Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 20:30:08 GMT
Mitchel smilede og nikkede til ham, han var jo også selv utroligt god til at holde fri når han så endelig havde fri. Tider hvor han gik i byen og festede hele natten, eller var hjemme med en god rødvin i dejligt selskab. Han betragtede Liam lidt " selvfølgelig kom jeg, med sådan en invitation" han blinkede til fyren og sendte ham et lille charmerende smil " tænkte at det kunne være rart at møde dig her, sår uden alt det formelle som oppe på skolen" han løftede atter glasset og drak af det " klokken to, så har jeg jo også fire timer i dit selskab" smilede han og lagde kort sin hånd på Liams arm for at give den et lille klem.
Han rødmede lidt og så ind i fyrens øjne " tak, det var nu sødt sagt" han rettede lidt på sit hår og så rundt i rummet inden han fokuserede på liam igen " er du glad for at du er kommet over på Hogwarts? Lever pigerne op til din standart?" Drillede han tydeligt og puffede til ham, han vidste jo godt hvad der var sket på den gamle skole, selv om det ikke var noget der blev snakket højt om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 10:14:07 GMT
Liam nikkede roligt, som han sagde det var rart at mødes et sted hvor det hele ikke var så formelt og hvor folk ikke kunne holde øje med ham. Desuden var Mitchel vel ikke på arbejde lige nu, ligesom at Liam ikke var i skole? Det var jo rart bare at slappe af: "Yeah lad os nu se, hun har det med at komme for sent" sagde han i et suk og træk på skuldrene. Som oftest gjorde det ham ikke så meget at hun kom for sent, han endte alligevel altid med at være så fuld han ikke kunne komme helt hjem: "Jamen jeg er faktisk ret sød, når det kommer til stykket" sagde Liam i et grin og lænede sig tilbage på sofarækken og tog endnu en tår af sin øl, det her var så dejligt afslappet.
[color=white}"Hogwarts er bedre ja... Men det er nok mest fordi at professerne ikke er så hårde som de er på Durmstrang, har fandeme fået mange dummeslag på Durmstrang... Og rektoren? Hun er virkeligt hård"[/color] sagde Liam som han kom i tanke om Mrs. McKenzie, hun var ikke ligefrem en dame man havde lyst til at have eftersidning med. "Har du arbejdet andre steder?" spurgte Liam, ikke fordi at han som sådan var så nysgerrig, men mere fordi at han gerne ville holde samtalen kørende så tingene ikke blev alt for akavede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 10:31:49 GMT
Mitchel smilede sødt til fyren og betragtede ham lidt " nårh, men så har jeg jo bare dit selskab lidt længere" drillede han kærligt og lagde sin hånd på fyrens lår igen som tidligere på dagen. Han flyttede dog hurtigt hånden og drak det sidste af sin øl " jeg ved da godt at du er sød nok på bunden Liam, det er jo tydeligt at se" han sendte ham endnu et lille smil og gled en hånd igennem sit hår. Han lyttede til ham " det er jeg da super glad for at hører, jeg prøver da på ikke at være alt for hård" grinede han kærligt og blinkede til ham " selv om rektor ikke altid er så sød " hviskede han med et glimt i øjet før han svarede på spørgsmålet " jamen, jeg arbejdede i boghandel, da jeg stadig gik i skole og så var jeg i ministeriet et halvt år før jeg læste til professor" han smilede stort til fyren.
" skal jeg ikke lige hente os en øl mere?" Spurgte han og lagde sin hånd på fyrens knæ for sat kunne skubbe sig op og stå. Han tog de tomme glas, og gik op i baren efter noget til dem. Kort efter kom han tilbage med to store øl og fire glas med whiskey på en bakke til dem. Han satte det på bordet foran dem " folk er vist ved at tage hjem, der var næsten ingen i baren" smilede han til Liam og satte sig igen ved hans side.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 13:59:29 GMT
"Det er sandt" sagde han i en rolig stemme og smilede som Mitchel lagde sin hånd p hans lår, men kunne dog også mærke skuffelsen forsvinde lige så hurtigt da han flyttede den igen: "Det er da godt at der er nogen der kan se det" sagde han i et smil og kunne mærke hvordan at han virkeligt nød at være i selskab med Mitchel. "Ja gør du det... Men jeg skal helst ikke drikke alt for meget, jeg skal jo gerne kunne skjule det i morgen" sagde han i et smil og kiggede efter Mitchel som han gik op til baren for at hente øllen.
Som han kom tilbage, smilede Liam blot: "Det er nok bare fordi at det er hverdag, mange skal jo på arbejde så her plejer kun at være alkoholikere" sagde Liam roligt. Han var glad for at være i selskab med Mitchel, og efter at have taget den første tår af sin øl, lod han lidt prøvende en hånd ligge sig på hans lår, bare fordi at han ikke helt var sikker på om han turde.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 22:23:44 GMT
Mitchel smilede til fyren " jeg regner med at en ung fyr som dig uden problemer kan klare lidt whiskey" han sendte ham et lille tandsmil og løftede glasset med whiskey for at skåle med ham " det er måske godt nok at det er hverdag imorgen, så møder vi ingen der stiller spørgsmål" han blinkede til fyren og mærkede godt at Liam lagde sin hånd på hans lår, og hvordan varmen spredte sig i hans krop, det var så rart og forbudt et det ikke kunne beskrives. Ham sendte ham et lille smil og så ind i fyrens øjne lidt tid inden han drak sin whiskey og satte glasset fra sig på bordet.
Mitchel havde selv været en ung troldmand der festede hver weekend og lavede ballade, måske var det også derfor han forstod Liám så godt, og nød hans selskab. For med årene var Mitchel blevet mere kedelig og ensom, måske en smule genert for at gøre noget forkert eller træde nogle over fødderne. Han skulle jo spille en rolle, og det kunne jo også ske at han en dag gik hel og overtog rektorstillingen. Ville det så være en god ide af ham at blive lidt lun på en elev trods den høje alder. Han vidste det ikke og tænkte heller ikke over det i dette selskab, og lige no mærkede han kun varmen og glæden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 22:41:47 GMT
Liam anede ikke hvad Mitchel havde i tankerne, men det var måske meget godt eftersom Liam heller ikke anede hvad han selv havde i tankerne. Han elskede virkeligt at bruge tid sammen med Mitchel men Liam var så tilpas usikker på sin seksualitet at han ikke sikker på det var en god idé at de andet end snakkede. Desuden ville hans familie jo også slå ham ihjel hvis de fandt ud af at han også kunne lide mænd, og en tidlig død ønskede han nu alligevel ikke. "Whiskey er godt" bekræftede han i et smil og blinkede så til Mitchel som han også sluttede sit glas og satte dte så tilbage på bordet i en rolig bevægelse.
Liam tænkte ikke lige så meget over at Mitchel var ældre end ham når de sad sådan her, men alligevel så var det jo et vigtigt faktum: "Hvor gammel er du, egentligt?" spurgte Liam i en rolig stemme, han ville helere spørge også sige at han godt vidste det, end at blive chokeret senere. Nok især fordi at Liam bare var sindsygt dårlig til at gætte alder så det kunne gå meget i både den ene og den anden retning.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 22:57:38 GMT
Mitchel nikkede lidt til fyren og drak af sin øl, for at få den varme whiskey til at falde på plads i maven. Han rykkede lidt på sig og kom til at sidde tættere på Liam. Ikke fordi det var med vilje men det var da alligevel meget rart han lagde stille sin hånd oven på Liams imens han så på ham, han håbede ikke at det ville få Liam til at panikke eller fjerne hånden " jeg er kun 26, så det er jo ingen alder" smiled han med et lille grin og nussede lidt på Liams hånd. Han bed sig lidt i læben og drak lidt mere af sin øl " nårh, men hvordan er din familie? Respektere de dig for den du er?" Spurgte han stille og lænede sig tilbage og betragtede den flotte fyr lidt fra siden.
Hvor var han dog en fantastisk flot fyr, tænkte han lidt for sig selv og lod blikket glide ned over ham. Normalt havde eleverne jo deres uniform på som ikke rigtigt afslørede nogen form for former. Men her kunne han jo tydeligt se at Liam var velskabt. Han sank stille en klump " skal vi ikke lige tage den sidste whiskey?" Spurgte han stille og gled en hånd igennem sit hår.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:09:23 GMT
Liam var virkelgit forvirret over denne her situation og han rakte hurtigt over efter sin øl med sin frie hånd og drak mere af den, han havde brug for at blive beruset så han ikke tænkte så meget for denne her situation var ikke ret behaglig. Ikke fordi at Mitchel's berøring ikke var behagelig, men nok fordi at Liam bare tænkt alt for meget lige nu. "Fuldblods familie, meget hårde.... Der er ikke så meget at sige om dem" sagde Liam og trak på skuldrende, ikke så meget pænt ihvertfald. Liam var glad for sin adoptiv familie, men nu var det jo ikke ligefrem fordi der altid var fest og glade dage sammen med dem, tværdimod.
"Ja lad os det, jeg har virkeligt brug for noget at drikke" konstaterede Liam, hvis han skulle overleve dette her, så havde han brug for alkohol på den ene eller den anden måde. Der var ingen tvivl om at Mitchel var en spændende fyr og Liam følte sig også tiltrukket af ham, hvilket virkeligt freakede ham ud, ikke fordi at han var bange for Mitchel, men bare fordi at Liam overhovedet ikke var sikker på sin seksualitet og han vidste i sig selv at det var forkert at være tiltrukket af mænd, han følte bare ikke at han rigtigt kunne modstå det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:19:44 GMT
Mitchel kunne godt mærke at liam var nervøs, og ikke helt tryk ved dette. Så han fjernede stille sin hånd fra Liams og kløede sig lidt på brystkassen " fuldblods? Det lyder hårdt, er også selv fuldblods" smilede han stille og løftede sit glas med whiskey for at skåle med Liam med et sødt smil. Han drak indholdet og satte glasset stille tilbage på bordet, inden han lænede sig tilbage. Han kunne godt mærke at han havde drukket lidt for meget på kort tid, dog sagde han intet med sad bare og smilede lidt inden han lænede sig ind til Liam " du har aldrig været sammen med en fyr vel?" Spurgte han hviskende fyren i øret og så efterfølgende på ham.
Han kunne jo lige så godt spørge, for det var vel ret tydeligt at han selv har til den slags. Det var jo trods alt ham der havde lagt lidt op til Liam, fordi han var tiltrukket af ham og tænkte på ham ret ofte når de ikke var sammen. Måske var det ikke ret sundt når det kom til stykket, han rakte ud efter sin øl og drak lidt af indholdet og sad nu bare lænet tilbage med øllen i hånden. Han så afslappet og hyggelig ud.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:24:38 GMT
Liam nikkede, det var da hårdt nogengange at være ud af sådan en familie: "Tjah, min far er meget streng..." sagde han i et roligt suk, han kunne ikke helt andet end at sige det ærligt. Han elskede naturligvis sin far, men nogengange ville han ønske at han kom ud af en familie der tog itngene lidt mere afslappet, så havde Liam nok heller ikke været sådan en ballademager. Liam drak whiskey'en og kunne mærke varmen sprede sig, okay måske han var ved at være ret så beruset, men nu var han jo også lidt mindre end Mitchel og han var heller ikke vant til at drikke så ofte.
Som Mitchel lænede sig i mod ham og hviskede ham i øret, blev Liam næsten helt bleg, ikke fordi at han syntes det var ubehageligt, men alt dette her var meget grænseoverskridende for ham, og som svar valgte Liam blot at ryste på hovedet, han havde ikke engang kysset en fyr, men han havde kysset med mange piger. Liam flyttede dog stadig ikke hånden fra hans lår, men han turde ikke helt gøre mere, men han følte sig heldigvis mere afslappet nu hvor han havde drukket lidt mere, og han forsøgte samtidig at få sine tanker til at forsvinde en smule, for når man tænkte for meget, så var det jo oftest at tingene begyndte at gå galt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:42:14 GMT
Mitchel smilede lidt til ham og grinede kærligt " det er typisk fædre, de skal altid gøre sig til. Men man elsker dem jo alligevel" smilede han og så lidt ned på Liams hånd der hvilede på hans lår. Han kunne ikke holde en lille blid latter tilbage da han så hvor bleg Liam blev i ansigtet. Han lagde stille sin arm omkring fyren og strøg hans ryg lidt " men du har tænkt på det? Det kan jeg mærke" hviskede han stille og så sig omkring, de sad næsten alene hernede og ingen ville kunne hører dem. Dog løb han ingen risiko og derfor hviskede han. Mitchel så lidt på ham med et lille smil " jeg var på din alder da jeg var sammen med min første fyr, det var mine forældre ikke særligt glade for" han lo lidt og lænede sig tilbage imens han drak lidt.
"Dog gik der ikke lang tid før de forstod at det var sådan det var" han smilede og drak af øllen, det var ikke fordi han ville øse ud af sit liv men det kunne måske få Liam til at slappe lidt af, og så fik han jo også lidt fortalt hvad han var til, uden at råbe op omkring det, det havde dog aldrig været nogen hemmelighed for ham. Han så på Liam og smilede opmuntrende og lidt prøvende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:49:15 GMT
Liam nikkede, ja han elskede da sin far, men nogengange havde han da uden tvivl lyst til at slå ham en smule, men det var jo oftest den anden vej rundt. Liam's far var ikke bleg for at ligge en hånd på ham hvis han ikke havde opført sig pænt, og det var nok igennem ham at Liam havde udviklet sin nogengange lidt for hårde facade og attitude. "Måske... Lidt... Jeg ved det ikke helt, jeg tror jeg er lidt forvirret" sagde Liam roligt og kunne mærke hvordan at det skræmte ham så tæt at MItchel kom på, igen fordi at han var så forvirret over sig selv og overhovedet ikke vidste hvordan han skulle gribe de her ting an.
"Jeg kommer aldrig til at fortælle dem det" sagde Liam i en helt ærlig stemme, han havde aldrig nogensinde tænkt sig at sige noget til dem, for han ville rent faktisk godt leve til at kunne blive gift eller åsdan noget og ikke bare blive slåret ihjel, han vidste jo at de ville smide ham ud hjemmefra med det samme, også havde han jo intet sted at bo. "Men ja jeg må jo bare se hvad tiden bringer" sagde han roligt og tog en tår mere af sin øl, inden han satte den tilbage på bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 0:04:44 GMT
Han nikkede lidt " det er også helt fair Liam, du er jo ung og skal selv finde ud af hvad du vil og har lyst til " smilede han og fjernede sig lidt fra fyren. Han drak lidt af sin øl og så på Liam " jeg siger heller ikke at du skal rende hjem og fortælle noget, det er kun noget du skal hvis du finder en som du virkelig elsker" han smilede og klappede liam lidt på den hånd som lå på hans lår inden han tog om den og flyttede den " men nu er jeg simpelthen nød til at gå ud og, ja du ved" han rejste sig hurtigt op og vaklede kort inden han luntede imod toiletterne. Dog gik der ikke længe før han kom tilbage,
" hvorfor skal sådan nogle steder altid være så ulækre?" Spurgte han med et grin og satte sig i hjørnet af sofaen og lagde sine ben over kors imens han betragtede fyren en smule, han kiggede kort op på uret bare for at være sikker på at han var gået når pigen Liam kendte engang kom tilbage. Det ville ikke være så smart hvis andre vidste at han sad her og drak med en elev, eller at han bagte på ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 20:23:09 GMT
Liam var nysgerrig, det var der ingen tvivl om, men på samme tid var han også nervøs og bange for hvad der mon kunne komme til at ske hvis han tog tingene en smule mere afslappet. Som Mitchel sagde han skulle ud på det lille hus, nikkede Liam blot: "Fair nok" sagde Liam og lænede sig tilbage i den lille sofa. Han var virkeligt træt, og han kunne mærke hvordan at alkoholen så småt var begyndt at have sin virkning og han følte sig svimmel på den gode måde, alkohol var jo ganske godt til at man ikke tænkte helt så meget.
"Fordi at her kommer mange creepy typer?" svarede Liam og pegede i mod nogen af de mænd der sad rundt omkring som tydeligt kom steder som dette lidt for ofte. Som Mitchel satte sig ved siden af, smilede Liam roligt til ham og vidste ikke helt om det var okay at han placerede en hånd på hans lår igen, men for nu lod han være. Han havde virkeligt svært ved at fornemme hvad reglerne og grænserne var lige nu, og han forsøgte bare at følge med efter bedste evne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 19, 2015 20:51:51 GMT
Mitchel sendte ham et lille sødt smil og rakte ud efter sin øl og drak lidt af den, han slikkede skummet af sin overlæbe og betragtede fyren " måske er det ikke det helt rigtige sted vi er til en hyggelig aften" drillede han og rakte kort ud for at stryge Liam lidt ned af armen. Han viste godt at Liam var forvirret, det var jo meget tydeligt, men han følte nu også at der var et eller andet imellem dem. Og han håbede måske på en måde at finde ud af hvad det var i aften. Han så lidt ned i sin øl inden han satte glasset over på bordet og rettede sig lidt op. Han så ind i Liams øjne et øjeblik inden han lagde en hånd på fyrens lår for at kunne rykke sig tættere på og give ham et kram. Han tænkte ikke rigtigt, lige nu var det alkoholen der tog lidt kontrol over det han gjorde, han slap ham dog kort efter og tømte det sidste i sin øl.
Han rødmede lidt og så på Liam " øhm, har du evt lyst til at vi går en lille tur sammen, bare sårn for at få lidt frisk luft og snakke i fred" han bed sig lidt i læben, og kunne godt mærke at det snurrede lidt for ham, og tænkte da slet ikke over at kulden udenfor måske kunne gøre det værre. Men han ville gerne være alene med den unge mand som han nød at være i selskab med.
|
|
|