Deleted
•
Post by Deleted on Nov 25, 2017 17:40:24 GMT
Hun grinede lidt: "Altså jeg er ikke overrasket" grinede hun, nok mest fordi at Alastair ikke ligefrem var kræsen på det område, det havde hun ikke oplevet ihvertfald. Dte var vildt så forskellige de var, og hvordan hun alligevel bare holde af ham. Han var helt igennem fantastisk. "Måske er det ikke så underligt... I er jo ikke ligefrem Guds bedste børn" sagde hun, hun prøvede ikke at såre ham, men man måtte da indrømme at der var folk der var bedre end dem. Hvis hun fik børn de rudviklede sig i samme retning som Alastair, så ville NIcole da nok også blive skuffet.
"Hvorfor valgte du denne her retning i livet?" spurgte hun, han var jo et godt menneske go han havde da også alt potientale til bare at være auror eller noget andet stort. Hun havde jo set hans følsomme og behagelige side, så hvorfor man valgte at falde ned i et hul, det forstod hun ikke helt. "Det håber jeg" sagde hun og klemte fat omkring hans hånd, hun havde ikke lyst til at være på flugt resten af livet, faktisk ville hun godt gøre et forsøg på at have et nogenlunde normalt liv igen, og forhåbenligt sammen med ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2017 13:59:41 GMT
Han betragtede hende med et afslappet smil på læben som hun lo. Han elskede virkelig lyden af hendes latter, især med den grumme opstart de havde haft sammen. Hvem ville have set den komme at de to skulle ende sammen på denne måde. Hun var virkelig en fantastisk kvinde og som tingene var nu kunne han slet ikke se hvordan han skulle kunne undvære hende - også selvom de måske ikke altid var enige om tingene. Et falsk fornærmet blik blev sendt i hendes retning, "hvor ville det sjove også være i det?" Spurgte han så med et snedigt grin.
Han tænkte sig lidt om inden han svarede, "jeg antager at du ikke mener "denne retning" som noget negativt," startede han morende, "men altså, mine forældre var virkelig fattige da jeg var lille frem til min far mere eller mindre svindlede sig frem til rigdom. Jeg lærte et par gode tricks der, men ærlig talt har jeg aldrig haft drømme om at sove på silkelagner og den slags, jeg havde altid fundet mørk magi spændende, men da jeg begyndte at gå mere op i det blev jeg så kasseret fra familien og pengene. Adrian blev sat på Gudestadie fordi han blev auror, så i stædighed besluttede jeg at jeg ville være alt det Adrian ikke var, og Leo havde det på samme måde, så vi begyndte at tage små jobs for Judas og købte så Borgin&Burkes." Fortalte han og så lidt frem for sig. "Jeg burde næsten tage et smut forbi en dag og se om den stadigvæk står." Han havde ikke været og se butikken siden han kidnappede Nicole dengang.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 18, 2017 20:03:57 GMT
Nicole var glad for at de kunne snakke sammen om tingene og for at han rent faktisk virkede interesseret i at være mere sammen med hende, især nu hvor han ikke havde sin karrierer at tænke på: "Well nogengange er det bare en del mere afslappet, især når man har et barn at tage sig af" sagde hun i et smil og kiggede på ham med et roligt blik. Hun var da bestemt glad for at de havde det så godt sammen, men hun vidste jo også at det kom med en pris at hun havde valgt at date en mand som ham.
"Og du fortryder aldrig at du tog den vej?" spurgte hun: "Jeg kan gætte mig til jeg ikke behøver spørge ind til x kærester og den slags?!" sagde hun i en rolig og dog let bekymre stemme, hun kunne jo godt gætte at Harper nok bare var en i rækken. "Jeg tror jeg har haft et noget mere chill liv" sagde hun dog ærligt, hun vidste godt at hun havde oplevet nogen traumer i sit liv, men hun vidste at Alastair måtte have oplevet mange flere traumatiske ting, og at han virkede til at være upåvirket, var vel bare hans held.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2017 13:43:10 GMT
Han lod en arm falde omkring hendes skuldre som hans sank tilbage i sofaen med et let suk. "Afslappet? Jeg synes nu der er ret godt gang i den når man har børn i hjemmet." Informerede han med et let smil. Nu var han måske ikke den bedste beardaddy overfor Corina, men han blev da mere og mere interesseret i at være den far som han aldrig selv havde haft. Ikke at han havde tænkt sig at ligge mørk magi og den slags bag sig, men måske bare praktiserer det i lidt mindre farlige miljøer. Han kyssede hendes pande en enkelt gang og svingede fødderne op på bordet foran dem for at sidde lidt bedre.
Han tænkte ikke særlig længe før han svarede, "jeg er ikke lige stolt over alle de ting jeg har gjort," sagde han lidt forsigtigt, "men nej, jeg fortryder ikke selve stien, det er den jeg er." Han smilede lidt til hende. Han vidste godt at han havde gjort nogle dumme ting, som da han slog hendes mand ihjel, eller kidnappede hende eller da han overbeviste Leonardo om at hans daværende kæreste havde været ham utro - den slags, men på den anden side havde han ikke gjort alle de ting havde han ikke stået her nu. Han lo kort. "Det kan du skam godt, jeg har ikke rigtigt nogle ekskærester, men jeg har været sammen med en del." Han var ikke flov over det, hun havde jo sikkert også selv været sammen med andre end Ben inden Al kidnappede hende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Dec 30, 2017 14:21:35 GMT
Nicole smilede, tjah han havde vel nok ret: "Ja måske... Men bare jeg har dig for mig selv engang imellem" sagde hun og kyssede hans kind, det var helt åndsvagt så meget hun holde af ham, men de havde virkeligt fået det godt sammen og hun elskede at han var så blid og kærlig inderst inde. "Jeg syntes da heller ikke du skal fortryde, men jeg syntes bare du er et godt menneske og jeg kan ikke forstå du har fundet dig i så meget" sagde hun, hun så ham jo som et godt menneske inderst inde, men vidste godt det også betød hun måtte accepterer hele hans indviklede fortid.
"Ja, den tanke bekymre mig nok også lidt..." sagde hun ærligt, det var da ikke rart at vide at den man elskede nærmest havde været igennem alle magiens kvinder, især fordi at Nicole jo ikke havde været sammen med ret mange, to da hun var helt ung, også Ben og Alastair. "Men bare du er tilfreds med at du nu hænger på mig, så accepterer jeg det" indrømmede hun dog også, det vigtigste for hende var jo at hun havde ham nu og at han ikke havde planer om at forlade hende eller være hende utro.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 16, 2018 20:54:04 GMT
Han sendte hende et drenget smil, ”ja se det vil jeg helst heller ikke undvære.” Han lænede sig lidt frem og modtog kysset mod hans kind. Han havde aldrig helt kunne fatte at han havde været så heldig at få en pige som hende i sit liv. Tænkt at hun efter alt det han havde udsat hende for, stadigvæk elskede ham ubetinget. Hendes næste ord fik ham til at kigge på hende med et lidt forsigtigt smil. Hun skulle bare vide hvad han havde været skyld i, så kunne det godt være at hendes syn på ham ville være anderledes, men heldigvis behøvede han ikke at bekymre sig om det. Det var fortid og han blev bare nødt til at håbe på at det aldrig ville komme frem i lyset.
Smilet blev atter kærligt og han lænede sig frem for at kysse hendes pande. ”Det behøver du skam ikke bekymre dig om, det er fortid. Desuden er du den eneste kvinde jeg nogensinde har elsket.” Dette var sandt og selv da ordene forlod hans mund kunne han ikke lade være med selv at studse lidt over dem. Han elskede hende virkelig. Et listigt blik spredte sig i hans ansigt og han rejste sig fra sofaen, ”du kan måske give mig en påmindelse om hvorfor det lige er at du er den bedste?” Hans stemme var drillesyg som han bakkede mod soveværelset. Uden at ligge skjul på hvad han havde i tankerne forsvandt han ind i rummet.
// out
|
|
|