Deleted
•
Post by Deleted on Jul 14, 2015 20:54:37 GMT
@mitchel
Liam gik roligt op i mod Mitchell's kontor, han var ikke helt sikker på hvad han skulle sige når han kom derop, men han plejede jo nok at kunne finde på noget og det regnede han da også med at han kunne denne gang. Han bankede roligt på, han havde jo fået at vide at han bare kunne komme hvis han have problemer, dog var Liam ikke sikker på hvad problemer han have, han ville nok bare gerne snakke lidt med Mitchel og sige hej til ham igen, det var jo ingen hemmelighed at han var en flot og spændende mand, og selvom Liam var meget seksuelt forvirret, så var der vel ikke noget galt i at kigge lidt uskyldig tpå en lærer, det betød jo ingenting.
Liam bankede på og afventede så at der ville blive åbnet. Altså han havde jo haft et sammenstød med en muggerfødt nede på gangen om morgenen og han regnede med at det nok var det han ville snakke med Mitchel om, en af professerne havde trukket Liam to point fra kollegiet og det syntes han virkeligt ikke var fair. Liam prøvede alt for at være en god og dygtig elev, men det var bare ikke altid at det skete, mest fordi at hans temprement oftest løb afsted med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 14, 2015 21:21:10 GMT
Det havde været en travl dag på kontoret, Mitchel havde haft en hel del papier arbejde og et par møder med elever som var blevet sendt op til ham for at få en advarsel. Noget af det han hadede aller mest. Men nu var det hele æbbet ud og dagen var snart overstået, han skulle bare lige ordne det sidste. Derfor sad han naturligvis ved sit skrivebord da det bankede på. Han rettede blikket op ganske kort inden han rejste sig op for at rette lidt på sin skjorte, det vil sige at stoppe den ned i sine bukser igen. Inden han roligt gik hen og tog fat i håndtaget og åbnede døren. Han kunne ikke lade være med at smile da han så hvem det var som bankede på hans dør, som han hurtigt skubbede helt op " kom indenfor Liam, hvad kan jeg gøre for dig?" Han mærkede fyren der gik tæt forbi ham for at komme ind, da han selv stadig havde fat i døren.
Hurtigt lukkede han døren efter dem og lagde sine hænder sammen med et glimt i øjet og et lille smil " tag endelig plads, hold dig ikke tilbage" han vidste ikke hvorfor man han blev et eller andet sted lidt glad for at se denne fyr, sådan havde det været siden starten. Han rømmede sig lidt " jeg går ud fra at du vil nævne de to point du har mistet idag?" Spurgte han roligt og gik over til bordet og fandt to kopper te til dem.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 15, 2015 15:09:52 GMT
Liam smilede som døren blev åbnet: "Ehm hey" fik han sagt i et skævt smil, han ville helst ikke ende med at dumme sig eller noget eller den stil, han var jo trods alt typen er på magisk vis altid endte i ballade, uden egentligt helt at vide hvorfor eller hvordan. "Ja præcist" sagde han og satte sig igen ned i sofaen som de talte omkring de to point han havde fået fratrukket sig, Liam syntes virkeligt ikke var det var fair for han havde jo nærmest ikke gjort noget.
"Og hallo hun provokerede mig selv, det var ikke mig der startede med at kalde hende en idiot" påpegede han meget alvorligt, han ville gerne have point i år og rent faktisk være en ganske dygtig mand. "Jeg føler nok bare professerne er lidt ekstra efter mig" sagde han i et suk og lod en hånd glide igennem sit halvlange hår, det her var simpelthen ikke fair, hvad havde han dog gjort for at professerne hadede ham så meget? Han forstod det slet ikke.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 17:26:46 GMT
Da Mitchel havde lukket døren efter Liam, gik han roligt hen og satte sig i sofaen ved siden af Liam, dog skråt, så han kunne se på fyren " jeg forstår din frustration" smilede han venligt og så ind i fyrens kønne øjne. Han var godt klar over at en type som Liam typisk ville få skylden for den ballade der kom omkring ham, også selv om det ikke var hans skyld. Roligt slog han Liam blidt på låret " lad mig høre hvad der skete, så vi kan finde ud af en løsning ikke" hans varmeste smil blev sendt til fyren der sad der ved hans siden og virkede ulykkelig over at være sat i bås på denne måde.
" jeg tror ikke at du bliver straffet hårdere end andre, du er måske bare god til at komme ud i uføre" smilede han opmuntrende og så på fyren, han kunne jo godt se at denne fyr bar på mere end man lige ville tro. Og at han selvfølgelig godt kunne være en sød og rar lille charmetrold når han ikke blev provokeret. Roligt rejste han sig op for at hente dem et glas whiskey hver. Nu vidste han jo at fyren kunne lide det, og måske ville det også få ham til at falde lidt ned og slappe af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 19:17:49 GMT
Liam nikkede, han var glad for at Mitchell forstod ham, for der var ingen tvivl om at Liam meget ofte følte sig overset når det kom til forståelse. Om det var fordi at han var ud af en fuldblods familie, eller om det var fordi at han før havde lavet ballade var han ikke sikker på, men det var som om folk ikke troede på at folk nogengange også kunne være eter ham. "Hvad mener du med at finde en løsning?" spurgte Liam i en rolig stemme. Der var vel ikke så meget han kunne gøre andet end at finde sig i det, han ville jo helst ikke ende i ballade på nogen som helst måde: "Jeg tror bare at jeg vil prøve at overleve de næste knapt halvandet år, også vil jeg bare... Væk og ud og rejse" sagde Liam i et smil.
"Det syntes jeg altså ikke at jeg er... Jeg syntes bare ikke professerne tager det alvorligt når det er mig..." sagde Liam i en alvorlig stemme, når alt kom til alt så var Liam jo faktisk ret moden af sin alder, han havde bare virkeligt meget krudt i røven og han hadede at sidde stille. Som Mitchell igen kom med Whiskey rynkede Liam let panden, det var virkeligt underligt dette her, sådan plejede det vel ikke at være: "Render du altid rundt og giver eleverne alkohol i smug?" spurgte han og regnede med at det var i smug, han kunne ikke forestille sig at rektoren ville sætte specielt stor pris på det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 19:43:05 GMT
Mitchel sendte fyren et stort smil da han satte sig og havde rakt han glasset " nej det er kun de læste elever der får noget, og særlige elever" forklarede han og blinkede til ham med det ene øje, på en let flirtende måde inden han drak af sit glas " hvis jeg nu lige nulstiller dig idag, altså giver dig de to point du har mistet. Vil du så love at du prøver på ikke at komme i ballade igen?" Han lagde stille sin hånd på fyrens lår " ikke fordi du ikke må komme og besøge mig ellers" smilede han sødt og lænede sig tilbage og så lidt ned i glasset " jeg tror på at det bliver godt for dig at komme ud og rejse" smilede han stille og gled en hånd igennem sit krøllede mørke hår.
" skal du rejse alene? Eller sammen med nogen?" Spurgte han interesseret og en lille smule for at fjerne fokus fra det negative der var sket i dag for Liam. Han løftede blikket og betragtede ham stille, han var nu en flot og tiltrækkende fyr, og Mitchel skulle gøre meget for ikke at lade sig friste og flirte med ham mere em han sårn kunne styre. Selv om det faktisk var meget fristende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 20:40:21 GMT
Liam kunne godt fornemme den flirtende undertone som Mitchell havde, men Liam turde ikke responderer på det. Ikke fordi at han ikke syntes at Mitchell var pæn, for han syntes bestemt at han var meget pæn, men han ville ikke ende i ballade og desuden så havde han ikke lige opfattet at det var ment alvorligt, det kunne jo være at han bare var flink. "Ja, men det var stadig ikke min skyld" sagde Liam en smule flabet og blinkede så til ham i et skævt smil. Liam mente nu stadig ikke at han havde gjort noget, men sådan var det jo så ofte, han var bare udadvent. Som Mitchell lagde sin hånd på Liam's lår, kunne han mærke en let varme sprede sig, og han følte samtidig at han panikkede en smule indvendigt, han havde jo overhovedet ikke lavet noget med mænd endnu selvom tanken havde været der, dog var Liam sjældent genert af sig, han var nok bare mere forvirret lige nu.
"Alene tænker jeg..." sagde han roligt, Liam ville gerne ud og opleve verden, og se mere end det han kunne få at se i Storbritannien hvor han jo primært havde rejst. "Hva når du nu er til whiskey, skal du så med på De Tre Koste i aften? Jeg regner med at stikke af sammen med en af pigerne der skal mødes med sin kæreste" tilbød Liam og lagde en finger over sine læber i en 'shh' bevægelse som hentydning til at Michell ikke måtte sige noget til nogen omkring det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 20:53:57 GMT
Mitchel sendte ham et lille smil " nu ikke så flabet min ven, jeg tror jo på dig ikke" han løftede sit glas og drak af det. Han havde ikke selv tænkt så meget over sin flirtende adfærd, han var bare meget sårn af natur. Det havde han altid været, dom kunne han godt indrømme at det havde givet gevindst flere gange i hans lav, men ikke noget han gik og pralede med. Han så kort ned i glasset " Alene, det lyder også meget dejligt." Tilføjede han og så over på fyren.
Han kunne ikke holde et lille grin tilbage " hvor smart var den sætning lige? Du ved jo godt at eleverne ikke må være uden for skolens område efter mørkets frembrud, det er en ganske enkel regl" han rystede på hovedet og løftede et øjenbryn imens han så ind i fyrens kønne øjne " men jeg kan jo ikke tvinge dig til at blive på skolen, så må hellere tage ned og tjekke om i er der senere" han blinkede til fyren og smilede lidt til ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 21:17:10 GMT
"Godt, så er der jo ikke mere at sige" sagde Liam i et skævt smil. Der var ingen tvivl om at Liam var meget selvsikker på mange punkter, og det var da også derfor han havde været så tidligt ude når det kom til piger, men han havde ikke erfaringer med drenge, nok mest fordi han prøvede at afvise i sit sind, at den slags interesserede ham. Nok mest fordi at han var sikker på både Jayden og hans familie ville gå fuldkommen amok hvis de fandt ud af det. "Yeah, har bare brug for at komme lidt ud og se andre ting i verden end England" sagde han roligt, han elskede at rejse, men hans familie havde kun haft ham med på ferie to gange, så han håbede virkeligt at han kunne komme noget mere ud.
"Well du lignede en der havde brug for at komme lidt ud" sagde Liam både flabet, men også ganske flirtende. Han kunne godt lidt Mitchell ligesom de fleste af pigerne kunne, når nu der oftest var så mange gamle der arbejdede sådan et sted, så var det rart at der engang imellem var nogen lidt yngre til stede. "Men altså... Vi tager derned efter sengetid, så vi er der nok omkring klokken ti" sagde han og smilede roligt til Mitchell som han stadig mærkede varmen sprede sig med hånden på hans lår, dog kunne Liam godt mærke at han måske burde gå, mest fordi at de jo trods alt stadig var på skolens kontor: "Men altså... Så ses vi?" spurgte Liam og tømte sin whiskey, for så at gå i mod døren.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 21:25:36 GMT
Mitchel nikkede lidt til fyren og smilede " jeg syntes at det er en super god ide at komme rundt i verden, måske finder du også din store kærlighed derude" smilede han og bevægede sin hånd en lille smule for så at løfte den og skubbe til Liam " nu ikke så flabet knægt, husk på at jeg stadig kan forvandle dig til en frø" drillede han og tømte sit glas efter den kommentar og rejste sig op kort efter at Liam havde rejst sig op " jeg vil se om jeg ikke kan få tid, det dur jo ikke at mine elever stikker af" smilede ham drillende og rettede lidt på sit hår imens han fulgte drengen ud. Han elskede at have besøg af ham, og følte sig lidt som en teenager igen i hans selskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 21:58:18 GMT
** TIME **
Da klokken havde været cirka kvart i ti var Liam sammen med Lily stukket af fra skolen. Hun var en af hans bedste veninder og hun havde fået en tyve årig kæreste inde i byen hun nogengange stak af ind til, og Liam syntes det var sjovt at tage med og drikke sig en fjer på, på de tre koste. Han var heldigvis ikke blevet opdaget endnu, men nu havde han også kun gjort det tre gange før. Han vidste da også godt at det måske var dumt af ham at sige til Mitchell at de tog derind, men han regnede da ikke med at han sad og ragede alle elever på skolen på lårene og hvis han gjorde så havde Liam jo egentligt nok hørt det, og han havde ikke hørt at Mitchell skulle være en creepy type, så han tog det egentligt ganske roligt.
Liam gik ind på De Tre Koste og fik hurtigt bestilt sig en ildwhiskey. Lily gav ham et kys på kinden og var så ellers hurtigt ude af døren for at tage ned til sin kæreste, imens Liam fandt et tomt sted at sidde. Han kunne ikke få øje på MItchell og gik ud fra at han måske havde fortrudt, men det var også fint nok, Liam kunne sagtens holde en fest alene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 16, 2015 23:36:39 GMT
Mitchel havde været lidt nervøs og spændt på hvad det var der skete imellem ham og Liam, han vidste jo godt af det var forkert et eller andet sted. Men lige nu var det jo meget uskyldigt og en lille fest, det kunne jo være meget tilfældigt. Han havde dog taget en lækker skjorte på med lilla slips og en sort vest som virkelig fremhævede hans slanke krop. Han havde sat håret op og taget en brun kappe på til turen ud af slottet. Han var først kommet afsted lidt i ti, og var derfor forsinket. Men da han endelig var nede i buen fiskede han en parfume op af inderlommen på sin kappe og tog lidt på ved halsen og håndled. Roligt tog han en dyb indånding og skubbede døren op til kroen.
Da han var kommet ind i varmen så han sig omkring imens han trak kappen af og hang den på knagen. Inden han roligt smuttede op til baren og bestilte en øl og en whiskey til sig selv, whiskeyen var hurtigt væk så han kunne tage øllen i hånden og gå lidt rundt for at se om Liam skulle være der et sted, en lille knude var dukket op i hans mave. Han vidste ikke hvad det var der skete, men det her var nyt og lidt spændende på trods af at det kunne gå ud over hans stilling. Hvis det blev kendt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 17:52:19 GMT
Liam havde overhovedet ikke gjort noget specielt ud af sig selv, nok fordi at han jo ikke helt havde haft mulighed for det oppe på skolen. Han havde taget et bad tidligere på dagen, men ellers havde han bare en almindelig sort t-shirt på og nogen mørkebukser, og så var håret naturligvis sat, han skulle jo helst ligne en på atten år for at købe alkohol. Det plejede heldigvis ikke at være noget problem, han havde jo været dette sted før og det passede ham fint at være en af de yngste, nok fordi at Liam alligevel altid fik for lidt modspil fra de yngre, udover Megan naturligvis, hun var ret fantastisk at være sammen med og Liam elskede at fjolle rundt med hende, både på den ene og den anden måde.
Som Mitchell kom ind af døren og gik rundt for at kigge efter Liam, tog Liam selv en tår af den øl der stod på bordet foran sig, han forventede ingenting og var heller ikke sikker på han havde lyst til noget, mest af frygt for at blive opdaget. "Herover" sagde han i en rolig stemme og nikkede i mod Mitchell, heldigvis var veninden jo stukket af så lige nu var der ingen til stede på kroen som Liam kendte, hvilket nok var for det bedste, ikke kun for ham men jo også for Mitchell, opdagede rektor dette her ville han uden tvivl miste sit job.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 18:25:02 GMT
Mitchel fik øje på Liam lige i det han sagde noget, og hurtigt smutte.de han igennem flokken af mennesker, og stod kort efter ved siden af Liam " nårh, så stak du af alligevel" smilede han og drak lidt af sin øl inden han satte den på bordet ved siden af Liams øl. Han så sig lidt omkring i kroen inden han satte sig tæt ved siden af Liam, dog var det kun deres knæ der mødtes under bordet. Han betragtede fyren lidt " nå du er her alene?" Spurgte han og drak lidt af sin øl. Han vidste ikke helt selv hvad han mon forventede af dette private møde, hvad det kunne føre til. Han vidste godt at det var forkert men han følte måske lidt at der var et eller andet imellem ham og Liam, noget der ikke kun var fysisk. Men han vidste ikke om det var noget han blot drømte.
Han bed sig lidt i læben og smilede charmerende til ham " du ser godt ud i aften" hviskede han nærmest uhørligt til ham, han rødmede dog og skyndte sig at drikke af øllen. Han vidste ikke hvorfor han blev så teenager agtig i dette selskab, det føltes meget underligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 19:35:36 GMT
Liam kiggede op i mod Mitchel som han kom nærmere: "Ja det gjorde jeg... Man skal jo nyde at man har fri" sagde Liam. Godt nok havde han ikke helt fri, han kunne jo i skole igen i morgen klokken otte, men Liam havde før snydt professorne så ingen havde opdaget at han havde drukket lidt for meget og at han faktisk rendte rundt med tømmermænd, og nogengange var han endda stadig fuld, alt efter hvor sent han var kommet hjem. "Og du valgte alligevel at komme og holde øje med mig?" tilføjede Liam i et charmerende tonefald og blinkede så til Mitchel, han var virkeligt en hyggelig mand og han så uden tvivl også helt utroligt godt ud.
"Ja en af mine veninder tog med, men hun er taget til sin kæreste... Vi plejer at mødes her klokken to og tage tilbage til skolen" sagde han i et smil, han kunne jo lige så godt få det at vide som det var, han kunne jo godt melde det allerede nu hvis han ville og få Liam smidt ud af skolen hvis det passede ham. "Tak, du er heller ikke værst" sagde Liam og bed sig kort i underlæben som han sturderede Mitchel's ansigt, inden han tog fat omkring sin øl igen og tog en tår af den, det var virkeligt skønt at være i godt selskab, og nu hvor at han allerede havde mødt Mitchel nogen gange, så følte Liam det også meget mere afslappet, også selvom han følte sig en smule intimideret.
|
|
|