Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
Fødselsdag: 24.12.2031
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Høj
Status: Varulv
Seksualitet: Biseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Danmark
Bosat: England, Hytte i en skov
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Danseakademiet McSeeley
Stilling: Ejer og Koreograf
C-box navn: Kaka
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on May 15, 2017 19:34:54 GMT
Elliott Andromedius McSeeley Danseskole Maj 2054 Outfit
Kaya var flyttet tilbage til England, hun var flyttet ind i en 'lejlighed' oven over danseskolen, dejligt tæt på sit arbejde kunne man roligt sige. Den var dog ikke så stor, men den var stor nok til hende. Egentlig hørte den til danseskolen og hun skulle i gennem den for at komme 'hjem'. For selvom hun ikke var kærester med Lucas mere, så var de stadig venner og hun arbejdede stadig for ham, selvom det var underligt at se ham nu, uden der skete noget mellem dem sådan rigtigt, selvom de da havde haft et par upser efter de havde slået op, men det var også svært at lade vær, når de begge arbejdede sent og de ligesom havde været sammen mere end en del gange da de havde været kærester. Hun gik ned af trappen og mod en af de store sale, for at tage imod sin næste danseelev. Hun havde godt set navnet på den fyr hun skulle undervise, men nu var Elliott ikke lige det mest unormale navn i England, men selvfølgelig havde hendes første tanke ramt 'hendes' Elliott, men hun havde hurtigt slået ham ud af hovedet igen, for Elliott på et dansegulv var nok noget af det sidste hun kunne forstille sig. Hun havde en kop kaffe i den ene hånd og sin ipod i den anden, den eneste muggler genstand hun rent faktisk var fan af og kunne finde ud af at bruge, jo og selvfølgelig højtalerne til. Hendes lange blonde hår hang løst ned af hendes, som altid, men tøjet var noget hun kun havde på, på arbejde. Normalvis gik hun jo i korsetter og stramme bukser, men det var ikke ligefrem noget man kunne danse i. Hun slog døren op indtil salen og lod døren derind til stå åben, så denne Elliott ville kunne se det var der han skulle ind. Hun stillede sin kaffekop fra sig i vindueskarmen og satte sin ipod til, så det hele var klart.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 20, 2017 22:05:49 GMT
Elliott stod i den store sal, med armene over kors og kiggede sig selv i spejlet. Altså Elliott kunne da godt danse lidt, nok primært noget lidt mere roligt end det Kaya og de folk normalt gav sig tid til. I følge ham selv var han da ikke et håbløst tilfælde ihvertfald. Elliott stod i en hvid tank-top og et par løse sorte bukser. Han havde bevæget sig en del på det sidste og løb primært, nok fordi han med alderen havde fundet ud i at der var en fordel i at have en okay krop, og desuden ville han gerne være et godt forbillede for Timothy.
Som døren gik op, vendte han sig roligt rundt og kiggede i mod Kaya som hun gik ind: "Hey." sagde han roligt, og roterede så væk fra spejlet så han istedet kiggede i mod Kaya. Hun var en skøn pige og Elliott savnede hende, måske han lidt prøvede at overbevise sig selv om at det bare ikke gik. Alligevel så følte han sig draget af hende, og han følte sig irriteret og jealoux ved tanken om at hun ikke ville ham mere, og sikkert rendte i byen med en masse andre fyre, frem for at bruge tid med ham. Nok fordi han aldrig helt var kommet sig over hende.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on May 23, 2017 13:31:17 GMT
Kaya havde været så meget i sine egne tanker, at hun ikke engang havde bemærket at Elliott allerede var i rummet. Det som normalvis for hende, bare var en helt almindelig arbejdsdag, skulle snart vise sig, at være noget helt andet. Det gav et mindre sæt i hende, da en lidt for velkendt stemme pludselig sagde hej til hende. Hun slap iPod'en og vendte sig om, for at se om stemmen hun havde hørt, var i hendes hoved eller rent faktisk var Elliotts. Hun så overrasket på ham, "Ehm, hej.. Elliott, hvad laver du her?" spurgte hun med en mild panderynken. Hendes hjerne kunne slet ikke få det hun så til at hænge sammen i hendes hoved. Nok mest fordi at en danseskole nok var det sidste sted, hun ville tro at Elliott ville bevæge sig ind. Der gik lidt før de to brikker ramte hinanden, men da de så gjorde, tog hun sig da også lidt til hovedet, "Jeg må indrømme, jeg ikke troede det var dig, da jeg så der stod Elliott på min plan for i dag, men fair nok," sagde hun og tog et par skridt i mod ham, "Hvad vil du lære, at danse?" spurgte hun og prøvede at holde det på et professionelt plan, hun var trods alt på arbejde og hun ønskede ikke at blive fyret, selvom hun nu tvivlede på, at Lucas ville fyre hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on May 24, 2017 20:48:43 GMT
Elliott vidste godt at han burde holde op med at have Kaya i hovedet, men han ville hende så gerne og nu hvor han havde så svært ved at fange hendes opmærksomhed, var det som om han var blevet en smule mere stædig omkring det. Desuden håbede han jo at hun på et tidspunkt ville have lyst til at bruge mere tid sammen med deres søn. "Prøv at gæt" sagde han i et grin og blinkede til hende, Elliott var egentligt ret afslappet af natur og heldigvis var han så småt ved at komme ud af sin skald, han havde jo altid været en lidt genert type.
"JA, det tænker jeg.. JEg kunne godt trænge til at bevæge mig lidt, jeg sidder jo mest stille på mit arbejde og det er ved at være kedeligt at løbe den samme tur" sagde han i et smil. Han var ret glad for at være aktiv, men når man havde et arbejde hvor man primært sad ned eller stod i butik, så kunne man godt tænke sig der skete lidt mere end en løbetur. Selvom han elskede sin dagligdag så manglede der noget, og selvom han lige nu sagde det var dans, så var det nok noget andet han savnede.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jun 1, 2017 18:17:59 GMT
Kaya stod et øjeblik og bare gloede på Elliott. Elliott på en danseskole? Ej det var simpelthen for surrealistisk for hende, når det ikke var fordi han havde været med hende på arbejde dengang de havde været kærester og forlovet. Men nu stod han der og ville lærer at danse? Han havde jo aldrig ville danse med hende når de havde været i byen. Hun lignede nok mest af alt en som ikke kunne få en ligning til at gå op, for det var sådan hun havde det. "Du vil lærer at danse?" spurgte hun og blev endnu mere forvirret over han blinkede til hende. Hvad regnede han med? At han bare kunne komme og få undervisning af hende og så ville hun falde på sine knæ for at få ham tilbage? Hun var på arbejde for pokker. Hun var nødt til at være professtionel. Hun nikkede lidt, før hun førte en hånd i gennem sit lange blonde hår, "Okay, jamen hvad for noget dans vil du lærer? Strip eller hvad?" spurgte hun drillende og sendte et smil retur til ham. Hun var jo ikke sur på ham, hun var bare overrasket over at se ham der. Og så var hun træt af deres katten efter musen leg, som havde stået på i så mange år efterhånden, at hun var holdt op med at tælle. Selvom hun havde haft andre kærester ind i mellem, så havde hende og Elliott jo været on and off tre-fire gange efterhånden, men hver gang hun ligesom havde indfundet sig med at han var gået fra hende, så havde hun indstillet sig på, at skulle komme videre og over ham, men så stod han der igen. Nu gjorde han det igen. Men hun kunne ikke mere. Hun ville ikke mere. Selvom hun også selv havde været skyld i, at han var gået fra hende nogle af gangene, så syntes hun bestemt også at han havde overreageret andre af gangene.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 6, 2017 20:19:42 GMT
Elliott havde måske lidt rytme, en det var nok også det eneste han havde. Han var ikke smidig og havde nok heller ikke ligefrem noget kæmpe talent: "Ja hvorfor ikke? Jeg sidder stille hele dagen og kigger på træstykker, måske er det sundt at bevæge sig lidt" sagde han i et smil. Elliott havde nok også fået overbevist sig selv om at det var grunden, selvom der lå andre ting bagved. Det var vel ikke forkert af ham at savne Kaya, de to havde trods alt været igennem så meget sammen og Elliott savnede alle de hyggelige stunder de to havde haft, selvom de nogengange var blevet overskygget af alt deres drama.
"Strip? Ork ja, det er helt sikkert lige mig" drillede han i et grin, det kunne han da sikkert godt finde ud af, man smed vel bare tøjet? "Men ja det ved jeg ikke... Det er dig der er eksperten" sagde han i et smil. Han vidste ikke ret meget om dans, men han var alligevel glad for at Lucas ikke var i nærheden, den mand ville Elliott aldrig blive fan af, men på den anden side var der jo aldrig rigtigt nogen af de mænd som Kaya kendte, som Elliott sådan rigtigt kunne lide.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jun 7, 2017 21:55:28 GMT
Kaya nikkede lidt, mens hun bed sig ganske let i læben. Hun prøvede meget ihærdigt at finde ud af, hvordan hun lige skulle håndtere det her. Det var jo ikke fordi hun ikke ville lærer ham at danse, og selvfølgelig skulle han have præcis samme behandling som alle andre som kom udefra og skulle lærer at danse helt fra bunden. Det var bare grænseoverskridende, på en eller anden måde. "Jah, selvfølgelig, det er altid sundt at bevæge sig," sagde hun og kløede sig lidt i nakken. Det havde været så rart sidste gang de havde set hinanden, men der havde hun været kærester med Lucas og hun havde derfor stoppet Elliott. Hun vidste ikke om hun nogensinde ville komme til, at føle for ham igen, men hun vidste godt at han altid ville have en plads i hendes hjerte, som ingen bare lige ville kunne erstatte. Hun grinte let og rystede på hovedet af ham, "Åhh, Elliott for helvede.." sagde hun og satte hænderne i siderne på sig selv. "Måske vi bare skal starte med nogle basic trin," foreslog hun og rakte sin hånd frem mod ham, for at føre ham med hen foran det store spejl. De kunne jo ligeså godt komme i gang, han havde trods alt betalt for timen, så skulle han jo også have noget ud af det. "Hvor mange gange om ugen, tænker du at få undervisning?" spurgte hun, mens hun samlede sit hår i en høj hestehale, hvilket var et meget sjældent syn, hun havde stort set altid løst hår, det var faktisk kun når hun var på arbejde at det blev sat op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 8, 2017 12:04:51 GMT
Elliott vidste godt at ham og Kaya muligvis aldrig ville ende lykkeligt, me han ville give det en sidste chance, og hvis hun ikke havde det på samme måde, jamen så måtte det jo bare være det. MÅske det her også var fint, måske de trængte til at lære hinanden lidt at kende igen, de havde jo ikke været tætte i et års tid efterhånden. "Ja, det var nemlig dét jeg tænkte" sagde han i et smil og blinkede til hende, han kunne skam godt være charmerende når han bare åbnede lidt op for sig selv, og nu var han jo heldigvis ganske tryg omkring Kaya.
"Basic trin lyder fint..." sagde han åbent, han kunne jo lige så godt forsøge at være åben omkring det, selvom han var ret sikker på det ikke var et skjult talent han havde: "Hvor mange gange vil du foreslå at jeg kommer?" spurgte han. På den anden side havde han jo rytme og derfor var han måske også sikker på at det her var et talent han godt kunne finde frem i sig selv hvis han bare var lidt umage, han kunne jo heldigvis godt lide at bevæge sig. Elliott smilede som hun gjorde sig klar til at lave noget, det var mærkeligt at årene sådan havde skilt dem ad
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jun 20, 2017 13:36:02 GMT
Kaya lod kort sin tungespids fugte sine læber og nikkede så lidt, "Har du nogen bestemte dansestile i tankerne, som du gerne vil lærer, eller har jeg frie tøjler?" spurgte hun og kunne ikke lade vær med at se en smule udfordrende på ham, da det simpelthen var gammel vane. Men hun blev jo nødt til enten, at lærer ham det han ville, eller vide om hun selv skulle være kreativ. Det var nok noget af det hun elskede aller mest ved jobbet. Lærer folk at danse helt fra bunden, selvom det også var det som krævede mest tålmodighed, hvilket hun ellers ikke var kendt for at eje ret meget af. Hun nikkede lidt, "Okay, jamen lad os se, hvad dine hofter kan så," sagde hun lidt drillende og gjorde tegn til, at han skulle stille sig ved siden af hende, så de begge to havde fronten mod spejlet for enden af lokalet. Hun vendte blikket imod ham og trak så lidt på skulderen, "Det kommer an på, hvad du vil med det. Hvis dit mål er at stille op til mesterskaber og sådan noget, så mindst fire gange om ugen, plus hjemmetræning. Hvis det bare er for sjov, så måske en eller to gange om ugen," svarede hun roligt og smilede lidt til ham. Hendes hjerne havde stadig lidt svært ved, at forholde sig til, at skulle lærer Elliott at danse. Hun satte hænderne mod sine hofter og rettede ryggen, mens hendes blik stadig hvilede på ham i spejlet, "Hænderne på hofterne, ret ryggen. Højre, tilbage, venstre, tilbage, gentag," forklarede hun mens hun selv viste, hvordan hun mente.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 20, 2017 20:00:37 GMT
"Altså alt andet end ballet" sagde han i et tørt grin, han vidste godt det ikke var den stil de dansede her, men man vidste jo aldrig rigtigt. Han ville bare gerne være sikker på at han ikke endte med at se helt dum ud eller noget i den stil. "De kan ikke så helt vildt meget... og dog kan de nok et trick eller to" sagde han og blinkede til hende, lidt cheesy kunne han godt være og han var da heldigvis blevet mere afslappet med årene, især efter han brugte sit første single år i byen, nu brugte han mere tid med Timothy, hvilket vel var fint når han nu havde valgt at få en søn.
"Mit mål er bare lidt motion, jeg sidder ned hele dagen så det er nok godt min krop prøver det der... Bevægelse i takt til musik" sagde han i et grin, Elliott var da ikke helt skod til den slags, men han havde ikke danset i mange mange år. Som hun begyndte at lede, gjorde han det samme, måske ikke helt så taktet og stilfast som hende, men han var da ikke håbløs hvis han selv skulle sige det, i det mindste havde han da rytme og det måtte da være et plus.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jun 27, 2017 16:50:27 GMT
Kaya nikkede lidt, hun havde stadig lidt svært ved at se for sig, at skulle lærer Elliott at danse, men nu havde hun efterhånden danset i så mange år, at hun da burde kunne lærer enhver at danse. "Ballet er nu heller ikke lige min stærkeste side," svarede hun med et roligt smil på læberne, alle havde vel en dansestil som faldt dem mest naturlig, og ballet var ikke lige den dansestil Kaya dansede mest, selvom hun da godt kunne. Hun hævede lidt begge øjenbryn, da han blinkede til hende, "Elliott, jeg er på arbejde. Hvis jeg skal være din faste danselærer, så fungere sådan nogle bemærkninger ikke," sagde hun roligt, hun skulle jo være professionel når hun var på arbejde og ikke stå og flirte med eleverne, selvom Lucas nu altid gjorde det, altså vel og mærket med hunkønseleverne. Hun smilede lidt til ham, "Så en til to gange om ugen og så tænker jeg noget med noget gang i, hvor pulsen kommer op eller noget stille og roligt, hvor musklerne bliver trænet," foreslog hun en smule eftertænksom, da det var motionen i det han søgte, så nyttede det jo ikke noget, med noget stille og rolig dans, selvom det selvfølgelig opbyggede muskler og det var jo ikke fordi han trængte til at tabe sig, men lidt bevægelse havde aldrig skadet nogen. Hun så på ham ind i spejlet og smilede lidt til ham, "Slet ikke dårligt," sagde hun og stoppede selv og regnede med at han også ville stoppe. Hun vendte sig så hun stod med fronten mod ham, mens hendes blik nok afslørede hvor meget hun tænkte lige nu, "Puls eller muskler?" spurgte hun mens hun stadig så overvejende på ham, da hun havde et par ideer til hvilke danse hun kunne lærer ham, men hvis det var pulsen han ville fokusere på, at så skulle det jo være noget hip-hop ish, hvorimod hvis det var musklerne så var det noget par dans de var ude i.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2017 18:07:27 GMT
For at være ærlig så havde Elliott faktisk aldrig troet at han skulle lære at danse, ikke fordi at han havde dårlig rytme, men han havde bare ikke rigtigt forventet det var noget han ville finde sjovt. Men han ville gerne se Kaya og desuden så vidste han godt at der måske ikke var så mange andre diskrete måder. "Aha, så man må ikke flirte med sin danselærer? Siden hvornår er det blevet en regel?" sagde han i et smil og blinkede til hende, Elliott kunne da godt flirte lidt med folk uden det betød noget.
**Time**
En time senere var de ved at være færdige. Elliott var ved at være rimeligt træt, men det havde været sjovt og meget interessant. Men på den anden side så var det også mærkeligt at være så tæt på Kaya uden at der var mere i det: "Er du stadig min underviser, eller kan jeg godt tillade mig at inviterer dig ud på en kop kaffe?" spurgte han i et smil. "Eller en øl? Jeg kunne godt drikke en øl" sagde han og kiggede på klokken, det var vel heller ikke dårligt på denne her tid og desuden var Timothy hjemme ved Elliott's forældre på weekend, så han kunne slappe lidt af og bare være sig selv.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jun 27, 2017 19:30:11 GMT
Kaya syntes faktisk at Elliott havde klaret det overraskende godt og hun havde allerede en ret god idé om, hvilken dans hun ville lærer ham. Det var underligt, at være så tæt på ham og alligevel også skulle være professionel, når hun var på arbejde. Især efter sidste gang de havde set hinanden. Men det var på en eller anden måde også virkelig rart, at få lov til, at røre ham, uden det var direkte det som det handlede om. Og rent faktisk uden at få dårlig samvittighed over noget, da hun jo var single. Hun gik over mod musikanlægget og slukkede for det, så musikken stoppede. Hun drejede rundt og så på ham med et ret så overrasket blik, "Jeg har et hold her om en time, så øl går nok ikke. Jeg kender mig selv, en øl bliver sjældent til kun én øl," sagde hun og smilede lidt til ham, ikke helt sikker på om det overhovedet ville være en god idé, at hænge ud med Elliott, for selvom hun lagde afstand til sine følelser for ham, så ville de jo nok aldrig forsvinde helt hundrede procent. Hun kløede sig lidt i nakken, "Men.. Jeg bor jo på et værelse oppe oven på, jeg vil gerne gi' en kop kaffe, hvis det er?" foreslog hun i stedet. Hun vidste godt at det ikke var optimalt for hende at bo på danseskolen, hun havde jo aldrig rigtigt fri, for hvis nogen havde brug for hjælp til noget, så var det jo nemt lige at løbe op af trappene til loftværelset og spørger hende, selvom Lucas havde baghave ud til danseskolen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jun 27, 2017 19:35:46 GMT
Han smilede kort til hende: "Det er fint nok, det var bare for at hænge lidt ud" sagde han, han burde nok gå hjem i et bad først, men nu havde Kaya jo oplevet ham svedende før, så han gik ikke udfra at hun havde noget i mod det. "Så det ser ud til at tingene køre for dig?" spurgte han og gik roligt med hende, han ville da også gerne se hvordan hun boede, han havde jo ikke haft noget med Kaya at gøre i et stykke tid nu, og når de havde mødt hinanden, havde de jo altid været hjemme ved ham.
"Er det stadig Lucas der ejer det?" spurgte han nysgerrigt og kiggede kort rundt på danseskolens lokale, han havde det stadig mærkeligt med at de to havde været sammen og alene det faktum at hun sikkert stadig snakkede med ham, irriterede ham en del. Elliott havde jo altid været en mere afslappet type, og han hadede typer som Lucas der bare troede de kunne det hele og som altid legede så kloge og arrogante: "Jeg har børnefri weekend, så min plan er bare at slappe af" sagde han roligt. Han elskede Timothy, men nogengange var det virkeligt rart at være alene og bare kunne gøre det man ville, uden at have en søn man skulle nå hjem til.
|
|
|
Kaya Elisabeth Hansen
•
Magiker
|
Post by Kaya Elisabeth Hansen on Jun 29, 2017 15:50:09 GMT
Kaya nikkede lidt. Det var underligt at være sammen med Elliott. De havde en så lang baggrund. De havde været kærester af flere omgange. De havde været forlovet. De havde et barn sammen. Men nu? Nu var hun hans danselærer og han ville hænge ud. Det var svært for hende, at finde rundt i det hele. Hun fnøs let, "Tjah, det gør det vel.. Jeg har et job, et sted og bo, mad på bordet, det er vel det vigtigste," sagde hun med et roligt smil på læberne, som hun viste vej, ned af en gang og op af nogle trapper. Døren til hendes værelse var aldrig låst, hun låste stadig ikke en dør efter sig, men det var de færreste som vidste, at der rent faktisk var et værelse heroppe, så hun var ikke bekymret. Desuden havde hun ikke rigtigt noget af værdi. Hun nikkede lidt, "Ja, jeg tror sgu ikke han sælger stedet, før han stiller træskoene. Han bor jo lige overfor," sagde hun roligt, og lukkede døren til sit værelse op. Det var ikke særligt stort, men stort nok til hende. Der var et køkkenalrum, en sovesofa og et sofabord. Der var et lille ekstra rum, hvor badeværelset var. I stuen/soveværelset var der som sagt en sovesofa og et sofabrod, samt et klædeskab og en komode. Det var sådan cirka det. Hun lukkede døren efter dem og gik ud i køkkenet for at sætte kaffe over. "Dejligt. Passer dine forældre din søn, hver anden weekend eller?" spurgte hun og fandt et par kopper frem og en kande til kaffen. Hun så ikke Timothy som sin søn. Det kunne godt være hun havde været gravid med ham i ni måneder og havde født ham, men man skulle gøre sig fortjent til titlen som mor, og det mente hun ikke hun havde.
|
|
|