne for at holde sig i form. Han elksede spillet og han elskede sammenholdet på det hold de havde, også selvom de unge drenge var meget forskellige og ikke altid var enige om hvordan tingene skulle være.
"Det er han bestemt også, jeg ser meget op til ham... Ikke at jeg selv ved om jeg vil tage plejebørn ind, men ja han er fantastisk" sagde Neal roligt. Gary var en god mand og alle kunne lide ham, næsten alle ihvertfald. Han havde været pedel på skolen i mange år og mange af de unge var også stor fan af ham. "Ja..." sagde han i et smil og afsluttede det han havde på sin tallerken, dette her var da ret hyggeligt: "Der er sådan noget lysshow ved søen i parken her kl. 21, jeg tænkte om du ville med ned og kigge?" spurgte han i et smil og kiggede over i mod hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 9:26:06 GMT
Realyn vidste ikke ret meget om det magiske samfund, faktisk vidste hun kun hvad Tyler havde fortalt hende og så de få ting som hun havde lært igennem aviserne og sådanne nogle ting. "Har Ministeriet en afdeling for sportsgrene?" spurgte hun en smule uviden. Sådan var det nok, når man ikke havde gået på en magisk skole, men kun boede og arbejdede i det magiske samfund. Det var jo kun på grund af Tyler, at Realyn havde fået lov til, at slå sig ned her, hvilket hun var inderligt taknemlig for. Hun elskede alle de magiske ting, selvom det til tider var noget af en udfordring ikke selv, at have de magiske evner.
"Ja, han lyder i hvert fald som en mand alle burde se op til," sagde hun i et roligt smil. Realyn ville gerne have børn på et tidspunkt, men selvom der kun var nogle år til hun ville runde de 30, så følte hun sig alligevel ung, og hun vidste ikke helt om hun overhovedet var klar til det ansvar. Hun tog en tår af sin vin, og vendte så blikket i mod ham, som hun stillede glasset fra sig på bordet igen, med et smil på læberne, "Ja, det vil jeg da meget gerne," sagde hun, det var da noget hun vidste hvad var, noget som hun kunne forholde sig til. Hun kiggede lidt på sit armbåndsur, "Ved du hvor langt der er til parken her fra?" spurgte hun, det var mere om de skulle til og afsted, eller om de havde masser af tid endnu, selvom de begge var færdige med at spise.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 11, 2015 20:25:16 GMT
Han smilede og nikkede til hende: "Ja det har de, Quidditch, nissekast og alt det.. Der er mange sjove ting" sagde han i et smil, han kunne godt forestille sig at arbejde sådan et sted, men der var da ingen tvivl om at det at være på banen var det absolut bedste sted. "Men ja jeg tænker at det er noget i den stil, måske jeg bare skal træne nogen, jeg overvejer at søge stillingen som Professer på hogwarts hvis den bliver ledig, så ved faktisk ikke" sagde han og smilede så til hende, han ville bare gerne fortsætte med det han elskede.
"Det er han også, du må møde ham en dag" sagde han i et smil, Gary var fantastisk og han var typen alle kunne lide. Han var så sød, flink og helt igennem fantastisk, Neal kunne ihvertfald ikke ønske sig nogen bedre eller mere fantastisk far. "Ikke så langt, hvorfor?" spurgte han blot, han havde ikke været på date i mange år, men han syntes faktisk dette her var ret hyggeligt, Realyn var et behageligt menneske at være sammen med og han håbede da virkeligt at hun havde det på samme måde, han fortrød ihvertfald ikke at han havde inviteret hende ud.
|
|
|