Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2016 19:41:57 GMT
Evanna BrownOutfit
Ashton var taget til Scotland i en weekend for at se Evanna igen. Og ikke bare se hende, faktisk havde han inviteret hende på date. Han var stadig en anelse forundret over, at hun var blevet overrasket, da han havde spurgt om hun ville med ham på date, men i det mindste var hun gået med til det. Han håbede det ville gå godt, faktisk var han en smule nervøs. Okay, mere end en smule, han var temmelig nervøs. Han havde besluttet at invitere hende ud og spise, egentlig havde han helst inviteret hende hjem, så han kunne lave mad til hende, for han var ikke så glad for muligheden, at de kunne blive set sammen, men han ville alligevel ikke byde hende at rejse til et andet land, bare for det. Så nu var han i stedet taget afsted og havde heldigvis fået et billigt sæde på et fly. Han havde besluttet sig for at hente hende hjemme hos hende, så han stod nu ude foran hendes dør og bankede på, mens han forsøgte at tørre sine svedige håndflader af i sine bukser. Det var ikke så godt, hvis han skulle svede ud over det hele.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2032
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Charles Lavoie
Oprindelse: Israel
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Ejer og Stifter
|
Post by Evanna Brown on Oct 3, 2016 20:49:42 GMT
Evanna kunne nok stadig ikke helt få ind i sit hoved, at Ashton rent faktisk havde inviteret hende på date. For det første, så var det Ashton! For det andet, så havde hun aldrig været på date før, ikke sådan rigtigt i hvert fald. Et sted indeni, var hun nok også stadig en smule bekymret for, om rent faktisk var interesseret i hende, eller om det hele bare handlede om god PR og/eller samleje. Men på den anden side, så havde han jo haft rig mulighed for, at udnytte hende sidst, da hun havde været fuld og det havde han trods alt ikke gjort. Hun sad inde på sit soveværelse og spillede lidt på sit klaver, det var nok hendes måde, at slappe af på. For hun var, ligesom Ashton, helt forfærdelig nervøs. Hun stoppede dog brat op med at spille, da det bankede på døren, og hun så imod den, som om den var lige ved at springe i hovedet på hende. Hun tog en dyb indånding og rejste sig så, for at gå ud og åbne døren. Det lange mørke hår, hang løst ned af hendes ryg, og med et smil på læberne, åbnede hun døren, "Hej, kom indenfor," sagde hun venligt og trådte til side, for at give ham plads til, at komme ind. Det var stadig lige så urealistisk som første gang, at han stod der foran hende, og hun vidste stadig ikke om hun skulle kramme ham eller ej, men det var nok bedst lige, at lade ham komme ind af døren. Outfit
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 3, 2016 21:28:46 GMT
Ashton kunne ikke holde et smil fra sine læber, da døren åbnede og Evanna stod foran ham. Han lod en hånd løbe gennem sit hår. "Hej," sagde han, en anelse åndeløst, før han trådte ind, som hun bad ham om. Han tog hurtigt sine sko af, heldigvis havde han taget dem på så han ikke skulle binde dem op, før han vendte sig mod hende. "Du ser godt ud," sagde han og kunne mærke en svag varme stige op i hans kinder, men han håbede på, at hun ikke lagde mærke til det. Smilet var stadig på hans læber, da han rakte armene ud for at trække hende ind i et hurtigt kram. Hun duftede ret godt og det krævede lidt ekstra selvkontrol for ham, at give slip igen efter ikke alt for lang tid, så det ikke virkede underligt. "Vi har ikke så forfærdeligt længe før vi skal ud, men vi kan godt lige nå et glas af den her," sagde han, mens han hev en flaske hvidvin op ad jakkelommen og gav den til hende. Han vidste godt hun havde talt om, at hun helst ikke ville drikke igen, men han tænkte, at et enkelt glas ikke kunne skade. "Hvis du ikke vil have noget, kan du bare tage noget vand til dig selv, men jeg kunne godt bruge et glas," tilføjede han, for at lade hende vide, at han synes det var okay, hvis hun ikke ville have noget som helst alkohol.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 3, 2016 22:08:33 GMT
Evanna hørte hvordan hendes indre fan-girl skreg, så hun nærmest fik tinnitus, alene over det, at han sagde hej til hende. En ting var, at hun havde været så heldig, at møde ham to gange random, men den her gang, var det jo ikke random, langt fra. Hun lukkede døren efter ham, mens han tog sine sko af. Hun kiggede kort ned af sig selv, som hans kompliment lød, før hun vendte blikket tilbage på ham med et smil på læberne, "Tak, i lige måde," sagde hun og bemærkede dårligt nok hans kinder, fordi hun var alt for fokuseret på, om hendes egne blev røde. Hun måtte bide sig i læben, da han krammede hende, et kram som hun ikke var mange sekunder om at gengælde. Det var så underligt og urealistisk for hende, at skulle forholde sig til, at han rørte hende. Hun kunne dog ikke lade vær med, at grine let, da han trak hvidvinen frem, "Alkohol? Virkelig?" grinte hun og rystede lidt på hovedet som en rødme sneg sig ind på hende, men tog alligevel imod den og gik mod køkkenet for, at finde en oplukker. Hun nikkede lidt, "Et glas, men kun ét," sagde hun med et morende smil på læberne. Et glas blev hun jo trods alt ikke fuld af. Hun fandt to glas frem og derefter oplukkeren og hældte så op til dem. "Skal vi sætte os ind i stuen?" spurgte hun med et smil på læberne, bare fordi det nok var lidt hyggeligere end at stå i køkkenet, selvom der ikke var længe til, at de skulle videre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 4, 2016 19:14:47 GMT
Ashton smilede stort, da hun også sagde, at han så godt ud. Det hjalp ham til at blive en anelse mindre nervøs - men kun en anelse. Han ville gerne have, at daten skulle gå så godt som muligt, også selvom han havde accepteret, at det nok ikke ville være perfekt. Og han ville helst også gerne, at de ikke blev spottet af en eller anden, der ville skrive om det i en avis. Derfor havde han heller ikke sagt noget til Chris om det her, han vidste godt at hans lillebror ikke ville skrive noget om det hvis han bad om det, men han ville alligevel være på den sikre side. Man kunne jo ikke være forsigtig nok, når man var semi kendt. "Tak," sagde han glad. Han grinede lidt og nikkede. "Så længe du ikke får for meget, tror jeg nok det skal gå. Bare du ikke hiver papfiguren frem," sagde han og grinede igen. Han lod en hånd løbe gennem sit hår. "Desuden hjælper vin også på nervøsitet," tilføjede han, modigt af ham, synes han, at han indrømmede, at han var nervøs. Men han fandt det oftest hjalp, hvis han var ærlig omkring, hvordan han havde det i en situation, og det var jo ikke nogen hemmelighed. De fleste mennesker var nervøs på deres første date. Han nikkede til spørgsmålet om, om de skulle gå ind i stuen, og kiggede så på sit ur. "Jeg tror lige vi har tid til at sidde lidt," sagde han med et smil, før han fulgte efter hende ind i stuen og satte sig i hendes sofa. Det var allerede næsten helt mørkt udenfor, det var virkelig blevet efterår.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 4, 2016 21:05:06 GMT
Evanna havde egentlig gået hele dagen og sagt til sig selv, at hun ikke skulle være nervøs. Ashton var jo 'bare' et helt almindeligt menneske, ligesom alle andre. Problemet ved det var bare, at det jo slet ikke var sådan det hang sammen, når hun så stod foran ham. Hun satte ham et automatisk op på den berømte piedestal. Han var jo ikke bare sød, charmende og lækker, han var staget over. Hun havde selvfølgelig også haft tanker omkring, hvis de blev set sammen af en eller anden journalist eller endnu værre en fan! Godt nok var hun vant til, at udtale sig til, aviser omkring hendes 'fars' firma, men det var noget helt helt andet. Hun smilede til ham, som han takkede, hvilket fik hende til, at bide sig lidt i læben. "Ellers har du jo erfaring med, at følge mig sikkert hjem," sagde hun morende og mærkede hvordan rødmen igen sneg sig ind på hende. Hun måtte dog slippe et grin, da han bragte papfigureren op, "Indrøm nu bare, at du stadig er nysgerrig efter, om den rent faktisk findes eller ej," grinte hun og rakte det ene glas til ham. Hans næste ord, overraskede hende dog, "Er.. Er du nervøs?" spurgte hun og bed sig lidt i læben, og mærkede en eller anden form for lettelse, det ville da ikke være helt dårligt, hvis hun ikke var den eneste som var nervøs. Hun smilede lidt til ham, "Hvad tid skal vi være der?" spurgte hun og satte sig i sofaen ved siden af ham, "Og hvor skal vi i det hele taget hen?" tilføjede hun i et lille grin. Hun kunne stadig ikke forholde sig til, at hun rent faktisk skulle på date med Ashton, hun sad hele tiden og nærmest ventede på, at hun ville vågne fra en drøm. Hun havde dog heldigvis haft tid til, at gennemgå hele lejeligheden og havde dermed fået gemt både cd'er og alt hvad hun ellers havde med enten bandet eller blot Ashton på, langt væk. Det eneste som hun ikke lige havde fået gemt væk, var nogle tegne ting som lå på hendes spisebord, men fra sofaen af, kunne det ligevel ligne arbejdspapirer.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 6, 2016 16:17:54 GMT
Ashton grinede en anelse og nikkede. Det var selvfølgelig uheldigt, at deres sidste møde var startet med, at hun var fuldere end hvad godt var, og han havde set nogle ting han helst havde undgået, men det havde resulteret i en meget hyggelig morgen dagen efter, hvilket han ikke ville være foruden. "Heldigvis er der ikke langt til din seng herfra, så der er ikke særlig meget der kan gå galt," sagde han med et smil på læberne og tog imod glasset hun rakte ham. Han nikkede ivrigt. "Selvfølgelig er jeg nysgerrig om den papfigur! Jeg vil gerne se mig selv i øjnene i papform," sagde han og grinede igen, før han lod en hånd løbe gennem sit hår. Han smilede en anelse, da hun spurgte, om han var nervøs. Det kunne være det også ville hjælpe hende på hendes nervøsitet, at han indrømmede at han var. Hvis hun var, selvfølgelig, men han regnede med det. "Ja, det er jeg da. Hvem er ikke nervøs på deres første date?" spurgte han, som han satte sig i hendes sofa og begyndte at åbne vinflasken. Den gled op med et højlydt pop, hvorefter han hældte et glas op til dem begge, nok mere end hvad de ville få på en restaurant, men det gjorde ham lang fra noget. "Vi skal være der om en halv time, men jeg tænker vi bare kan transferere," sagde han med et let skuldertræk, før han blidt klinkede sit glas mod hendes med et smil på læberne. Han tog en tår mens han kiggede på hende med sine hasselfarvede øjne. "Det er dog en overraskelse, hvor vi skal hen," tilføjede han, da han havde sunket vinen. Den var egentlig ret god.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 6, 2016 21:34:45 GMT
Evanna grinte let, "Orh det ved jeg nu ikke, jeg syntes der var rigeligt, som gik galt sidst," sagde hun og rødmede lidt, ved tanken om, at hun alene fra gangen af og indtil sin seng, havde formået både, at smide sin kjole foran ham og mere eller mindre fange ham, så han havde været tvangsindlagt til, at sove i ske med hende hele natten. Hun måtte slippe et nyt grin, "Så må jeg desværre skuffe dig, jeg har ikke nogen lifesize papfigur af dig.. Kun plakat, men du er højere i virkeligheden," indrømmede hun og bed sig i underlæben, som hun mærkede en bange anelse, for hvordan han mon ville reagere, selvom hun dårligt nok kunne få sig selv til, at kigge på ham mens hun indrømmede det. Hun blev dog ret overrasket over, at han faktisk også var nervøs. Hun sendte ham et lidt forsigtigt smil, "Jeg troede der skulle mere til, at gøre dig nervøs, men god pointe," sagde hun og førte sit mørke lange hår om bag det ene øre. Hun havde nok bare lidt svært ved, at forstå, hvordan han kunne stå foran flere hundrede fans uden at være, eller i hvert fald se, nervøs ud. Men han var nervøs nu? Det var nok stadig det der med, at hendes hjerne ikke helt kunne finde ud af, hvad hendes øjne så. Hun nikkede lidt til, at de blot kunne transferere derhen, "Altså jeg har susenetværk, men ja, det kan vi sagtens," sagde hun i et smil, og klinkede ligeledes sit glas blidt mod hans og tog en tår af vinen i glasset, for pokker han var altså virkelig sød og charmende, og det var som om, at det kun blev bedre og bedre, for hver gang hun mødte ham. "Ingen ledetråde eller noget?" spurgte hun i et smil, selvfølgelig var hun da nysgerrig efter, hvad der skulle ske.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 21, 2016 21:53:07 GMT
Ashton grinede en anelse. "Det kunne have været langt værre. Men måske du skulle beholde tøjet på, denne gang," sagde han med et lille smil, Det havde selvfølgelig ikke været en specielt heldig episode, især det med, at hun bare havde smidt tøjet foran ham. Han havde dog været fornuftig nok til bare at vende sig om, til hun havde fået nattøj på, men det var ikke lige sådan han havde forestillet sig de skulle lære hinanden at kende. Endnu engang måtte han grine, da hun sagde, at hun havde en plakat af ham. "Så længe du ikke beder mig om at signere den, så er det okay," sagde han. Han skulle nok lige vænne sig lidt til tanken om, at hun var fan, og endda ret stor fan af bandet. At hun havde en masse ting med dem, som han ville støde på, hver gang han var hos hende, medmindre hun pakkede det væk, selvfølgelig. Men han var villig til at se bort fra det. "Troede du virkelig det?" spurgte han, en anelse overrasket. Selvfølgelig var han vant til at befinde sig på en scene foran en del mennesker. Men det var hans element, og han følte at det var det han var født til at gøre. Han var heller ikke ligefrem genert anlagt, men han blev da stadig nervøs, ligesom alle andre. "Så må jeg desværre skuffe dig, for jeg bliver tit nervøs. Faktisk hver dag, når vi er på tour, inden vi går på scenen," fortalte han. Selvom han havde spillet siden han var helt lille, kunne han stadig blive nervøs for at optræde for andre, også selvom det var hans element. Han tænkte sig en anelse om. "Jeg er faktisk ikke sikker på, om det er en magisk restaurant. Jeg tror det ikke," sagde han med et let skuldetræk. De kunne jo altid transferere sig til et sted i nærheden. Han tog også en tår af sin vin og smilede derefter til hende, mens han rystede på hovedet. "Nix."
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 22, 2016 21:52:52 GMT
Evanna mærkede en rødme snige sig ind på hende, i takt med et mildt grin, "Du er da også bare så kedelig, nu troede jeg lige, jeg havde startet en ny tradition," sagde hun drillende, det var hun nok lidt nødt til, fordi det ellers ville være for pinligt. Det var nok det dummeste og mest pinlige og akavet hun nogensinde havde gjort. Hun var bare glad for, at det lige havde været Ashton, og at han ikke havde valgt at udnytte hun havde været så fuld, hvilket han sikkert med lethed, havde kunne gøre. Hun grinte lidt igen, "Nej, nej, bare rolig," sagde hun og rystede lidt på hovedet, selvom det da uden tvivl ville være ret blæret, at have hans autograf på plakaten, så var det slet ikke noget hun nogensinde ville bede ham om. Hun ville dog nok få et forklarings problem, hvis nogen så det så, eftersom hun ikke havde fortalt noget til nogen omkring alt dette her med Ashton. Hun nikkede lidt, "Ja, det gjorde jeg," indrømmede hun med et varmt smil på sine læber. Hun havde godt nok kun se ham optræde én gang, udover klip på internettet, og der havde han da ikke set nervøs ud, men det kunne selvfølgelig være han bare var god til at skjule det. Denne gang var det Evannas tur til, at se overrasket ud, "Seriøst? Du så slet ikke nervøs ud, da jeg var inde og se jer," sagde hun med et smil på læberne, igen så havde hun nok bare lidt det der gude-billed af ham, og hun skulle lige vende sig til, at han 'bare' var et helt almindelig menneske, præcis ligesom alle andre. Hun lod en hånd glide igennem sit hår, mens hun nikkede lidt, "Så transferere vi bare," sagde hun i et smil, hvorefter hun fik tømt sit glas. "Du er bare ikke til, at hugge eller stikke i," sagde hun i et mildt grin og stillede glasset tilbage på bordet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2016 15:21:55 GMT
Ashton følte også en varme brede sig i sine kinder, men han håbede på, at hun ikke lagde mærke til hans diskrete rødmen. Han havde været ret så chokeret, da hun bare havde smidt tøjet lige foran næsen på ham, dog havde han alligevel valgt, at ville se hende igen. Det var jo heller ikke en slem ting at hun stod foran ham i undertøj, selvom han ville ønske hun havde ventet lidt. Det var jo heldigvis ikke noget seksuelt fra hendes side, for han var ikke selv nået til det punkt endnu, så han var glad for, at hun ikke havde kastet sig over ham i sin brandert, ligesom hun nok var glad for, at han ikke havde udnyttet hende. "Den tradition er nok noget, vi skal gemme til senere," sagde han med et smil, for at lade hende vide, at det var for sjov. Han forventede absolut ingenting fra hende, og han ville jo egentlig bare se, hvad der skete mellem dem. Han nikkede til hendes spørgsmål. "Det er også mest før vi træder ud på scenen. Men jeg bruger timerne inden på at overbevise mig selv om, at det nok skal gå, som det gør de fleste gange," fortalte han. Det føltes rart at han kunne fortælle hende den slags ting, for så vidste han også, at hun ville få et andet syn på ham, hvilket han også håbede på. Han ville gerne have, at hun så ham som et ganske almindeligt menneske og ikke som trommeslageren i Faded Exit. "Nej, det er jeg ikke. Jeg kan godt være stædig," sagde han og grinede en anelse, før han også færdiggjorde sit glas. "Skal vi se at komme videre?" spurgte han og rejste sig så op, med sit glas i hånden, fordi han gik ud fra, at de lige skulle stille det ud i køkkenet.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 24, 2016 16:14:39 GMT
Evanna vidste godt det havde været en meget uheldig situation, hun havde fået sat sig selv i sidste gang, men for pokker, hun havde været fuld og havde slet ikke tænkt over noget som helst, så måtte hun jo lærer at drikke med lidt mere stil. Hun var bare glad for, at hun havde haft bare en smule hjerne, så hun ikke havde haft prøvet at kysse ham eller noget som helst i den dur. Så ville det da først have været rigtigt akavet og pinligt, og hun syntes ærligt talt, at det var slemt nok som det var. Havde hun ikke været så travlt optaget af, at han ikke skulle bemærke hendes egen rødme, havde hun sikkert bemærket hans. "Så pyt da," sagde hun i et mildt grin og med en drillende undertone. Hun hævede begge øjenbryn, ret overrasket over hans fortælling, "Altså, det giver mening, men det troede jeg godt nok ikke. Jeg mener, hvad skulle kunne gå galt? I har vel en masse lydprøver og sådan noget inden, har I ik?" spurgte hun, men fik hurtigt tænkt sig lidt om, "Ej, undskyld, hvis jeg spørg for meget, du skal altså endelig sige, hvis jeg spørg om noget, som ikke kommer mig ved," tilføjede hun så i et smil, da det virkelig ville være helt okay med hende, da hun havde en eller anden idé om, at det nok ikke var alt han ville dele med en fan. "Det skal nok blive en spændende aften så," sagde hun i et smil, det kom egentlig ikke så meget bag på hende, at han godt kunne være stædig, det kunne hun også godt selv, hvis hun altså mente det var noget som var det værd. Hun valgte meget sine kampe med omhu. Hun nikkede lidt, "Ja, lad os det, inden jeg springer af spænding," sagde hun med et smil på læberne, og stillede sit glas ud i køkkenet. "Transferere du os, eller får jeg en destination?" spurgte hun mens hun rettede lidt på sit tøj og fik taget sko på.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2016 16:34:57 GMT
Ashton kunne ikke lade være med at grine, lettet over, at hun var med på hans joke. Der var en chance for, at hun synes den var en anelse grænseoverskridende, men på den anden side havde hun selv startet det lidt. Desuden havde han også på fornemmelsen, at hun var en kvinde med ben i næsen, der ikke lod sig skræmme særlig let, så han var ikke helt så bekymret. Han smilede en anelse, da han godt kunne høre, at hun havde et synspunkt på det der virkelig var præget af, at hun ikke anede hvordan den slags fungerede. "Jo, selvfølgelig laver vi lydprøver. Men det betyder jo ikke, at et instrument eller en mikrofon pludselig ikke virker, eller vi spiller eller synger forkert. Der kan ske mange ting," forklarede han, før han grinede en anelse. "Marc glemmer tit teksterne, har du aldrig lagt mærke til det? Det er næsten ikke en Faded Exit koncert, uden at han glemmer teksten," sagde han. Han rystede på hovedet ad hendes undskyldning. "Du skal være så velkommen til at spørge om alt det du vil," sagde han med et smil på læberne i hendes retning. Der var selvfølgelig ting han ikke kunne dele med alle og enhver, men ting som at han var nervøs inden koncerter, kunne de sagtens tale om. Og han valgte at tro på, at hun ikke bare forsøgte at hive information ud af ham, og derfor ville lade ømme emner være. "Det ville ikke være så godt, hvis du sprang," sagde han og grinede en anelse, mens han også stillede sit glas i køkkenet. Han fulgte efter hende ud i gangen og tog også sine sko på, hvorefter han tog hendes hånd. "Jeg skal nok," sagde han smilende, hvorefter han trak hende ind til sig, så han havde mere styr på hende. "Jeg håber du er klar," tilføjede han, hvorefter han lukkede øjnene og transfererede dem væk. De landede i en øde sidegade tæt på restauranten de skulle være på, og han vaklede en anelse, men han holdt godt fast i Evanna's hånd, så han genfandt hurtigt balancen og rettede sig op igen. "Er du okay?" spurgte han og lod sin frie hånd løbe gennem sit hår.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 24, 2016 17:04:39 GMT
Evanna var uden tvivl typen, som godt kunne grine af sine egne dumheder. Det var jo ikke fordi hun havde lav selvtillid eller noget, hun var bare virkelig genret anlagt, og at hun så sad overfor Ashton samtidig, gjorde det jo ikke ligefrem bedre, i og med, at hun stadig havde den her idé om, at han var oppe på en pedestal, som hun nok ikke ville pille ham ned fra bare sådan lige med det samme. Hun måtte ærligt indrømme, at selvom hun levede af, at få mugglernes teknologi ind i magikernes verden, så var det ikke lige koncerter hun rendte rundt og planlagde. Han kunne spørger ind til computere, mobiler og alt sådan noget, og hun ville vide, alt hvad der var værd at vide. Dog gav det jo mening det han fortalte. "Ja, det er selvfølgelig rigtigt nok," medgav hun i et smil. Hun rystede dog lidt på hovedet, "Nej, det har jeg ikke, men tak for at pointere det, nu vil jeg lægge mærke til det," sagde hun i et grin, "Jeg troede faktisk det var med vilje, så vi kan høre I synger og spiller live," tilføjede hun og bed sig lidt i læben. "Arh, pas nu på, med hvad du siger," grinte hun, da han sagde hun bare kunne spørger alt det hun ville. Hun kom op i hans øjenhøjde, da hun fik sine stilletter på, og skulle lige til, at svare ham, da hun mærkede han tog hendes hånd, hvilket fik en ny rødme til, at overtage hendes kinder, som kun blev mere fremtrædende, da han trak hende ind til sig, hvilket automatisk fik hende til, at lægge den frie hånd mod hans brystkasse. Han var pludselig meget tæt på. Hun nikkede lidt, "Jeg er klar," sagde hun og bed sig lidt i læben. Hun fjernede hurtigt sin hånd fra hans brystkasse igen, da de var landet og klemte lidt om hans hånd, så ingen af dem ville ende med at stå på røven. "Ja, jeg er okay," sagde hun i et smil, "Er du?" spurgte hun og løsende sit greb om hans hånd lidt igen, dog uden at slippe ham helt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2016 18:32:07 GMT
Ashton grinede af hvad hun sagde om, at Marc glemte teksterne til deres sange ofte. "Nej, det er på ingen måde meningen. Vi har andre tricks til at få det til at være tydeligt, at det er live," forklarede han og bed sig en anelse i læben. Han kunne gå fuldstændig i selvsving, når han talte om bandet, deres musik og deres liveshows, men han skulle måske også passe på, at det hele ikke gik ud på, at de kun snakkede om det. Det ville jo nok blive kedeligt i længden for hende, også selvom hun var fan. Det var ikke alle der gad høre på alle de tekniske ting det indebar at lave og spille musik. "Ud over at vi har kontakt til publikum, så laver vi også altid en smule om i melodien til vores sange, eller tilføjer ekstra gentagelser, af tekster der allerede bliver gentaget, mens vi får jer til at synge dem. Lagde du slet ikke mærke til det?" spurgte han med et smil, da han besluttede sig for, at han godt kunne tale lidt om det, uden det ville blive for meget. Han synes selv deres liveshows var ret fede og unikke for deres band, men de kunne selvfølgelig altid blive bedre. Han nikkede med et smil på læberne. "Ja, jeg er okay," sagde han og rettede sig ordentligt op. Han orienterede sig, før han begyndte at gå ned mod den lidt større gade, hvor restauranten han havde reserveret bord på lå. Han slap ikke sit greb i hendes hånd på noget tidspunkt, for han kunne nu meget godt lide fornemmelsen af at holde hendes hånd. Det føltes rart. Der gik kort tid, før de nåede frem til restauranten og han trak hende med indenfor. De fik deres bord hurtigt, da han sagde navnet Edwards, og han var taknemmelig for, at han havde reserveret. Der var ikke ligefrem travlt på restauranten, hvilket han var glad for, for det betød mere privatliv til dem og færre chancer for, at fans ville spotte dem. Han trak hendes stol ud for hende og slog ud med hånden. "Værsgo," sagde han med et smil.
|
|
|