Deleted
•
Post by Deleted on Aug 14, 2016 19:25:53 GMT
Soho - London August 2053 @dean1
Klokken nærmede sig med hastige skridt midnat hvilket betød at folk var ved at være små beruset i det indre London. Dette var dog ikke et hvert sted i London, men selve den mest farverige del af hele byen. Delen der var pyntet med neonlys og den underligste sammenblanding af mennesker. Stedet hvor man ikke kunne vide sig sikker på om hende den smukke i den korte nederdel nu også var født med et adamsæble eller et brystparti. Stedet hvor selv ægte kvinder kunne være udstyret med silikone eller forestillede fyrer. Dette sted gik undernavnet Soho. Den del af London som Finlay holdte allermest af for alle kunne være sig selv uden at gemme sig bag en facade. Alle på gaderne bar stadig korte bukser eller en form for skørt hvad enten det var kjoler eller nederdele. Nok var det sensommer, men en svag brise løb igennem gaderne på Soho, men ingen kunne mærke det da langt de fleste var godt så påvirket allerede hvad enten var det var pulver, piller eller flydende form. Finlay var da også i byen denne aften. Han havde været i selskab med 3 af sine venner, men de alle forladt ham for nu da de var ude på dansegulvet med hver deres person. To af dem var ude at danse med en fra samme køn som dem selv for ja Finlay og hans venner var taget på homobar udelukkende med det grundlag at de kunne. Finlay selv var biseksuel, men hvis nogen spurgte ham om han havde nogle præferencer så ville svaret i de her dage helt klart være fyrer. Han var nemlig af den type der svingede mellem at være mest til det ene eller det andet efter hvilket køn der havde såret ham mest i perioden inden. Det grålige hår han holdte sig passede bestemt også ind i dette miljø af folk der ikke passede ind i et normalt billede.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 16, 2016 20:09:42 GMT
Dean var ude i byen, han havde nok bare behov for at slappe af og se sig omkring. Livet behandlede ham ikke altid pænt og Dean var altid ude efter det næste rush, den næste ting der kunne distraherer ham og få hans hjerne til at gå i en anden retning. Dean havde mistet den kærlighed han elskede for nogen år tilbage, og havde en datter et sted som han ikke så. Han var ikke ligefrem det bedste menneske, og det vidste han godt. Men han kunne ikke gøre andet end bare forsøge at overleve. Han måtte bare prøve at komme videre i livet, og det gjorde han bedst med alkohol.
Denne aften var Dean igen taget i byen, han havde nogen varer med for Judas han ville prøve at sælge lidt for at få flere penge imellem hænderne. Dean havde levet et godt liv engang, han havde haft mange penge og altid bare haft det godt, men sådan var det ikke længere, nu kæmpede han sig op i rangsystemet inden for marfiaen. Efter dengang han var blevet narret af Thomas Keefer, havde det ikke været nemt for ham at komme ind i varmen. Men langsomt kunne han mærke det var begyndt at blive bedre, og han håbede snart han kunne kome ind og finde ud af endnu mere.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 20, 2016 22:16:37 GMT
Finlay var model mest af alt som cover for at han egentlig var lidt af en slem dreng og arbejdede for The Reaper Crew. Han kunne ikke helt huske hvordan han var endt der, men han havde i hvert fald været langt væk på stoffer i en længere periode inden Danni havde skiftet job da han havde manglet sin storebror. Nu hvor han var tættere på end at være på deres gamle skole havde han lagt sit liv om og var startet som model. Det gav ham også mulighed for at sælge stoffer i stedet for at tage dem og hvem ville tro at en model sådan gik og sælge stoffer i sin fritid? Desuden havde det en fordel når han blev sendt rundt omkring på jobs at sælge rundt omkring og især til high class fester. Mange modeller tog alligevel stoffer i det skjulte. Finlay havde aldrig rigtigt oplevet kærligheden trods hans alder, men han havde da været i forhold før. Bare ikke fordi han elskede dem, men fordi de gerne havde villet og det var fedt med noget fast.
Finlay fik øje på baren da han ville finde sig noget mere at drikke idet han stødte ind i en fyr med mørkt hår og strecht i øret. Finlay skulle lige til at undskylde overfor ham da han fik kigget ned af ham og eftersom det var en homobar så måtte han næppe have noget imod at blive lagt an på. “Hot damn. Hvis jeg havde vist hvad jeg løb ind i havde jeg gjort det med vilje” sagde han med et let kækt smil over sine læber da han var af den flabet type. Fyren lignede desuden en der havde nogle større overarme end ham selv og hvis der var noget han kunne lide så var det bestemt det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2016 17:59:42 GMT
Dean var en ganske rolig mand for det meste, han kunne godt slå fra sig når han blev hidsig nok, men for det meste var han mere typen der bare sad i en type, drak, røg og tog ikke så venlige ting, indtil han lå på gulvet og sov, for så at blive smidt ud på gaden. Når man ikke havde haft et godt liv, når man havde taget så mange dumme valg, så var man nødt til at drukne sine tanker, og det gjorde Dean hver eneste dag. Der var så mange ting som Dean ikke snakkede med nogen om, og som han da heller ikke havde lyst til at snakke om.
Som nogen stødte ind i Dean kiggede op: "Så se dig dog for!" snærrede han og kiggede i mod den lyshårede fyr, Dean var nu heller ikke ligefrem kendt for at være nogen humørbombe. "Er det din bedste replik?" spurgte Dean en smule snærrende. Han var ikke den sødeste fyr, det vidste han nu også godt, men han havde heller ikke planer om nogensinde at lukke folk ind på livet igen, han holde folk langt væk fra sig selv og sit indre, han havde problemer og han gjorde alt for ikke at have noget med dem at gøre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2016 18:28:05 GMT
Finlay var så også glad for ikke helt så venlige ting, men han var langt mere til at sælge dem for tiden. Han prøvede på at holde sig fra det, men det var mest af alt fordi han vidste Danni ville blive rasende på ham da han var den der beskyttende storebror. Han ville dog ikke sige nej hvis han blev tilbudt det, men det var dumt at tage det han skulle sælge for så ville Elijah næppe blive særlig glad for han havde bestemt ikke lyst til at få ham på nakken.
“Av av. Så sur vi er. Du ved godt det er weekend ikke?” spurgte han med et ganske let glimt i øjet og bed sig ganske let i læben. “Hvad er der nu i vejen med at få et kompliment bare fordi det er enormt chessy?” sagde han med et drillende glimt i øjet. Finlay var ikke bange for at lukke folk ind. Måske mest af alt fordi han ikke havde prøvet at lukke folk helt derind hvor man kunne få følelser for folk. Han havde aldrig prøvet at have det for nogen. Han selv var altid lidt af en humørbombe. Han var en glad dreng og endda også uden at tage små streger til sin næse. "Hvis du er bange for at fyrer ligger mærke til dit udseende så er du virkelig det forkerte sted så måske vi skulle starte igen. Mit navn er Finlay og jeg er da sørme ked af jeg sådan står og blomstre. Her gik jeg og troede jeg var på vej til baren, men i stedet for ramler jeg ind i en muggen og dog smuk fyr. Silly me" sagde han med et ganske let ryst på hovedet da han bestemt ikke kunne tage det seriøst at man kunne være så sur når man var i byen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2016 19:58:04 GMT
Dean var nok ikke nogen humør bombe, det havde han jo ikke engang været dengang han havde været sammen med Kajika, han var måske bare en lettere sur og tvær personlighed, der havde haft en hård start på livet, som stadig påvirkede ham den dag i dag. "Intet, der er bare noget galt i ikke at se sig for" sagde Dean i en tør stemme og tog så en tår af sin øl. Det var egentligt også ligegyldigt det hele, Dean havde jo ikke brug for at snakke med nogen, han slappede bare af og prøvede at få en smule ud af livet.
Dean var ikke umiddelbart meget for flabedede fyrer, men det var da bedre end dem der gik deres vej og begyndte at græde: "måske jeg bare er interesseret i at sidde og stene helt alene?" sagde han i en rolig stemme. han var egentligt ikke sur, han var bare... En smule oppe at køre, ja sådan... På grund af alt i hans liv: "Men det er da meget pænt af dig..." sagde han i et smil og kiggede så igen op i mod fyren, det var nu slet ikke fordi t han var grim. Han var egentligt en ganske køn fyr, men Dean var nok bare lidt nedtrygt.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 22, 2016 20:23:38 GMT
“Jeg ser mig skam for. Du ved godt fulde mennesker ikke altid kan styre sine fødder og som sagt havde jeg nu set hvad jeg ville gå ind i så havde jeg nok gjort det med vilje” sagde han med et glimt i øjet og nikkede let for sig selv. Finlay forstod sig ikke synderligt på negative mennesker, men han lod sig heller ikke tynge af særlig mange ting. Det var sikkert også derfor han tog stoffer når han kunne. Det var sådan en dejlig nem måde at flygte på.
Finlay var ikke nem at få til at græde så det ville han nok aldrig gøre. Han ville heller være flabet og lade som om han havde styr på alt. “Det lyder da frygteligt kedeligt” sagde han med et ganske let ryst og fik endelig bestilt sig noget at drikke. “Ja det synes jeg også og jeg synes ikke jeg fik fat i dit navn” sagde han med et drillende smil som han fik fat i sin øl og tog en tår af den med det samme. Finlay kunne sjovt nok ikke fornemme at Dean var nedtrykt da han ikke rigtigt kendte ham. Havde han vidst det havde han ikke kæmpet mindre for at få hans opmærksomhed for han måtte altså indrømme at han synes at han var ganske lækker at se på. Finlay var trods alt lidt af en party type og han spredte helst glæde hvor han kunne på samme tid med han var ganske flabet og gik over folks grænser hvis han kunne det. Så måtte de jo se om de kunne affinde sig med det.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 26, 2016 11:43:41 GMT
Dean var måske lidt en røv, men altså i det mindste var han ærlig omkring det. Han ville ikke have venner, faktisk var der slet ikke noget her i verden som rigtigt interesserede ham, den eneste grund til han ikke bare havde gjort det af med sig selv, var at han håbede han en dag ville se hans datter. "Så skulle du måske begynde at drikke mindre" sagde Dean i en rolig stemme og smilede så skævt i mod den unge silverfox agtige fyr. Dean var egentligt ikke interesseret i andet end samleje, drugs and rock'n'roll, sådan havde det været før han mødte Kajika, og sådan var det igen nu efter hun var død.
"Det er egentligt okay" kommenterede han, det at han overhovedet gad tale med fyren var mere end han gad med så mange andre, normalt bad han folk om at skride, heldigvis havde han jo mafiaen bag sig, nu havde han jo endeligt fået deres tillid. Det var desværre ikke altid helt så nemt når man kom fra sådan en fortid som Dean gjorde, og da slet ikke efter Thomas Keefer havde været forbi og spille lidt for smart. Dean hadede virkeligt den fyr inderligt, han skulle da bare damne af.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 27, 2016 16:14:24 GMT
"Mig? Drikke mindre? Umiddelbart så er det slet ikke en mulighed. Det er livet sgu for kort til dude" sagde han og blinkede ganske let til ham. Finlay ville heller drikke end han ville så meget andet, men han vidste også godt hvis han ikke drak engang i mellem så ville han blot begynde at tage stoffer igen og det var måske ikke det smarteste her i verden. Han ville langt heller sælge dem hvis han skulle være ærlig og det skulle han vel? I hvert fald overfor sig selv. Finlay var så også ret så glad for samleje, men derfor var en smule baggrund først da ganske ok. Det var ikke fordi han ville slæbe alt med hjem trods alt.
Finlay hævede det ene øjenbryn og rystede ganske let på hovedet og ham. "Så du siger simpelthen nej til mit selskab? Det må jeg sige. Det har jeg ikke prøvet før" sagde han ganske oprigtigt og havde ikke tænkt sig at presse på. Det var ikke den type fyr han var, men provokerende det var han nu og derfor lod han også kort sin ene hånd glide over hans brystkasse. Han var trods en type der ikke brød sig om at få nej. Den eneste der gav ham den slags var Elijah og det var kun fordi Finlay altid fik de mest åndssvage idéer hvis han skulle være ærlig. Han havde bare ikke lyst til at indrømme det særlig højt. Finlay vidste jo så heller ikke at Dean normalt ville have bedt ham om at skride. "Ser du. Du er den lækreste fyr jeg har set her til aften så ingen grund til at surmule sådan. Det får man intet ud af" sagde han med et glimt i øjet og bed sig ganske let i læben inden han fjernede sin hånd igen. Han vidste godt han var lidt far out, men han havde lyst til at flirte. Det var derfor han var i byen.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2016 18:28:06 GMT
Dean beskyttede sig selv, han var måske hvad mange mente var en stakkel men Dean mente måske egentligt at han fortjente alt ulykke han havde fået i sit liv, han damnede jo alligevel bare altid op. Sandheden var jo også at Dean var en virkelig følsom fyr, han var en mand med et kæmpe stort hjerte der gjorde alt for at beskytte dem han holde af, men når han ikke holde af nogen, så var det da heller ikke fordi han havde tænkt sig at kæmpe for nogen. Dean ville hellere leve alene end lade sin følsomme side komme frem, det var jo alligevel den der altid ødelagde ham.
"Du er måske vant til at folk bare kaster sig over dig?" spurgte han i en rolig stemme, Dean havde da ikke noget i mod at snakke med folk, han var bare ikke specielt god til det hvis han selv skulle sige det. "Aha, og du er måske typen der går i byen og altid snakker med de lækreste mennesker du ser?" spurgte Dean i en rolig stemme, han ignorerede at han rørte ved ham, Dean havde ikke nogen umiddelbare intentioner om noget: "Eller du vil måske købe noget?" spurgte han i en rolig stemme.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 28, 2016 20:42:50 GMT
Finlay ville aldrig mene at nogen havde fortjent kun at få ulykker i sit liv. Nu var Finlay så også en glad kind of guy og han var meget lige til. Det var så også bare det som gjorde at han virkede helt enormt flabet. Fordi han netop sagde hvad der faldt ham ind uden altid lige at tænke specielt meget over det. Finlay havde bare aldrig for alvor prøvet det der med følelser så han vidste ikke om det direkte ødelagde nogen. En del af ham var sikkert også bange for at elske en anden for han havde jo aldrig prøvet det før og tænk nu hvis det så ikke var gengældt.
Han bed sig ganske let i læben og nikkede let. "Hmm ja lidt måske, men det er ligesom ikke helt dem der er sjove at kende hvis du forstår hvad jeg mener" sagde han med et ganske let glimt i øjet. Han brød sig ikke om dem der overfaldte ham. De var ikke sjove. Det var alt for nemt. Han var faktisk langt mere til the silent bad boy som Dean havde en udstråling af. Han lod atter sin hånd glide over hans brystkasse. Nu havde han sat sig for han ville bruge sin aften på det her og så gav han ikke bare sådan op, men han følte lidt hans ord blev vendt rundt. "Købe noget hvad?" spurgte han i stedet for at spørge indtil om han kun gik efter dem der var lækre.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 14:32:13 GMT
Dean var måske bare en smule tvær, det var egentligt ikke fordi han ikke var social, det var nok mere fordi han var lidt socialt akavet og ret lukket, men egentligt så ville han gerne snakke. Han havde bare ikke rigtigt det store talent for det. "Måske.." sagde han i et smil og kiggede i mod denne lyshårede dude. Han var måske bare en nedern type, men nu havde han jo også levet alene nogen år efetr alt det lort var sket, og det passede ham faktisk ganske fint, han havde brug for bare at slappe lidt af.
"Sjove ting og sager... Du ved snif og den slags" sagde han i en rolig stemme, nu vidste han jo ikke om den blonde fyr var en total n00b der ikke ivdste noget om den verden, og det var da helt klart en chance at tage, men altså man kunne jo ikke tage sig af alt i denne her verden. For nu ville Dean egentligt bare gerne slappe af, og hvis han så samtidig kunne tjene lidt penge på at den unge mand var gået ind i ham, jamen så ville ahn da ikke klage. Penge var jo alligevel det eneste der efterhånden kunne få hans puls op.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 29, 2016 16:08:42 GMT
Finlay kunne ikke lade være med at grine en smule af ham. Han fjernede da også sin hånd fra hans brystkasse da da han virkelig morede sig. Nok var de fremmede, men for det første det at han tilbød at han kunne købe stoffer og for det andet så havde Finlay al mulig adgang til det selv da han trods alt selv var pusher. "Honey tror du virkelig ikke at en model kan få alle de stoffer de har lyst til?" spurgte han med et ganske let glimt i øjet og lavt nok til det kun var Dean der kunne høre det. "Desuden tror jeg slet ikke du har lyst til at opleve mig langt væk på stoffer for jeg giver dig ansvaret for det" sagde han med et ganske let bestemt nik. Finlay var alt for van til at have haft taget stoffer, men han havde været på afvænning så det var ikke fordi han havde lyst til at ryge tilbage. Han vidste godt han blot ville blive afhængig igen og så var det pludselig ham der hæng på en kæmpe regning hos Elijah. Det havde han ikke lyst til. "Men du er mere end velkommen til at danse med mig eller finde et andet sted at være end her, men jeg skal godt nok ikke have nogle stoffer" blinkede han ganske let til ham da han heller ville se andre ting på Dean end hans stoffer hvis han havde et valg.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 30, 2016 21:55:11 GMT
Dean var ved at falde en smule ned igen, han kunne godt bruge lidt mere at falde ned pÃ¥: "Ã
h har Desiré Noir ogsÃ¥ spist dig? Been there, done that"{/b] sagde han i et grin, Dean's bror Nathan havde arbejdet ved Desiré Noir en del Ã¥r, men efter hans forsvinden havde Dean ogsÃ¥ droppet den chance. "Jeg kunne godt bruge at komme ud og ryge... Skal du med?" sagde Dean og rejste sig roligt op, mÃ¥ske bare en lille ville fÃ¥ ham til at falde lidt ned igen. Dean prøvede at holde sig lidt fra de helt hÃ¥rde stoffer, bare fordi han jo stadig havde et hÃ¥b om at se hans datter igen. Men nu var græs jo en ganske fin mellemvej.
[b}"Skal du med?" spurgte Dean og greb sin læderjakke som han tog den på og gik så ud i mod baggården, han skulle bare lige ud og slappe af og måske ville det være fint nok hvis han havde en smule selskab. "Hvad var det nu du hed?" spurgte Dean og var ikke sikker på om han havde fået hans navn, han hørt enok alligevel ikke helt efter, Dean var bare en smule distret og vidste bare ikke helt hvordan han skulle få sin hjerne til at arbejde sammen med hans krop.
|
|
|
Deleted
•
Post by Deleted on Aug 31, 2016 7:31:21 GMT
Han kunne ikke lade være med at grine en anelse over udtrykket der blev brugt om at branchen havde spist ham. "Og smuttet mig ud igen. Nu tygger den kun på mig" sagde han med sit forsætte grin for lidt at hentyde til han var stoppet med stofferne, men stadig var model. Det havde han ikke lyst til at give op selvom det var langt mere hårdt end han havde lyst til at indrømme. Han nikkede let til hans invitation og kunne ikke lade være med at føle han havde fået en lille triumf da fyren ikke havde ville snakke med ham fra starten af. Han var en frygtelig stædig type og det indrømmede han også gerne. Finlay havde ingen børn af hvad han vidste af og han håbede det godt nok heller ikke med hans alder.
Finlay havde ikke taget sin Collegejakke af og han ville helt sikkert fortryde når han kom udenfor at han ikke havde særlig meget tøj på for selvom det var sommer kunne det sagtnes være koldt. Finlay fulgte efter ham som han begyndte at gå. "Finlay" præsenterede han sig selv og forventede lidt at fyren kunne præsentere sig selv. Han skubbede døren op for dem og lod Dean smutte ud først. Han selv smuttede ud kort tid efter. Finlay havde kun shorts på.
|
|
|