Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 15:52:21 GMT
Haymitch kunne ikke lade være med at drille Joey når han havde det dårligt, og lige præcist i går havde han jo selv været SÅ meget udenom, ihvertfald i følge Mitch, han kunne bare lade være med at drikke sig fuld og lade være med at klynke sådan over en eller anden pige som han åbenbart pludseligt havde besluttet sig for at han ville have. "Ja du var pænt pinlig Joey... Du gjorde det også på bordet.. Foran alle, og foran Audrey, mega pinligt... Tror nogen har det på mobil.." sagde han og rystede på hovedet i en meget dramatisk mine, han kunne ikke helt lade være: "Og det værste er at du gjorde det med dig selv, jeg tror din karriere er slut" sagde han og rystede dramatisk på hovedet, han kunne ikke lade være med at drille en smule.
"Hold op med at klynke, du skal op på scenen og går du ikke selv derop så bær jeg dig... Jeg tror også at Isadora og Matthew ville komme i aften" sagde han blot, han kendte dem begge, Matthew var en af Mitch' gode venner tilbage fra Hogwarts og de to gik ofte i byen sammen. "Kom ind i kampen Joey, du opfører dig osm en tøs" pointerede Mitch.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 16:31:52 GMT
Joey hadede at Mitch tilsyneladende vidste noget som han ikke gjorde, havd pokker havde han fortaget sig. Han sank en klump og så nervøst på ham. "Hvad? Hvorfor stoppede du mig ikke?!" Spurgte han tør i halsen og mærkede maven snøre sig sammen. Havde han ligget og.. nej det kunne han da ikke forstille sig. "Du tager pis på mig ikke?" Spurgte han chokeret og blev næsten helt dårlig bare ved tanken. Han kunne da ikke forstille sig at han ville gøre den slags, men det var svært at modsige når han havde været så fuld at han ikke kunne huske noget. "Er det filmet?" Gispede han og mærkede farven forlade sine kinder. Det kunne simpelthen ikke passe, skulle han nu se sig slev på forsiden af alle blade bare fordi han var fuld? Det avr ikke fair. "S-slut?" Han kunne næsten sætte sig og tude i ren og skær ydmygelse. "Vi må da gøre noget!" Udbrød han, "Hvor slemt var det?" Han tøvede lidt, "vær sød at sige jeg ikke var nøgen!" Sagde han så desperat på Mitch som en mishandlet hundehvalp. Han kunne da aldrig vise sig i offentligheden igen. Nogensinde!
Han gryntede utilfreds, "jeg kan altså ikke gå på scenen og da slet ikke hvis jeg har gjort..det!" Han kastede desperat blikket rundt i rummet. "Kommer Isadora? Hvorfor?" Hun havde jo ellers kun været med da de var sammen, men nu var dette jo også den første gang han havde været på turne uden hende. Han havde desuden ikke brug for flere ting der kunne gøre livet surt for ham og hvad nu hvis Isadora sagde et eller andet til Audrey? Det havde jo ikke været fordi de havde nydt synet af hinanden sidste gang da de endelig havde mødtes. "Nej jeg gør da ej!" Surmulede han og himlede med øjnene. Han vidste bare godt at Mitch havde ret og at han ikke kunne springe fra. "Tror du folk bemærker hvis jeg ikke kommer?" Spurgte han som var det et reelt spørgsmål.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 17:26:41 GMT
"Jeg ville da ikke gribe fat i dig, og desuden så stod jeg og ragede på en tøs" sagde Mitch en smule dramatisk, han kunne ikke lade være med at drille Joey, bare fordi at det var virkeligt sjovt. De to havde været venner i mange år, men der var ingen tvivl om at de gik hinanden en smule på nerverne engang imellem. "Her du kan jo se på youtube" sagde Mitch og rakte sin smartphone frem i mod Joey som stod på den video som Mitch havde taget af episoden. "Det var meget pinligt, Audrey er også ked af det" sagde Mitch og kunne næsten ikke skjule sit smil, okay det var jo ikke så godt, men det her var jo også ret pinligt.
"Hun kommer for at se showet, det har du vel intet problem med? Du sagde jo du var over hende" sagde han i et smil, der var vel intet problem i Isadora, og om ikke andet så kunne Mitch jo håbe på at han kunne få lov til at røre lidt ved hende... Igen. Der var jo ingen tvivl om at Isadora var en helt utrolig smuk kvinde. "Hold nu op, Joey, du går på scenen og ellers må du personligt stå og sige undskyld til de 15.000 fans der har købt billetter" sagde Mitch i en alvorlig stemme, det var ikke rigtigt til debat.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 19:33:14 GMT
"JEG YDMYGEDE MIG SELV FORAN ALLE OG DU HJALP IKKE FORDI DU RAGEDE PÅ EN TØS?!" Råbte ham, men fandt hurtigt ud af at råbe ikke var særlig smart med hovedpinen. Han kom med en klynkende lyd og tog sig igen til hovedet. "Kan du ikke skaffe mig nogen hovedpinepiller?" Spurgte han lidt forsigtigt og så næsten bedende på ham. Han hoved dunkede som stod der en flok små mennesker med hver deres hakke og dunkede ham i hovedet. Han ville næsten ikke blive overrakset hvis sangen "Heiihoo" begyndte at sive ud af ørerne på ham om lidt. Med let ryetsende hånd tog han fat i mobilen og kiggede på den. Et lettelses suk undslap ham, "din kæmpe idiot jeg troede jo..." han stoppede sig selv. "Lige meget." Det var da pinligt, men det der kunne han i det mindste leve med. "Blev hun ked af det? Hvorfor?" Han så helt bekymret på Mitch som han rakte mobilen tilbage til ham.
"Det er jeg da også," svarede han ret hurtigt. "Det er bare...hende og Audrey lod ikke til at gå så godt i spænd, og hun kender hemmeligheden." Han tog en dyb indånding, "...og Audrey ved jo ikke at jeg var sammen med Isadora dagen før jeg fandt sammen med hende." Han skar en grimasse. Det ville gøre alt værre hvis hun fandt ud af det. Igen trak han puden over hovedet og kom med et meget utilfreds udbrud. Han elskede sit job, men han havde det virkelig skidt. "Måske jeg bare skal tage et bad og så sove lidt mere." sagde han mere henvendt til sig selv og satte sig op og lagde puden fra sig. Han havde brug for et bad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 17, 2015 19:51:23 GMT
"Hvorfor kun blev ked af det? Tjoh kunne det mon have noget at gøre med at du ydmygede hende foran en masse mennesker og alle på facebook taler om det?" spurgte Mitch en smule flabet og valgte at ignorerer Joey's bud om hovedpine piller, han skulle skam nok skaffe ham nogen, men mon ikke det var bedst at han hørte det hele først også senere besluttede sig for om han ville have hovedpine piller eller om han havde brug for noget stærkere. "Men der er også en ting mere Joey, og det mener jeg alvorligt" sagde Mitch og kiggede i mod Joey med et blik der fortalte at han mente det.
"Igår kom vi op og skændes ude på gangen fordi du var sikker på jeg ville knalde Audrey, og du slog ud efter mig og ramte hende lige i hovedet" sagde Mitch og rystede på hovedet, der var jo ikke så meget at sige om det, ikke udover det faktum at det var virkeligt dumt gjort: "Hun er ret ked af det og har fået et blåt mærke, så jeg tror ikke hun har lyst til at snakke med dig lige nu" sagde Mitch. Han talte ikke sådan super meget med Audrey, men han havde da fået fanget at hun ikke ønskede at se Joey ihvertfald. "Tag det nu roligt, det bliver hyggeligt... Jeg skal nok sige til Isadora at hun skal opfører sig pænt, desuden virker hun til at være rimelig chill efter Lucas er begyndt at knalde hendes søster" sagde han, nu var Mitch jo ikke ligefrem typen der pakkede tingene ind.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 10:36:20 GMT
Joey var forvirret, "men er det ydmygende at sige jeg elsker hende?" Mindet vendte tilbage til ham og han gjorde store øjne. "åh Gud, jeg sagde jeg elskede hende!" Han så chokeret på Mitch. Det havde han ellers aldrig sagt til andre end Isadora, og hans familie naturligvis. Det gjorde det dog ikke mindre sandt. Han elskede virkelig Audrey og han ville være sammen med hende, men i stedet var det som om at hun hele tiden gled lidt længere væk fra ham. Tankestrømmen blev stoppet af Mitchs alvorlige mine. Det lignede ham ikke at påtage sig sådan et udtryk medmindre den virkelig var gal. Joeys følte knuden i maven vokse. "Hvad?" Spurgte han usikkert og kiggede på ham.
"JEG HVAD?!" Han så skrækslagen på Haymitch og tænkte sig godt om, han kunne godt huske at han havde været oppe og toppes med Mitch, men havde han virkelig slået Audrey. Informationen havde fået ham til at sætte sig ret op. Kvalmen skylle ind over ham, men han holdt det nede. "Det hele er så damned up." Sukkede han trist og gemte kort ansigtet i hænderne imens han forsøgte at få kontrol over sig selv. Han havde mest lyst til at tude som et lille barn, men han valgte dog at beholde den smule værdighed han havde tilbage og bed tænderne sammen. Han kiggede fortabt på sin ven, "jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg vil bare have hende tilbage, men jeg ødelægger bare alting." Hvordan kunne tusindvis af mennesker elske ham når han var så stor en idiot. "Er Lucas begyndt at date Isadoras søster?" Han rynkede overrasket brynene. Det eneste positive lige nu var at selvom Joey var en klovn, formåede Lucas altid liiige at slå ham i den kategori.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 10:54:29 GMT
Mitch sukkede, han håbede virkeligt at Joey før eller siden ville komme sig over det crush han havde på Audrey: "Joey jeg har flere gange sagt, at jeg tror det er mest fornuftigt at du glemmer hende" sagde han og sukkede, inden han kiggede ned i jorden, dette her var bare så dumt og langt ude, og Mitch havde virkeligt brug for at Joey snart kunne fokuserer på de ting der var vigtige. "Joey, du skal holde fokus på koncerterne, drop nu alt det her med Audrey" sagde han og sukkede, han ville bare gerne have at denne her tourné begyndte at blive en smule mere hyggelig, han savnede at det var som i gamle dage hvor de gik i byen, Mitch og en masse tøser hyggede sig, og Joey kunne rage på Isadora imens.
"Ja, hun er ret ked af det... Hun ligger nede på værelset, jeg tror ikke hun vil snakke med dig lige nu... Du gjorde det ikke med vilje, men hun blev stadig meget ked af det" sagde han og kiggede i mod Joey, der var jo ikke så meget mere at sige om den sad, og Mitch håbede at det ville ordne sig i sidste ende. "Du skal holde op med at prøve så hårdt" sagde Mitch og rullede med øjnene, det var jo egentligt meget simpelt: "Ja... Det er ret damned up, jeg tror Isa er pænt sur" sagde Mitch, Isadora og Lucas havde jo været 'sammen' siden forevigt nærmest, men det havde han ikke lige lyst til at stå og pointerer overfor Joey.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:23:30 GMT
Han så helt sørgmodigt på Mitch. Joey havde altid været ekspert i at lave blikket der fik ham til at ligne en såret hundehvalp. "Men det kan jeg ikke," sukkede han, "det er ligesom med Isadora...jeg elsker hende virkelig," sukkede han trist og kiggede på sine hænder som han havde foldet i skødet foran sig. Hvor ville han dog ønske at han kunne snakke med Audrey og overbevise hende om at hans følelser for hende var ægte. Mitchs ord fik atter Joeys blik til at hvile på ham, "det er nemt for dig at sige, du aner ingenting om at have føleser for nogen." Svarede han en smule bebrejdende. Han sukkede igen. "Jeg ville bare ønske at jeg kunne få hende tilbage." Han så lidt frem for sig. Hvis bare Lucas havde holdt sin store kæft lukket.
"Hun kommer aldrig til at tilgive mig, gør hun?" Spurgte han og sendte ham endnu engang de bedrøvede hvalpeøjne. Han kunne slet ikke være i sig selv, han ønskede så brændende at være sammen med hende, men fordi han havde taget det ene dårlige valg ville hun hade ham for evigt. Men på den anden side havde han ikke gjort det ville han jo aldrig havde givet hende en chance. Han rejste sig fra sengen og vaklede hen til badeværelsesdøren. "Men..jeg ved ikke hvad jeg ellers skal gøre? Bare lade hende gå?" Han kunne ikke klare tanken om at hun skulle finde en anden. "Ja det er hun sikkert." Mumlede han en anelse bitter.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Jul 18, 2015 23:35:17 GMT
Joey var altid så dramatisk, det mente Mitch ihvertfald: "Var det en kommentar på at du elsker Audrey eller på at du stadig elsker Isadora? For hun er sikkert frisk" pointerede han. Hun plejede jo altid at være frisk, hun var helt igennem fantastisk og Mitch var da også glad for at han havde haft fornøjelsen af hende, hvilket Joey naturligvis aldrig nogensinde skulle få noget at vide om. "Nej, det gør jeg måske ikke, men bemærk også lige hvor lykkelig en mand jeg er" pointerede Mitch og blinkede så til Joey, han kunne virkeligt ikke se problemet, der var vel ikke noget galt i at have det lidt sjovt?
"Hun kommer ihvertfald ikke til at tilgive dig, hvis du bliver ved med at jagte hende som var hun en gnu, træk lige vejret engang, makker" sagde han i en alvorlig stemme, Joey var ved at tabe det hele på gulvet, han prøvede simpelthen bare alt for hårdt. "Tjah noget i den stil... Men altså... Joey, gør dig klar og kom igang med dagens motion så du er klar til i aften" sagde Mitch i en rolig stemme og igk hen i mod døren, han måtte hellere lige tjekke til Audrey inden han selv fik noget morgenmad.
//Out
|
|
|