Ezekiel Amardeus
•
Magiker
Fødselsdag: 16.09.2020
Blodstatus: Fuldblod
Magisk niveau: Middel
Status: Varulv
Seksualitet: Heteroseksuel
Civilstatus: Single
Oprindelse: Skotland
Bosat: Skotland
Skole: Hogwarts
Kollegium: Slytherin
Arbejdsplads: Azkaban
Stilling: Terapeut for Fangerne
C-box navn: Viggar
|
Post by Ezekiel Amardeus on Oct 2, 2016 18:59:50 GMT
"Så du vil bare leve ensom resten af dit liv?" Det var ikke det han ønskede, han ønskede jo at dele sit liv med hende selvom han lige nu havde mest lyst til at råbe noget fornuft ind i knolden på ham. Han kunne bare slet ikke forstå hvorfor hun helst ville have forhold uden følelser. Han tog en dyb indånding. Hvordan skulle de nogensinde nå hinanden når det eneste de kunne finde ud af var at spænde ben for dem selv. "Jeg har givet dig tid, jeg kom løbende efter dig da du flyttede hjem til Alec jeg har tigget og bedt dig komme tilbage flere gange," sagde han frustreret. "Jeg kaster ikke med lort, du siger at du ikke kan give mig noget, at du ikke gider følelser, at det ikke er dig og jeg ventede alligevel frem til du indrømmede at du ikke havde lyst til mere end det vi havde før." Han fik næsten lyst til at stampe i gulvet som et uterligt barn.
Igen en himlen med øjnene, "jeg har bestemt ikke sagt at vi skulle gifte os." Han så tilbage på hende fra sin plads ved vinduet, "men lad mig høre dit forslag så, for jeg er løbet tør. Skal vi lave det til en kompromis ting? En nat hvor jeg får lov til at holde om dig udløser én time i rummet?" Han slog ud med hånden. Det var naturligvis ikke et reelt forslag, men han anede virkelig ikke hvad han ellers skulle sige. Han tog en ny dyb indånding og vente atter blikket ud mod Londons travle gader. Armene lå let over kors og han havde et tydeligt tænktsomt udtryk i ansigtet. Han havde jo ikke noget imod at vente så længe hun bare rykkede sig fremad.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 19:09:17 GMT
Hun nikkede: "Jeg vil leve som submissive resten af mit liv.. Jeg kan ikke være sammen med nogen, det er ikke fordi det er dig.." sagde hun i en rolig stemme og kiggede i mod ham. Hun elskede jo Zeke, ja det havde hun jo sådanset allerede sagt til ham nogen gange, og det var bestemt ikke løgn. "Og nu foreslår jeg at flytte ind til dig, og det eneste du fokuserer på er at du stadig har ret til at kneppe some random tøs" sagde hun. Hvor var han bare ikke fair lige nu, hun prøvede jo rent faktisk at række ud til ham og give det her en chance.
"Wauw.. Som sådan en slags, jeg er din luder og du betaler med timer i rummet? Come on" sagde hun og rystede på hovedet. "Jeg foreslår at mig og baby drengen flytter ind i huset, og nu fortæller Vanessa at hun skal damne af... Også tager vi den derfra" sagde hun i en rolig stemme, det var det bedste hun kunne give ham lige nu, men hun mente da også selv at det var noget. Desuden kunne hun jo alligevel ikke have samleje de næste par uger, hun havde ligesom lige skubbet et barn ud af sin krop. Ikke noget hun havde brug for at opleve igen.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Oct 2, 2016 19:33:35 GMT
"Og jeg vil have en familie og slå mig ned. Men min del er forkert, jeg bør have dårlig samvittighed over at finde en anden, men du må være slave for alle de dominanter du har lyst til - som er det du gerne vil - og det er bare helt cool? For tydeligvis må jeg heller ikke finde nogen submissive." Så han var låst og hun var fri, var det sådan hun ville have det for det kunne hun godt glemme alt om! Han rystede på hovedet af hende, "det er ikke det jeg bekymre mig om, jeg bekymre mig om vores fremtid sammen, om vi overhovedet har en." Sagde han opgivende. Måske var de bare for forskellige.
Han sendte hende et syrligt blik, "nogengange så.." han stoppede sig selv og tog en dyb indånding, hun var simpelthen for meget sommetider. Da hun kom med sit forslag så han meget overvejende på hende. "Fint, jeg dropper Vanessa, men kun hvis vi aftaler af ingen af os ser andre. Ingen dominanter, ingen submissive, ingen kærester eller flirts eller one night stands." Han så på hende med alvorlige øjne. Han nægtede at kaste Vanessa ud af vinduet for hendes spontane ide medmindre hun var indforstået med at det ikke kun var ham der skulle være afskåret.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 19:40:15 GMT
Hun anede slet ikke hvad hun skulle svare på hans udbrud: "Det er ikke det jeg siger" sagde hun bestemt til ham, det kunne godt være at det var dét han ville høre, eller det han mente han hørt, men det var bestemt ikke det som hun sagde. "Kan du ikke bare for en gangs skyld prøve at trække vejret og lade være med at tænke på fremtiden?" spurgte hun, Ashleen bekymrede sig altid om fremtiden, men på den anden side så havde hun jo lige netop nu opdaget hvor hurtigt man kunne skifte retning. Nu var hun jo pludseligt blevet mor.
"Hvad Zeke? Bare sig det!" sagde hun lidt hårdt, han kunne da ikke bare stå der og spille med musklerne også ikke turde stå ved det. "Zeke, jeg har ikke været sammen med nogen siden jeg blev gravid, nej jeg finder ikke en anden" sagde hun en smule bestemt, hun havde ikke tænkt sig at finde en anden, hvis det skulle være rigtigt havde hun slet ikke lyst til en anden. "Hvad tænker du han skal hedde?" spurgte hun, om ikke andet bare for at skifte samtale emne. Hun ville egentligt også hellere fokuserer på sønnen. Hun var glad for Zeke, men der var jo trods alt vigtigere ting lige nu.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Oct 2, 2016 20:24:02 GMT
Han gik en mindre runde om sig selv og lod igen hånden glide gennem håret i frustration. "Så ved jeg ærlig talt ikke hvad du siger." Sagde han ligeud. Det var sådan det havde lydt i hans øre, at hun så ikke havde ment det sådan var da bare godt, men hvordan skulle hun ellers have ment det? Han orkede dog ikke rigtigt at spørge ind til det. "Jeg kan godt lide at have styr på fremtiden." Sagde han mere afdæmpet, men stadigvæk tydeligt irritabel. Han valgte dog alligevel at lade det ligge så de ikke endte med at råbe og skrige af hinanden.
Han åbnede munden for at svare, men lukkede den så igen med et tungt suk. Han havde ikke lyst til at duskuterer med hende. "Det gælder også one night stands," tilføjede han igen for at være sikker på at hun også fangede den del. Han kunne alligevel også godt forstille sig at det at være gravid tog noget af lysten til at være sammen med nogen, men det var kun en teori. Ikke at han havde tænkt sig at kontakte Vanessa, det gjorde han jo kun når hun skulle komme forbi så han kunne jo bare lade være med at sige noget, hun vidste jo at han havde sagt der ville blive sat ned på det når han fik den lille og hun virkede helt okay med det. "Hvad?" Spørgsmålet der kom lidt ud af det blå fik ham kort til at tabe tråden, han havde jo faktisk endnu ikke koncentreret sig om sin søn, hans blik faldt ned på ham. "Det ved jeg ikke. Har du nogen ideer?" Han tone var mere afslapppet nu.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 20:38:27 GMT
"Men du ved jo ikke hvad fremtiden bringer anyway, så lad være med at bekymre dig om den" sagde hun og trak på skuldrende, hun gad ikke bruge tid på det ihvertfald, og da slet ikke efter bruddet med Zeke, nu virkede alt bare så meget ligegyldigt og forvirrende end det havde gjort før. "Zeke, jeg har ikke været sammen med nogen siden vi slog op... Selvfølgelig heller ikke one night stands... Men det her er altså ikke et tilbud om at vi skal finde sammen" sagde hun i en lidt hård stemme for at være sikker på han forstod det: "Det her er bare at jeg flytter ind med ham, også må vise" sagde hun.
Hun trak på skuldrende og kiggede så i mod drengen der lige nu lå og sov ved siden af hende i sin egen lille senge agtige ting, han var simpelthen bare så kær, og så lille at hun næsten var bange for at han ville gå i stykker. "Det ved jeg ikke, jeg kan godt lide.. Oakley eller Sawyer" sagde hun, hun kunne godt lide lidt specielle navne, måske var det også derfor hun syntes at Ezekiel var sådan et pænt navn, Ashleen var jo bare mere kedeligt og helt normalt. Hun havde aldrig troet hun ville have lyst til at være mor.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Oct 2, 2016 21:09:48 GMT
Hans blik flakkede atter "well jeg kan godt lide at tænke på fremtiden og det er ikke bare noget jeg kan ligge fra mig og tage én dag af gangen." Sagde han. Det lå altid for dybt i ham altid at sørge for at han vidste hvad der skete omkring ham især når han jo var varulv der var det bare vigtigt for ham med at have kontrol hele tiden over så mange ting som muligt. "Nej, men det er da ikke nogen garanti for fremtiden." Påmindede han hende med et skuldertræk. "fint så vi finder ikke sammen og må ikke være sammen med andre." Kommenterede han lidt tørt. Det gav bare ikke mening i hans hoved for hvis ikke de skulle prøve at finde sammen igen hvorfor måtte de så ikke være sammen med andre. Ikke at han nagede noget behov for at være det, det gav bare ikke mening for ham. Men det var måske også bare ligegyldigt, måske han bare skulle koncentrerer sig om hvad der var bedst for hans søn og det var vel at de var sammen om ham, om så det var som par eller ej.
Han tænkte lidt over navnene, han havde slet slet ikke tænkt på noget som helst i den dur, der var han vel bare ikke helt nået til endnu. "Hvad med Cody eller Qeb," det sidste havde han engang en ven på Hogwarts der hed. Dengang havde han syntes det var et ret cool navn. I et øjeblik lyste han lidt mere op, "eller hvad med Orion?" Det var da et flot stærkt navn i hans øjne.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 21:20:01 GMT
"Men lige nu er du nødt til at tage en dag af gangen" sagde hun i en rolig stemme, det var da ikke fordi han ikke måtte tænke på fremtiden, dte var nok bare fordi hun ikke helt vidste hvad hun skulle stille op med det hele, hun elskede Zeke og hun ville bare gerne se hvad fremtiden ville bringe. Hun nikkede, nu var det jo ham der havde sat den regel, hun havde ikke noget i mod at være sammen med andre, hun gad bare ikke have Vanessa i hans hus: "Jeg skal nok flytte ud når jeg har penge igen" sagde hun roligt: "Men lad os nu se" sagde hun igen. Hun ville helst ikke tænke for langt frem i tiden lige u.
"Orion... Det er der en samlejeshop der hedder.... Hvad med Arion så?" spurgte hun i en rolig stemme, hun var egentligt næstne ligeglad med hvad han hed, bare at han fik et fantastisk liv og to forældre der elskede ham. Dog vidste hun udemærket godt at Zeke jo nok skulle elske den lille dreng og gøre alt for han fik et godt liv, Ashleen håbede bare hun kunne gøre det samme. Hun vidste stadig ikke om hun overhovedet kunne finde ud af at være mor.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Oct 2, 2016 21:43:54 GMT
Han kiggede lidt småfornærmet i den modsatte retning igen. Ikke fordi han vidste godt at de ikke kunne lave en skudsikker plan, men lige nu var han nok bare lidt Rasmus modsat fordi han var opkørt efter deres debat lige før. Det gjorde jo ikke tingene nemme når han ikke kunne finde ud af hvor han havde hende. "Okay.." sagde han bare til at hun ville flytte ud når hun fik pengene, han gad ikke kæmpe for at få hende til at blive mere og han følte nok lidt at han bare gjorde tingene værre ved at prøve at holde på hende. Han måtte bare forsøge at lukke ned for sine følelser til hende så han ikke endte med at blive skuffet.
Han stirrede næsten lamslået på hende, "hvad? Nej..det er da et stjernebillede," sagde han chokeret. En samlejeshop? Hans søn skulle da ikke navngives efter en samlejeshop, men han kunne bare virkelig godt lide navnet. "Arion..?" Han rynkede på næsen for at understrege at det ikke lige var det han syntes mest om. Igen en kort tænkepause, "hvad så med Caspian, Isaac eller Articcus?" Lige nu slyngede han bare ud hvad der lige kom til ham forhåbentlig var noget af det brugbart, skønt han stadigvæk var ærgerlig over det med Orion.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 21:52:24 GMT
Lige nu var Ashleen ikke sikker på om deres navne debat var en del af det faktum at Zeke virkede helt utrolig stædig lige nu, men på den anden side så var det da en af de sidste ting som hun orkede at gøre til en debat. "Caspian er pænt" sagde hun og kiggede over i mod den lille dreng, tjoh det navn kunne hun faktisk godt leve med: "Caspian Amadeus" sagde hun i en rolig stemme, der var jo ikke så meget mere i det, desuden var det jo Zeke's søn og ikke hendes, hun havde jo faktisk fraskrevet ham.
"Hvornår tror du at jeg kan tage herfra?" spurgte hun, lige nu var hun egentligt bare nysgerrig på at komme hjem igen, væk fra hospitalet: "Jeg tænker jeg vil prøve at kontakte Mitch, jeg vil gerne lige snakke med ham" sagde hun. Hende og Mitch havde jo altid været okay tætte, og hun ville gerne lige fortælle om sin ændring i planen, og desuden skulle han jo også se sin nevø. Selvom Mitch ikke var super meget til børn, så ville Ashleen gerne dele tingene med ham. Det var vel også det man havde søskende for, også kunne hun jo bare håbe han lige havde et ledigt øjeblik imellem alt det lort han rendte og lavede.
|
|
|
Ezekiel Amardeus
•
Magiker
|
Post by Ezekiel Amardeus on Oct 2, 2016 22:19:18 GMT
Som hun godtog det ene navn måtte han også lige selv tygge på det en ekstra gang, men jo, han kunne faktisk også godt lide det. "Caspian Norris Amardeus," rettede han hende og et meget svar smil formede sig på hans læber i et ganske kort øjeblik hvorefter det atter blev tvunget væk som forsøgte han at holde sig lidt i surmule-mode. Han vidste ikke helt hvorfor han bare var stædig lige nu, nok primært fordi han ikke fik sin vilje og det hadede han, men han vidste godt at det slet ikke nyttede noget for ingen af dem fik noget ud af det og Ashleen lod til at være faldet lidt end igen så måske han skulle gøre det sammen.
"Ehm pas." Han trak på skuldrene. "Jeg kan finde en at spørge?" Han gik mod døren. Han havde slet ikke holdt sin søn endnu, men han skulle vel nok nå det når de ikke havde så travlt med at diskuterer. Hvor var det dog dumt, tænkt at de kunne far i totterne på hinanden så kort tid efter deres søns fødsels, hvilke elendige forældre gjorde det? Der var vel kun ét at gøre og det var at gøre det bedre og lære at beherske sig lidt mere. "Ja, jeg sender også en ugle til mine søstre senere og fortæller at du har født." Lorelai ville nok bliver mere begejstret end Jacqia, men det var også okay. "Jeg finder lige en healer." Informerede han så og forlod stuen. De blev simpelthen nødt til at arbejde på ikke at tirre hinanden på den måde.
// out
|
|
|