Evanna Brown
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2032
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Charles Lavoie
Oprindelse: Israel
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Ejer og Stifter
|
Post by Evanna Brown on Oct 12, 2017 19:33:37 GMT
Evanna så overrasket på Ashton over hans udtale, det lignede slet ikke som ham, at snakke om sig selv som om han var bedre end andre. Hun nåede dog ikke at svare, før han selv forsatte med noget som lød langt mere som ham. "Det ved jeg ikke, Ashton, jeg ved bare at jeres fans virkelig hader mig, netop fordi de er så loyale overfor dig og kun ønsker dig det bedste, hvilket ikke er mig i deres øjne," svarede hun og kørte hænderne igennem sit lange mørke hår, hvorefter hun lod sine klare blå øjne hvile lidt på ham, mens hun bed sig i læben. Hendes kinder blev om muligt endnu mere røde, da han mest af alt lignede en som lige havde fået af vide, hun havde ADIS eller en eller anden, anden livstruende sygdom. "Ikke noget," sagde hun hurtigt, stadig med blikket mod gulvet. Hun var selv slet ikke et sted i sit liv, hvor hun ønskede børn. For ligesom Ashton var på toppen af sin karrierer, så var hun jo også selv præcis det samme. Hun var ikke klar til at skulle omlægge hele sin hverdag for et barn. Hun var ikke engang sikker på om hun overhovedet ville have børn. Desuden var hun kun lige blevet 22 i mens de havde været på tour'en, så hun mente selv at hun var alt, alt for ung til, at tænke i den retning endnu. Alligevel følte hun et eller andet form for pres, da hans 'okay' lød, til at uddybe sine ord lidt mere. "Det var bare din måde at sige det på.. Det er ikke fordi jeg.. Vil have børn. Det var bare et kompliment, om at når eller hvis den dag kommer, så tror jeg du vil blive en god.. far.." hun sank lidt, stadig uden at kigge på ham overhovedet, da hendes blik hele tiden var mod gulvet. Hun følte sig ude på så dybt vand lige nu, at hun ikke engang kunne se bredden mere. Hun rystede lidt på hovedet, "Det kan jeg ikke bare. Mit nummer og min mail skal være offentlig tilgængelig," svarede hun roligt. Hun ville selvfølgelig have skiftet nummer og oprettet en anden mail, hvis det bare havde været så enkelt, men så snart hun gjorde det, så ville de nye kontakt oplysninger bare komme ud og ligge offentligt og så ville de være tilbage til start. "Hvis jeg ikke havde arbejdet i Global Electricty, havde jeg nemt kunne skifte nummer og gøre det skjult, men jeg har over 300 kontakter på min mobil og min mail. Folk fra hele verden ringer, skriver og sender mails til det nummer og den mail. Det ville måske stoppe det et par dage, men så snart de nye kontakt oplysninger ville komme ind på Global Electricty's hjemmeside, så ville de kunne finde mig igen. Mit arbejde kræver, at vores samarbejdspartner, kunder, fremtidige kunder, arrangører, kollegaer og Mr. Brown skal kunne komme i kontakt med mig fireogtyve timer i døgnet. Det kan de ikke, hvis jeg skifter nummer og gør det skjult," forklarede hun, hvorefter hun rejste sig for at begynde at rede sengen, så de kunne komme i seng snart. Hun var udmattet og træt i hovedet, men så kom hun i tanke om sin telefonsamtale med Derek, som havde afbrudt deres snak, hvilket fik hende til at sukke lidt, "Hvilket minder mig om, at jeg lige skal svare et par mails inden sengetid," sagde hun og gned sin pande lidt. Hvor hun dog trængte til ferie snart. Men nu var hun jo også på dobbeltarbejde, fordi hun også skulle synge for Skyler ved siden af sit eget arbejde. Hun fandt den lille firkantet projekter frem igen, og tændte den, så en bærbarcomputer lyste fra den, hvortil hun hurtigt gav sig til at svare på de arbejdeseletreret mails, som hun havde liggende, mens hun hurtigt rullede forbi de mails som tydeligt skreg af vrede fans. Hun håbede dog ikke at Ashton læste med eller ville spørger om han måtte læse nogle af de mails hun modtog, for de var virkelig ikke pæne og hun havde langt fra fortalt ham hvor slemme nogle af dem virkelig var, hun havde nok bare kort nævnt det og givet en blid udgave af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 15, 2017 21:11:20 GMT
Ashton sukkede en anelse. "Det er nok bare fordi de ikke kender dig. For den slags 'fans' - i mangel på bedre ord - er den eneste der er god nok til mig, dem selv. Når jeg keder mig læser jeg nogle gange hvad fans skriver om os, hvilket gør at jeg en gang i mellem opdager de ting der omhandler mig selv og dem. Og uanset hvem jeg end var sammen med, ville de ikke være gode nok, så længe det ikke er dem," sagde han. Det var virkelig sørgeligt i hans øjne, men det var sådan det var. Heldigvis var de fleste af hans fans glade når han var glad, og de støttede ham i hans forhold med Evanna. De burde jo også tydeligt kunne se hvor glad han var lige for tiden. Han forstod ikke dem der ikke kunne være glade på hans vegne, men han vidste jo godt at ikke alle mennesker i verden var ordentlige. Han grinede en anelse af hvad hun sagde, den måde hun prøvede at redde sig ud af den pinlige situation på. "Det er okay du siger sådan, det er ikke første gang jeg hører det. Ikke ligefrem en information jeg ved hvad jeg skal stille op med, dog. Jeg er måske lidt for voksen og ansvarlig allerede," sagde han og grinede igen, mens han så kærligt på hende. Børn var slet ikke noget han tænkte på nu, men han kunne sagtens se sig selv som far i fremtiden. Nu havde hun heller aldrig set fest siden af ham, når han tabte sin kontrol og flirtede med flere forskellige på en aften. Og lige det sidste ville hun heller aldrig komme til at se. Han havde virkelig lyst til at spørge om hendes arbejde virkelig var alt det besvær værd. Det med konstant tilgængelighed og skulle have et enormt upersonligt forhold til sine adoptivforældre, samt føje dem i hvad end de sagde. Og så nu, som prikken over i'et, at hun modtog hademails. Men han bed sig i læben og lod være, for det var ikke hans opgave at stille spørgsmålstegn ved den slags, han stolede på at hun ville stoppe, hvis hun ikke havde lyst selv. Det var dog ret hårdt for ham at se hvordan hun sled og slæbte sådan, og den eneste betaling hun fik for det var penge, som jo på ingen måde var alt. "Hey," sagde han, da hun gav sig til at begynde at svare på mails. Han rejste sig op og rykkede hen til hende, så han sad lige bag hende. Han flyttede hendes hår om bag hendes ene skulder. "Er det virkelig noget du skal lige nu?" spurgte han med en blid stemme, hvorefter han lænede sig ind og placerede et blødt kys på hendes skulder, før han gav sig til at massere hendes skuldre en anelse. Godt nok havde han stærke hænder fra at spille trommer, men han var alligevel blid ved hende.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 15, 2017 22:42:23 GMT
Evanna kunne mærke hvordan tårene begyndte, at fylde hendes øjne igen, selvom hun holdt dem stædigt tilbage, så de ikke forhold hendes blanke blå øjne, "Ashton, stop. Please.. Bare.. Stop, okay?" bad hun som hendes blik flakkede en smule, før en enkelt lille tåre trillede ned af hendes ene kind, da hun blinkede med sine øjne. Hun slog blikket lidt ned og bed sig lidt læben, "Jeg er ligeglad med, hvilke.. Drømme eller fantasier de har om dig, det er deres sag, ikke min. Det jeg ikke er ligeglad med er, når de begynde at skrive og ringe til mig og forhindre mig i, at udfører mit arbejde ordentlig. Derek har været nødt til, at sætte andre folk ind i alle mine og Victors sager, fordi vi ikke kan arbejde sammen mere, uden pressen står klar med kameraer og spørgsmål omkring vores ikke-eksisterende affærer," sagde hun roligt og rystede lidt på hovedet, som hun havde vendt blikket tilbage på ham. Hendes kinder fik en fin rødlig kulør ved hans ord, og ikke mindst hans blik som faldt på hende efterfølgende. Hun bed sig lidt i læben og rystede så lidt på hovedet, "Du skal ikke stille noget op med det.. Jeg vrøvler bare," sagde hun med et lille smil og viftede lidt med den ene hånd, for at slå det lidt hen igen, eller i hvert fald forsøge på det. Hun vidste ikke på stående fod om hun en dag ville have børn, hun ville nok helst bare tage det lidt som det kom. I bund og grund var hun nok bare utrolig bange for, at selv ende med at skulle bortadoptere, netop fordi hun selv var blevet det. Hun vidste et sted godt, at hun arbejdede alt for meget, og det nok kun var et spørgsmål om tid, før hun ville gå helt ned med stress, men hun kunne jo godt lide sit arbejde, uanset hvor stressende det end kunne være. Hun sad allerede dybt koncentreret, da hans hey lød, og var begyndt at åbne de første par mails. Dog røg al koncentration fra hendes hjerne, da han satte sig bag hende og flyttede hendes hår og hans blide stemme lød. "Det ved du godt, det er," svarede hun mildt, og lukkede øjnene et øjeblik af nydelse, da han kyssede hendes skulder og derefter begyndte at massere dem. Han ville nok hurtigt kunne mærke, hvor anspændt hun egentlig var. Hun lod sin ene hånd søge op til hans ene, før hun drejede sig en smule, så hun kunne se på ham med et kærligt smil, "Hvad med.. At du går ud og fylder badekaret, og så kommer jeg så snart jeg er færdig med, at svare de her mails? Fem minutter, maks," spurgte hun og kyssede ganske blidt hans læber og sendte ham et kærligt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 16, 2017 23:08:22 GMT
Ashton rynkede panden, en anelse forvirret over hendes pludselige udbrud. Han var ikke interesseret i at skændes med hende, især ikke lige nu. Men han kunne alligevel mærke at det irriterede ham en anelse, at hun skar ham af på den måde. Heldigvis var han tålmodig nok til bare at trække vejret ind og lade det sive ud gennem sine tænder igen, langsomt, så hun ikke kunne høre det. "Det er jo lige præcis det jeg siger, Evanna. De skal ikke opføre sig dårligt overfor dig, bare fordi de er fans," svarede han bare, i en meget neutral tone. Han havde jo givet udtryk for at han synes det var en forfærdelig ting, at hun modtog disse hademails, så han forstod ikke hvorfor hun fik det til at lyde som om det var ham der forsvarede hans fans, og ikke omvendt, som han faktisk havde gjort. Han trak på skulderen som hun sagde at hun bare vrøvlede. "Du og alle andre der har sagt til mig, at jeg bliver en god far. Jeg troede 20'erne var til for at feste og dumme sig, men noget må jeg da have misforstået," sagde han og grinede en anelse. Det var ikke fordi tanken om et barn decideret skræmte ham, og han var en god nok person til rent faktisk at træde til hvis han nu fik gjort en kvinde gravid ved et uheld, men han ville ikke selv planlægge et barn nu. Bare tanken om at skulle sætte sin karriere på pause, og tvinge de andre til enten at gøre det samme, eller finde en ny trommeslager.. det brød han sig på ingen måde om. Et suk undslap Ashtons læber, og han blæste varm luft i nakken på Evanna samtidig. "Det kommer garanteret til at tage mindst et kvarter," sagde han, med en stemme der ikke var irriteret, men alligevel lød som om han ville have hende for sig selv. Og det ville han virkelig. Han arbejdede jo hele dagen, og ofte var han for træt til meget andet end en standard samtale efter en koncert, medmindre de valgte at drikke og feste. Så nu hvor han endelig havde slappet af en hel dag, skulle hun stadig arbejde, og han syntes det var uretfærdigt. Han rejste sig dog op og gik ud på badeværelset for at fylde badekarret. Han sørgede for at vandet var en smule varmere end en behagelig temperatur, så vandet holdt sig varmt længere. Der var en tilfældig hotelsæbe som han hældte i vandet, før han tog sit tøj af og satte sig i karret.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 17, 2017 21:51:15 GMT
Evanna sukkede lidt og lod en hånd køre i gennem det lange mørkebrune hår, før hun tørrede den tåre væk som var trillet ned af hendes ene kind, "Det fint nok.. Jeg er holdt op med, at svare, så på et eller andet tidspunkt går det sjove nok af for dem, og så stopper de vel.." sagde hun stille, nok mest i et forsøg på, at lukke samtalen omkring alle de vrede fans. Det havde stået på ret længe efterhånden og det blev kun værre hele tiden, men hun håbede virkelig at hvis hun bare lods som ingenting, så ville de stoppe af dem selv. Hun forsvarede det nok mest fordi, hun jo havde vidst hvad hun var gået indtil, da hun var blevet kærester med Ashton, og det havde kun været et spørgsmål om tid, før fansene ville reagere på deres forhold. Det var nok nærmere at det var så voldsomt, som kom bag på hende og gjorde hende virkelig ked af det. Hun grinte lidt da han selv gjorde, dog stadig med den rødlige kulør på sine kinder, "Så er der nok noget om snakken," sagde hun da det tydeligvis ikke var første gang nogen havde sagt det til ham. "Oh virkelig? Og her gik jeg også troede det var teenage årene som var reserveret til dumhed og fester, og 20'erne til, at man skulle få styr på sit liv," sagde hun med et smil på læberne, i takt med rødmen forlod hendes kinder igen, stille og roligt. Om hun ville være mor på et tidspunkt, vidste hun ikke, men det var igen nok fordi hun ikke selv havde sin biologiske mor og hun følte dårligt hun havde tid til sine jobs, Ashton og venner og veninder, hvordan skulle hun så få tid til, at have børn også? Det kunne hun virkelig ikke se, og hun ville ikke være en af de forældre som fik børn bare for at få dem og de så blev passet hele tiden, ligesom hun selv og resten af Brown familiens børn var blevet. Selvom det primært havde været hende som havde passet de andre, da hun var den ældste. Hun mærkede hans varme vejrtrækning i nakken, hvilket fik en mild kuldegysning til at gå i gennem hende. "Jeg skynder mig," lovede hun og så efter ham, som han forsvandt ud på badeværelset. Hun holdt da også sit løfte og skyndte sig alt hvad hun kunne med, at få besvaret de mails hun havde liggenede som vedrørte arbejdet. Som hun blev færdig slukkede hun sin computer og tog sin mobil i hånden og sin tryllestav i den anden, før hun gik ud på badeværelset til ham, hvor han allerede sad i badekarret. "4 minutter og 37 sekunder," sagde hun og sendte ham et varmt smil, bare for at understrege på en kærlig måde, at hun havde holdt sit løfte. Hun slukkede sin mobil og viste ham den sorte skærm, "Du har min udelte opmærksomhed lige til i morgen tidlig," tilføjede hun og lagde sin mobil ind på sengen og kom tilbage til badeværelset. Det var nok første gang i flere år, at hun rent faktisk havde slukket for sin mobil og hun vidste godt, at hun ville komme i problemer, hvis Derek fandt ud af det. Hun tryllede nogle stearinlys frem og tændte dem ved hjælp fra sin tryllestav, som hun også lagde fra sig. Hun samlede håret i en knold, så det ikke ville blive vådt, før hun slukkede loftlyset, hun havde nok altid været lidt håbløs romantisk. Hun tog tøjet af mens hun dækkede lidt for sin ene tatovering, ikke fordi han ikke havde set den, men fordi hun stadig havde det lidt underligt med, at han så den. Hun satte sig ned i karret til ham med fronten mod ham, som hun lod sine klare blå øjne hvile på ham, "Tak, Aussie, fordi du forsvarede mig overfor de franske piger," sagde hun bildt og lænede sig lidt mod ham, for at kysse hans læber. Det var virkelig rart, at have ham lidt for sig selv, hvor de kunne sidde uden at blive forstyret af nogen som helst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 1, 2017 19:42:32 GMT
Ashton bed sig en anelse i læben, da han ikke kunne lade være med at tvivle på, at det hun sagde var rigtigt. Af gode grunde kunne han jo ikke vide det, men han håbede så sandelig at hun havde ret. Han kunne ikke tro, at hans såkaldte fans gjorde sådan noget, især mod en han holdt af, og han ville ønske at han kunne stoppe det. Men han valgte ikke at sige noget, for det at tale om det ville ikke føre til andet end at de begge blev kede af det, og det gjorde jo intet godt. De kunne ikke stoppe det, så de måtte bare komme videre i livet. Han skar en grimasse. "Jeg har rigeligt styr på mit liv! Jeg har en fantastisk karriere og en skøn kæreste. Men festerne stopper ikke," sagde han og grinede lidt, før han smilede selvtilfreds. "Hvad mere kunne jeg have brug for?" spurgte han. Faktisk havde han det helt utrolig godt for tiden, og der var absolut intet han kunne klage over, han nød livet fuldt ud. Han smilede stort da døren til badeværelset gik op og hun kom ud. "Det må være en rekord," svarede han, en anelse jokende. Han kunne ikke brokke sig over at hun brugte meget tid på hendes arbejde, for han havde også et meget krævende arbejde, det var bare ærgerligt når det faldt sammen at den ene arbejdede, når den anden havde fri. Derfor nød han de gange hvor de begge havde fri på samme tid. Eller, så meget fri som hun nu havde. "Fantastisk," mumlede han, mens han rakte ud for at massere hendes skuldre en anelse. Han havde selv en tendens til at spænde i sine skuldre, især når han var på tour og brugte sine muskler i overkroppen en hel del når han spillede trommer, og han havde på fornemmelsen at hun også spændte en del, når hun stressede sådan rundt. Han grinede lidt. "Det var da så lidt. Din redningsmand står altid til tjeneste," sagde han, lidt for sjov. Han tog noget vand op i hænderne og hældte det ud over hendes skuldre, hvorefter han lænede sig en anelse tilbage, så han kunne kigge på hende. Han nød hvert et minut med hende. "Ved du hvad?" spurgte han, hvorefter han holdt en kort pause, mens han bare betragtede hende. Han trak vejret dybt ind. "Jeg elsker dig," hviskede han, hvorefter han bed sig i læben. Han var en smule nervøs over at sige det, men der var sjældent noget der føltes så rigtigt for ham.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Nov 3, 2017 20:32:15 GMT
Evanna vidste et sted godt, at det nok bare var ønske tænkning, at tro de mange vrede fans ville stoppe af dem selv, men hun var nødt til, at have det håb for at holde hovedet højt og ikke lade sig slå ud af det. Hun ville kæmpe så længe hun vidste, at Ashton stod ved hendes side og lige det var hun ikke et eneste sekund i tvivl om. Hun grinte let da han snakkede videre om, at have styr på sit liv og fester. "Uanset hvad mere du kunne have brug for, så er jeg sikker på du nok skal opnå det," sagde hun med et varmt smil på læberne. Hun var slet ikke i tvivl om, at han nok skulle opnå alt hvad han satte sig for. Hun grinte mildt, "Jeg tror, du undervurdere mine skriveevner," sagde hun med et smil på læberne. Præcis ligesom han kunne være hurtig på sine trommer, kunne hun bestemt også være hurtig på sine fingre når det galt arbejde. Hun vidste jo for det meste, hvilke mails der lå til hende, det galt for hende bare om at formulere sig så præcist som muligt på skrift. Hun bed sig lidt i læben, da hans fantastisk lød. Hun vidste jo godt, at det heller ikke kunne være lige let for ham, at have en kæreste som på de mest dårligt timet tidspunkter, skulle arbejde. Hun havde ikke altid fri når hun havde fri, hendes mobil kunne ringe når som helst og hendes mails måtte ikke ligge ubesvaret i mere end 12 timer. Hun lukkede kort øjnene, da han begyndte at massere hendes skuldre, da det virkelig var lige hvad hun havde brug for og det faktisk kun var noget han gjorde. Et stort smil formede sig på hendes røde læber, "Du er virkelig guld værd," sagde hun bildt, hvem havde brug for en Batman eller Spiderman, når der fandtes ægte helte som ham? Hendes smil voksede kun, da hun mærkede hvordan det varme vand løb ned af hendes skuldre og ned af hendes ryg og kraveben, til det forenende sig med vandet i karret igen. For første gang siden de var taget afsted på den her tour, følte hun sig rent faktisk afslappet. Der var intet hun skulle nå, hun skulle ikke tænke på om noget ville gå galt på scenen i forhold til Skyler, hun skulle ikke tænke på sin mobil som kunne afbryde dem når som helst, da den stadig var slukket og hun havde tænkt sig at holde sit løfte og ikke tænde den igen før dagen efter. Hun skulle bare være i nuet med ham og nyde hans selskab. Hun tippede hovedet lidt til den ene side, mens de klare blå øjne hvilede på ham, "Nej? Hvad?" spurgte hun mildt og løftede sin ene hånd indover hans kraveben, så dråberne fra hendes fingrespidser landede på ham. Med et var det som om, at tiden stod fuldkommen stille. Det kunne nok tælles på én hånd, hvor mange gange hun havde hørt nogen sige de ord til hende. Hun lod sin hånd glide ned i vandet igen, uden at flytte de blå øjne fra ham. "Jeg elsker også dig," sagde hun stille og sank lidt, hun var ikke i tvivl om, at hun elskede ham, eller han hende, men det var utroligt store for hende og bestemt ikke nogen hun bare sagde til hvem som helst. Hun lagde en forsigtigt hånd mod hans kind og lænede sig mod ham for, at kysse ham blidt på hans læber. Det kunne godt være, at hun havde været den første til, at kysse ham og hun havde været den som havde spurgt om de var kærester eller hvad de var. Men hans tre ord, var langt mere end det. Hun var uden tvivl overrasket over hans ord, men hun stolede på ham og hun elskede virkelig også ham. Hun havde nok bare ikke tænkt over at sige det højt, fordi det aldrig havde været ord hun var blevet opdraget med eller ord hun havde hørt ret mange gange.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 27, 2017 20:57:16 GMT
Ashton smilede stort, da hun sagde, at han var guld værd. Hans liv kunne ikke være bedre lige i øjeblikket: karrieren kørte på skinner, og han elskede at få lov til at bruge sit liv på at spille trommer, noget han havde elsket siden han var helt lille. Han huskede stadig hvordan hans forældre havde givet ham hans første trommesæt, i mini størrelse selvfølgelig, lige inden de døde. Og så havde han den bedste kæreste nogensinde, som kun gjorde ham endnu gladere end han var i forvejen, hvilket han aldrig havde troet var muligt. Alligevel sad han her med hende, i badet, og masserede hendes skuldre, og hun havde slukket sin telefon for hans skyld, så de kunne nyde deres tid sammen alene. Lettet over at hun havde sagt de tre ord tilbage til ham, slap han en smule luft ud mellem sine tænder. Ikke at han var nervøs for at hun ikke ville sige det tilbage, men man kunne jo aldrig vide. "Det er jeg glad for," svarede han, før han lod hende kysse ham, og han straks gengældte det. Sommerfulgene i hans mave flagrede glade og tilfredse rundt, og han havde nærmest lyst til at nive sig selv, for at være sikker på, at det her ikke bare var verdens bedste drøm. Men han vidste at det var virkelighed, og han var faktisk temmelig sikker på, at han var decideret lykkelig, dette øjeblik i hans liv.
//Out
|
|
|