Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2015 21:39:33 GMT
Liam kiggede på ham med en let undren: "Hvad mener du?" spurgte han blot, Liam havde jo heller ikke lyst til at sidde oppe på skolen og snakke med ham det virkede også for underligt, så hvor havde han så tænkt sig at de skulle være? Liam kunne jo ikke ligefrem slæbe ham med hjem, ikke uden at de begge nok ville få tæv. Som Mitchel aede hans arm, kiggede Liam kort ned af den, en smule usikkert, og alligevel så sikker at han vidste at det var en utrolig behagelig følelse, han kunne jo trods alt godt lide fornemmelsen.
"Det lyder virkeligt hyggeligt" sagde Liam blot og smilede i mod Mitchel. Han rejste sig roligt op for at tage sin jakke på, og greb så fat omkring hans øl for lige at bunde resten der var tilbage inden de gik i mod døren. Liam følte sig stadig meget nerøv sog anede ikke noget som helst, det ar så meget nemmere når det var piger, nok fordi at Liam havde prøvet det så mange gange, desuden var Mitchel jo også en del ældre end ham, og det var også en af de ting der gjorde ham en smule usikker, han kunne ikke lide at han ikke helt vidste hvad han selv følte.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 21, 2015 22:07:44 GMT
Mitchel sendte ham et lille smil og så ind i hans øjne " jeg tænkte på et hotel, eller et sted hvor man kunne sidde og spise lidt i fred og ro" svarede han med et lille kærligt smil, og tømte sine glas inden han også rejste sig op. Han kunne virkelig godt lide den unge fyr, men vidste også at det de måske havde gang i ikke var så smart, men han kunne lide fyren og hvad betød alderen så? Vel ikke noget. Han gled en hånd igennem sit krøllede hår og trak kappen på, inden han gik imod døren. Han åbnede døren for fyren så de kunne gå udenfor, det var blevet helt mørkt derude, og det var kun gnisterne i gadelygterne der lyste op, og nogle få ruder her og der. Han indåndede den friske luft og så på den unge mand " skal vi ikke gå ned imod søen sammen?" Spurgte han stille og så på ham. Han vidste faktisk ikke hvad de skulle, eller om der kunne ske noget men det var bedre end at sidde inde på den lidt for varme kro. Han bed sig i læben og så på Liam " det er nu ellers meget hyggeligt at være sammen med dig her uden for slottets murer, det er meget mere frit" smilede han og lagde en hånd på fyrens skulder et øjeblik. Han var selv lidt genert, og vidste ikke om han overskred nogen af drengens grænser.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 16:47:46 GMT
Liam kiggede på ham, som Mitchel pludseligt talte om et hotel, han var lidt overrasket, men tydeligt også nysgerrig: "Jamen tænker du nu eller sådan... En anden dag?" spurgte han nysgerrigt. Liam var heldigvis ved at være rimeligt beruset hvilket gjorde at han nemmere kunne overskue verden, og han kunne bedre accepterer at være sammen med Mitchel på denne her flirtende måde, for så følte han sig ikke helt så genert.
"Jo lad os det" sagde Liam, han var omkring et halvt hoved lavere end Mitchel hvilket egentligt ikke gjorde ham så meget, Liam havde aldrig været sådan specielt høj. Liam kunne mærke hvordan en varme spredte sig i kroppen som Mitchel lagde en hånd på hans skulder og han bed sig så kort i underlæben som han nikkede, en hentydningt il at de godt kunne gå ned i mod søen: "Det lyder virkeligt hyggeligt" sagde han og kunne ikke helt finde ud af om det var sommerfugle han kunne mærke i sin mave: "I lige måde, det burde vi gøre noget oftere" sagde Liam og kunne ikke helt finde ud af om han burde tage om Mitchel.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 22, 2015 17:02:30 GMT
Mitchel lo lidt og så på den unge mand med et lille glimt i øjet " jeg tænkte da på en anden dag, det ville da være underligt at tage på hotel nu? Syntes du ikke? Og hvad ville de ikke tænke hvis vi kom rendende nu" grinede han kærligt og gled atter en hånd igennem sit brune hår. Han betragtede fyren lidt " men lad os gøre det en anden gang, måske i en weekend, hvis du har lyst" han rømmede sig lidt og bed sig i underlæben. Hvad var det lige han havde gang i, havde han lige inviteret fyren ud? Det havde han vidst.
Han smilede og gav hans skulder et kærligt lille klem inden han stille slap ham igen " det syntes jeg da vi skal Liam, du virker også til at trives lidt bedre herude i friheden" drillede han lidt og puffede til ham, imens de gik imod den store smukke sø. Han betragtede lidt fyren i smug og stoppede sine hænder ned i lommerne, så han så lidt mere afslappet ud. Han sparkede til en sten så den fløj langt ud i mørket. Roligt gik han videre sammen med Liam " hvad siger du til at vi sætter os på det træ derovre? " han pegede lidt frem i mørket, på det træ der var væltet tæt nede ved søen, man kunne tydeligt se omridset i månens skær. Han ventede ikke på svar men gik bare den vej.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 21:25:36 GMT
"En anden dag lyder hyggeligt, jeg syntes det er hyggeligt at bruge tid med dig" sagde han i en rolig stemme og kiggede igen på Mitchel, han var begyndt at have en underlig følelse omkring ham, men på en virkelgit behagelig måde, han var en spændende fyr og Liam ville virkeligt gerne lære ham meget bedre at kende. "En weekend? Det ville være skønt, du siger bare til" sagde Liam og kunne ikke helt stå at han sagde ja til at tage på hotel med vicerektoren, også endda en fyr? Han havde altid vidst han var interesseret i mænd, men det var stadig meget underligt for ham at accepterer sig selv for den han nu engang var.
"Det gør jeg nok også, jeg hader når folk glor" sagde han i et smil. Han hadede det ikke når han sad sammen med piger, men han var bange for at folk dømte ham, nok fordi at han udemærket godt vidste at hans egen familie aldrig nogensinde ville accepterer det. Liam nikkede og gik over i mod træet som han roligt satte sig under og håbede inderst inde at Mitchel ville sætte sig tæt på ham, der kom vel alligevel ingen elever eller professerer på denne tid?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 23, 2015 22:09:51 GMT
Mitchel smilede da Liam sagde at han gerne ville afsted sammen med ham, og han vidste allerede nu at han ville elske det. Han smilede sødt til fyren og bed sig lidt i læben med et charmerende lille glimt i øjet som næppe kunne ses i mørket. Han så sig lidt omkring inden han fulgte med ham "Skal vi måske gøre det i næste uge?" spurgte han stille og gik med ham hen og satte sig roligt ned ved siden af ham. Tæt men ikke for tæt, han ville jo ikke presse fyren eller skræmme ham på nogen måde. Han så lidt ud over søen og nød at sidde her og mærke kulden let imod sin hud.
" Jeg har altid elsket at gå herned, det er et af mine ynglings steder på hele slottet, da jeg var teenager sneg jeg mig ud for at ligge her og kigge på stjerner alene i mørket" smilede han stille i mørket og så lidt på fyren ved hans side, inden han løftede sin hånd for at skabe en lille lun flamme der svævede lystigt foran dem og gav en dejlig varme. Han betragtede Liam lidt i skæret og så ned i ilden. han havde altid været en hyggefyr der elskede denne form for selskab, og en smule romantik. Han så stille op på slottet der tårnede sig op i det fjerne "Her er så utroligt smukt, det er helt magisk på sin egen magiske måde" smilede han sødt og rykkede lidt tættere på fyren med et lille nærmest usynligt ryk.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2015 21:22:44 GMT
Liam smilede roligt til ham og nikkede så: "Yeah... Hvad... Skal jeg sige til mit overhoved som grund til at jeg er væk i weekenden?" spurgte Liam roligt, man skulle jo give besked hvis man ikke blev på skolen og det var jo nok ikke populært at sige han tog afsted med Mitchell, men det var også lidt for farligt at sige han var ved sine forældre, de ville gå amok hvis de vidste han sneg sig ud af skolens område. Som flammen blev skabt, kiggede Liam roligt op i mod den, og uden at tænke nærmest over det, lagde han sit hoved på Mitchel's skulder: "Her er også fantastisk, jeg elsker også det her område" sagde Liam i et drømmende suk.
Generelt var Skotland jo fantastisk, og området omkring skolen var lige så magisk som mange af de ting man kunne lære, og han elskede det. Han havde også brugt mange timer ved søen i den tid han havde været på skolen. Nu hvor de sad helt tæt, kunne Liam rigtigt mærke hans hjerte banke, han havde aldrig ahft det sådan her før, ikke engang omkring piger og det virkede undelrigt, men alligevel så nød han det og pludseligt ønskede Liam aldrig denne her aften sluttede: "Jeg er glad for du kom i dag" sagde Liam i en stille stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2015 21:49:01 GMT
Mitchel smilede lidt sødt til ham og syntes nu han var lidt kær " jeg skal nok ordne det, jeg siger jo bare at du skal med på en eller anden opgave og så stikker vi af" drillede han stille og betragtede ham lidt i mørket. Han nød virkelig dette selskab og havde lyst til at holde denne fyr i sine arme for altid. Han vidste ikke hvor det var kommet fra eller hvordan det var sket, men han var blevet lidt for glad for Liam siden han var startet. Han så lidt ned i flammen og lyttede til fyren da han fortalte at han også elskede dette sted. Og en voldsom varme gled igennem hans krop da han mærkede at Liam lagde sit hoved på hans skulder, hvilket selvfølgelig fik ham til at lægge en arm omkring ham.
Han så lidt frem i mørket og lod stille sine lange fingre kærtegne ham let, han nød at mærke den unge mand så tæt på og kunne godt mærke at det var meget længe siden han havde haft det på denne måde sammen med nogen andre, og da slet ikke en fyr. Han så lidt på fyrens hår med et lille smil, og bed sig i læben " jeg er også rigtig glad for at jeg kom herned og at du ville se mig" hviskede han nærmest meget ømt. Han gav fyren et lille kærligt klem og nød varmen fra hans krop og ilden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2015 22:10:03 GMT
Liam kunne tydeligt mærke den behagelige fornemmelse sprede sig i selskab med MItchel, ingen tvivl om at han var en virkeligt dejlig mand, og så meget ældre var han jo trods alt heller ikke, Liam tænkte ihvertfald ikke rigtigt over det, men det havde han jo aldrig rigtigt gjort med nogen. "Det lyder.. Fedt..." sagde Liam og rødmede let, dette her var jo nok ikke noget de skulle gå rundt og tale for højt om, ikke hvis de stadig gerne ville se hinanden ihvertfald. Liam vidste jo godt at ikke alle ting var tilladte på Hogwarts, selvom det uden tvivl var en mere fri skole end Durmstrang havde været.
"Naturligvis vil jeg se dig" sagde Liam og flyttede sit hoved fra han skulder for kort at se på ham, og Liam rakte så ned efter den hånd Mitchel ikke havde omkring ham, for stille at tage fat omkring den og flette sine fingre ind imellem hans. Han kunne ikke lade være, og han kunne jo lige så godt forsøge, nu var de jo alligevel ude et sted hvor at Liam kunne blive smidt ud fra skolen hvis Mitchel sladrede, så kunne han jo lige så godt bare gøre hvad han følte at han havde lyst til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 24, 2015 22:44:23 GMT
Mitchel smilede og så lidt på ham " der skal jo være fordele ved at være vicerektor" drillede han kærligt og blinkede til ham i mørket. Han så stille ned på ham " det er jeg glad for at du ville" hviskede han kærligt i hans øre og mærkede godt at Liam begyndte at røre på sig, han havde dog ikke forventet at han ville tage hans hånd men lod ham gøre det. Han smilede sødt og flettede stille sine fingre ind i hans og nør at sidde med ham på denne måde. Pludselig glemte han alt om Hogwarts og at dette var forbudt, for selv om det var forbudt så var det jo så utroligt dejligt og rart at sidde her sammen.
Han trak stille fyren lidt ind til sig og kærtegnede ham ned langs siden og selvfølgelig også på ryggen, han nød at kærtegne og nusse ham. Han så stille ned på deres hænder som flettede sig sammen. Hans fingre nussede hans fingre stille " hvor er det dog fantastisk at sidde her sammen med dig, du er virkelig fantastisk sød. Er du okay med det her?" Spurgte han stille og bed sig i læben og smilede sødt. Han var virkelig ved at falde for ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 7:58:02 GMT
"True..." sagde han i et lille smil, han var glad for at bruge tid sammen med Mitchell, også selvom han stadig syntes det virkede en smule underligt, der var jo så mange ting man skulle tage stilling til, især fordi at Liam jo stadig var teenager og fuldkommen forvirret inde i sit hoved, han anede slet ikke hvad der var op og ned. Som Mitchel hviskede i hans øre, kunne han mærke hvordan hans hjerte med det samme slog en smule hurtigere, det var virkeligt samlejeet på en eller anden underlig måde, og Liam håbede bare at alle virkeligt var gået i seng oppe på skolen, så de ikke blev set.
Som Mitchel sad og nussede ham, fik Liam bare en virkelig behagelig følelse i kroppen, ligesom første gang at Mitchel havde rørt ham oppe på kontoret, som var det næsten sommerfugle i maven, sådan kunne han ikke huske at han havde haft det før. "I lige måde... Og ja... Det er fint nok, bare lidt... Underligt" sagde han og smilede kort: "Men på en god måde" sagde han blot og nød virkeligt at mærke alle de kærtegn som Mitchel sendte ham, dette her var helt utroligt hyggeligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 10:49:23 GMT
Mitchel smilede lidt til ham og pustede drillende til hans hår " det er helt okay, bare du Lan lide det, ellers ville jeg jo skulle stoppe" svarede han og kærtegnede hans ryg stille og ømt " og det har jeg virkelig ikke lyst til" hviskede han og bed sig lidt i læben. Han vidste at der ikke var nogen som ville se dem der hvor de sad nu, og hvis DR var nogen der så dem så var sandsynligheden for at det var en som ville genkende dem jo ikke særlig stor. Han sad lidt i stilheden og lyttede til Liams vejrtrækning og mærkede hvordans hans hjerte slog.
Han rødmede lidt og så på liam, han vidste ikke hvad pokker han skulle gøre nu. Han vidste ikke hvor langt Liam havde lyst til at gå, eller prøve. Så han lod han styrer og lod være med at presse ham til noget, for se nu hvis han mistede denne dejlige fyr i sit liv. Han lænede sig ind til ham og lukkede sine øjne for at nyde hvert et lille sekundt sammen med ham, stille lagde han si hånd eller nærmere deres hænder på Liams varme lår og strøg ham kælent op af låret. Han smilede sødt og trak vejret tungt. Ikke fordi han sov men fordi han slappede af og nød det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 21:09:08 GMT
Liam havde svært ved at placerer hvad det var han følte omkring Mitchel, det var jo trods alt svært når han ikke havd efølt det før, men han vidste så meget som at han virkeligt nød at sidde tæt på ham og han nød virkeligt når han nussede ham. Han ville måske ikke ligefrem sige at han var forelsket, så godt kendte de to jo slet ikke hinanden, men han ville da heller ikek sige at han ikke var interesseret. Liam var nok bare lidt freaket ud af det, fordi han ikke havde været tæt på en fyr før, og fordi han allerede nu vidste at hans forældre ganske simpelt ville slå ham ihjel.
Som Mitchel lagde deres hænder på Liam's lår, smilede Liam blot en smule forsigtigt og kiggede i mod Mitchel: "Det er bare hyggeligt du ville have mig med, jeg er jo egentligt bare en lille elev" sagde Liam i et kort grin. Liam var normalt ganske selvsikker, kæphøj og alle de der ting, men lige nu sammen med Mitchel følte han sig helt lille og faktisk ret så genert, bange for at sige eller gøre noget forkert og også bange for at Mitchel ville grine af ham og syntes han va rlatterlig.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 25, 2015 21:33:33 GMT
Det var lidt svært at holde sig fra Liam som de sad der i mørket, og han følte jo også at han faktisk kunne lide det og havde lyst til dette, han så lidt ned på ham og smilede ganske stille med dog charmerende i skæret fra ilden " Jeg ser dig altså ikke som en lille elev, jeg ser dig som en ligeværdig magiker" hviskede han stille og gav hans krop et kærligt lille tryk imens han betragtede ham fra sin plads. han overvejede om han kunne tillade sig at prøve at kysse ham, men han var alt for genert og var bange for at han ville trække sig væk fra ham hvis det skete. Det var lidt som at være teenager igen, og han vidste ikke helt hvordan pokker han skulle dreje denne her, og så vidste han jo godt at Liam ikke havde gjort dette med en fyr før.
Han så lidt ind i ilden og bed sig i underlæben og smilede lidt "Du virker så rolig herude, og meget mere afslappet end oppe på skolen" smilede han og nussede stille hans lår med sine fingre selv om de holdt i hånde på denne måde. Månen spejlede sig i vandet og det hele virkede meget romantisk og nærmest planlagt ned til mindste detalje. Roligt fortsatte han med at nusse fyrens krop og nød at mærke den slange unge krop under sine fingre, det var lidt specielt nu hvor det var første aften.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 27, 2015 21:20:53 GMT
Liam smilede og nikkede så til ham, som han sagde at han så ham som en ligeværdig magiker: "Tak, det er jeg nu meget glad for" sagde Liam i et skævt smil, det var ret skønt at Mitchel ikke så ned på ham eller forsøgte at udnytte ham, men sådan tænkte han det nu heller ikke, Liam havde jo nogengange selv været slem til at udnytte piger. "Det er jeg nok også, skolen kan godt drive en til vanvid til tider, der er så mange ting man skal leve op til" sage Liam ærligt, ja især når man gik på Slytheirn, så lod de andre jo nærmest aldrig en være.
Liam turde ikke kysse ham, generelt så turde han ikke tage det første skridt til noget som helst, det va rhan alt for genert til og han turde ikke krydse nogen grænser han måske ikke burde. "Måske vi burde gå tilbage af?" sagde Liam roligt og kiggede på klokken, han havde bestemt ikke lyst til at gå tilbage, men på den anden side så kunne de jo heller ikke sidde ved søen indtil solen stod op.
|
|
|