Deleted
•
Post by Deleted on Sept 15, 2016 20:50:35 GMT
Ashton rystede på hovedet, så hans krøller dansede om hans ansigt. "Nope, jeg er bare den ansvarlige og fornuftige. Overfor dig i hvert fald. Du skulle se mig, når jeg er sammen med Seth," sagde han og sukkede en anelse ved tanken. Seth kunne som den eneste få de værste sider frem i ham, der ellers normalt lå dybt begravet, men på en eller anden måde vidste hans bedste ven, lige præcis hvad han skulle gøre, for at få Ashton til at være med på den værste. Det var nok ikke helt smart, når de var ved at blive kendte. Han trak på skulderen. "Så finder vi vel aldrig ud af det. Eller vi spørger efter hende. Hvis de ved hvem jeg er, så kan jeg vel få min vilje," sagde han jokende, for han vidste udmærket godt, at han ikke var kendt nok til at få opfyldt en masse ønsker på diverse hoteller rundt omkring. Det var jo kun A-list kendte.
Han rynkede panden en anelse bekymret, da han tænkte på, at deres moster nok var i fuld gang med at hjernevaske ham til at hade varulve, ligesom hende selv. Selv havde Ashton intet imod dem, og han var flyttet derfra, før deres moster fik succes med at få ham overbevist, mest af alt fordi han troede på det gode i folk. Men hans lillebror var ikke helt så heldig. Dog var det ikke en samtale for nu, at han var oprigtigt bekymret for sin lillebror. Chris ville måske også slå det hen med en joke. "Du ved jeg kan vælge og vrage, så der er absolut intet at bekymre sig om," sagde han og viftede med hånden, for at slå det hen. Han var ikke meget for at tale om den slag detaljer med sin bror. Han rynkede panden igen, endnu mere forvirret end før. Hvorfor reagerede Chris sådan? "Hvad er der med det?" spurgte han nysgerrigt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2016 14:00:54 GMT
Chris måtte slippe en latter, "Påstår du, at du er mere ansvarlig og fornuftig end mig? Ej helt ærligt, come on, jeg er total ansvarsbevidst og fornuften selv," sagde han morende, selvom han godt vidste, at Ashton havde ret, det var bare sjovt, at drille ham. "Ash, jeg er ansat i en sladder avis, tror du ikke jeg har set billeder og læst artikler?" spurgte han med et morende smil solidt plantet på sine læber. "Det syntes jeg bare du skal gøre, jeg skal nok stå ved din side og give dig moralsk opbakning hele vejen i gennem," sagde han med et lidt overbærende nik og grinte så. Lige i øjeblikke som de her, kunne han godt mærke, hvor meget han savnede, at bruge mere tid sammen med sin storebror.
"Lad vær med det der, mand, du får rynker før tid," sagde Chris drillende, da han bemærkede Ashtons panderynken. Han var på rigtigt mange punkter mere eller mindre hjernevasket, han hadede varulve som pesten, men han elskede sit job som journalist og blogger højere end han havde et had til varulve. Det var dog ikke noget han snakkede højt om med nogen, det var kun derhjemme, at han snakkede med Amelia om det, men han havde en fornemmelse af, at Ashton vidste mere end hvad han sagde og gav udtryk for. Han hævede sine hænder, "Okay, okay prettyboy," sagde han forsat i den velkendte munter tone. Der skulle meget til, at gøre Chris sur eller ødelægge hans gode humør, det eneste som sådan rigtigt kunne sætte hans pis i kog, var varulvesnakke. Han så på Ahston med et måbende blik, "En Brown, Ashton! De har røven fuld af penge, sig mig, følger du slet ikke med i verden omkring dig?" spurgte han og fandt hurtigt sin computer frem og fandt hjemmesiden frem. Han tog computeren med over i sengen til Ashton og satte sig ved siden af ham. Selvom Chris var fuldblod, så havde han hurtigt lært, at betjene en computer og en mobil, det hjalp altså en del i hans hverdag.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 22, 2016 22:06:43 GMT
Ashton udstødte et grin der skulle forestille at være hånligt, men han mente det ikke seriøst, og det vidste Chris også godt. "Jeg er storebroren, derfor er jeg automatisk den mest fornuftige. Du har intet argument mod det," sagde han og trak let på skulderen, som om det bare var indlysende. Han havde også rollen som den mest fornuftige i bandet, ikke at han var overdrevent kedelig og en regelrytter, men det var tit ham der fik de andre op af sofaen, når de var for dovne, eller ham der mindede dem om, at de ikke burde drikke dagen før et vigtigt interview, eller en stor koncert. "Mere end halvdelen af det vi laver kommer aldrig i aviserne og bladende, og dem er der ellers nok af, både muggler og magiske," sagde han og grinede en anelse. De var primært til privatfester, og der var det svært for aviserne og bladende at sende folk ud for at opsnuse ting og sager om dem.
Han himlede med øjnene ad Chris' kommentar om rynker. "Og hvad så? Ingen kan undgå rynker, uanset hvor meget botox de får," sagde han og skar en grimasse ved tanken om nogle af de ældre kendte, der var omvandrende botox mareridt. Han håbede virkelig ikke, at han selv ville blive så bange for rynker, at han ville gå helt i selvsving med botox. Han var sikker på, at det ville klæde ham bedre at ældes med ynde. "Det var dig der var bekymret for, om jeg fik nok. Og du kan også vælge massere af mine groupies," sagde han og hævede øjenbrynene ad ham. Han vidste godt, at Chris udnyttede, at han havde en berømt storebror. "Hvad? Nej, jeg kunne da ikke være mere ligeglad med en eller anden familie med mange penge," sagde han og trak på skulderen. Han havde ikke hørt så meget om Evanna's familie endnu, men de havde så også kun set hinanden to gange, indtil videre. "Jeg gider ikke snyde og lære hende at kende via google," tilføjede han, da Chris kom over til hans seng med sin computer. Egentlig kunne han roligt slå nogle hurtige facts om hende op for at udligne lidt, for hun vidste klart mere om ham, end han gjorde om hende. Men han ville langt hellere selv lære hende at kende.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 25, 2016 18:56:22 GMT
Chris viftede lidt med hånden, da han kendte sin bror godt nok til, at vide den hånlige latter var falsk. "Øh jo jeg har, jeg er lillebroren, jeg lærer af dine fejl, så slipper jeg for selv, at begå de samme," svarede Chris og blinkede kækt til Ashton, og mente selv, at han havde en ret god pointe, som Ashton ikke ville kunne modargumentere. Et stort smil meldte sig på Christophers læber, "Tro mig, det kan det hurtigt komme," sagde han, han ville hellere end gerne skrive et par ting eller ti om bandet eller bare om Ashton, men han vidste godt, at han skulle passe på med, hvad han skrev, derfor holdt han sig mest til kun at skrive om Ashton.
Chris skar en grimmasse, "Hvis du nogensinde begynder på det gift, så bliver jeg nødt til, at slå dig, bare så du er advaret," sagde han, ikke fordi han kunne forestille sig, at Ashton ville kunne finde på det, men man vidste jo aldrig, hvis bandet først blev rigtigt kendte. Det jo ikke unormalt, at kendte mennesker lod sig sprøjte med den form for gift. Han grinte let, "Og det tror du ikke, jeg allerede gør?" spurgte han og rakte tungen ud i siden af sin mundvig. Selvfølgelig udnyttede Chris enhver tøs han kunne komme i nærheden af, og det var altid lidt lettere når det var en af Ashtons fans. "Wow, wow, wow, Brown er ikke bare en eller anden familie dude, det er dem som har fået teknologien ind i den magiske verden, det er deres skyld vi kan bruge vores mobiler og computer over alt," forklarede Chris med store øjne, over at Ashton ikke vidste det. Han himlede lidt med øjnene, "Så du vil hellere sidde og ligne en jubel idiot og ikke vide noget som helst om hendes fars firma?" spurgte han og vippede lidt lokkende computeren, "Det er jo ikke fordi du kan læse dig frem til hendes ynglings blomster eller noget," sagde han drillende, det var jo mere noget om hvor længe hun havde været i firmaet og sådan nogle ting som stod på deres hjemmeside. "Hey, hun har en blog," udbrød han "Indrøm nu, at du bliver bare en liiiille bitte smule nysgerrig," tilføjede han med et stort lokkende smil på sine læber.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Sept 26, 2016 13:56:55 GMT
Ashton rullede med øjnene og grinede. "Og alligevel vælger du at begå langt flere fejl end mig, lillebror," gav han igen. Han vidste godt, at ingen af dem mente noget af det de sagde, Ashton synes på ingen måde, at Chris begik mange fejl. Han tvivlede på, om han selv ville udnytte Chris' fans, hvis det var ham der havde nogen, men han kunne i princippet ikke vide det, før han selv stod i den situation. Og han havde jo selv udnyttet nogle af sine groupies, fordi de kastede sig for fødderne af ham, og han kunne lige så godt. Men han gjorde det altid klart, at det aldrig ville blive til mere end et knald, før han overhovedet gjorde noget med dem, så han følte at det var fair. I modsætning til Chris, der ofte lovede koncertbilletter, merch og andre ting, der omhandlede Ashton og bandet, til de groupies han mødte på sin vej. "Du kender heller ikke til mange af de ting jeg laver," grinede han og rystede på hovedet. Han vidste også godt, at Chris aldrig ville skrive noget seriøst afslørende om ham eller bandet.
Han skyndte sig at ryste på hovedet. "Jeg lover højt og helligt, at det gør jeg aldrig! Jeg skal være en sej rock n roll bedstefar, og det skal jeg bruge rynker til," sagde han og grinede lidt. Normalt ville han være påpasselig med at udtale sig om fremtiden, men han vidste bare allerede nu, at han aldrig ville hoppe med på botox bølgen. Han havde ikke behov for at ændre noget ved sig selv. "Jo tak, jeg ved udmærket godt du gør," sagde han og skar en grimasse, før han smilede igen. Han trak en anelse på skulderen. "Ja okay, det er da fedt, men det giver mig stadig ikke mere lyst til at finde ud af alt muligt," sagde han og rystede på hovedet, da Chris blev ved med at forsøge at lokke ham. Selvfølgelig var han nysgerrig, han var jo interesseret i at lære Evanna at kende, hvilket også inkluderede at høre om det firma hun arbejdede for. Men han ville gerne høre det fra hende, fremfor at læse om det på nettet. "Jeg vil høre det fra hende selv, Chris," sagde han og rykkede sig væk fra computeren, så meget som det nu var muligt på hans enmands seng.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Oct 2, 2016 21:01:17 GMT
Chris slog let ud med den ene hånd, "Piiif, vel gør jeg ej, jeg er total fejlfri," sagde han og tegnede en glorie over sit hoved med sin ene finger. Ikke at Chris var noget som helst engelbarn, men det var bare sjovt, og han tog nok ikke livet så tungt. Han levede nok meget efter, at man aldrig vidste hvornår det var slut, så man kunne ligeså godt, få det bedste ud af det. Det var nok dét deres forældres død havde lært ham. Han grinte let, "Det er nok meget godt, tror du ik?" spurgte han og blinkede kækt til sin storebror. Chris havde ikke noget behov for, at vide præcis hvad Ashton brugte sin fritid på, selvom han da syntes det kunne være sjovt at høre om. Men nu havde Chris også selv så mange ting om ørene hele tiden, at det var svært, at følge med, i både sit eget liv og andres.
Chris kunne ikke lade vær med at grine, "Godt så, bedstefar," drillede han med et broderligt puf, han var nu glad for, at Ashton ikke var typen som ville have ødelagt sin krop på den måde. Han kunne dog ikke lade vær med, at grine da Ashton sagde han godt vidste Chris udnyttede bandets og ikke mindst Ashtons fans. "Hvilket btw minder mig om.. Kan du ik lige lave en autograf på to billeder?" spurgte han med et smil fra det ene øre til det andet og et par bedende øjne. Chris så ret overrasket på Ashton, "Seriøst? Så du vil hellere sidde og bruge flere TIMER, for ja, tro mig, tøser kan bruge flere timer på at snakke, på, at høre hende fortælle alt muligt, som du kan læse på under fem minutter lige her?" spurgte han, det var nok en logik som Chris ikke fattede, han ville tyve gange hellere vide, hvad han burde og så bare kunne gå direkte til den sjove del. "Okay, okay.." sagde han opgivende og klappede computeren sammen, og lagde den på natbordet, før han vendte blikket mod Ashton igen. "Skal du så se hende igen?" spurgte han roligt og lagde sig til rette på sengen, trods den manglende plads og det faktum, at det var Ashtons seng og ikke Chris'.
|
|
|