Deleted
•
Post by Deleted on Jan 30, 2017 19:35:18 GMT
Tobias trak på sine skuldre og så på fyren med et glimt i sit øje "Det går sikkert ud over mig fordi jeg ikke er så ofte ude og råbe op omkring mig selv, og så er det jo kendt at jeg er til fyrer og har haft en kæreste i ministeriet" han trak på sine skuldre og betragte ham en lille smule med et glimt i øjet. Han rettede kort på sit hår og bed sig i læben, da han kunne så på fyren at han nød det kys han lige havde fået af ham "Blake, jeg er ligeglad med jobbet, jeg holder af dig og du er snart færdig på skolen, der er intet forkert i at vi kan lide hinanden, vi skal jo ikke giftet af den grund" han smilede og kom lidt sukker i fyrens tem inden han rakte ham en teske også. Han rykkede sig ud og løftede den varme drik op til sine læber, det var rart med noget varmt i denne kolde tid. Hans blik faldt atter på fyren " Du ser nu ret sød ud med hue på, det skulle du gøre i hele december" drillede han og lagde en hånd på fyrens knæ ganske kort med et lille smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 1, 2017 20:50:54 GMT
”Men det giver stadig ik nogen mening at det så skal gå udover dig. Det ville give mere mening hvis du har været spottet med en anden elev, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i om du faktisk har eller ej” sagde han stille og bed sig ganske let i læben for ligesom at lukke den der. Han var vidst på at hvis Tobias faktisk havde været sammen med en anden elev ville han aldrig sige det af flere grunde og en af dem var bestemt at Blake var noget så fordringsfuld når det kom til regler og love. ”Li hinanden?” spurgte han og tabte nærmest helt sin kæbe. Han var ikke van til det der med følelser så det var ikke fordi han havde opdaget om han selv var vild med Tobias eller omvendt. ”Sådan.. Li-li?” spurgte han og lagde hovedet en anelse på skrå og bed sig ganske let i læben. Det der med følelser kunne virkelig gøre han havde lyst til at flygte. Nok var han glad for Tobias og ja da måske også en smule mere end han burde, men han havde aldrig sat ord på sine følelser så for ham var det her angstprovokerende. ”Det har jeg gjort og nu er det jul. Så nu kan jeg snart ikke gå med den mere” sagde han med et lille let nik og skær en anelse tænder over hans forrige ord. Han stivnede da også en smule i kroppen og stoppede derfor ikke Tobias i at have sin hånd på hans knæ.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 2, 2017 13:37:38 GMT
"Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvem jeg skulle være blevet set sammen med" han rynkede sine bryn, og bed sig i underlæben "Men folk kan have set mig snakke med hvem som helt og deraf drage forhastede konklusioner, men jeg ved det ikke" han så på fyren og smilede lidt og da han så hvordan han reagerede kunne han ikke stoppe en lille latter "Rolig nu, rolig nu, Jeg mener lide hinanden som venner kan lide hinanden" han smilede stort og gav hans ben et lille klem inden han slap ham igen og tog en tår af sin te " Det er trist at du ikke skal gå med den mere, men nu er det jo snart valentine, kan jeg så forvente at se dig gå rundt i blå og vinger?" drillede han hjerteligt, og det var tydeligt at det kun var for at drille ham at han sagde det. Selv om han da ikke ville have noget imod at se fyren i underbukser og vinger, det ville sikkert være nuttet. Han bed sig i læben og satte koppen fra sig på bordet "Har du ellers fået gode gaver?" spurgte han og betragtede ham.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 9, 2017 18:52:10 GMT
Han nikkede ganske let for at sige at han havde forstået det. Han forstod bare ikke at folk kunne finde på at sige den slags hvis de ikke passede. Det var jo virkelig dumt. Man kunne ødelægge et andet menneske med den slags falske rygter og han håbede aldrig at han ville komme til at blive udsat for den slags løgne. ”Det er ikke særlig pænt af dem. Ved de ikke at man ik må lyve og man kan gøre livet virkelig surt for andre med den slags rygter?” spurgte han med en skæv grimasse over sine læber og rystede så let på hovedet. Han forstod slet ikke at man kunne finde på den slags ondsindet ting. Det var over hans fatteevne. ”Jeg ville bare være sikker” sagde han stille og mærkede hans kinder fik en ganske let rød kulør da det var pinligt at han havde misforstået ham på den der måde. Han rystede let på hovedet. ”Hvide vinger og lyserødt tøj. Jeg er jo uskyldig som dagen er lang” sagde han med en ganske mild latter selvom de godt vidste begge to det ikke var helt sandt, men han prøvede nu alligevel at sælge den tanke til andre. Han havde så også faldet meget til ro igen af Tobias havde givet hans ben et klem. Han havde godt opfattet at Tobias bare havde forsøgt at drille ham, men han kunne godt li at gøre lidt ud af det og havde faktisk tænkt sig at gøre det. Især til Valentinsballet der sikkert ville komme. Han ville så ikke gå rundt kun iført underbukser og vinger. Heller ikke overfor Tobias. Nok var han virkelig nysgerrig omkring det at kysse ham og hvad der kunne ske i mellem dem, men han var nu sikker på han ik var forelsket. Bare mere end almindelig glad for Tobias. ”Øhm jeg har fået den her t-shirt” sagde han og holdte let ud i t-shirten med et smil over sine læber. ”Den har jeg fået af mine forældre plus en skjorte. Så har jeg fået en kjole af min drag mor og så har jeg ik set Skyler endnu da hun vist er hjemme på ferie” sagde han med et stort smil og lyste som en helt lille sol. Han elskede trods alt Skyler trods for hun afpressede ham. Han var bange for hun ville gå hvis han sprang ud. ”Men hvad med dig?” spurgte han med et oprigtigt smil.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 16:16:26 GMT
Tobias smilede hjerteligt og gav hans ben et lille kærligt klem " Du skal ikke bekymre dig omkring mig Blake, jeg skal nok komme igennem alt dette her. Og hvem ved hvor længe jeg bliver på Hogwarts" han løftede sin hånd og strøg fyren kærligt over kinden med et glimt i øjet "Men det er dejligt at du bekymre dig" hviskede han taknemmeligt og tog koppen i hånden for at drikke lidt "Jeg ser frem til at se dig til Valentine så" drillede han kærligt, det er også på tide at du finder din indre engel frem i lyset" han lo hjerteligt og rystede på hovedet, og lyserødt tøj? jeg kan lige se for mig hvor sød du må se ud" mumlede han og rykkede sig lidt i sædet " Det er da nogle gode gaver, og det klæder dig" han hentydede til t-shirten og smilede lidt " Mig? jeg har kun fået den fra dig" smilede han hjerteligt og trak lidt på sine skuldre "Vi giver ikke gaver i min familie, ikke mer. Hvorfor ved jeg faktisk ikke" han smilede og drak det sidste af sin te "Men hvad skal du så lave resten af ferien? nu hvor du er blevet her for at underholde jeg gamle mand" han lo lidt og smilede skævt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 12, 2017 16:31:18 GMT
”Men jeg er bare sådan” sagde han stille med et let skævt smil. Han vidste ikke hvorfor han var sådan. Sådan var han bare. Han løftede let det ene øjenbryn da Tobias snakkede om det ikke var sikkert han blev på Hogwarts ”Men du må ikke stoppe” sagde han stille og slog sit blik ganske let ned. Han ville ikke undvære Tobias og slet ikke så længe han var i skabet. Hvem skulle så støtte ham? Den eneste anden der vidste han var til fyrer var trods alt Skyler og hun ville næppe være der for ham hvis han kom ud af skabet. Blake fik en ganske let rød kulør i kinderne da Tobias var taknemlig over at han faktisk bekymrede sig. ”Du er skør Tobias. Jeg er ingen engel” sagde han med en ganske mild latter og rystede let på hovedet af ham. Blake vidste så godt det var løgn for han var skam ret så engle agtigt. Han gjorde sjældent noget forkert. Blake nikkede ganske let da han hørte han ikke havde fået andre gaver. Det var næsten trist hvis han skulle være ærlig, men sådan var det vel at komme op i alderen? ”Jeg skal ikke lave andet end at underholde dig. Det var derfor jeg blev. Det har jeg jo sagt” sagde han med et ganske let bestemt nik.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 13, 2017 19:24:28 GMT
Tovbias smilede sødt til drengen og rystede lidt på hovedet " Bare rolig, jeg er her året ud men efter sommerferien kan det godt ske jeg ikke er her mere. Men det er du jo heller ikke vel" smilede han sødt og så på ham, han gled en hånd igennem sit hår og rystede lidt på hovedet "Jeg er da ikke skør, jeg ved du er en engel" smilede han charmerende og rakte ud for at trække huen af fyren endnu engang " og dit hår bliver uglet af den her hat" drillede han og så ned i den "Måske skulle jeg forhekse den? så du får julemands skæg hver gang du tager den på" drillede han hjerteligt med et glimt i øjet, imens han lod huen svinge let fra side til side. "Jeg glæder mig til at skulle hygge med dig hele ferien, måske skulle vi tage et eller andet sted hen og drikke kakao sammen?" Spurgte han og så ind i fyrens øjne med et håbefuldt blik og et smil om sine læber. Han vidste godt at de ikke bare kunne vade ned i Diagonalstræde og drikke kakao sammen, for det ville blive opfanget helt forkert.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 9:04:20 GMT
”Det er så sandt. Hvor vil du så hen?” spurgte han stille og sendte ham et ganske let smil. Han ville da gerne vide hvor Tobias skulle hen og egentlig også hvorfor. Hvorfor ville han forlade skolen når han var så glad for den? ”Jo lidt skør er du altså” sagde han med et ganske let grin da han godt kunne li at drille ham. Blake mærkede at hans hue forsvandt igen og skær en utilfreds grimasse. ”Tobias! Det er min hue!” sagde han stædigt og rakte ud efter den mens han stadig grinte da han godt vidste det trods alt bare var sjov fra Tobias’ side af. Han rystede ganske let på hovedet til at han skulle forhekse den. Blake var ganske tilfreds med intet skæg at have. Han kunne godt li sit unge udseende trods alt. Også selvom det ville være enormt smart at han havde skæg han bare sådan lige bang kunne få på når han sås med Tobias for det så forsvandt igen. ”God idé, men ikke til Hogsmeade medmindre jeg har pigetøj på. Ellers er jeg skyld i at du bliver fyret før tid. Det har jeg altså ikke lyst til bare fordi jeg er enormt nysgerrig på hvad der og ikke er her” sagde han stille og kyssede blidt hans læber. Tobias var enormt sød når han sad og så håbefuld ud. Desuden var han en skrækkelig regelrytter så det var virkelig imod alt hvad han stod for.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 13:10:48 GMT
Tobias så lidt på fyren og bed sig i læben "Ilvermorny, måske. Altså intet er sikkert endnu, det kommer helt an på hvordan verden ser ud til den tid. For hvis jeg har noget der holder mig her til landet, så vælger jeg at blive" han smilede sødt og bed sig i læben, det var kun fordi der så måske var en mulighed for at han kunne undervise i Forvandling, det fag som han elskede højst af alle. Han lo hjerteligt og gav fyren sin hue tilbage med et lille grin "Du er nu sød med den på" Han nikkede en lille smule " Hmm vi kunne også bare gå på en eller anden muggler cafe et sted hvor vi kan snakke og hygge os alene? jeg gider ikke skulle til at forklare folk alt muligt. Og jeg bliver ikke fyret, bare rolig jeg har et es i ærmet" smilede han og så et øjeblik temmelig lumsk ud. Han mærkede fyrens læber imod sine, og gengældte med glæde kysset. Han elskede at kysse med den her fyr, og deres venskab havde godt nok udviklet sig en hel del de sidste par måneder, i starten kunne drengen jo ikke være i nærheden af ham
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 17:32:47 GMT
”Jeg synes du skal gøre det. Hvis du altså lover mig at blive her til jeg er færdig” sagde han med et ganske bestemt nik. Han regnede trods alt ikke med selv at holde Tobias tilbage. Også fordi Blake slet ikke kunne tænke så langt frem i tiden. Han var ikke van til andet end at date folk over en ferie så alt der var flirt relateret som var mere end 2 mdr. Frem var han slet ikke i stand til at tænke på. Derfor ville han heller aldrig bede nogen om at blive for hans skyld. Han ville også godt kunne forstå hvis Tobias gerne ville undervise i sit gamle fag igen trods alt. ”Det kunne vi sagtens” sagde han med et varmt smil og nikkede ganske let for sig selv. Det gik bare heller ikke hånd i hånd med at være sådan en reglerytter og være så interesseret i hans professor på den der måde fik hans hjerne til at klaske helt sammen. ”Hvilket es?” spurgte han stille inden han smilede for sig selv over Tobias gengældte han kys. Han nød da også kysset så meget at han besluttede sig for i kysset at sætte sig op på skødet af Tobias for at ligge sine arme om hans hals. Han var helt væk i deres kys lige nu og håbede bare ikke de ville blive forstyrret af det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 15, 2017 18:57:08 GMT
Tobias nikkede og så på fyren med et lille glimt i øjet "Jeg gør det hvis jeg føler for det til den tid, selv om jeg vil komme til at savne min ynglings elev" hviskede han og løftede hånden for at stryge Blake kærligt op af kinden. Han vidste også at Blake hurtigt ville komme videre og igang med en uddannelse i ministeriet, de havde jo lavet en aftale med Bodin, om at han skulle starte der. Han så ind i fyrens øjne "Det er mit lille hemmelige es, men det er et godt kort hvis det nu skulle gå galt" hviskede han og blev afbrudt af fyrens læber, han gengældte kysset. Og da fyren kravlede op på hans skød, lod han sine fingre glide op af hans lår om rundt om hans ryg hvor han lod dem hvile. Han gengældte deres kys og lige nu var det svært at holde sig tilbage, og ikke prøve på at gøre det hele lidt bedre og tage et skridt mere. Men Tobias havde lavet den fejl en gang, og Blake var jo slet ikke på den måde. Men det var alligevel svært at skjule hans begejstring over at Blake kom så tæt på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 17, 2017 21:47:34 GMT
Han nikkede ganske let til at han gjorde det hvis han stadig ønskede det på det tidspunkt. ”Men han skal i lære hos Bodin og ind i ministeriet og skal undvære sin yndlings professor” sagde han stille da han godt kunne regne ud det var ham som Tobias hentydede til. Det ville blive underligt at være gammel nok til at stoppe på skolen, men det måtte han jo tage med når tid var til det. Han havde virkelig ikke længere lyst til at stoppe, men det var kun fordi han ikke kunne få Tobias med. Ellers så han kun fordele i at skulle væk fra skolen og den største var helt klart at han kunne komme til at springe ud. ”Jamen jeg vil da gerne vide hvad det er” sagde han stille da han trods alt var ganske nysgerrig. Han smilede for sig selv da Tobias gengældte hans kys og kunne mærke et sug i maven da han virkelig nød at være tæt på Tobias. Han mærkede hans fingre op af sit lår og gispede ganske lavt uden det var fordi han ville alt muligt. Bare mere berøringen i sig selv. Alt Blake havde lyst til var at kysse og ikke så meget mere. Han brød sig slet ikke om at bryde reglerne, men alt ved Tobias gjorde ham noget så nysgerrig og en del af ham var også mere glad for end han burde være. Ellers havde han aldrig brudt reglerne på den der måde. Han var bare for langt væk i deres kys til at ligge mærke til andet end deres kys.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2017 0:04:13 GMT
"Men hvis jeg rejser, kan du da altid komme og besøge mig derovre" smilede han hjerteligt og bed sig lidt i læben med et lille glimt i øjet "Jeg har noget på en leder, men det er ikke noget som jeg vil dele med andre, jeg har det som es, hvis jeg skulle falde i" smilede han og bed sig i læben " Altså hvis de vil fyre mig for noget jeg ikke gør" han modsagde sig selv med det samme, da han lod drengen kysse ham, og kravle op på ham. Det var pokkers med de elever, og selv om han inderligt ønskede at stoppe det, så kunne han ikke få sig selv til det, for han var virkelig glad for knægten, og hans fingre gled langsomt om og tog ham på numsen, imens han fortsatte kysset. Og hans fingre fandt stille lidt op under drengens bluse, og strøg langs med buksekanten, Han sukkede og brød kysset " Blake, blake stop. Vi må ikke det her, og du piner mig med din krop" hviskede han trist og så op i drengens øjne, og det var tydeligt at han holdt sig tilbage fra at elske med drengen, for han ville ikke ødelægge deres venskab, ikke nu hvor det var blevet så pokkers godt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 18, 2017 0:33:15 GMT
Han nikkede ganske let til at han altid kunne besøge ham. Det ville han jo også gerne. ”Du er slem. Man skal være sød ved andre” sagde han med et ganske let nik og bed sig ganske let i læben. ”Ja du er sød. Du laver intet med dine elever” sagde han med et smil og nikkede let for sig selv. Blake vidste godt han ikke måtte kysse ham på skolen, men han havde svært ved at lade være lige nu. Desuden var der jo næsten ingen på skolen når det var juleferie. Blake mærkede godt hans hånd på sin bagdel og fik da også ved et let uheld nydende suk da han virkelig ikke tænkte på det. Han mærkede hans finger under sin trøje og træk automatisk sin mave ind da han egentlig godt kunne mærke at hans krop ville noget andet Blake selv ville. Blake lod Tobias bryde kysset og bed sig ganske let i læben inden han nikkede ganske let. Han ville jo sådan set heller ikke bryde reglerne. Det var han ikke særlig glad for. ”Undskyld sir. Det var ikke sådan ment” sagde han stille og gled ned fra hans skød og lagde sine arme om sine ben da han ikke vidste hvad han skulle gøre ved sig selv. ”Hvorfor skal du også være min professor? Det er slet ikke fair. Jeg er så nysgerrig på det her, men åh.. Reglerne” sagde han stille og fik et svagt ulykkeligt glimt i sit øje. Han følte sig en anelse fanget og det fik ham til at gøre ting han normalt ikke ville.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Feb 19, 2017 18:41:41 GMT
Tobias nød virkelig at kysse ham, og nød at mærke ham sidde der på sit skød. Det var vidunderligt at rører ved ham, og hans fingre sendte små stød igennem ham, og gav ham lyst til mere. Og han vidste at de ikke måtte, og vidste at Blake måske ville fortryde det. Han sukkede og lagde hånden for at skjule den tydelige bule der var i hans bukser, da Blake gled væk fra ham. Han så på fyren og sukkede tungt " Du skal ikke undskylde, det skal jeg" Han så ned og bed sig i læben "Hvis jeg ikke var din professor ville vi ikke kende hinanden, og det ville jeg ikke bytte for noget andet" han så på ham og så ind i hans øjne " Ja reglerne, og jeg vil ikke skade di. Selv om jeg virkelig gerne vil kysse med dig" han rakte ud og strøg hans fingre med sine, og så ind i hans øjne " Du er sådan en sød fyr, og jeg er sikker på du finder en på din alder" hviskede han og rejste sig fra sofaen, og gik over for at varme teen på kaminen " Ser du ikke en fyr for siden som du kan øh, lette trykket på?" spurgte han lidt dumt
|
|
|