Evanna Brown
•
Magiker
Fødselsdag: 01.08.2032
Blodstatus: Halvblod
Magisk niveau: Høj
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Forlovet
Med: Charles Lavoie
Oprindelse: Israel
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: EB Music
Stilling: Ejer og Stifter
|
Post by Evanna Brown on Oct 24, 2016 20:54:26 GMT
Evannas smil voksede en smule, hun havde absolut intet imod, at høre om Ashton og bandet, tværtimod så syntes hun jo kun det var spændende og sjovt, at høre om. Det var jo ting som hun selv eller andre fans ikke bare lige kunne læse om på nettet eller andre steder. Hvilken fan ville ikke elske, at få den salgs informationer, serveret på et sølvfad? Hun bed sig en anelse i indersiden af sin ene kind, da hans spørgsmål lød, hvortil hun nikkede lidt, "Jo, men for at være helt ærlig, så tror jeg lidt, at min hjerne har valgt at sortere lidt i mine minder fra den koncert," sagde hun med et lidt forsigtigt smil på læberne. Det hun huskede bedst fra den ene koncert hun havde været til med dem, var uden tvivl Ashton som havde valgt, at trække hende op på scenen, og ikke mindst om backstage efter koncerten. Det var stadig utroligt uvirkeligt for hende, og hvis det ikke var fordi hun havde haft en veninde med, som havde optaget det, så havde hun sikkert været i en eller anden form for benægtelse, og tænkt det nok havde været en drøm. Hendes blik blev kort fanget af deres hænder. Yeah, der ville nok også gå noget tid før hendes hjerne, ville acceptere at det her heller ikke var en drøm. Hun blev dog revet tilbage til virkeligheden, da han sagde han var okay, hvilket fik et smil frem på hendes læber, "Det var godt," sagde hun bildt, og førte en hårtot om bag det ene øre. Hun fulgte med, som han viste vej til restauranten. Hun var egentlig ikke så bekymret for, om hans fans ville se dem, hun ville skam heller ikke blive sur eller noget hvis nogen kom hen og ville sige hej til ham eller sådan noget. Det var langt mere journalister hun frygtede. Hun grinte let, som han trak stolen ud for hende og satte sig "Mange tak," sagde hun med et stort smil på læberne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 24, 2016 21:08:28 GMT
Et lille smil gled over Ashton's læber ved tanken om den aften han havde set hende første gang. Det havde været en vovet beslutning, sådan at invitere hende ud backstage, og hun havde da også troet det var fordi han bare ville have samleje. Men groupies var utroligt nemme at spotte, og de fandt også altid ud af hvor deres hotel var, eller hvor de tog hen efter en koncert, så de var nemme at få fat i, hvis det var den slags lyster han havde. Han kunne aldrig finde på at antage, at en kvinde ville være sammen med ham, bare fordi hun var til hans koncert. "Måske skulle vi sørge for, at du fik nogle flere minder fra vores koncerter, så," sagde han, en anelse svævende. Han ville absolut ikke have noget imod at sørge for, at hun kunne få en billet til mindst en koncert, når de engang tog på tour igen til næste år, billet og et access all areas pas. Han ville gerne vise hende hvad der foregik af forberedelser op til koncerten, for det gav ofte folk et anderledes syn på det, når koncerten så rent faktisk gik i gang. Og når de skulle sætte scenen op og pakke den ned igen, var det fysisk arbejde, ud over al teknikken det indebar. Han kunne allerede mærke sig selv gå i selvsving, så han valgte ikke at tale mere om det. Han skubbede hendes stol ind igen lige inden hun satte sig, før han gik om på den anden side af det lille, runde bord de sad ved, for at sætte sig ned på sin egen stol. De fik begge en menu, som han slog op i og kiggede lidt rundt i, selvom det var en anelse svært for ham at koncentrere sig, når hun sad foran ham, og han langt hellere ville kigge på hende. "Hvad vil du have?" spurgte han, efter et par minutters stilhed, da han tænkte, at hun måske havde besluttet sig nu. Det var ikke en overdrevet fornem restaurant, men det var et fint lille italiensk sted.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 25, 2016 13:20:34 GMT
Evanna havde virkelig været helt overbevist, dengang Ashton havde trukket hende op på scenen, at han bagefter kun havde fået hende om backstage, for enten samleje eller give hende en skideballe over, at have gjort noget forkert. Det havde dog heldigvis vist sig, at være af helt andre årsager. Hun bed sig lidt i læben, "Tro mig, hvis jeg havde haft pengene, havde jeg været der til hver eneste," sagde hun og smilede lidt forsigtigt til ham. Det var ikke fordi hun ikke tjente godt, for det gjorde hun skam, men hun havde så også valgt, at bo midt i Hogsmeade, hvilket ikke ligefrem var et billigt sted at bo, plus hendes lejelighed jo faktisk var rimelig stor. Og så havde hun nok lidt et shoppingsproblem, ligesom så mange andre unge kvinder på hendes alder. Det var dog meget forskelligt, hvad hendes penge gik til. Hun ville dog ikke have noget imod, at komme til flere koncerter med dem, tværtimod. En del af hende vidste nok godt, at der var mere i det, end bare stille sig op på scenen og spille musik og synge, men de fik det bare til, at se så nemt ud. Hun kunne godt mærke, at det smil Ashton fik frem på hendes læber, blot ved at være til, næsten ikke var til, at fjerne fra sine læber igen. Det hele virkede bare alt for godt til, at være sandt, men på den anden side, ønskede hun heller ikke at ødelægge sin illusion om, hvor helt igennem perfekt han var. "Jeg tænker, at prøve deres lasagnette. Hvad med dig?" spurgte hun og lod de klare blå øjne hvile lidt på ham, med et lille smil på læberne. Lige nu var hun faktisk ikke så nervøs, men måske det var fordi der lige havde været en kort stilhed mellem dem, hvor hendes hjerne lige havde kunne bearbejde det hele.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 25, 2016 20:23:41 GMT
Ashton bed sig i læben for at holde et smil tilbage. Det var lidt sjovt, at forsøge at få hende til at gætte, hvad han mente med hvad han sagde før, om at hun burde se flere af deres koncerter. Tydeligvis havde hun ikke lagt mærke til, at han havde sagt, at de begge måtte gøre noget ved det. "Jeg mente nu heller ikke, at du skulle bruge penge på det," sagde han og holdt det igen vagt. Han var ikke engang sikker på, om hun kunne gætte hvad han mente, men han skulle nok fortælle det i sidste ende. Og så var hun altså lidt nem at drille, på sådan en sød måde. "Og tro mig, på et tidspunkt ville du begynde at kede dig, hvis du var til hver eneste af vores koncerter," tilføjede han hurtigt, hvorefter han grinede. Når han havde Chris med på tour, eller de andre havde nogle med, var det altid kun i kortere perioder. Af mange grunde, selvfølgelig, for eksempel fordi dem der kom med ofte havde et job og et liv at passe derhjemme, og fordi de selv havde for travlt til at lade sig distrahere i flere uger. Men han var overbevist om, at folk ville kede sig, hvis de tog til alt for mange af deres koncerter. Han kastede endnu et blik ned på menuen, men der gik kun kort tid, før han igen så op på hende. "Lasagnette lyder lækkert," sagde han med et stort smil. Han tænkte sig en anelse om, mens han hurtigt bladrede igennem menuen igen, uden rigtigt at læse noget. "Jeg tror jeg snupper en risotto ret," konkluderede han så, før han lukkede menuen sammen og kiggede rundt i restauranten, for at fange en tjeners opmærksomhed, så han kunne signalere, at de var klar til at bestille. "Har du noget imod vin igen, eller vil du hellere have vand eller sodavand?" spurgte han, mens de ventede på, at tjeneren kom over.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 26, 2016 14:21:23 GMT
Evanna rynkede mildt på panden og så en smule uforstående på Ashton. "I søger måske en ny lysmand eller lydmand?" spurgte hun, med et lidt drillende smil på læberne, da hun dog havde lidt en fornemmelse af, hvor han ville hen med det her, men igen var det alt for urealistisk for hende, så det var bare nemmere at forholde sig til præcis det han sagde, end det var at gætte og risikere, at gætte forkert. Hun grinte let og rystede på hovedet, "Det tror jeg ikke på," sagde hun i et stort smil, selvom hun nok godt kunne se han pointe lidt. Det svarede nok lidt til, når hun selv var på forretningsrejse og skulle stå og holde det samme fordrag 70 gange i forskellige lande, stater og byer. Men nu var der altså også forskel på, om det var hende selv hun skulle høre på, eller om det var en koncert. Hun smilede til ham, "Det lyder også lækkert," hun var heldigvis ikke kræsen af nogen art, hun ville hellere end gerne smage på nye ting. Hun grinte let som han spurgte ind til drikkelsen, "Ehm.. Vin er fint, men et glas vand ved siden af," sagde hun og mærkede en mild rødme på sine kinder igen. Hun lukkede ligeledes menukortet, og bestilte som tjeneren kom hen til dem, hvorefter hun afventede at han ville gøre det samme. Hun satte håret op i en lidt tilfældig knold, så det ikke hang ned i maden, når de skulle spise, og vendte så blikket imod ham igen. "Hvad laver du egentlig så, når I ikke er turné eller i studiet?" spurgte hun nysgerrig, "Altså ud over, at følge fulde fans hjem," tilføjede hun i et mildt grin.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 14:41:58 GMT
Ashton grinede af hvad hun sagde, mens han rystede på hovedet. "Dog ikke. Vi bruger bare dem de har til rådighed der hvor vi spiller. Men vi har altid ekstra billetter i tilfælde af, at vi vil invitere nogen med," sagde han med et smil, da han besluttede, at han havde trukket den længe nok. Hun havde alligevel også gættet lidt derhen af, selvom det ikke ligefrem var lyd- eller lysmand han havde ment. "Det passer! Men jeg håber lidt, at du aldrig finder ud af, hvor kedelige vi i virkeligheden kan blive i længden," sagde han, med endnu et lille grin. Det var svært at finde på noget nyt til hvert show, og samtidig skulle det jo heller ikke være fuldstændig nyt. Han kunne bare godt lide, at gøre hver enkelt koncert til noget lidt specielt. "Det er nok også et godt valg," sagde han, da hun sagde ja til vin, men med et glas vand ved siden af også. Han havde selv valgt det samme, nemlig. Da tjeneren kom, gav han dem menukortet og bestilte for sig selv, samt den bedste vin de havde og en kande vand med to glas. Han skulle jo også flotte sig en anelse. Tjeneren gik og han vendte igen opmærksomheden mod Evanna og smilede ad hendes spørgsmål, men han bed sig en anelse i læben over hendes tilføjelse. Han brød sig ikke helt om, at hun bare omtalte sig selv som fan stadigvæk, for han havde ellers troet, at de ligesom var kommet ud over det på nuværende tidspunkt. "Tja, altså vi bruger jo det meste af vores tid på musikken. Men jeg plejer at ses med mine venner, feste og træne. Det lyder en anelse kedeligt," sagde han og grinede lidt.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 26, 2016 17:25:32 GMT
Evanna grinte let og nikkede så, "Det kunne jeg godt forstille mig, også var nemmere," sagde hun med et smil på læberne, som dog hurtigt faldmede en smule, "Men.. Er det ikke mere, hvis nogen vinder dem eller sådan noget?" spurgte hun, som hendes smil vendte tilbage til hendes læber. Hun grinte let, "I skal bare tænke ud af boksen, så bliver I aldrig kedelige," sagde hun i et stort smil, men igen var det sikkert nemt nok for hende, at sige, en anden ting var at gøre det. Hun ville aldrig selv frivilligt turde stille sig op på en scene og synge foran så mange mennesker, men hun havde kæmpe respekt for, at de kunne gøre det, især efter Ashton havde indrømmet, at han faktisk altid var virkelig nervøs inden de skulle på scenen. Hun nikkede lidt og førte en hårtot som var faldet ud af knolden, om bag det ene øre, "Ja, det var det jeg tænkte," sagde hun i et lille smil. Vand ved siden af, var nok meget klogt. Ikke fordi hun blev fuld af et glas vin eller to, men hun ville hellere være på den sikre side. Hun smilede venligt til tjeneren, før hun vendte blikket tilbage på Ashton. Hun tænkte ikke rigtigt over det selv, når hun omtalte sig selv som fan, eller jo, men hun tænkte nok bare lidt, at han jo godt vidste det var, hvad hun var. Men hun ville virkelig gerne lærer ham mere at kende, ellers havde hun jo heller ikke sagt ja, til den her date kunne man jo sige. Hun rystede lidt på hovedet, "Det lyder slet ikke kedeligt, det lyder nærmere afstressende," sagde hun i et smil. Hans smil og grin var ligeså vanedannede som han var. Hun følte sig virkelig heldig, over at have mødt ham. Ikke fordi han var kendt, det var hun faktisk ret ligeglad med, han virkede jo ret meget nede på jorden. Men fordi han var helt utrolig sød og sjov, hun kunne virkelig godt lide, at være i hans selskab.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 26, 2016 18:04:28 GMT
Først smilede Ashton og nikkede, men da han hørte det næste hun sagde, måtte han ryste på hovedet. "Det er noget helt andet, de billetter bliver taget til side lige præcis for det. Familie og venner og den slags kan komme med, lige når de lyster," forklarede han. Han tænkte en anelse mere over det. "Jeg skulle nok nærmere kalde det gæsteliste, da de ikke som sådan får en fysisk billet," tilføjede han så, med et smil. Men de fik da et all areas access pas, så de kunne bevæge sig rundt over det hele, og det var der jo ingen muligheder for at vinde eller på nogen anden måde skaffe sig, hvis man ikke var tæt på bandet. Han nikkede igen. "Det er bare svært, når man er på tour og skal spille den samme setliste hele aftenen, og der er nogle af de ting vi siger der er planlagte. Måden vi siger det på kan vi sagtens ændre, men det er svært at komme op med nye ting for hver koncert," sagde han. Det var ikke noget de ikke måtte tale om, de ville heller ikke holde det for sig selv, hvis de blev spurgt ind til den slags i et interview, men det var egentlig ikke noget de havde talt om før. Men når han gerne ville lære Evanna at kende, var det jo også godt at han kom med noget man ikke kunne læse sig til i aviserne. Han kunne ikke lade være med at grine. "Det er måske rigtigt nok, når resten af mit liv er knapt så kedeligt," sagde han med et skuldertræk. Alt spændingen i hans liv kom jo fra musikken, som så også var det han brugte størstedelen af sin tid på. "Jeg kunne godt tænke mig at rejse en del, altså jeg gør det jo i forbindelse med en tour, men der er det svært at nå at se særligt meget af byerne. Jeg kunne godt tænke mig også at rejse i min fritid," fortalte han.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Oct 31, 2016 21:51:16 GMT
Evanna havde det virkelig hyggeligt i Ashtons selskab, han var virkelig sød og charmende, og hun måtte nok indrømme, at selvom hun lige nu nok stadig havde svært ved, at forholde sig til, at han rent faktisk sad der lige overfor hende, så prøvede hun virkelig bare, at se på ham som et helt almindeligt menneske. Hun nikkede lidt, som han forklarede sig. Hun ville seriøst kunne sidde og høre på ham snakke hele natten, hvis det skulle være. "Har du så din bror med nogengange?" spurgte hun nysgerrig, uden at tænke over, at hun lige havde afsløret endnu en ting hun vidste om Ashton, uden han havde fortalt hende, at han havde en bror. Hun nikkede lidt med et varmt smil på læberne, "Ja selvfølgelig, det er nok nærmest en umulig opgave," sagde hun, mange af hendes taler og fordrag for firmaerne rundt omkring i verden, indeholdt jo også mest det samme, det var bare forskellige måde, at sige tingene på, for at sælge. Hun grinte let, mens hun nikkede, "Præcis, det er nok meget sundt, at huske at trække vejret en gang i mellem," sagde hun med et smil på læberne. Hun kendte nok lidt for godt til det med, at være stresset, men sådan var det, når hun ville leve som hun gjorde. "Hvad holder dig så tilbage?" spurgte hun i en blid tone, som nok også var en smule usikker på, om hun var ved, at spørger indtil noget som ikke kom hende ved.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 2, 2016 22:09:08 GMT
Ashton rystede en anelse på hovedet, med et lille smil på læberne. "Han har selvfølgelig set os spille, men han stoppede på Hogwarts i sommer, så han har ikke haft tid til at komme med på et længere stykke af en tour. Det var jo ikke det bedste at forlade skolen i længere perioder," forklarede han. Han havde tænkt på, at næste gang bandet skulle på tour, kunne Chris komme med i længere tid end bare en enkelt aften. Det glædede han sig til, men han kom hurtigt i tanke om, at bandet ikke havde det alt for godt internt, lige pt. Så der ville nok gå lidt tid, før der ville komme en tour. Han tænkte slet ikke over, at Evanna kun vidste han havde en bror, fordi hun var fan, for det var noget alle han kendte vidste, så det var ikke unormalt. Og så var Chris jo ikke ligefrem ukendt af hans fans. Han smilede en anelse og nikkede da hun sagde, at det også var vigtigt at trække vejret - det var ikke alt for meget tid til kun afslapning han havde, så han nød det altid i fulde drag. "At jeg simpelthen ikke har tid. Når vi har fri skal jeg se venner og familie, og ellers skal vi skrive og indspille sange, når vi ikke er på tour," sagde han med et skuldertræk. Han havde ikke noget imod at vente med at se verden fra andet end en tour bus, men han vidste godt, at bandet ikke ville vare evigt, så han skulle nok få massere tid til at rejse, en dag.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Nov 4, 2016 13:44:18 GMT
Evanna smilede lidt, "Nej, selvfølgelig ikke. Han må have gået to eller tre årgange under mig, hvis jeg ikke husker helt forkert," sagde hun i et varmt smil. Det var ikke fordi hun havde snakket med Christopher, men de havde gået på samme kollegium, og hvem havde ikke vidst hvem Chris var? Samtlige piger havde nok vidst det, om det så var en god eller skidt til, det var nok lidt som man tog det. Hun elskede at have fritid, det skete dog heller ikke så tit som hun godt kunne bruge det, men hun elskede nu også sit arbejde, så det var egentlig okay. Det meste af sit arbejde kunne hun klare hjemmefra, selvfølgelig ikke når de skulle rejse rundt på forretningsrejser, men ellers. "Arh.. Nogen gange ville bare to timer ekstra i døgnet, virkelig gøre underværker," sagde hun og smilede til ham. Selvom hun måske ikke virkede som typen, som havde en travl hverdag, så havde hun det bestemt. Men hun kunne så også godt lide, at leve i den travle hverdag, det at have noget at stå op til og sådanne nogle ting.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 7, 2016 14:31:29 GMT
Ashton hævede overrasket et øjenbryn. "Det havde jeg slet ikke tænkt på. Kendte du ham på Hogwarts?" spurgte han og blev pludselig en anelse bekymret. Chris havde ikke altid været den womanizer han var nu, men han havde i hvert fald været sådan, siden Faded Exit tog fart, men Ashton kunne ikke helt placere, hvornår det var. Han troede ikke at Evanna ville hoppe på Chris, udelukkende fordi han var Ashton's bror, men man kunne aldrig vide, om Chris havde lokket hende til et eller andet. Han grinede en anelse af hendes udtale om ekstra timer på døgnet. "Det er i hvert fald hårdt tiltrængt, nogle gange. Vi har alt for mange søvnløse nætter, når vi arbejder med bandet," sagde han og skar en grimasse. Han så op, da en tjener kom med deres mad og smilede til vedkommende som tak, før han vendte sin opmærksomhed tilbage mod Evanna. "Det ser fantastisk ud," sagde han, før han gav sig til at spise. Hans egen mad smagte ret godt og han nød den lille stilhed der var mellem dem, mens de spiste. Det var ikke akavet eller noget, i hvert fald ikke fra hans side.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Nov 8, 2016 13:00:12 GMT
Evanna rystede lidt på hovedet, "Vi gik på kollegium sammen, men nej. Jeg tror, Skyler snakkede ret godt med ham, i en periode, jeg ved ikke om de stadig snakker sammen," svarede hun med et varmt smil på sine læber, dog uden helt at være sikker på, om Ashton vidste Skyler var Evannas 'lillesøster'. Hun havde aldrig snakket med Christopher før, han var slet ikke hendes type, hvilket måske var underligt, når Ashton var, eftersom de var brødre. Men Ashton virkede bare meget mere nede på jorden og oprigtig end Chris gjorde. Sådan håbede hun da i hvert fald det var, og at det ikke bare var Ashton som var god til, at give udtryk for noget han ikke mente. Hun grinte let, "Det kunne jeg godt forstille mig," medgav hun, nu kendte hun selv kun til det, at skrive sange og indspille dem, hun havde ikke noget at gøre med musikken til eller noget af alt det andet, men alene de to ting, syntes hun var ret tidskrævende. Plus hendes arbejde for firmaet, og fritidsarbejdet på pub'en. Men hun kunne jo godt lide, at have travlt i sin hverdag, selvom det godt kunne blive for meget til tider. Et nye smil meldte sig på hendes læber, da maden kom, selvom hendes blik ikke vendte mod maden, men mod ham. "Ja, du gør," sagde hun, før hun meget hurtigt snappede ud af sin lille bobbel og rettede sig selv, "Dét gør. Ja, det ser fantastisk ud," rømmede hun sig og mærkede en rødme snige sig ind på hendes kinder, mens hun slog sig selv mentalt i hovedet. "Skål," sagde hun og bed sig lidt i læben, og hævede sit glas for at skåle med ham. Hvorefter hun også begyndte at spise sin mad. Det var egentlig ganske okay, at der var lidt stilhed mellem dem, mens de spiste, det gav hende også lidt tid til lige, at vende sig til rent faktisk at være på date med ham, selvom det nok ikke var noget hun bare lige fra den ene dag til den anden, ville vende sig hundrede procent til.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Nov 8, 2016 15:56:19 GMT
Ashton betragtede hende lidt, før han nikkede og accepterede hendes svar. Han valgte at stole på hende og skubbe den lille bekymring til side, han var fuldstændig sikker på, at Evanna ikke var sådan. Der gik et par øjeblikke før det gik op for ham, at han ikke anede hvem denne Skyler var. "Øh, hvem er Skyler?" spurgte han og havde en eller anden følelse af, at han faktisk burde vide det. Så travlt som han hele tiden havde, havde han dog oftest ikke tid til at følge med i medierne, og han prøvede faktisk også så vidt som muligt at undgå det, for det var ikke alle medier, der talte pænt om ham selv og bandet som en helhed, eller de andre i det. Hvilket han på ingen måde brød sig om, for ingen af dem var dårlige mennesker, det var kun for at få omtale til mediet, at der blev skrevet dårligt om dem. Alt for meget drama, for hans smag. Han hævede et øjenbryn, da han ikke var sikker på hvad hun sagde, da deres mad kom, og skulle lige til at spørge hvad det var hun havde sagt, da hun gentog sig selv - eller det var i hvert fald det han gik ud fra hun gjorde. "Skål," sagde han, med et bredt smil, mens han klinkede sit vinglas mod hendes og tog en slurk, før han spiste videre. Han var glad for, at det var så nemt at tale med hende, det føltes på ingen måde akavet, selv ikke efter den aften, hvor hun havde været fuld, og han havde opdaget, at hun egentlig var ret stor fan af bandet.
|
|
|
Evanna Brown
•
Magiker
|
Post by Evanna Brown on Nov 8, 2016 17:48:20 GMT
Evanna tippede hovedet en smule til siden, over måden han pludselig kiggede på hende på, "Er der noget galt?" spurgte hun en smule usikkert. Chris var på ingen måder Evannas type, og hun havde nok brugt alt for meget af sin Hogwarts tid på, at være den bedste på sin årgang, end hun havde brugt den på drenge. Hun smilede lidt, "Hun er en af mine 'søskende'," svarede hun med et anførelsestegn, da de jo ikke var biologisk i familie. Hun havde ikke det mindste imod, at han ikke vidste ret meget om hende, det var jo lidt dét dates var til. Hun følte nu heller ikke, at hun vidste alt om ham, selvom hun nok vidste en del mere om ham, end han gjorde om hende, men hun var nu heller ikke så god til, at snakke om sig selv. Hun mærkede en ret stor lettelse, da det virkede som om, at han ikke have bemærket hendes tale fejl, selvom hun nu mente, at han var ret fantastisk, men det kunne selvfølgelig også bare være, at han var overbærgerne nok til, bare at lade som om, at han ikke havde hørt det. Hun smilede varmt til ham og lod ligeledes sit vinglas klinge mod hans, ganske blidt, før hun tog en tår af glasset, og stillede det tilbage på bordet for, at spise videre. "Mmh, det smager virkelig godt," sagde hun med et lille smil. Hun var et sted ret glad for, at der indtil videre i hvert fald, ikke havde været nogen som genkendte ham. Ikke fordi hun ville selvfølgelig aldrig forvente andet, end at han ville give en autograf eller tage et billed, hvis der skulle komme nogen og spørger, selvom de var på date.
|
|
|