Deleted
•
Post by Deleted on Feb 23, 2017 21:25:17 GMT
Blake ville jo egentlig heller ikke et sted. I hvert fald ikke gå længere end kys for han følte sig virkelig helt igennem splittet mellem hvad der var rigtigt og forkert her. Han var trods alt regelrytter. Det var ikke gået op for ham at Tobias havde skjult sin bule eller faktisk havde en før han lagde mærke til hånden hvilket fik Blake til at blusse op i røde kinder. Han nikkede ganske let til at han skulle undskylde. Det synes han i hvert fald selv at han skulle. Det var jo ikke fair at gøre den slags ved ham når de intet kunne gøre ved det. Ikke at Blake faktisk synes at samleje var vigtigt af nogen art, men samtidig vidste han jo godt selv at han kun havde det et par gange om året. ”Sandt, men omvendt så havde det her intet problem været hvis jeg bare havde været færdig på skolen om lidt” sagde han stille og bed sig ganske nervøst i læben. Blake slog blot sit blik ned ved hans næste ord og mærkede strøget over fingre. Han løftede da også sit blik igen og lod Tobias fange dem. Han skulle lige til at sige en masse om at han ikke ville have nogen på sin egen alder, men lod være for nu. Der var slet ingen grund til at prøve at sige en masse som han ikke kunne. Han lod Tobias rejse sig og kiggede efter ham mens han nervøst begyndte at lege med sin ring som han havde taget på allerede. Han rystede ganske let på hovedet. Nok havde han haft samleje med Frances’ et par gange, men det var ligesom bare ikke helt det han ville og desuden så var det jo slet ikke samleje han var ude efter. Og Frances gik heller ikke på skolen så det nyttede intet. Han havde trods alt ikke lyst til at have samleje med nogle af de andre elever på skolen da han var panisk for at blive opdaget i at være homo. "Og det er da vist ikke helt min krop der har problemer. Det er din" påpegede han ganske roligt for selvom han havde været ganske tændt så nægtede han sin krop at gøre mere ved det og derfor havde den lært at styre sig.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 25, 2017 12:24:19 GMT
Tobias betragtede ham let, og selv om det var pinligt men bulen så var det vel meget naturligt. Han havde jo efterhånden set Blake ret meget, og han var blevet ret så glad for ham. Så at hans krop reagerede på at drengen kom så tæt på, og ligefrem kyssede med ham. Det var vist meget normalt alt i alt. Hans fingre nussede om Blakes "Det ville stadig være forkert, om du så var færdig imorgen. Du jo stadig elev" mumlede han, og det var tydeligt at han ikke var ret vild med den tanke. Det var med vilje han rejste sig, for at få gang i kropppen og komme på andre tanker. Han havde trods alt ikke haft samleje med nogen i ret lang tid, og det gik ham ikke rigtigt på men i situationer som denne, så kunne det godt være ret distraherende ikke at kunne komme af med sine lyster. Hans øjne faldt på drengen " Jeg ved godt jeg har et problem, men det er kun fordi jeg er så glad for dig Blake. Undskyld, jeg ønsker jo ikke at skræmme dig væk" Mumlede han og bed sig i læben da han satte den nu varme te på bordet igen.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 8, 2017 18:20:02 GMT
”Hvis jeg var færdig i morgen ville jeg ikke være elev i morgen” sagde han stille og slog sit blik ganske let ned. Han bed sig ganske hårdt i læben og havde slet ikke lyst til at se op. Han vidste jo godt det var forkert og han vidste godt det var imod reglerne. Reglerne som han satte så stor pris på som han gjorde, men det ændrede bare ikke det vilde på at han faktisk var virkelig glad for Tobias og det var ganske skrækkeligt at have det sådan med en professor. Blake kløede sig ganske let i nakken og sukkede ganske lavt inden han lod sit blik glide over mod Tobias der stadig ikke lod til at have ro i kroppen. ”Du skræmmer mig heller ikke” sagde han stille og lod sit blik følge tekanden som blev sat på bordet igen. ”Det var min egen skyld. Jeg skulle aldrig have været kravlet på dit skød på den der måde” sagde han i et undskyldende tonefald og rejste sig op for at satte sig igen. En stor del af ham havde lyst til at gå. Ikke fordi noget skræmte ham som sådan, men han ville ikke bryde flere regler og det var lidt et problem når han havde denne her boblende glæde i sin krop hver gang han så Tobias for han vidste godt den var forkert og han ville jo helst heller ikke satte hans job i fare. Blake bed sig atter i læben og ville ønske han selv turde at sige hvordan han havde det med Tobias, men han turde ikke og begyndte derfor at dreje på den ring som han havde fået af ham. ”Må.. Måske jeg skulle… Gå” sagde han stille og havde et klart glimt i øjet af at han ikke havde lyst, men han følte lidt han havde ødelagt alt for nu.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Mar 29, 2017 10:50:55 GMT
Tobias så lidt på fyren, og betragtede ham. Han kunne virkelig godt lide denne fyr, og det her var vel meget normalt, selv om han aldrig i sit liv havde regnet med at han skulle få det på den måde med en elev. Nok havde han før gjort dumme ting med en elev, som han måske skammede sig lidt over, men det her var noget andet for med Blake, havde han mere bare lyst til at være sammen med ham, og holde om ham. Han sank en klump og rystede på hovedet "Nej du skal ikke gå, bliv" hviskede han let og satte sig atter ved siden af ham, og lagde en hånd på fyrens knæ "Jeg" han tav lidt og så ind i de kønne øjne på denne fyr "Jeg har ikke noget imod det, du er ret speciel" hviskede han og løftede sin hånd for at stryge hans kind kælent og feje hans hår let til siden " Jeg kan virkelig godt lide dig Blake" hviskede han og bed sig i underlæben med et lille sødt smil.
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Apr 2, 2017 20:24:57 GMT
”Du forvirre mig” sagde han stille og slog blikket ned han virkelig ikke havde den fjerneste idé om hvad det var som Tobias ville og ikke ville. Det ene øjeblik virkede det som om han skæmmede sig over at have et eller andet for Blake som han ikke vidste hvad var og det næste virkede det som om han stod ved at han var glad for ham. Han vidste ikke engang om Tobias overhovedet var forelsket i ham. Han vidste jo godt at han var hans professor og det ikke var super smart og det var imod reglerne, men det betød ikke at han havde lyst til at være i det her forvirrende univers. Han forstod jo heller ikke selv hvad det var som skete selvom en stor del af ham godt vidste han var vild med Tobias og ganske imod reglerne. Han mærkede hans hånd på sit knæ og blev derfor siddende. Han lod ham snakke ud og mærkede hans hånd flyttede ganske let på hans hår. ”Men det er imod reglerne Tobias. Jeg er så forvirret. Jeg kan virkelig godt li dig og alt det. Jeg kan ik vente på jeg er færdig på skolen Tobias. Der er alt for længe til. Jeg vil dog heller ikke gå og lyve for folk” sagde han stille med en skæv grimasse over sine læber da det var virkelig ubehageligt hvis det skulle være sådan. Hans hjerte løb da også ganske fra ham. Han var jo vild med Tobias, men han kunne godt li regler. Det var derfor han var vejleder. Også selvom han godt vidste at der kun var et lille halvt år til han stoppede på skolen. Det virkede bare som en evighed i hans øjne. "Jeg ved ikke mit levende råd" mumlede han lavt og bøjede let i nakken som han kløede den let. Han følte sig magtesløs.
|
|