Deleted
•
Post by Deleted on Jan 20, 2017 9:26:41 GMT
@tobias December 2053 Hogwarts Outfit + nissehue
Blake havde valgt at blive på skolen i juleferien. Han havde lovet Tobias at blive selvom han godt vidste han ikke ville være helt alene, men derfor synes han nu stadig det var ganske synd for Tobias at han skulle arbejde i julen. Blake var stået tidligt op om morgen d. 25. december ligesom alle andre på skolen fordi det var tid til at pakke julegaver op. Han havde fået en fin ny skjorte og en t-shirt af sine forældre som han var hoppet i med det samme for at bevæge sig ned til Tobias da han havde købt ham en lille gave. Intet dyrt og mest af alt fordi han var glad for at han var der for ham. Blake havde egentlig også fået en gave af Frances, men den havde han snydt med og åbnet dagen før da han ville være sikker på det ikke var en kjole og ganske rigtigt havde han også fået en dyr kjole. Han bankede ganske let på døren indtil Tobias’ kontor da han ville overraske ham. Han vidste godt det nok var tideligt for klokken var kun 8 om morgen, men Blake var bare fuld af energi og ville gerne i gang med dagen. Han var også en af der irriterende typer der faktisk havde svært ved at sove længe og især med julemorgen. Det var det gode ved at være i England. De holdte jul ligesom man gjorde i USA hvor han oprindeligt var fra. Sneen lå ganske fint udenfor så Blake havde også en god idé om at han ville ud og kælke senere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 14:10:50 GMT
Tobias havde været lidt forvirret efter deres tur i byen sammen, og på skolen havde det hele virket så normelt. Han havde ikke regnet med at fyren ville holde på sit ord og blive på skolen i julen, og derfor var det også kommet lidt som et chok da han havde set fyrens navn på listen over elever der blev i julen. Ikke fordi at han ikke var glad for dette, og han havde også hygget sig til julemiddagen, selvv om der skulle være afstand imellem dem der på skolen. Han var dog blevet lidt beruset, og da han ikke rigtigt fik gaver så stod han alligevel ikke tidligt op julemorgen. Så da det bankede på døren, vågnede han og trak sig ud af sengen, og trak en kåbe om sig inden han åbnede døren. hans hår stod ud til siderne og han så ret træt ud. Han smilede dog da han så den unge nisse der trippede foran hans dør, og med et smil lod han ham komme indenfor i varmen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 16:50:35 GMT
Blake selv holdte stadig pænt afstand ganske fysisk når de havde timer og snakkede til Tobias som den ven han følte han var når de var på skolen og var alene da han trods at godt kunne forstå han ikke måtte nusse sig op af ham når de ikke var alene og det hele ikke skulle være for at Tobias skulle være den som trøstede ham hver eneste gang han var trist. Nu var han så heller ikke en blev særlig nemt trist, men det var mere princippet i det. Da Tobias havde lukket døren op trådte han indenfor og skubbede blidt til døren for at slå sine arme om ham til et kram. Mest af alt fordi de trods alt var venner. ”Jeg har faktisk en gave med til dig” sagde han med et kæmpe smil over sine læber og fandt den lille æske frem fra sin lomme inden han rakte den ud mod ham da han havde sluppet ham igen. Det var ikke noget særligt. Det var ikke andet end en fjerpen hvor der stod hans efternavn på siden og så et lille lommeur så han altid kunne holde øje med tiden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 20:30:42 GMT
Tobias rødmede da han mærkede at fyren kom helt tæt på i et kram, da han var nøgen indenunder, var det lidt pinligt og en smule akavet. Men han gengældte krammet, og duftede til fyrens hår da han var tæt på. Det duftede af sæbe og lidt af jul, som om huen havde været i kontakt med et eller andet. Han smilede og lukkede døren efter dem, og selve døren gav den lille betrykkende klikkende lyd af at blive låst bag dem. Magi var nu en rar ting. Han tog imod gaven, hvor er du sød " hviskede han og tog fat i fyrens kæbe og strøg hans kind med sin tomlefinger. Han gik over og satte sig, inden han bankede lidt på sofaen så fyren kunne sætte sig ved hans side, imens han åbnede gaven. Han smilede stort og tog indholdet op "Smukt" hviskede han og så på fyren "Tak søde"
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 20:46:53 GMT
Blake havde sikkert banket sit hoved ind i et eller andet så hans hår duftede af jul. Halvdelen af tiden vidste han trods alt ikke hvad han selv lavede. Han mærkede hans tag i kæben og sendte ham et varmt smil. Det var en skøn følelse og han kunne ikke lade være med at bide sig selv i læben. Han havde slet ikke lagt mærke til hans påklædning eller mangel på samme før Tobias satte sig ned. Han rødmede ganske let da det gik op for ham at Tobias egentlig sikkert kun havde morgenkåbe på. "Synes min yndlings professor skulle have en gave" sagde han stille og bed sig let i læben. "Tobias vækkede jeg dig?" spurgte han stille og virkelig forlegen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 21:03:53 GMT
Tobias rødmede lidt og bed sig i læben med et kærligt smil I det han løftede hånden og tog fat i drengens, "Er jeg virkelig din ynglings?" spurgte han og trak ham stille hen til dig i sofaen. Man kunne intet se for kåben, ud over en smule af hans brystkasse "Men ja du vækkede mig, og det gør intet, jeg har altid drømt om at blive vækket af en sød jule nisse" Hviskede han og rejste sig op for at lægge sine arme om ham, og kysse hans kind blidt "Tak" hviskede han igen og slap ham "Jeg har faktisk også noget til dig" smilede han hjerteligt og gik over til sit klædeskab, som han åbnede og trak an lille æske ud af " Jeg øhh jeg har måske købt noget lidt for dyrt" mumlede han med en rødmen
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 21, 2017 21:40:42 GMT
Blake lod ham tage fat i sin hånd of smilede ganske let for sig selv. Det her skulle nok blive hyggeligt kunne han fornemme. Han nikkede ganske let til at han var hans yndlings. "Ja du er også den eneste jeg sådan rigtigt stoler på" sagde han med et varmt og kærligt smil over sine læber. Han var så glad for at have Tobias. Også fordi det gjorde det hele mindre slemt at være homo uden at han havde lyst til at springe ud af den grund. Han lod sig trække hen til ham og kunne da også kun spotte hans brystkasse. Nu forsøgte han så heller ik at se andre steder hen. "Jamen jeg er også en sød nisse" sagde han med en ganske mild latter og nikkede let for sig selv. Han havde dog ondt af ham for at have vækket ham. Han smilede let ved kysset på kinden og betragtede ham let som han gik over mod sit skab. "Ej det behøvede du ikke" sagde han stille og valgte at blive siddende da han ikke ville virke alt for ivrig selvom han lidt var det
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 22, 2017 20:43:24 GMT
Tobias smilede til fyren, og bed sig i læben. Han så nu meget sød ud i nissehue og med sin julestemning der nærmest lå over ham som et lille lag af glasur. Han smilede stort og bed sig i kinden da han så på den lille æske han havde i hånden, den var gylden med en rød sløjfe, for selv om han ikke længere var elev på Gryffindor, så tiltalte farverne ham stadig og han tog sig ofte i at købe ting og gaver i netop guld og rød. Han gled en hånd igennem sit hår inden han satte sig ned ved siden af fyren og rakte ham den lille pakke "Jeg håber at du kan lide den, jeg er ikke så god til at købe gaver og ja øh det virker måske lidt voldsomt men jeg tænker at det er praktisk. Han bed sig i læben og var nervøs for hvad han ville sige til gaven. I æsken lå en sølvring, med en let skrift på siden, det var latinsk, og ville komme med små citater i løbet af dagen. Nu stod der mærk verden, føl dig frem på latinsk. Han smilede og lagde hånden på fyrens lår for at stryge ham der stille imens han ventede spændt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 25, 2017 20:13:55 GMT
Blake havde nu også forsøgt at se sød ud med sit tøj. Han elskede virkelig jul helt igennem. Det var en af de bedste årstider. Han var ikke en af de der typiske teenagere der var begyndt at hade jul. Han elskede jul. Han synes det var hyggeligt. Han elskede den hyggelige stemning og hele grunden til at pynte op med varme farver og lys. Hvis han kunne have jul hele året så gjorde han gerne det. Blake gav sig til meget forsigtigt at løsne båndet da han ikke ville have at noget skulle gå i stykker. Han sagde intet da han var dybt koncentratet og som gaven kom frem kunne han mærke sit smil blive gradvist bredere. Blake slog sine arme om ham i glæde og kunne slet ikke få et ord over sine læber fordi han var så glad for den. Han gav ham et kys på kinden inden han slap ham igen og tog ringen på inden et svagt hvin gled over hans læber. ”Ihh nej det er mere end god. Jeg er virkelig glad for den” sagde han og bed sig ganske let i læben. Blake havde faktisk ik engang lagt mærke til hans hånd på hans lår da han var så tryg ved Tobias at han faktisk bare ik ku se hvorfor han skulle være opmærksom på det. De var på skolen så det var ik fordi han havde tænkt sig noget som helst.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 26, 2017 13:29:00 GMT
Det var tydeligt at se for Tobias at han havde ramt en gave der faldt i god jord, og jeg smilede over hele ansigtet imens han så drengen tage ringen på, han smilede og lod ham kaste sine arme omkring hans hals, inden han selv kyssede Blake på kinden "Tak" hviskede han og strøg fyrens hår med den frie hånd. Han smilede sødt og trak huen af ham, for at trække den på sit eget hoved "Er jeg også sød nu?" drillede han hjerteligt og rakte tunge af fyren. Han lænede sig frem og kyssede hans pande inden han rejste sig "Jeg må hellere tage tøj på, bare så der ikke er nogen der finder os på denne måde" han smilede skævt og rejste sig, for at gå over til sit soveværelse der lå op af kontoret, de havde jo kun de to rum og så klasselokalet selvfølgelig. Han vendte sig dog henne ved døren og trak huen af igen for at kaste den til fyren " Det er vist mere dig at være en lille nisse" drillede han hjerteligt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2017 18:25:17 GMT
Tobias havde bestemt ramt en gave som Blake var vild med. Han ville i hvert fald ikke tage den af. Han var virkelig noget så lykkelig for den. Han mærkede hans kys på kinden og bed sig hårdt i læben over det. Han mærkede hans hånd over sit hår og kunne ikke lade være med at smile. Han kunne dog ikke lade være med at grine da Tobias tog hans hue på. Han rystede let på hovedet at han også så sød ud. "Ikke ligeså meget som mig" sagde han med et glimt i øjet da han trods alt kun drillede for Tobias så ret så sød ud med hans nissehue på. Han mærkede kysset på panden og nikkede ganske let til at han heller måtte tage tøj på. "Du mener med de rygter der løber om du ser en elev?" spurgte han stille og bed sig ganske let i læben. Han hentydede til den korte artikel i Profettiende og han synes også han kunne huske at have læst og hørt andre steder at der gik rygter om Tobias med sine elever. Han greb sin hue og tog den på igen. "Ved du hva jeg glæder mig mest til ved at være færdig?" spurgte han stille og bed sig en anelse i læben.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2017 20:53:48 GMT
Tobias rødmede og bed sig i læben, og så ned i gulvet ganske kort "Jeg har læst det. Jeg troede ikke at det var mig før jeg hørte rygterne" han sukkede og kløede sig på kinden, og bed sig i læben inden han så på fyren " Men jeg tror bare folk digter, de har jo ikke set os sammen" mumlede han, og så tænksom ud. Han fortsatte sin bevægelse og så på fyren " Nej hvad glæder du dig til? Jeg skal nok lytte" han åbnede døren og gik ind i værelset hvor han smed kåben på sengen, og fandt tøjet frem fra skabet for at tage det på. Han gik ind til fyren igen og rettede lidt på den hvide krave, inden han satte sig i sofaen med et lille smil til fyren. Han kunne virkelig godt lide dette selskab, og han var ret irriteret over det rygte som der var blevet skabt, fordi en eller anden havde ondt i røven over det venskab som de havde fået. Han så op på uret "Vil du ha te?" spurgte han og bed sig i kinden.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 27, 2017 21:58:44 GMT
”Oh. Måske er du ikke den eneste?” påpegede han ganske roligt og håbede virkelig ikke at der var andre end Tobias der kunne misforstås til at være med en elev. Det var jo virkelig ulovligt og han kunne godt li regler. Det var derfor han var glad for han var blevet vejleder. Han rystede ganske let på hovedet til folk ikke havde set dem sammen. ”Har du været tæt med andre elever siden det lige er dig som folk mener har været med en elev?” spurgte han stille selvom han godt vidste at det virkelig ikke vedkom ham. Han ville bare give sin højre arm for at beskytte Tobias for han holdte virkelig af ham. Blake bed sig ganske hårdt i læben og fik en svag kulør i kinderne. ”Udover jeg kan springe ud alt det jeg vil så må jeg også give dig kys uden at skulle tænke på en masse” sagde han stille og havde virkelig den vildeste lyst til at stoppe sine ord tilbage i munden, men han var virkelig nysgerrig på det med at kysse Tobias og at bryde reglerne var bestemt ikke på hans højeste ønskeliste. Det var heller ik fordi han følte at han havde følelser for Tobias, men han var virkelig nysgerrig på det. Han følte sig altid i godt selskab med ham. Han lod Tobias gå ind for at skifte tøj og blev selv siddende da han skulle have fred til at tage tøj på. Blake bed sig hårdt i læben ved synet af Tobias da han havde taget tøj på da han var virkelig køn. Han nikkede ganske let til om han ville have te og kunne ikke helt få ordene over sine læber lige nu fordi han stadig var i chok over hvad han selv havde sagt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 28, 2017 21:47:55 GMT
Tobias så på ham og bed sig i underlæben "Det ved jeg ikke rigtigt, jeg snakker ikke så meget med alle de andre professorer" svarede han og så tænksom ud "Nej ikke tæt, ikke som det øhh ja det vi to har. Et godt venskab" forklarede han sig og så lidt på fyren der sad foran ham, og det de havde sammen var jo ikke forkert, de var venner men de havde kysset men det havde været hjemme ved fyren, Han lænede sig op af karmen imens han så på den søde fyr og en let rød kulør spredte sig i hans kinder da fyren sagde at han ville kysse ham uden at de kunne få ballade "Du er nu så sød Blake" smilede han og gik ind for at tage tøj på. Han smilede sødt og lænede sig frem for at stryge fyrens hår tilbage "Blake jeg er ligglad med rygterne, for vi er aldrig blevet set sammen" hviskede han og lænede sig frem for at kysse hans læber ganske blidt, inden han rejste sig op og gik hen og tog kanden med te og to kopper som han satte på det lille tebord foran dem "Vil du ha sukker i?" spurgte han og satte sig ned inden han serverede te for dem begge.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jan 29, 2017 21:32:27 GMT
Blake nikkede ganske let forstående. Han synes også selv han havde lagt mærke til at Tobias ik rigtig lod til at snakke med de andre ansatte. Det måtte ikke være fedt og hvis han skulle være ærlig så havde han en anelse ondt af Tobias for han var så sød og venlig. Ting som Blake virkelig satte pris på. "Men så er det underligt du er en af dem som står for skud for vi har ik kysset på skolen" sagde han ganske skæv grimasse over sine læber da han virkelig ik forstod det. Han vidste jo intet om hvad Philip og Tobias havde lavet. Han ville så nok også dømme det hvis det var mere end kysse delen. Dels fordi han var meget modsat Philip og dels fordi han faktisk godt kunne li regler. Han rystede ganske let på hovedet da han ik rigtig kunne se han skulle være sød. Han lagde dog godt mærke til at Tobias fik en let rød kulør i kinderne, men var sikker på han tog fejl. Han gengældte hans kys blidt og bed sig ganske let i læben i håb om det ville få kysset til at blive. "Men Tobias det kan koste dig dit job hvis vi gør" sagde han stille og ret så bekymret inden han nikkede let til om han ville have sukker i. Det var kun britter som var så underlige ikke at putte sukker i teen. Blake ville jo helst ikke koste Tobias hans job. Han var en dygtig professor.
|
|
|