Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 15:22:05 GMT
@ashton - Hotel i Skotland - August 2053 - OutfitChristopher så endnu en gang på uret, som hang på væggen. Han var normalt ikke typen som bekymrede sig om ret mange, men lige hans familie var altså en undtagelse. Han flyttede cappen på sit hoved, kun for at lade en hånd glide i gennem det korte hår, og endnu engang sætte cappen tilbage. Han sad i en af stolene på hotelværelset, med et ben over det ene armlæn, og det andet på gulvet, mens hørebøfferne som hang om hans nakke, spillede høj musik. Han var ligeglad med, at have sko på indenfor, selvom de var på et hotel, lige nu var det eneste i hans tanker, at Ashton ikke var kommet tilbage til hotellet som de havde aftalt, og han måtte ærligt indrømme, at han var begyndte at blive bekymret for, om Ashton mon var blevet overfaldet af en flok teenagetøser på vejen tilbage til hotellet, og lige nu lå bagbundet i en eller anden crazy chicks kælder. Ja okay, Christopher havde måske en ret vild fantasi, men han var faktisk oprigtigt bekymret efterhånden, hvor pokker kunne han være henne?
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 17:22:44 GMT
Ashton kom ud ad elevatoren til hotellet og gik ned ad gangen mod hans og Christopher's værelse, mens han fumlede i sine lommer efter sit nøglekort. Det var det smarte ved skinny jeans: der skulle virkelig meget til, før noget faldt ud af lommerne. Han havde et smil på læberne og havde slet ikke tænkt på, at Chris ikke anede hvor han var hele natten og formiddagen. Det havde jo slet ikke været meningen, at han skulle have været ude så længe, det var meningen han bare skulle drikke en ingefærøl, og så skulle han hjem igen. Men han havde glemt alt om resten af verdenen, da han havde set Evanna og besluttet sig for at hjælpe hende hjem. Han havde fortsat glemt at tænke på Chris, da han havde besluttet sig, at det var bedre at sove hos hende, fremfor at vække hende, samt hele morgenen have han heller ikke tænkt på sin lillebror. Stadig var han ikke i hans tanker, ud over, at han vidste han skulle se ham om lidt. Han var for travlt optaget af at tænke på Evanna. Han åbnede døren til deres værelse og vadede lige ind. "Hey Chris," sagde han bare, som om det var det mest naturlige i verden, at han bare forsvandt en del timer, uden at give et pip fra sig overhovedet. Han trængte egentlig til et bad, så han gik hen til sin lille håndbaggage kuffert han havde taget med på deres lille ferie, for at finde noget nyt tøj frem. "Du skal ikke bruge badeværelset lige foreløbig, vel? Jeg skal i bad," spurgte han sin lillebror over skulderen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 18:00:57 GMT
Chris kunne godt mærke, at bekymringen for hans storebror, trådte mere og mere i kraft, dog alligevel ikke helt nok til, at han gad lette bagdelen, han ville lige give det en halv time mere. I samme øjeblik lød et bib fra døren, og den gik op, hvilket fik Chris til at rette blikket mod Ashton da han kom ind, med et meget bebrejdende blik og et hævet øjenbryn, "Oh my God, oh my God! Der har vi ham jo! Selveste Ashton Fletcher Edwards OG han lever, mine damer og herre, han lever," sagde han med armene mod ham, som skulle han præsentere Ashton inden han skulle på scenen. "Og nej, jeg har lige været der.. Jeg vil råde dig til, at vente lidt," sagde han en kende flabet og blinkede til ham. "Hvor damn har du været hele natten? Jeg håber fandme hun var go', for at disse mig på den måde dude," sagde han og slukkede musikken i sine ørebøffer, før han tog dem af nakken, og lagde dem på bordet foran sig. Han vidste ikke hvorfor, men han gik helt automatisk ud fra, at Ashton havde hygget sig med en eller anden random fangirl. Måske fordi han selv havde kunne finde på det.. Bare stadig en af Ashtons fans.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 20:57:26 GMT
Ashton kiggede uinteresseret på Chris og hævede bare et øjenbryn. Han var lidt underlig, at han talte sådan til ham, men på den anden side havde Ashton oplevet at Chris gjorde grin med ham for at være kendt, lod som om han var journalist eller presse, eller endda en fan nogle gange, bare for at irritere. Så han tænkte ikke specielt over det. Han rettede sig i stedet op ovre fra sin kuffert og vendte sig mod sin lillebror med et irriteret ansigtsudtryk. "Ad, hvor er du klam," brokkede han sig, hvorefter han lod en hånd løbe igennem sit hår, der i den grad trængte til at blive vasket, kunne han mærke. Han skulede til Chris. "Du kunne have brugt de offentlige toiletter i lobbyen, så var der ingen der var tvunget til at blive kvalt," mumlede han, hvorefter han smed sig i sin seng og lod et suk slippe fra sine læber.
Han rejste dog hovedet igen ret hurtigt ad Chris' kommentar. "Hva? Hvem?" spurgte han, først helt forvirret, men så dæmrede det for ham. "Oh shit, undskyld!" udbrød han, mens han satte sig halvt op i sengen og lænede sig mod hovedgærdet, som han havde gjort det hjemme hos Evanna. Han maglede hende bare ved siden af. "Det var ikke sådan, øh.. Jeg mødte en jeg lærte at kende for lidt tid siden. Og hun var virkelig fuld, så jeg fulgte hende hjem, og hun spurgte om jeg ikke kunne blive der til hun faldt i søvn, og så.. Jah, hun sov på min arm, så jeg var fanget," forklarede han og bed sig en anelse i læben. Han kunne godt se det lød ret dumt, egentlig, men han havde ikke følt det var dumt. "Jeg faldt i søvn og så snakkede vi i morges," tilføjede han, for at forklare hvorfor han ikke var stukket af med det samme hun var vågnet.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 21:20:00 GMT
Chris så på Ashton, stadig med det lettere flabet smil spillende på sine læber, "Når man skal, så skal man," svarede han morende, og kunne ikke lade vær med at have en indre fest. "Nej, kun de hundrede andre gæster på hotellet, men min fejl O du almægtige storebror," drillede han, selvom Ashton virkede til at være i sin egen lille verden. Han brugte foden som var på gulvet til, at dreje stolen han sad i, så han kunne se på Ashton da han smed sig på sengen.
"Hvem? Ja tøsen, jeg går ud fra er skyld i, at du ikke kom tilbage," sagde han, denne gang var det dog hans tur til, at hæve det ene øjenbryn. Chris var egentlig ret åben omkring det meste, og havde ikke noget imod, at dele noget i sit liv, ikke med Ashton i hvert fald, men nikkede blot da han undskyldte. "Hun sov på din arm? Hvorfor fanden siger du det ikke bare som det er? Du kneppede hende, og havde ikke samvittighed til, at skride igen bagefter?" spurgte han og grinte let, igen måske fordi det ville være sådan det var foregået, hvis det havde været Chris selv. Det var utroligt så mange tøser han kunne lokke med i sengen, bare ved at sige han var Ashtons bror, og han udnyttede der i den grad. "Yeah, I snakkede, så tror jeg på den, men så tror jeg sgu heller ikke på mere i dag," sagde han med et alt for åbenlyst blink med det ene øje. "Var hun god til, at 'snakke' så?" spurgte han med to fingre for at idikere, at med snakke mente han i sengen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2016 22:32:31 GMT
Ashton skar en grimasse og rystede på hovedet. "Der er jo nærmest ingen der bruger toilettet nede i lobbyen. Folk bruger deres toiletter på værelserne, eller dem i spisesalen, din orm," sagde han og gav sit bror et sigende blik. Han havde ingen idé om, hvor længe han skulle vente, før han kunne bevæge sig ud på badeværelset, før han blev gasset, og han havde egentlig ikke lyst til at tage chancen og åbne døren. Han overvejede hvordan han bedst kunne lokke Chris til at tjekke efter, om der stadig lugtede, senere. "Desuden er jeg vigtigere end resten af gæsterne på det her hotel," sagde han og viftede med hånden.
Han rynkede panden over sin lillebrors grafiske sprog. Han havde absolut intet imod det normalt, og tit talte han også selv sådan, hvis han var alene med Chris eller bandet, men han brød sig ikke helt om det, når der blev talt sådan i sammenhæng med Evanna. Og han kunne på ingen måde finde på at behandle hende, sådan som Chris talte om lige nu, det var det sidste han kunne bare forestille sig at tænke på. "Nej, idiot, det var sådan som jeg sagde. Ingen innuendoer, ingen løgne. Min arm var fanget under hende, hun snorkede og var fuld, og så faldt jeg selv i søvn til sidst, intet andet," sagde han, med den tone der ellers primært var reserveret til børn. Han var dog ikke sikker på, at Chris ville tro på hvad han sagde, men egentlig kunne han være ligeglad. Han vidste jo selv hvad sandheden var, og den var langt fra lige så klam og voldsom, som Chris fik den til at lyde. Det irriterede ham bare lidt, at hans lillebror skulle tro det om ham. Hvis han rent faktisk havde været sammen med en pige, ville han fortælle det som det var.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 11:47:01 GMT
"Og blive overfaldet af dine skrigene fans, mens jeg sidder og skider? Ej, ellers tak du," svarede Chris og rystede lidt på kroppen ved tanken. Han havde intet imod, at blive genkendt også, af Ashtons fans, men når han skulle på wc, så ville han altså gerne klare det selv. Chris hævede lidt det ene øjenbryn, "Hey, pas lige på, der er noget på vej ud af dit øre.. Oh nej, bare rolig, det er bare dit ego som flyder over.. Du burde virkelig gå i bad, jeg kan lugte dig helt her over," sagde han og skar en grimasse, før han kastede en pude efter Ashton, med et drenget smil på sine læber. Der var virkelig ikke noget bedre, end at drille Ashton, men det var nok også fordi, at Chris vidste godt, hvornår han kom for tæt på grænsen, selvom det var sjovest, at balancere på den.
Christopher spærrede øjnene op, "For real? Seriøst, hun snorkede og du fik ikke engang, så meget som et blæs?" spurgte han overrasket, vel vidne om, at hans sprog ikke altid var det pæneste, men han var trods alt en dreng i sin bedste alder, hvis han selv skulle sige det, og Ashton plejede da også hurtigt at være med på vognen, men det kunne Chris godt fornemme ikke lige var tilfældet her. Han sad i stilhed et øjeblik, før han pludselig begyndte at snakke igen, "Altså, ikke engang et kys? Come on, du kan simpelthen ikke bilde mig ind, at der absolut intet skete overhovedet? Var hun i det mindste lækker?" spurgte Chris, han kunne slet ikke få det til, at hænge sammen i sit hoved.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 13:12:38 GMT
Ashton lavede en underlig lyd, der var en blanding af et grin og et forarget grynt. "Du skal da bare lade være med at skide med åben dør," sagde han med et let skuldertræk. Han vidste udmærket godt, at Chris udnyttede til fulde, at Ashton var kendt, og på vej til at blive ret så stor. Han fortalte tit historier om, hvordan han havde scoret fans, og selvom Ashton ikke var helt glad for, hvordan hans lillebror lovede hans fans, at de ville få et eller andet fra ham, så som signerede ting eller koncert billetter, var han alligevel glad for, at han aldrig lovede dem, at de måtte møde ham. Han kunne ikke overskue at skulle møde hver eneste af Chris' scoringer, der var hans fans, og han ville heller ikke have, at de skulle sprede dårlige rygter om hans bror. Han grinede og undveg næsten puden som Chris kastede på ham, med undtagelse af at den ramte hans albue.
Han sad lidt med puden i sine hænder, hvorefter an fnøs og tyrede den tilbage på sin lillebror. "Nej, ikke engang et blæs," sagde han og brugte den tålmodige stemme, han ellers kun reserverede til børn. Han skar en grimasse, da Chris stadig ikke så ud til at få ind i sit lille, tykke hoved, at han ikke havde fået noget som helst form for seksuelt fra Evanna, han ville jo bare være sød mod hende, fordi hun fascinerede ham, og der var noget over hende. "Intet kys heller, ingenting!" sagde han i et irriteret tonefald, som dog skiftede, da han spurgte om hun var lækker. Han kunne ikke lade være med at smile. "Hun er virkelig smuk," sagde han.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 21:22:38 GMT
Christopher skar en grimmasse, "Det gør jeg sgu da heller ikke.. Jeg laver research, når jeg skider," informerede han morende, bare fordi han ikke kunne lade være. Chris elskede at leve højt på Ashtons berømthed, han elskede at han kunne knipse med fingrene og så stod der de første tyve tøser klar til at smide tøjet for ham, udelukket fordi de så kunne fortælle alle mulige, at de havde været sammen med Ashtons lillebror. Han ville dog aldrig gå så langt og love nogen, at de kunne møde ham, eller det var så løgn, det havde han gjort flere gange, men han havde aldrig forlangt af Ashton, at han ville gøre det, så lod han hellere vær med at kontakte tøsen igen. Han lo let, da Ashton undveg puden han havde kastet efter ham.
Chris selv havde dog ikke lige så hurtigere reflekser, hvilket resulterede i, at han fik puden direkte i hovedet, "Heeey, husk nu hvad moster sagde, du skal være sød ved mig," beklagede han sig, og grinte så lidt. "Waw, du burde virkelig få noget mere på den dumme, du ender med svigte lillemanden," drillede han og blinkede til Ashton med et kækt smil på læberne. "Du er nok det mest tålmodige menneske jeg kender," sagde han i en nærmest overbærende tone. Han gjorde et falsk host, "Smuk ligefrem? Sig mig, er det en ny overskrift jeg kan lugte? 'Ashton Edwards, hvad skal man med samleje, når tøsen er smuk?' Kæft, det lyder gay," han morede sig tydeligvis lidt for meget på sin brors bekostning lige nu, selvom tanken om, at Ashton måske havde lidt flere følelser i klemme end det, anede ham en smule.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 1, 2016 22:01:13 GMT
Ashton rynkede på næsen, utilfreds med, at hans lillebror delte den slags informationer med ham. Det var ikke ligefrem det han behøvede at vide. "Det kan man da sagtens gøre med åben dør. Og siden du åbenbart bliver overfaldet af fans, som du påstår, mens du er nede i lobbyen, så må det jo betyde du er på toilettet med åben dør," sagde han og hævede nærmest udfordrende et øjenbryn, mens han smilede til sin lillebror. Han rystede en anelse på hovedet af den mærkelige samtale. Desuden havde de indtil videre ikke mødt nogen fans på hotellet, og de havde kun rendt ind i et par stykker, når de var rundt udenfor. Bandet var endnu ikke så voldsomt kendt, at folk vidste præcis hvor de var, altid.
"Jeg er sød, jeg kastede en pude, ikke en stol," grinede han så. "Og det samme gælder for dig," tilføjede han sigende. Selvom han ikke længere behøvede leve under deres mosters regler, for han havde ikke boet der siden han var 17. Hvilket han var lidt glad for, for så slap han for al den had mod varulve. Men det var så også det eneste han ikke brød sig om, ved at være der. Han rullede med øjnene. "Jeg får rigeligt, men tak for bekymringen for mit vedhæng," sagde han og rystede på hovedet igen. Han plejede at være lidt mindre åben omkring sine scoringer end Chris, men det var fordi han ikke mente, at det ville være fair, hvis han sladrede for meget om pigerne. Han skar en grimasse, da Chris talte om overskrifter - som han altid gjorde. "Åh, hold mund. Du tænker ikke på andet end din dumme avis," sagde han og så sig om efter en ny pude, han kunne kaste efter sin lillebror. Men desvære var den eneste tilbage på hans seng den som han lænede sig op ad, og det var ikke det værd, at kaste den.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 2, 2016 15:59:48 GMT
Chris skar en grimmasse, "Jeg skider sgu ikke med åben dør. De overfalder mig ikke når jeg skider, men hende receptionisten, vidste godt hvem du er, så du ikke hvordan hun gloede på dig, da vi tjekkede ind?" spurgte han undrende, det ville dog ikke komme bag på Chris, hvis Ashton ikke havde bemærket det, men det var lige netop sådanne nogle ting Chris lagde mærke til. Chris elskede, at møde Ashtons fans, eller generelt bandets fans, også selvom det langt fra, var dem alle som vidste Chris var Ashtons lillebror, det var jo bare, at fortælle dem det, og så lå de jo nærmest for fødderne af ham, i hvert fald dem, som var store fans.
"Ha, ha, du er så sjov, som om du ville være stærk nok til, at løfte en stol," drillede han tilbage, "Jeg er til gengæld altid sød," sagde han med et lidt bestemt nik, og grinte så let. Han elskede det forhold han og Ashton havde fået med tiden, selvom de ikke altid havde haft det super godt sammen, så var Chris bare glad for, at det var fortid. "Gør du nu også det? Og selvfølgelig bekymre jeg mig for dig, du er jo min storebror," sagde han og lagde en hånd for hjertet og sendte ham et falsk bekymret blik, og grinte så. Chris var meget åben omkring, hvem han hyggede sig med, han havde faktisk ikke ret meget respekt for tøserne, det valgt jo selv, at gå i seng med ham, han tvang ingen og han havde aldrig gjort noget som kvinden ikke havde været med på. Han grinte morende, "Du har dine trommer, jeg har min avis," sagde han og blinkede til ham, "Du har måske en kommentar, jeg må citere dig for?" spurgte han og vippede hurtigt et par gange med øjenbrynene, med et kækt smil på læber. "Ehm.. Hvad hedder hun egentlig?" spurgte han så, bare fordi det ville være lidt akavet, hvis det rent faktisk var en, hvor Chris allerede havde været der før Ashton.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 6, 2016 19:24:10 GMT
Ashton rynkede panden en anelse, da Chris sagde, at receptionisten tydeligvis vidste hvem han var. "Hvad snakker du om? Hun var da alt for gammel til at vide hvem vi er," sagde han og rystede på hovedet, så hans halvlange krøller dansede en anelse. Deres musik henvendte sig primært til teenagere og folk på deres egen alder, fremfor folk i 30'erne og 40'erne. De skrev jo musik som var betydningsfuldt for dem, om ting de havde oplevet, og de anede jo ikke hvordan livet var, når man var ældre, så det kunne de ikke rigtigt skrive om. Derfor var det automatisk teenagere der var fans af deres musik. Medmindre receptionisten havde et teenage barn, ville hun umuligt kunne vide hvem de var. "Jeg tropper op på et hotel med huller i mine jeans og en band t-shirt, selvfølgelig gloede hun underligt," sagde han så og grinede lidt.
"Oh, du kan ikke være seriøs! Der er ikke noget de her ikke kan klare," sagde han og lagde armene bag sit hoved, for han kunne vise sine muskler rigtigt frem. Han havde fået en del mere tydelige muskler siden han var blevet ældre. Han fandt en hvis ro i at træne og han elskede at spise sundt, så det kom egentlig lidt af sig selv. Det var ikke fordi det var meget målrettet han var gået efter større muskler. "Det kan du da ikke mene, du er en lillebror, det er umuligt for dig at være sød," sagde han og grinede. Han rullede med øjnene og lænede sig endnu engang tilbage mod hovedgærdet på hans seng. "Ingen grund til bekymring, lillebror," forsikrede han. Faktisk havde han ikke været sammen med en groupie siden før han mødte Evanna. Han havde ikke længere lyst for tiden. Han rystede voldsomt på hovedet som svar på, om han havde en kommentar til Chris' avis. Selvom avisen egentlig var harmløs, og det samme med de fleste artikler Chris skrev om dem. Et lille smil spillede på hans læber, da Chris spurgte, hvad hun hed. "Evanna."
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 7, 2016 14:15:06 GMT
Chris kunne ikke lade vær med, at grine, "Jeg sagde ikke noget om hun ikke var gammel, jeg sagde bare hun gloede på dig, så chancen for, at hun har hørt jeres musik i radioen eller sådan noget, kunne måske overvejes?" sagde han en smule spørgerne, og begyndte helt automatisk, uden at tænke over det, at prøve at gennemskue, som det kunne være en god artikel, at finde ud af mere om aldersgrupperne, som hørte deres musik. Måske endda en afstemning, om hvem af dem der var lækrest. Han rystede lidt på hovedet, for at vende tilbage til virkeligheden, da Ashton igen snakkede, "Ha! God pointe," grinte han morende, og studerede Ashtons tøj lidt. Han elskede, at have noget tid med sin storebror, hvor de bare kunne slappe af og snakke om alt og intet, og bare grine og hygge sig.
Chris måtte endnu en gang bryde ud i latter, "De der spaghetti arme? Jeg er imponeret over, de overhovedet kan holde til, at spille på trommer," grinte han morende, "Det er armmusklerne, ikke ansigtmusklerne, du skal spænde," jokede han videre, bare fordi det var sjovt, at drille Ashton, og fordi Ashton forhåbentlig godt vidste, at det kun var for sjov. "Hvad snakker du om? Jeg er altid sød, englebarn og alt det der shit," sagde Chris og viftede lidt med den ene hånd, med et overlegen smil på læberne, og mente da bestemt selv, at han var en god og sød lillebror. "Se selv, så sød, at jeg bekymre mig for dig og dit tredje ben," sagde han, som forventede han et tak, dog stadig med det drillende smil på læberne. Han rynkede lidt på panden, "Eva..nna.. Evanna.. Oh. Ehm.. Wow, det kunne godt gå hen og blive akavet.. Efternavn?" spurgte han, og bed sig en anelse i læben, ikke fordi han kunne huske ret mange navne på dem han havde været sammen med, og egentlig ringede der ikke en eneste klokke ved det navn, han elskede bare virkelig, at drille Ashton.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 8, 2016 16:54:24 GMT
Ashton løftede et øjenbryn. "Selv hvis hun havde hørt os i radioen, betyder det da ikke hun ved hvordan jeg ser ud," sagde han med et skuldertræk. Chancen for, at hun havde hørt deres musik var der, men chancen for at hun samtidig vidste hvordan de så ud, var nærmest lig nul. Medmindre hun havde en teenager derhjemme, der havde plakater af dem over det hele, hvilket han ærlig talt tvivlede på. Godt nok var Evanna gået lidt amok med ting med dem på, men han var overbevist om, at det var et eller andet særtilfælde. De kunne umuligt være så kendte endnu. "Du skal se, det er nok mig der har ret. Vi kan altid finde ud af det ved at spørge, om hun kender Faded Exit, når vi tjekker ud," sagde han og smilede en anelse ved tanken. han skulle nok modbevise sin lillebror. "Eller vi kan nynne en sang næste gang vi går forbi hende for at se, om hun lægger mærke til det og begynder at synge med," tilføjede han så for sjov og grinede.
"Nu skal du passe på, at jeg ikke knækker halsen på dig med et enkelt håndkantsslag," sagde han i et afslappet tonefald, som om han talte om vejret, eller noget andet helt normalt i den stil. Han ville selvfølgelig aldrig gøre Chris ondt, men han var sikker på, at han kunne vinde over sin lillebror i en slåskamp med den ene arm bundet på sin ryg. Han skar en grimasse og rullede med øjnene igen. "Du er da temmelig dum at høre på," sagde han bare, uden at kommentere direkte på det med hans tredje ben. Han rynkede panden en anelse, da Chris bad om Evanna's efternavn. "Øh, Brown," sagde han bare, da han ikke vidste hvad han talte om.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 10, 2016 19:50:17 GMT
Chris rullede let med øjnene, "Du er verdens største lyseslukker, ved du godt det?" spurgte han en smule tørt, og lagde armene over kors, med et bebrejdende blik mod Ashton, som kun en lillebror kunne gøre det, men nu var det jo også lige præcis det Chris var. Han rettede sig lidt i stolen af sad på, uden det gjorde den store forskel, han sad stadig virkelig dårligt faktisk. Et skævt smil meldte sig på hans læber, "Deal, men hvad så hvis det ikke er hende som er der, når vi tjekker ud?" spurgte han, da han nok var ligeså sikker på, at det var Chris som ville ende med, at modbevise Ashton. "Det kunne også fungere," sagde han i et grin og et skuldertræk.
Chris kunne ikke lade vær med, at grine, "Tror du selv på det? Jeg har trænet med moster det sidste halve år," sagde han med et flabet smil. Det var ikke fordi Chris selv havde de helt store tanker om, at blive varulvejæger, men han ville kunne forsvare sig, hvis det skulle blive nødvendigt, men han ville heller ikke udelukke, at hvis hans journalist karriere skulle falde, så var han nok hjernevasket nok til, at kunne finde på, at gå i Amelias fodspor. "Her sidder jeg pænt og er bekymret for dig, og så er jeg bare dum? Du såre mig, helt ind i hjertet Ash," sagde Chris med en hånd for hjertet og falsk trist blik. Han tog en flaske vand som stod på bordet, og tog så en ordenlig slurk af den, men var lige ved at spytte det hele ud igen, da Ashton afslørede Evannas efternavn. "damn nej, vel?" udbrød han og stirrede på sin storebror med store øjne. En Brown? Havde Ashton seriøst scoret en Brown? Selvfølgelig fulgte Chris med i alt hvad der skete i den magiske verden, det var jo ligesom en del af hans arbejde. Han glemte alt om sin påbegyndte joke, om at få Ashton til, at tro, at Chris havde været der før Ashton, og tænkte derfor heller ikke over, at hans nye reaktion, blot kunne fremme hans joke, da han oprigtigt var overrasket.
|
|
|